וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חניה חינם לשנה": השת"פ החדש בין הפניקס לסלופארק

22.10.2020 / 11:16

שיתוף פעולה חדש בין חברת הביטוח לחברת החנייה: פוליסת ביטוח רכב חובה ומקיף - וחניה מתנה לשנה: "יחסוך כסף רב". כל הפרטים לעסקה - בפנים

צילום מסך

מי לא רוצה חנייה במתנה? שעת חנייה ברשויות המקומיות עולה 4-6 שקלים, כך שתחשבו כמה כסף תוכלו לחסוך בשנה אם לא תיאלצו לשלם.

חברת הביטוח הפניקס וחברת תשלומי החניה סלופארק חתמו על הסכם לשיווק ביטוחי רכב: סלופארק תציע ללקוחותיה לרכוש ביטוח רכב חדשני מבית "הפניקס Smart". מי שיעשו זאת יזכו בהטבות ייחודית בחניה מסלופארק, וביניהן חניה בחינם לשנה שלמה בכחול לבן בכל הארץ, חניה בחינם במאות חניונים ברחבי המדינה, נסיעות ללא תשלום בכבישי אגרה ועוד (בהתאם לתקנון המבצע). במקביל, רוכשי "הפניקס Smart" ייהנו מפוליסת ביטוח רחבה ומקיפה, בהתאמה אישית, הכוללת כיסויים רבים ומגוונים, בגבולות אחריות גבוהים ובמחיר אטרקטיבי.

איך זה יעבוד? המשתמשים באפליקציית "סלופארק" שיקליקו על ההצעה לרכוש ביטוח רכב מהפניקס יענו על מספר שאלות מקדמיות ואז יועברו למוקד הייעודי של "הפניקס Smart", שם יושלם תהליך הצירוף לביטוח ומומחים "יתפרו" עבורם ביטוח על פי צרכיהם, הרגלי הנהיגה שלהם, גילם והעדפותיהם.

עם זאת, חשוב לציין בהודעות מסוג אלה כי יש לקרוא היטב את תקנון המבצע. בתקנונים מתחבאות לא אחת אותיות קטנות שמציבות תנאים לעסקה.

גיא סלוק מנכ"ל סלופארק. תום חוליגנוב,
"ביטוח רכב אטרקטיבי והטבה ייחודית". גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק/תום חוליגנוב

גיא סלוק מנכ"ל חברת "סלופארק": "כחלק מאסטרטגיית סלופארק להרחיב את היצע השירותים לקהל לקוחותינו בתחום הרכב, אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברת הפניקס שייתן מענה יעיל ומשתלם בתחום ביטוחי הרכב והמוצרים הנוספים. לקוחות סלופארק יוכלו ליהנות מביטוח רכב במחיר אטרקטיבי ולקבל הטבה ייחודית בדמות חניה בחינם".

רענן סעד, מנהל פעילות "הפניקס Smart": "מעבר להטבה שמוצעת למצטרפים, אשר עשויה לחסוך להם סכומי כסף נכבדים, אנחנו מאמינים שביכולתנו לתת ערך מוסף ללקוחות שיגיעו דרך אפליקציית 'סלופארק', בעיקר בתחום הרכב אך לא רק. 'הפניקס Smart' מציעה מגוון פתרונות חכמים בתחום ביטוחי הרכב, שמאפשרים לכל לקוח לבחור את הביטוח שמתאים לו ולחסוך כסף רב. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה, שבו נחשוף את יכולותינו לקהל חדש ורחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully