וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטרה שיווק פירות וירקות רוכשת את הפעילות העסקית של Shookit

25.10.2020 / 8:59

עטרה תמנף את הטכנולוגיה הייחודית בשוק העסקי ותתרחב למכירה ישירה און ליין, שוקיט תתרחב לכל הארץ וגם לתחום העסקי: "החיבור טבעי לכל אורך הדרך"

עטרה כפר סבא. צחי קיבנשטיין,
שילוב מנצח/צחי קיבנשטיין

חודשיים בלבד לאחר שהשיקה רשת חנויות לצרכני קצה, חברת עטרה מודיעה על צעד נוסף לכיוון הטכנולוגי ורוכשת את הפעילות העסקית של שוקיט, מותג ה- e-Commerce המתקדם לשיווק והפצה ישירה של פירות וירקות. בכך תהנה עטרה מהשימוש במותג, בפלטפורמת ה- e-Commerce, במאגר הלקוחות, במרכזי ההפצה הזעירים ובטכנולוגיות שפיתחה החברה בדגש על האלגוריתם המאפשר קבלה, ליקוט והפצת התוצרת במינימום זמן. שווי העסקה הוא מיליוני דולרים וכך תהפוך חברת עטרה לשחקן הטכנולוגי ביותר בתעשיה עם ערך אדיר לקהל הלקוחות הקיים (הזמנות דינאמיות ו- on demand בשוק הקמעונאי) וגישה ישירה לצרכני קצה באזור המרכז ומיד אח"כ לשאר חלקי הארץ. חברת עטרה תקלוט לתוכה את כל עובדי חברת שוקיט בהובלתו של דניאל רובין, מנכ"ל שוקיט. שיתוף הפעולה יחל ב- 1 בנובמבר 2020.

עם השלמת הרכישה, עטרה תוכל להגדיל משמעותית את פרישת הלקוחות הפרטיים שלה ולהציע להם שירות משלוחים מהיר וחכם. פלטפורמת האון ליין גם תאפשר הרחבה של המוצרים שיוצעו ללקוחות ביניהם מוצרי מעדניה, מזווה, כלי מטבח ועוד. כל התוצרת החקלאית ללקוחות, שתירכש דרך אתר שוקיט, תשווק על ידי חברת עטרה ועם מדיניות התמחור הנהוגה אצלה. במקביל, עם החבירה לשוקיט, תרחיב עטרה את הקהל העסקי שאיתו היא עובדת, ותמכור גם ללקוחות בתחום המסעדות, ברים והמשרדים.

חברת שוקיט הוקמה לפני כ- 3 שנים על ידי מיכאל אוסדון, אסף חכמון ומאי שוחט במטרה להנגיש את שוק הפירות והירקות לצרכנים. יתרונה המובהק של שוקיט שבידל אותה מיתר אתרי האון ליין, במיוחד בתחום המזון, הוא מערכת טכנולוגית שמאפשרת ניהול אוטומטי של מלאי הסחורה בין מוקדי המכירה וויסות עומסי הרכישות באתר. באופן מעשי, המערכת יודעת להתריע כל העת על מלאי תוצרת הקיים בכל אחד ממרכזי ההפצה ולפזר בהתאם ובאופן אוטומטי את הזמנות הלקוחות. כך מתאפשר מתן שירות מהיר ללקוחות הנהנים מזמינות מלאה של מלאי הפירות והירקות. במהלך הפעילות של שוקיט, פיתחה החברה תשתית להפצת "last mile" מבוססת טכנולוגיה ורשת מחסני הפצה זעירים והתחילה לקבל בקשות ממותגים נוספים להשתמש בתשתית שבנתה. בעקבות כך שוקיט הולידה את חברת בונד - שהיא תשתית טכנולוגית אופרטיבית בלבד ועובדת בארה"ב עם המותגים הגדולים ביותר בעולם.

עופר עטר, מנכ"ל ובעלים של חברה עטרה: "שירות און ליין, במיוחד בענף הפירות והירקות, הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר. בסופו של דבר יש לדאוג לזמינות תמידית של תוצרת חקלאית במלאי, לוודא שהסחורה היא איכותית ושהשינוע ללקוח נעשה בטווח זמן סביר. לכן, החיבור עם שוקיט היה טבעי לנו מתחילת הדרך. גם אנחנו וגם הם מאמינים בהטמעה של כלים טכנולוגיים לתוך תחומים מסורתיים שמאפשרים תהליכי ייעול וניהול של כל שרשרת האספקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יש כאן מכפיל כח, שהמרוויח המרכזי שלו יהיה הלקוח: שוקיט עם מערכת טכנולוגית שלא קיימת היום בענף, ועטרה עם יכולות התפעול שלה וניסיון של למעלה מ- 25 שנה בענף הפירות והירקות".

איציק עטר, מנהל פיתוח עסקי וחדשנות של חברת עטרה: "פתיחת החנות בכפר סבא התקבלה בזרועות פתוחות מצד ציבור הלקוחות. הבנו, מה שגם האמנו עוד קודם, שיש ציבור צרכנים גדול שחיכה לרשת מתמחה של פירות וירקות שמעניקה סחורה איכותית ביותר לצד מחירים הוגנים. עכשיו, עם רכישת הפעילות המסחרית של שוקיט, נוכל להעניק סל שירותים מלא ללקוחות, חנויות פיזיות הפתוחות לצרכנים לצד שירות און ליין מפותח ויעיל".

אסף חכמון, מנכ"ל בונד ושותף מייסד שוקיט: "המסע של שוקיט התחיל לפני 4 שנים והיום מתפצל ל- 2 כיוונים שונים בשתי נקודות בעולם. שוקיט פה בארץ נכנסת כזרוע האונליין והטכנולוגיה של עטרה ואנחנו נרגשים מההעמקה של שיתוף הפעולה בינינו שבגינו עטרה הופכת לשחקן הכי טכנולוגי בתעשייה ומצד שני שוקיט תהפוך למותג ארצי כמו שתמיד חלמנו - ובצד השני של העולם - בונד תוכל להתרכז ב 100% בפיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית שלה ולהמשיך לצמוח ביחד עם מותגי האיקומרס הגדולים בעולם. אני רוצה להגיד תודה לעופר ושאר החברים בעטרה ושאנחנו מתרגשים מאוד מהחלק הבא במסע המשותף שלנו. שוקיט היתה גינת ירק קטנה בחצר ביתנו, טיפחנו אותה באהבה אין סופית ועכשיו הגיע הזמן שלה להמשיך לצמוח עם שחקן שמתאים למידותיה. אנחנו יודעים שעטרה תהפוך את שוקיט לשדה ענק, משגשג ומניב."

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully