וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

29.10.2020 / 0:16

סימילאר ווב משלימה גיוס נוסף, סמנכ"ל השיווק של זאפה משלים דאבל, סלופארק מרחיבה את עמדות התשלום ללא מגע והחברות מתגייסות לעוד יוזמות ומתכוננות לחודש הקניות. כל מה שקרה השבוע במגזר העסקי

ירדן הראל בקמפיין לזר פור יו/זר פור יו

בסרטון: זר פור יו משיקה אתר אינטרנט ייעודי המאפשר לשלוח בחינם זר פרחים למישהו מתוך מאגר נרשמים, שגובש מראש ומונה אלפי אנשים. כל אחד מאלפי מקבלי הזרים יקבל זר וברכה אישית. לדברי שני אגמי-כהן, סמנכ"ל שיווק זר פור יו: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט חברתי חשוב זה, במיוחד בתקופה זו. מטרת הפרויקט היא לקרב ולחבר בין אנשים בתקופה של ריחוק ולחמם את לבבותיהם באמצעות הפרחים". היוזמה היא של עמותת "שבת העולמית", אשר פועלת ברחבי העולם לקירוב לבבות סביב השבת.

מינויים

אבישי קימלדורף מונה למנהל פרויקטים ראשי בקרן ריאליטי. קימלדורף בן ה-46 מגיע לקרן ריאליטי לאחר שעסק בתפקידי תכנון וניהול בכירים במערכת הציבורית ובמגזר העסקי. בתפקידו האחרון כיהן במשך 6 שנים כסמנכ"ל תכנון ואדריכל ראשי של חברת שיכון ובינוי נדל"ן וקודם לכן שימש כמהנדס העיר חדרה. כמו כן, קימלדורף מכהן כחבר הנהלת עמותת "אור לחינוך" ועד לאחרונה כיהן כחבר הוועד המנהל של המועצה הלאומית לבנייה ירוקה.

אוהד רוזן, שותף בקרן ריאליטי בירך על המינוי: "אבישי איש מקצוע, בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן וסבור אני, כי ישתלב בהצלחה בצוות המקצועי של קרן ריאליטי בפיתוח והובלת פרויקטים ייחודים אשר הקרן מקדמת מזה למעלה מעשור".

קרן ריאליטי חתמה לפני חודש על עסקה לרכישת מגדל הארמון בחיפה מחברת הביטוח מגדל, בתמורה ל- 105 מיליון שקל. הבניין בן 18 קומות משמש כיום למשרדים ומסחר ועל פי תכנית מתאר החדשה של העיר, ניתן יהיה להסב בעתיד את הנכס לשימוש של מגורים, במסגרת תוכנית בסמכות הועדה המקומית.

קרן ריאליטי, בראשה עומדים מיקי ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן, מנהלת נכסים בהיקף של כ- 5.5 מיליארד שקל, ופועלת לפיתוח עירוני וסביבתי, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות. הקרן מפתחת ומנהלת פרויקטי נדל"ן מורכבים, מקדמת תוכניות לאלפי יחידות דיור באזורי ביקוש לצד פיתוח מאות אלפי מ"ר לתעסוקה, מלונאות, שטחי ציבור ועוד. על משקיעי הקרן נמנים גופים מוסדיים מהגדולים במשק, אוניברסיטאות ומשקיעים פרטיים, ישראלים וזרים.

אבישי קימלדורף. יעל צור,
אבישי קימלדורף/יעל צור

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הודיע ביום רביעי להנהלת בורסת היהלומים, שאין בכוונתו להתמודד לכהונה שלישית, בבחירות שייערכו בחודש דצמבר. דבש, בן 56, מתגורר בתל אביב, יסיים שתי קדנציות בסך הכל - 5 שנים שימש כנשיא הבורסה ליהלומים.

במהלך כהונתו כנשיא הבורסה הוביל דבש מהלכים רגולטוריים משמעותיים דוגמת הסכם ההסדרה מול רשות המיסים וכן יישום החלטות הוועדה הבין משרדית במשרד הכלכלה. בנוסף לכך, הוביל פעילויות רבות לקידום המסחר הבינלאומי, ומיתוג היהלום הישראלי בעולם. בתקופת משבר הקורונה יזם והקים את פלטפורמת המסחר הגדולה ביותר בעולם לסחר ביהלומים "גט דיימונדס", כמו כן קידם משמעותית את פרויקט הנדל"ן של הבורסה ליהלומים הנחשב לאחד הגדולים בישראל.

לאחרונה, נבחר דבש כנשיא WFDB, הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים המאגדת למעלה מ-30 בורסות בכל העולם. דבש ימשיך בתפקידו כנשיא הפדרציה: "בחמש שנים האחרונות ניתנה לי הזכות לפעול למען חברי בורסת היהלומים באחת התקופות המאתגרות, המשמעותיות והחשובות בענף. אני מודה להנהלת הבורסה וחבריה על האמון שנתנו בי ועל כך שאפשרו לי ליזום, ליצור ולנהל בצורה הטובה ביותר. בתום כהונתי אסייע לנשיא הנכנס ככל שיידרש".

נשיא בורסת היהלומים יורם דבש. גיל לביא,
יורם דבש/גיל לביא

יניב חלא, תושב לוד ומנהל סניף השפלה בחברת האבטחה צוות 3, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת "נירטל", המתמחה באבטחת טיולים. "המטרה שלי היא להגדיל את החברה ולפתח אותה לכיוונים נוספים", אמר יניב. בצוות 3 אמרו: "ההשקעה בהון האנושי שלנו מובילה לקידום ושילוב בשדרה הניהולית. אנו מאחלים ליניב הצלחה רבה בתפקידו".

אביחי אליהו, שהקים וניהל את סניף צוות 3 בדרום, התמנה לתפקיד מנהל סניף השפלה במטה החברה ברחובות. אביחי: "אני מאוד אוהב אתגרים חדשים ומעוניין לבטא את שיטות הניהול שלי בחברה". בצוות 3 אמרו היום: "ההשקעה בהון האנושי שלנו מובילה לקידום עובדים ועובדות ושילובם בשדרה הניהולית".

יניב חלא. יחצ,
יניב חלא/יחצ

איגוד השיווק הישראלי בחר באסף מור, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי של קבוצת זאפה לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2020, זאת בזכות המהלכים השיווקיים היצירתיים ופורצי הדרך שיזמה קבוצת זאפה בכל תקופת חודשי הקורנה המאתגרים ובניהם: מופעים ע"ג משאיות בפריסה ארצית, מופעי מרפסות במלונות במסגרת שת"פ בין קבוצת זאפה לרשת ישרוטל, הפקת אירועים דיגיטליים לחברות וכמובן מיזם מופעי 'זאפה לייב' בקשת 12, שהושק בין לילה והתאפשר הודות לנותני חסות. מור הוא סמנכ"ל השיווק הראשון שזוכה להיבחר פעמיים בתואר "איש השיווק" מטעם איגוד השיווק, פעם אחת בהיותו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ערוצי הספורט וכעת על פועלו בקבוצת זאפה.

מנימוקי ועדת השיווק: "בזמן שתעשיות שלמות נכנסו להקפאה וחוו שיתוק מוחלט - קבוצת זאפה חברה לקשת 12 ויחד פיצחו מוצר חדש שענה על מגוון צרכים מידיים ודו צדדיים - מענה לתעשיית המוזיקה ששותקה ונמצאת במצוקה ובמקביל מענה לקהל צרכנים שמצוי בבידוד. במובן זה, היוזמה והתזמון מדגישים יותר מכל את החדשנות והרלוונטיות של מיזם 'זאפה לייב'. המוצר והמחויבות אליו מכל השותפים בו, קבוצת זאפה, קשת 12, נותני החסות, האמנים וכל התעשיה שמקיפה אותם, הקרינו על הצלחתו והתקבלותו של זאפה לייב בקרב הקהל. בעבר, הייתה תפיסה שפורמט ההופעות הוא לא מוצר טלוויזיוני שמתאים לטלוויזיה מסחרית, ואין לו ערך לצופים. פרדיגמה זו נשברה לחלוטין, כאשר הקהל קיבל ברצון ובהערכה הופעות חיות ששודרו מלוקיישנים שונים ריקים מקהל: מועדון זאפה, פארק הירקון גני יהושוע, גג עזריאלי ת"א, בנוכחות של אנשי צוות בודדים בקהל ועל הבמה. צרכני ההופעות החיות, והקהל הרחב, היו פתוחים להשקת המוצר הטלוויזיוני החדש שהוצע להם שהפך לחוויה חברתית חדשה. זאפה לייב הוא מהמיזמים הטלוויזיוניים הזכורים מתקופת הקורונה, הן בשל החלוציות שלו והן מפני שהוכיח שאפשר לייצר פתרונות יצירתיים למצב ולהמציא עצמו מחדש, בעת משבר ובזמן אפס".

אסף מור. יחצ,
אסף מור/יחצ

גיוסים

חברת ההייטק הישראלית סימילרווב (SimilarWeb), שפיתחה פלטפורמה למדידת וחיזוי עולם הדיגיטלי, הודיעה ביום ראשון על השלמת סבב גיוס נוסף של 120 מיליון דולר. העסקה מורכבת מהשקעה ישירה בחברה (Primary), ורכישת מניות מבעלי מניות קיימים (Secondary). העסקה הנוכחית מביאה את סך גיוסי החברה ל -240 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת ION Crossover Partners וViola Growth Growth. מהחברה נמסר כי הסכום נועד להאצת תכניות הצמיחה האגרסיביות של החברה, ותכלול בין השאר הרחבת המודעות למותג וקידום אסטרטגיית רכישות ומיזוגים של החברה.

בחברה מציינים שסבב הגיוס עולה בקנה אחד עם צמיחה משמעותית שחוותה החברה. בספטמבר האחרון, פתחה משרד בסידני, אוסטרליה, במטרה להרחיב את נוכחותה ב- APAC, והיא מתכננת בחודשים הקרובים לפתוח מספר משרדים נוספים בצפון אמריקה ובאירופה. בנוסף, החברה מינתה שני סמנכ"לים בכירים להנהלת החברה, רון אשר, לתפקיד ה CTO (מנהל מערך הטכנולוגיה), וקווין ספארוואי, לתפקיד ה CMO (מנהל מערך השיווק). החברה שמעסיקה כיום קרוב ל 600 עובדים, מגייסת בימים אלה כ-200 עובדים נוספים בכל המשרדים, עם תוכניות להגדיל את מספר העובדים העולמי במעל ל- 30% עד סוף רבעון ראשון של 2021, ובתוך כך להתרחב ב 100 משרות בישראל, בעיקר בתחומי פיתוח, שיווק ומכירות.

סימילרווב פיתחה יכולות מדידה של התנהגות מקוונת, לצד התחייבות לספק נתונים מהימנים ללקוחותיה. היא מבוססת על טכנולוגיה שעושה איסוף מידע ממאות מקורות אשר יחד עם אלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה מסוגלת לספק תמונה מלאה של הפעילות הדיגיטלית בזמן אמת. יותר ממחצית מחברות Fortune 100 מסתמכים על SimilarWeb לצורך תובנות דיגיטליות, כולל חברות כמו Walmart, P&G, Adidas, Google ועוד.

הגיוס מתבצע על רקע שיאים חדשים בפעילות המקוונת ורכישות אונליין כתוצאה מהתגובה העולמית למגיפת הקורונה. "בשיא הסגרים והעוצרים ברחבי העולם ראינו את העלייה החדה ביותר במשך הזמן שאנשים מבלים בעולמות הדיגיטליות. האצה אקספוננציאלית של הדיגיטליזציה בעולם בעקבות מגפת הקורונה, הפכה את מידע שאנחנו מספקים לחברות על מה קורה בעולם הדיגיטלי - לחשוב מתמיד עבור מנהלים בכירים ברחבי העולם ", אומר אור עופר, מנכ"ל ומייסד סימילרווב. "ככל שדאטה על העולם הדיגיטלי ונתוני השוק הופכים לחשובים יותר ויותר עבור חברות, הנתונים שלנו נהיים יותר ויותר קריטיים למקבלי החלטות." מוסיף אור עופר. "אנו שמחים במיוחד ש ION Crossover Partners.הצטרפו לשורת המשקיעים שלנו. לION רקורד מרשים של תמיכה בחברות צמיחה ישראליות כמו Fiverr, Infinidat, BlueVine ו- Monday.com; תמיכה שמאפשרת להן לממש את הפוטנציאל שלהן".

הראל בית און, מייסד שותף ויולה צמיחה: "מאז השקעתנו בחברה לפני כ- 3 שנים, ביצעה סימילארווב שינוי אסטרטגי ועברה מכלי מדידה כללי לפלטפורמה המשרתת מספר ורטיקלים, מהלך שיצר ערך אדיר ללקוחותיה והגדיל את פלח השוק שלה. אנו מאמינים שהאקסלרציה בדיגיטליזציה שאנו חווים כיום רק תגדיל את הזדמנות של החברה להמשך צמיחה אגרסיבית והסיבוב הנוכחי, שאנו שמחים להובילו, יאפשר לה להוביל את הקטגוריה הגלובאלית של Digital Intelligence.

"סימילרווב היה תמיד כלי מדהים עבור כל איש מקצוע דיגיטלי", אמר גילי יוהאן מ- ION Crossover Partners. "אך במהלך החודשים האחרונים, נהיה ברור עוד יותר שמידע תחרותי דיגיטלי - וכל שכן הנתונים והתובנות שמספקת סימילרווב שאין שני לה - הפכו להכרח לכל חברה שרוצה לנצח בעולם הדיגיטלי".

סימילרווב. עודד בביוף,
משרדי סימילרווב/עודד בביוף

חברת הפינטק איטורו (eToro) מתרחבת על רקע זינוק במספר המשתמשים והיקף הפעילות בפלטפורמה שלה, ומגייסת כ- 100 עובדים למשרדיה בישראל. רוב המשרות בתחומי פיתוח, ובנוסף בתחומי שיווק, תמיכה בלקוחות כולל משרות עבור דוברי מגוון שפות. החברה מונה כיום מעל 1000 עובדים ב-12 משרדים ברחבי העולם, כ-600 מתוכם בישראל. מתחילת השנה גייסה איטורו כ-300 עובדים, מחציתם בישראל.

התשתית הטכנולוגית שפיתחה החברה מאפשרת מסחר בשוק ההון הגלובלי באמצעות פלטפורמה המבוססת על רשת חברתית. מגיפת הקורונה שיצרה ביקושים גוברים להשקעות מקוונות, פגשה את איטורו בשלב מתקדם של מוכנות לדור חדש של משקיעים והיוותה עבורה קפיצת מדרגה ניכרת. במהלך 2020 לבדה נוספו לאיטורו כארבעה מיליון משתמשים חדשים.

מנכ"ל החברה וממייסדיה, יוני אסיא אמר: "איטורו חווה צמיחה משמעותית במהלך 2020 כתוצאה מהמגמה הגלובלית המואצת של משתמשים פרטיים המעוניינים לסחור באופן ישיר בשוקי ההון הגלובליים. העניין הגובר בשוק ההון שנוצר בעקבות מגיפת הקורונה, בשילוב עם האפשרות לרכוש דרך איטורו מניות ללא עמלה שימשו זרז לכניסתם של משקיעים חדשים רבים מרחבי העולם לפלטפורמה שלנו, המונה כיום מעל 15 מיליון משתמשים".

סמנכ"לית משאבי האנוש של איטורו, מירי קדם, אמרה כי "מדובר בחברה שחדשנות היא אלמנט מרכזי בדנ"א שלה, ובהתאם לכך, אנחנו מגייסים לשורותינו טאלנטים, בעיקר מפתחי תוכנה, בעלי יכולות גבוהות המתאימים ומעוניינים לקחת חלק במסע הצמיחה של איטורו".

מירי קדם. יחצ,
מירי קדם, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-eToro/יחצ

יוזמות

800 אלף תלמידי בולגריה יעברו בחורף הקרוב ללמידה מרחוק באמצעות מערכת שתוכננה עבור משרד החינוך הבולגרי על ידי ג'וש שהם ורמי נחום, אנשי הייטק ישראלים הפועלים בסופיה.

שהם ונחום פנו ביוזמתם למשרד החינוך הבולגרי ללא כל הכרות מוקדמת והציעו את עזרתם, לאחר שראו את הקשיים הרבים בהפעלת מערך לימודים מרחוק ברחבי המדינה. היזמים הישראלים גיבשו תוכנית להעברת כל הלימודים למסגרת של מערכת אחידה, המבוססת על כלי עבודה של גוגל. זאת לעומת שיטות הלימודים בישראל ובמדינות אחרות המשלבות מספר גדול של כלים שיוצרים בלבול אצל תלמידים ומורים.

על מנת להבטיח מעבר חלק ללימודים מרחוק ולמנוע תקלות הם בנו תוכנית הדרכה מקיפה ל-100 אלף מורים, גננות וצוותי הוראה ב- 4,700 מוסדות לימוד ברחבי המדינה, אשר הקימו חצי מיליון כיתות וירטואליות וכל זאת במשך שלושה חודשים. מדובר באוכלוסיה מגוונת של מורים שחלקם ותיקים מאוד ולכן ניתן דגש רב להנגשה של הכלים הדיגיטלים גם למי שחסרי רקע בתחום והמחשב זר עבורם.

לדברי רמי נחום, ההדרכה למורים כוללת מעבר להכרת המערכת מתן כלים לניהול אפקטיבי של השיעור כולל השתקה מראש של כל התלמידים למניעת רעשי רקע והפרעות, מתן זכות דיבור על ידי המורה לפי הצבעה אלקטרונית, לוח משותף לתלמידים ולמורה שמחליף את לוח הכיתה, שימוש בכלי של סקרים לקבלת תשובות מהילדים כדי שהמורה יוכל להעריך את רמת הבנת החומר, וטיפים לשמירת הקשב של ילדים בעיקר בגילאי הגן והכיתות הנמוכות.

ג'וש שהם ורמי נחום הם המייסדים והמנהלים של חברת AppGreat שמעסיקה 50 אנשי פיתוח בסופיה מעניקה שירותי מיקור חוץ ללקוחות בבולגריה, ארה"ב, קנדה, בריטניה וישראל.

ג'וש שהם ורמי נחום. יחצ,
ג'וש שהם ורמי נחום/יחצ

לרגל יום ניקוי הים הגדול הנערך מדי שנה ברחבי העולם ב - 30 לאוקטובר, יתגייסו בישראל 18 ארגונים סביבתיים, ביניהם עמותת אקואושן, הפועלת בשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח גרנייה, ובשיתוף רשויות וקהילות מקומיות במטרה להגדיל את המודעות הציבורית לשמירה על חופי ים נקיים מפסולת ומפלסטיק. מותג הטיפוח גרנייה לקח חלק בפעילות זו, במסגרת האג'נדה הסביבתית הגלובלית של המותג - "יופי ירוק" - הפועל להעלאת המודעות לשימור איכות הסביבה וצמצום שימוש בפלסטיק.

בשישי האחרון (30.10) הגיעו מאות מתנדבים, ליותר מ-100 מוקדים לאורך חופי ישראל (ממפרץ אילת ועד הכנרת)כדי לנקות את החופים ובמטרה להגביר את המודעות לשמירת הסביבה החופית והימית ולקדם חקיקה להפסקת השימוש בפלסטיק חד פעמי המהווה פגיעה אנושה באיכות הסביבה.

בין המתנדבים בחוף בלטה השחקנית מגי אזרזר, שגרירת מותג הטיפוח גרנייה, אשר לקחה חלק יחד עם בכירי ועובדי לוריאל ישראל, בניקוי חופי הרצליה ופינוי פסולת הפלסטיק.

דניאלה פרוסקי - שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל, מסרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של מותג הטיפוח גרנייה, פועל המותג באופן עקבי הן לצמצום משמעותי של הפלסטיק במוצריו ובאריזותיו והן להעלאת המודעות לשימור איכות הסביבה וצמצום השימוש בפלסטיק חד פעמי, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל, בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לקחת חלק ביום חשוב זה יחד עם עובדינו, ולעורר מודעות ציבורית לנושא, במטרה ליצור שינוי חברתי וסביבתי".

לאחרונה עלה המותג גרנייה בקמפיין סביבתי בישראל, בשיתוף עמותת אקואושן תחת המסר "שמים סוף לחד-פעמי בחוף", במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי. בקמפיין מככבת השחקנית מגי אזרזר והוא נועד לעודד את הפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

מגי אזרזר ודניאלה פרוסקי שיאון. אסף לב,
מגי אזרזר ודניאלה פרוסקי שיאון/אסף לב

היום (חמישי), נחתם הסכם שותפות עסקית בין אדלר, ענקית בתחום רכיבי הרכב עם מחזור של 1.5 מיליארד אירו, לבין חברת סונוביה במסגרת ביקור שר החוץ האיטלקי לואיג'י דה מאיו בישראל, במשרד החוץ בירושלים. במעמד החתימה נכח שגריר איטליה בישראל ג'יאנלואיג'י בנדטי.

כחלק מההסכם, סונוביה מפתחת לחברת אדלר טקסטיל אנטי ויראלי/אנטי בקטריאלי לשוק התחבורה ובסיום המוצלח של הפיתוח, הטכנולוגיה של סונוביה תוטמע בקווי הייצור של חברת אדלר באירופה. השותפות הינה יוזמה של מנכ"לית AdlerInlight, רוברטה ענתי, אשר זיהתה את הסינרגיות הטכנולוגיות והמסחריות בין שתי החברות.

מתוך כך, חברת סונוביה סיפקה לחברי המשלחת מסכות אנטי-ויראליות/אנטי בקטיריאליות, הנושאות את דגלי ישראל ואיטליה.

ליאת גולדהמר, סמנכ"לית טכנולוגיה בסונוביה: "השותפות בין סונוביה לאדלר תאפשר עבורנו הזדמנות לייצר קדמה בכל הנוגע ליצירת סביבה בטיחותית ובריאה עבור הנוסעים בתחבורה הפרטית והציבורית. אנו מודים לשותפים שלנו, אדלר וחברת אינלייט ולשגריר איטליה בישראל על האמון, ומתרגשים להמשיך את הפעילות למען טובת הכלל".

רוברטה ענתי, מנכ"לית AdlerInlight: "הסכם זה, ופיתוח טקסטיל אנטי ויראלי ואנטי בקטריאלי לעולם הרכב, מסמן אבן דרך נוספת עבור AdlerInlight בטיפוח שותפויות בין-יבשתיות בעלות ערך לקראת חדשנות טכנולוגית וצמיחה מסחרית. החזון שלנו לגשר בין חידושים אחרונים לביקוש הקיים בתעשייה הינו בליבת הפרויקטים שלנו. זיהינו כאן פער שוק מכריע ואנו שמחים על כך שיצרנו הזדמנויות כלכליות חדשות ברחבי העולם".

ליאת גולדהמר. יחצ,
ליאת גולדהמר/יחצ

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח וסייבריזן השיקו לדרך את התוכנית "טרנספוז" שתכשיר את הקהילה הטרנסית לעבודה בהייטק ותיתן להם את הכלים הבסיסיים הנחוצים לשם כך, כמו גם כלים בסיסיים לקריירה בכל תחום. יוזם התוכנית הוא נמרוד אלדאג, מנהל מוצר בכיר במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אשר יצר את החיבור בין מקום עבודתו הנוכחי מיקרוסופט, לבין מקום עבודתו הקודם סייבריזן.

טרנסג'נדרים רבים, ובייחוד נשים טרנסג'נדריות, סובלים.ות מאפליה בתעסוקה, בדיור, ובלימודים. הם.ן חשופים.ות לאלימות מילולית ופיזית, נתקלים.ות בטיפול רפואי שאינו מכבד או מקצועי, מתמודדים.ות עם חוסר קבלה ולפעמים אף נידוי מהמשפחה. בשל המציאות הקשה אשר חווים.ות א.נשים טרנסים.יות, רובם.ן מוגדרים כאוכלוסייה בסיכון ואינם מגיעים.ות למצב בו ניתנים.ות להם.ן האפשרויות ללמוד או לעבוד כמו כולם.

יותר ויותר חברות מאמצות את ערכי הגיוון וההכלה, ומבינות שמדובר באינטרס שמלבד היותו חברתי - לקבוצות מגוונות יש גם יתרון עסקי. מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח וסייבריזן, יחד עם שאר השותפים לתוכנית, שמו למטרה לנסות לשנות את המציאות הזאת, ולתת הזדמנויות לקהילת הטרנסים להשתלב בהייטק. תכנית "טרנספוז" היא אחת מההזדמנויות האלו.

טרנספוז. יחצ,
פרויקט טרנספוז של סייבריזן ומיקרוסופט/יחצ

על רקע משבר הקורונה קבוצת ZAP, קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל, מציעה לעסקים הקטנים הטבה ייחודית ובלעדית שמטרתה לקדם את הפעילות שלהם, לחשוף אותם במדיה הדיגיטלית ולהניע טראפיק וביקושים ליותר מ-250,000 חשיפות לכל עסק - כלומר חשיפה לעשרות אלפי צרכנים פוטנציאליים. שווי הטבה של יותר מ-1,000 שקלים לעסקים וללא כל התחייבות.

העסקים יקודמו ברשת הבאנרים של Google באתרים מרכזיים בישראל בכלל ובאתר קבוצת ZAP בפרט, ביניהם זאפ השוואת מחירים, דפי זהב, רסט, משפטי, דוקטורס ועוד. לקבוצת זאפ פלטפורמה רחבה של מעל ל-20 אתרים במגוון תחומים, החושפת עשרות מיליוני גולשים בחודש לעסקים קטנים ובינוניים.

מבדיקה שערכה קבוצת זאפ, יותר מ-90% מהעסקים הקטנים בישראל הגיעו למשבר הקורונה ללא אפשרות למכור באינטרנט ועל כן משבר הקורונה פגע ביכולתם של עסקים רבים להמשיך ולמוכר. האפשרות להסיט מכירות מהמרחב הפיסי למרחב הדיגיטלי יכולה להוות פתרון קריטי עבור חלק מהעסקים, כמו מעדניות, חנויות פרחים, חנויות ספרים, מזון לחיות, צעצועים ועוד. מעבר למכירות online יכולה להוות הזדמנות עבורם להתמודדות עם המצב היום, ולאחר המשבר גם להגיע לקהלים חדשים.

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "משבר הקורונה חשף את חוסר ההיערכות של רבים מבעלי עסקים לעולם הדיגיטלי והיום כבר ברור לבעלי העסקים שהיעדרות מהזירה הדיגיטלית זה להיות או לחדול, כאשר ליותר מ-90% מהם נוכחות דיגיטלית פאסיבית בלבד. מפרוץ המשבר נקטנו בשורת מהלכים במטרה לעזור ללקוחותינו לצלוח את התקופה מבחינה כלכלית ובד בבד לסייע להם להתאים את הפעילות שלהם למציאות החדשה, אם זה ע"י התחשבות בתשלומים או ע"י מתן הטבות כספיות בהקמת פלטפורמות דיגיטליות, כמו הקמת אתר סחר או מערך שליחויות. לקבוצת זאפ פלטפורמה רחבה של אתרים, החושפת עשרות מיליוני גולשים בחודש לעסקים קטנים. בתקופה זו, הקבוצה מעניקה חשיפה בפלטפורמות ובכנסים הדיגיטליים - ללא עלות וללא התחייבות, כדי להמשיך ולסייע להם".

רמי חזן. יחצ,
רמי חזן/יחצ

במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, קבוצת קלי אירחה השבוע את מאיה בירן פלס, הייטקיסטית בת 35, נשואה +1 , שהעבירה הרצאה בזום ללקוחות הקבוצה. בהרצאה בירן פלס סיפרה על הרגע בו גילתה כי היא חולה בסרטן השד, ההתמודדות והחיים שאחרי ושיתפה בסיפורים אינטימיים ממחלתה: כיצד תפקדה כאימא, כאישה קרייריסטית ומה זה אומר לחלות בסרטן. סיפרה על הדרך היוצאת דופן בה בחרה להתנהל במהלך הטיפולים הקשים, על דרך החיים אותה אימצה והאם יכלה לעשות משהו כדי למנוע את סרטן השד.

seperator

על רקע משבר הקורונה המתמשך ונתונים מדאיגים על מצוקתם הקשה של עסקים קטנים בישראל, הכריז ביון רביעי "הבית לסולידריות חברתית" מיסודם של ענת ואמנון שעשוע, על מיזם פילנתרופי חדשני. המיזם, 19-WE, שיעניק כ-100 מיליון שקל ליזמים ועסקים קטנים בתחילת דרכם שנפגעו כתוצאה מהמשבר. כ-2,000 עסקים מבין אלה שיירשמו למיזם יוכלו לקבל מענק בגובה של כ-50 אלף שקל, אשר יחולק בשלושה שלבים, תוך ליווי אישי של אנשי המיזם. את היוזמה מובילות ענבר שעשוע בר-ניר ועדי אטון, מנהלות שותפות בבית לסולידריות חברתית.

עשרות אלפי עסקים קטנים ומתחילים, המהווים את שידרת הכלכלה הישראלית, השקיעו את מיטב כספים ומרצם, אך לרוע המזל הקורונה פגעה אנושות בפרנסתם. זו אחת השעות הקשות ליזמים שעומדים בראש עסק קטן. ללא תקווה וללא מימון, נגזר עליהם לזנוח את חלום חייהם.
WE-19 הוקם בדיוק עבור מטרה זו, לשמור את הרוח היזמית הישראלית, להפיח תקווה בעסקים שנולדו לתוך מגפת הקורונה ולהעניק להם הזדמנות מחודשת להצמיח את עסקיהם, חרף כל הקשיים.

השיטה של WE-19 מבוססת על אלגוריתם של 'בחירת עמיתים', שיאפשר לעסקים המשתתפים במיזם לבחור איזה עסק מתאים למענק הצמיחה, על בסיס הצגת הסיפור של העסק וצרכיו. הפלטפורמה הייחודית שהוקמה לצורך כך, ראשונה מסוגה בתחום הפילנתרופיה, תבטיח את חלוקת הכסף באופן הנכון והיעיל ביותר, מתוך הבנה שעסק קטן יודע הכי טוב מה עסק קטן צריך, ולא נדרשת כאן התערבות חיצונית של וועדות שונות.

איך זה עובד? על בעל העסק להירשם באתר להזין את פרטי העסק, לכתוב כמה מילים על הסיפור שלו וכיצד יסייע לו מענק הצמיחה - האם לצורך הקמת אתר אונליין, מערך משלוחים, יעוץ אסטרטגי, רכישת ציוד, גיוס עובדים ועוד.

במיזם יכולים להשתתף עסקים או עצמאיים בעלי תעודת עוסק מורשה/חברה בע"מ/איחוד עוסקים, שנפתחו החל משנת 2019 ועד ספטמבר 2020, עם מחזור מכירות שנתי בהיקף של עד 5 מיליון שקל, המעסיק עד 20 עובדים במשרה מלאה.

לאחר ההרשמה, בעלי העסקים הרשומים למיזם יתבקשו לבחור את העסקים האחרים על סמך הסיפורים האישיים שלהם. כל עסק ייחשף לכ-20 עסקים בממוצע, אותם יצטרך לבחור ע"פ ראות עיניו ולנמק את סיבת הבחירה בהם, על בסיס הקריטריונים לצמיחה. 2,000 העסקים שייבחרו, יגישו את הטפסים הנדרשים, ולאחר בדיקת תקינותם - יקבלו הודעה על בחירתם. קבלת המענק תתבצע ב-3 שלבים, תוך ליווי העסק לאורך הדרך.

הפעילות נעשית בליווי משפטי של פירמת עו"ד מיתר ושות', פיקוח חשבונאי של פירמת רו"ח ארנסט אנד יאנג, ייעוץ כלכלי ותפעול של משרד הייעוץ קוגנום.

ענבר שעשוע ועדי אטון. גל לפידות,
ענבר שעשוע ועדי אטון/גל לפידות

בימים אלו מתגבשת נבחרת 'טאפ מאדר' למען ילדי גדולים מהחיים 2021. זו השנה השישית שהנבחרת מגייסת תרומות בשילוב עם פעילות ספורטיבית הכוללת גם את תחרות הטאפ מאדר. עד כה גייסה הנבחרת מעל ל- 5 מיליון שקל לטובת גן החלומות של העמותה. חברי הנבחרת "כבשו" את הר איתן בריצה, פעמיים ובסיום הריצה "תרמו" את 250 הק"מ שרצו יחד לפרויקט #גמאני_רצה להגברת המודעות לסרטן השד.

נבחרת טאפמאדר 2021. יחצ,
טאפמאדר 2021/יחצ

ביום שלישי אחר הצהריים הגיעה משלחת של בכירים לביקור בקמפוס של ענקית הטכנולוגיה אנבידיה ביוקנעם, שרכשה מוקדם יותר השנה את "מלאנוקס" הישראלית ומעסיקה היום למעלה מ-2500 עובדים בישראל. אל המשרדים הגדולים ביותר של החברה בישראל הגיעו שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, שר העבודה, איציק שמולי, וראש עיריית יוקנעם-עילית סימון אלפסי, על מנת להתרשם מהבניין החדש בקמפוס וממעבדות המחקר המתקדמות. אמיר פרשר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, ועמית קריג, סמנכ"ל תוכנה באנבידיה, הציגו בפני המבקרים את טכנולוגיות החברה וסיפרו להם על המיזוג המוצלח בין מלאנוקס לאנבידיה.

אמיר פרשר עם עמיר פרץ ואיציק שמולי. יחצ,
אמיר פרשר ועמית קריג עם שר הכלכלה עמיר פרץ, שר העבודה והרווחה איציק שמולי וראש עיריית יקנעם עילית סימון אלפסי/יחצ

ענקית התוכנה SAP ישראל תרמה לאחרונה מכשיר "גליידוסקופ" למרכז הרפואי קפלן בשווי עשרות אלפי שקלים. המכשיר הכרחי לצורך הנשמת חולים קשים בטיפול נמרץ נשימתי ולפיכך משמש כמכשיר מציל חיים. את החיבור בין המרכז הרפואי לענקית התוכנה עשתה עמותת ידידי קפלן המסייעת לבית החולים בגיוס תרומות ומשאבים על מנת לרכוש ציוד רפואי מתקדם וחדשני ולתמוך בצוותים הרפואיים ובמחקרים. עד לתרומתה של SAP ישראל היה ברשות מחלקת טיפול נמרץ מכשיר גליידוסקופ אחד בלבד. כ- 15% מהחולים המאושפזים בטיפול נמרץ זקוקים לאינטובציה (הכנסת צינור הנשמה) על מנת להציל את חייהם. עם התפרצות מגפת הקורונה, מספר המונשמים עלה בעשרות אחוזים ולכן רכישת מכשיר גליידוסקופ נוסף היתה קריטית למרכז הרפואי.

בנוסף לכך, המכשיר מאפשר ביצוע פעולות רפואיות תוך שמירה על מרחק מהחולה, מה שמקטין את חשיפת הרופא למחלות ואת סיכויי הידבקותו. יתרון בעל משמעות גדולה בתקופת הקורונה.

ד"ר שרית אבישי-אלינר מנכ"לית המרכז הרפואי קפלן מסרה: "ברצוני להביע את תודתנו והערכתנו העמוקה ל- SAP ישראל על התרומה הנכבדה, שסייעה לבית החולים לרכוש מכשיר 'גליידוסקופ' למחלקת הטיפול הנמרץ. ה'גליידוסקופ' הינו מכשיר רפואי אשר מאפשר לרופא לבצע אינטובציה, במטרה להבטיח מעבר חופשי של אוויר אל הריאות ומהן, והוא משמש במקרים קשים במיוחד. בטוחני כי התרומה הנדיבה תסייע רבות לצוות הרפואי להציל את חייהם של חולים רבים בבית החולים, ועל כך אנו מבקשים להודות לכם מקרב לב".

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל סיכמה: "ברצוני להודות לעמותת ידידי קפלן שפנתה אלינו והעלתה בפנינו את המטרה הכה חשובה הזו. אנו שמחים וגאים לסייע ולתרום למען הצלת חיי חולים במצב קשה ומודים מעומק ליבנו לצוות הרפואי במרכז הרפואי קפלן על חלקם המשמעותי בטיפול והצלת חיי אדם, בתקופה קשה זו ובכלל".

סתוית נבון. יחצ,
סתוית נבון/יחצ

חברת מפעיל, הנציגה הרשמית של מותג Toshiba - Dynabook בישראל, תחלק עשרות אלפי מחשבים, בפעימה ראשונה, לתלמידים ברחבי הארץ. מפעיל זכתה כספק המוביל יחד עם חברות נוספות בתחום המחשוב, במכרז של משרד החינוך כחלק ממתווה לצמצום הפער הטכנולוגי שהוצף בעקבות משבר הקורונה בישראל. כך יוכלו מאות אלפי תלמידים שאין להם מחשב בבית ללמוד מרחוק. היום, יום שלישי, החלה החלוקה הראשונה של מחשבים ניידים ברמת הגולן והסביבה, במסגרתה חולקו מאות יחידות.

הלמידה המקוונת בעידן הקורונה מחייבת מחשב לכל תלמיד. על פי הערכות משרד החינוך יש כ- 250,000 תלמידים ללא מחשב בבית. בנוסף ממשאל הורים שערכה הנהגת ההורים הארצי עולה כי ל-33% מההורים אין בבית מחשבים ללמידה מרחוק של ילדיהם.

חברת מפעיל, נציגת Toshiba - Dynabook נבחרה כספק המוביל, בשל הניקוד הגבוה שקבלה בהתאם לדרישות המכרז: זמינות אספקה, ציון איכות מחשב גבוה ומחיר. מפעיל תספק גם את שירות התמיכה והתיקונים הכולל איסוף והחזרה של המחשב עד לבית התלמיד ישירות. המחשב שיסופק הינו של היצרנית Toshiba - Dynabook - החברה שייצרה את המחשב הנייד המסחרי הראשון בעולם כבר ב- 1985. מדובר במחשב איכותי ועמיד ביותר, העולה על הדרישות הבסיסיות במכרז, הן מבחינת מגוןן חיבורים והן חיי הסוללה של 10.5 שעות עבודה רצופה.

דגמי המחשבים הניידים מסדרת Satellite PRO A50 , הנם מומלצים ביותר ללמידה, מדובר בסדרה איכותית, אמינה וחזקה העמידה בפני מכות, זעזועים, חום וקור וכוללת מסך ANTI GLARE המונע ריצודים ובריא לעיניים, תכונה המאפשרת עבודה ממושכת ללא פגיעה בעיניים של התלמיד.

"אנחנו גאים לקחת חלק משמעותי במכרז משרד החינוך. השנה עומדת מערכת החינוך בארץ בפני אחד האתגרים הגדולים בתולדותיה. אתגר זה מתעצם נוכח הפערים הסוציו-אקונומיים שלא מאפשרים לכל הורה לרכוש מחשב לילדיו", אומר רז דרבי מנכ"ל חברת מפעיל, "חברת מפעיל, הוותיקה, פועלת במשק הישראלי מעל 80 שנה, ומעניקה פתרונות מחשוב למגזר העסקי והחינוכי. במסגרת שיתוף פעולה עם קרן אתנה הפועלת להעצמת המורים בישראל חולקו בשנים האחרונות עשרות אלפי מחשבי Toshiba למורים, והמעבר ממחשב נייד לכל מורה למחשב נייד לכל תלמיד הוא אך טבעי עבורנו ואנו רואים בזאת הזדמנות ושליחות לקחת חלק בפרויקט חשוב זה".

מחשב טושיבה. יחצ,
מחשב טושיבה/יחצ

מגפת הקורונה מביאה עימה השפעות חברתיות עמוקות - ובמיוחד על הדור הצעיר. סטטיסטיקות מעודכנות מצביעות על עליה באבטלה - עם יותר משלושה מיליון צעירים באירופה שכבר איבדו את מקומות העבודה שלהם. במזרח התיכון ובצפון אפריקה, כמעט אחד מכל שלושה צעירים מובטל. מה שנדרש עתה - יותר מאי-פעם - הוא מאמץ תמיכה בצעירים, שיימנע את היווצרותו של "דור אבוד".

נסטלה בשיתוף מיזם Alliance for YOUth גיבשו תוכניות ליצירת 300,000 הזדמנויות תעסוקה חדשות לצעירים באירופה, המזה"ת וצפון אפריקה - עד שנת 2025. למרות מגפת הקורונה, מתכוונים בנסטלה וב- 300 חברות וארגונים השותפים ב- Alliance for YOUth להמשיך במאמצים ליצירת משרה ראשונה לצעירים, ולהרחיב את תוכניות ההדרכה, ההתמחות והקניית כישורים דיגיטליים. במסגרת הפרויקט התוכנית תיצור כ 200 מישרות חדשות באסם-נסטלה בישראל, בתחומי הכספים, שיווק, הנדסה, טכנולוגיה.

לדברי מרקו סטמברי, (Marco Settembri), מנכ"ל נסטלה אירופה, המזה"ת וצפון אפריקה, "השקעה בדור הצעיר היא ההשקעה החשובה ביותר לחברה האנושית. יחד עם שותפינו ב- Alliance for YOUth, כבר הצענו מאז הושק המיזם ב- 2014 יותר מ- 450,000 משרות והזדמנויות הדרכה והכשרה. אנו גאים להמשיך בדרך הזאת, כולנו יחד."

יותר מ- 71 מיליון צעירים מובטלים נרשמו בעולם המערבי ערב משבר הקורונה. מעל 500 מיליון צעירים מועסקים בשכר נמוך. מדי שנה, מצטרפים לשוק העבודה כ- 40 מיליון צעירים - ועל פי ההערכות יותר מ- 60% מהמצטרפים האלה יועסקו בעתיד במקצועות שאינם קיימים כיום.

התמונה בישראל אינה שונה מזו העולמית: הנפגעים העיקריים מבחינה כלכלית במשבר הקורונה הם צעירים מדורות ה- Y וה- Z בני 18-39; שנפגעו קשה הרבה יותר מדור ה- X (בני 40-55) או דור הבייבי בומרס (בני 56-76). כך עולה מסקר שנערך באחרונה במכון למדיניות חברתית באוניברסיטת וושינגטון.

דו"ח שירות התעסוקה שפורסם לאחרונה מעלה כי בסוף ספטמבר, הגיע מספר דורשי העבודה ל-944.5 אלף. שיעור העבודה בקבוצת הגיל של עד 24, קפץ בספטמבר ל- 20.5% המייצגים קרוב ל-194,000 צעירים מובטלים.

seperator

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הזניק ביום שני את ק"מ הריצה האחרון של מירוץ "גמאני רצה" לציון חודש המודעות לסרטן השד. הנשיא הזניק את הרצות, נשים חולות ומחלימות מסרטן השד, לריצת הסיכום של קמפיין המודעות לסרטן השד "מקיפים את כדור הארץ בריצה". המשתתפות יצאו לריצה חגיגית משערי בית הנשיא עם חולצות ורודות על מנת להודות לאלפי הישראלים שנרתמו ורצו במהלך החודש להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של המחלה. בית ההשקעות אלטשולר שחם כבר שנה שניה ברציפות נותן חסות ראשי לקבוצות 'גמאני רצה' ומלווה את אימוני הנשים הרצות המתמודדות עם המחלה לכל אורך הדרך.

קלמן שחם, מייסד ובעלים משותף בבית ההשקעות אלטשולר שחם: "היום היה מהימים היותר מרגשים שחוויתי. מבית נשיא המדינה ובמעמדו הזנקנו את הק"מ האחרון מתוך 40,075 ק"מ, היקפו של כדור הארץ. "גמאני רצה" הוא מיזם חשוב ומרגש, שאנחנו תומכים וגאים בו מכל הלב".

נשיא המדינה רובי ריבלין עם קלמן שחם. יחצ,
נשיא המדינה ראובן ריבלין עם קלמן שחם/יחצ

רוני ופרדי אינסאז, מבעלי רשת נעלי SCOOP, תרמו לעמותת "יד ביד" בראשותו של הרב יעקב גלוייברמן שתי מכולות ענק, הכוללות 20 אלף זוגות נעלים לילדים ולנשים, כולל נעלי בית ו-10 אלפים זוגות גרביים. שווי התרומה נאמד בכמיליון שקל.

ביום ראשון הגיעה משאית למפעל החסד יד ביד בעיר לוד לפרוק את הסחורה. רוני אינסאז פגש את יו"ר העמותה הרב יעקב גלויברמן ואמר לו: "שתי המכולות כוללות קולקציות חדשות מסתיו 20-21. העדפנו העונה בשל הקורונה לתרום את המלאי שנשאר בחנויות הסגורות, ובמקום למכור אותם במחירי מבצע, אנו מעדיפים לתרום, לאור המצב הכלכלי הקשה בהן שרויות אלפי משפחות בישראל. זהו מעמד מרגש עבורנו וביטוי למעורבות חברתית של רשת נעלי SCOOP , להעניק ולתרום בימי כלכלת הקורונה הקשה, בהם משפחות רבות מתקשות להתפרנס".

"אני רוצה להודות לכל אנשי העסקים שפותחים בימים קשים אלו את ליבם וכיסם", אמר הרב גלויברמן, "התרומה של רשת סקופ תעזור למאות משפחות ברחבי הארץ, מכל המגזרים, לעבור את החורף".

הרב יעקב גלויברמן ורוני אינסאנז מרשת נעלי סקופ. אסף לוי,
רוני אינסאז והרב גלויברמן/אסף לוי

מרכז הקונגרסים "בנייני האומה" ירושלים יארח את האירוע השנתי של עמותת החתול - עמותת בוגרי יחידת 669 בישראל שייערך לראשונה באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני של בנייני האומה שהוקם לאחרונה.

הכנס של עמותת החתול יתקיים ב-11/11/2020 וצפויים להשתתף בו מעל 900 בוגרי ולוחמי היחידה המובחרת 669. בכנס הווירטואלי יחולקו פרסי הוקרה והצטיינות לחברי העמותה הבולטים אשר התנדבו ותרומה לקהילה במהלך השנה.

המשתתפים ייהנו מגישה לדוכנים של נותני החסויות, הרצאות בסגנון TED של דמויות בולטות בחברה הישראלית ומנהיגים בתחומים שונים כמו רפואה ויזמות עסקית. כמו כן, המשתתפים בכנס ייהנו ממופע אינטימי של גיא הוכמן, שיח עם מפקדים בכירים מחיל האוויר והגרלה של פרסים יקרי ערך.

"עמותת החתול" הוקמה במאי 2014 על ידי בוגרי היחידה במטרה להוות גוף המלווה ותומך את הבוגרים בחיים האזרחיים במגוון תחומים.

"בנייני האומה" ירושלים, שאירח אירועים מיתולוגיים בתולדות החברה הישראלית, העלה לאוויר לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת של מרכז קונגרסים וירטואלי הנותן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות וחסויות בימי הקורונה המאתגרים ולימים שאחרי.

מנכ"לית בניני האומה מירה אלטמן המציאה ויזמה פתרון ייחודי המציע ללקוחות כלי אינטראקטיבי פורץ דרך שפותח בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אשר יאפשר להם לראות בתלת מימד את כל האולמות של בנייני האומה וכך לבצע תכנון של אירועים בצורה נוחה ופשוטה.

הפלטפורמות החדשות והחדשניות, אשר פותחו במשותף עם סימול אינטראקטיב וחברת penguin digital, מאפשרות למפיקים ומארגני כינוסים ותערוכות, יכולת הפקה ובנייה גיוס חסויות ותמיכות, של כנס/אירוע בחשיבה עסקית, כלכלית וחווייתית במגוון האולמות, החללים הגדולים, כולל האודיטוריום הגדול בארץ בבנייני האומה, שיהפכו בלייב לפאנלים, ראיונות, הופעות, וכנסים מרגשים ומרתקים.

מרכז קונגרסים וירטואלי בנייני האומה. יחצ,
מרכז הקונגרסים הווירטואלי בנייני האומה/יחצ

קמפיינים

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת משקפי ERROCA .

בחמישי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבה אלחימסטר לצילומי קמפיין חברתי חדש, לרגל השקת קולקציית משקפי הראיה של אירוקה לחורף 2021. לצידה של אלחימסטר יככבו כ - 8 דוגמנים בינלאומיים, מיוצגים על ידי סוכנות עלית, שפתחה השבוע סוכנות לייצוג גברים.

בשל הסגר וההגבלות, הוחלט לקיים את הצילומים במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר, במיני פנטאוז במגדלי "בריגה" היוקרתיים בפולג, נתניה. אותו מגדל אליו עברה נטע עם בעלה הכדורגלן רמי גרשון. "אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי", אמרה אלחמיסטר.

זהו הקמפיין השלישי השנה של רשת אירוקה בו הם משלבים מסרים חברתיים, זה החל בקמפיין אוכלים עם העינים בוא נתנו באירוקה במה למסעדנים, דרך קמפיין ALL EYES ON YOU שנערך בימים אלו במסגרתו מעניקה אירוקה במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: Look in to my eyes and see better days.

לדברי לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה: "בימים לא פשוטים אלו, אנחנו מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך

נטע אלחמיסטר בקמפיין אירוקה. גיל חיון,
ממשיכה לשנה השלישית. אלחמיסטר בקמפיין אירוקה/גיל חיון

חברות וטכנולוגיה

MTC, מרכז טכנולוגיות הייצור הבריטי הודיע כי יצרף את טכנולוגיית ה- NANO PARTICLE JETTING של XJET הישראלית לקו הפתרונות הטכנולוגיים לייצור מתקדם שהמרכז מציע ללקוחותיו בבריטניה. מערכת ה-CARMEL, ש"מדפיסה" מוצרים תלת ממדיים ממתכת ומחומרים קרמיים* בהתזה, כבר נשלחה ליעדה והיא מתוכננת להיכנס לפעולה בקרוב.

MTC מספק למגוון לקוחות בתעשיות שונות פתרונות ייצור משולבים והוא כולל בין השאר גם את המרכז הלאומי הבריטי להדפסת תלת ממד (ADDITIVE MANUFACTURING) שמסייע ומקדם את אימוץ הטכנולוגיה לטובת שימושיה המסחריים - תוך דגש על הדפסת חומרים קרמיים. על פי הערכת המרכז, מדובר בטכנולוגיה שתזכה לאימוץ נרחב בבריטניה.

לדברי מהנדס המחקר הבכיר של MTC, ד"ר טום ווסלי, XJET הדגימה בהצלחה את יכולות מערכת ה- Carmel 1400C בייצור חלקים ורכיבים קרמיים לשימושי קצה. "הטכנולוגיה של החברה הישראלית מייצרת חלקים קרמיים שנותנים איכות חומר גבוהה וברמה שאינה נופלת במאום מייצור מסורתי - חלקים שמספקים את דרישת הלקוחות. המעבר לייצור מוצרי קצה הוא פשוט ובמינימום השקעת זמן וכוח אדם והתוצאות מרשימות ביותר, זאת בניגוד ללא מעט טכנולוגיות הדפסה בתלת ממד אחרות".

לדבריו, טיב פני השטח והגימור הסופי של המוצרים המודפסים במערכות של XJET הם הרבה למה שניתן להשיג בכל סוג אחר של תהליך הדפסת תלת ממד. "זאת, מעבר לעובדה שהפתרון מאפשר ייצור של חלקים קטנים, מפורטים ומורכבים, עם משטחים חלקים ומאוד מאוד מדוייקים".

להערכת ווסלי, יש צורך אמיתי בשוק לסוג כזה של חלקים. "אנו רואים ביקוש בתעשיות דוגמת תעופה וחלל, רפואה, רפואת שיניים ובתעשיות הביטחוניות, שזקוקות לייצור מהיר ומשתלם כלכלית של כלים בדיוק גבוה, כמו גם דרך לייצור קל ונוח של מוצרי קצה שימושיים. רבים מהלקוחות שלנו מגלים עניין כיום בייצור קרמי ובפתרונות שיאפשרו ייצור בכמויות לא גדולות ובהתאמה אישית, ונראה שהמדפסת של XJET תספק את הצרכים הללו".

לדברי דרור דנאי, CBO XJET, החברה מפתחת את הטכנולוגיה שלה כך שחברות יוכלו לעבור בקלות מתכנון אחד למשנהו בכל שלב של תהליך הייצור, מורכב ככל שיהיה, עם חופש פעולה תכנוני מלא. "ארגונים דוגמת MTC שמאמצים את הפתרונות שלנו, דוחפים את הטכנולוגיה לקצה ובוחנים בשטח מה באמת ניתן לייצר איתה כשהם הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי".

XJET. מארק קר,
ביקוש רב. XJET/מארק קר

רועי מימרן, יו"ר פורום החוסכים לפנסיה בישראל - עמותה המייצגת את ציבור החוסכים מול קרנות הפנסיה, פנה לראש רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון, ד"ר משה ברקת, בקריאה לאפשר לגופים המוסדיים המנהלים את כספי הפנסיה וחסכון לפתוח מסלולי חסכון מבוססי השקעות אחראיות מבחינת שמירה על האקלים - כלומר, מסלולי חיסכון "נקיים" שאינם כוללים, בהגדרה, חברות דלק פוסילי (פחם, נפט וגז טבעי).

"גופים רבים של השקעות בעולם, וקרנות פנסיה בפרט, העבירו זה מכבר חלק נכבד מההשקעות שלהם למדיניות 'השקעה אחראית' מבוססת ESG (אשר מתחשבת גם בשיקולי איכות הסביבה, אחריות חברתית וממשל תאגידי)", ציין מימרן בפנייתו לד"ר ברקת. "על פי מחקרים רבים, מדיניות כזו משיגה ברוב המקרים תשואה עודפת ומפחיתה את רמת הסיכון, ומונעת מצב שבו כספי הפנסיה של הציבור פועלים נגדו, באמצעות השקעות בחברות מזהמות, מעורבות בשוחד או העלמות מס או בהעסקה פוגענית".

עוד לדברי מימרן, מבין הסוגיות של השקעות אחראיות, הבעיה הגדולה של האנושות במאה ה-21 מסתמנת כמשבר האקלים. שימוש בדלקים פוסיליים מחמיר את משבר האקלים וזיהום האוויר ופוגע משמעותית בחיי אדם ובכלכלה, בעולם וגם בישראל. במצב כזה, אין טעם להפקיד כסף לחסכון פנסיוני
למען העתיד שלנו, אם הכסף משמש להשקעה באנרגיות מזהמות שיגרמו לפגיעה בעתידנו ועתיד ילדינו, אומר מימרן. "לכן יש לאפשר לגופי הפנסיה להימנע מהשקעות אלו באמצעות מעבר למדיניות ESG או Fossil-Free, או לאפשר להם לפתוח מסלולי השקעה חדשים כאלה לבחירת העמיתים, בדיוק כפי שפתחו להם מסלולי הלכה או שריעה".

מימרן קורא לרשות שוק ההון להסיר חסמים בפני הגופים המוסדיים להקמת מסלולים אלה. "פורום החוסכים לפנסיה שם לעצמו למטרה להוציא את כספי הפנסיה שלנו מחברות אנרגיה מזהמות, אשר יוצרות פליטות גזי חממה שמזהמות את האוויר שלנו, מחממות את האקלים ובכך הורסות את העתיד עבורו אנו חוסכים. הפנייה לראש רשות שוק ההון היא סנונית ראשונה ומהווה הקדמה לצעדים משמעותיים שתכליתם להעביר את כספי הפנסיה שלנו לאפיקים נקיים, שיבטיחו את עתיד ילדינו". אומר רועי מימרן, יו"ר פורום הפנסיה. פורום החוסכים לפנסיה בישראל היא עמותה רשומה, העוסקת בקידום זכויות החוסכים לפנסיה צוברת בישראל. העמותה פועלת מול משרד האוצר, ועדות הכנסת, גופי הרגולציה הפיננסית וכמו כן נותנת הדרכה וסיוע לציבור החוסכים. בין מטרותיה, קידום השקעות אחראיות בניהול כספי החיסכון הפנסיוני.

רועי מימרן. יחצ,
רועי מימרן/יחצ

פארק הייטק גב-ים נגב יערוך בין התאריכים 25.10-29.10 סדרת הרצאות ZOOM לציבור הרחב במסגרת שבוע הסייבר של מערך הסייבר הלאומי. מטרת ההרצאות היא להנגיש ידע ומידע, ולהעלות את המודעות של הציבור הרחב בכל הנוגע לאבטחת מידע וסייבר, נושאים הפוגשים את אזרחי מדינת ישראל יותר ויותר בעולם הדיגיטלי. כל ההרצאות יועברו גם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של פארק גב-ים נגב. האירועים מתקיימים בשיתוף ובסיוע של עיריית באר שבע, יעדים ו-Tech7 וישודרו היישר ממבשלת הבירה JEM'S הנמצאת כאן בפארק.

התכנים המקצועיים בהרצאות הם תולדה של שיתופי פעולה בין הפארק לחברות בו. בין הגופים שיציגו בהרצאות אפשר למנות את: Dell Technologies, אוניברסיטת בן-גוריון Morphisec, CBG - Cyber Ben Gurion University ופאנל מומחים ייחודי בהשתתפות: OPSWAT ,L7 Defense, ומשרד עורכי הדין אגמון רוזנברג הכהן.

הרצאות האונליין שיועברו בשידור חי ממבשלת הבירה JEM's הנמצאת בפארק ההייטק גב-ים נגב, מידי יום במהלך השבוע בשעה 19:00 יגעו בנושאים של הגנת סייבר הרלוונטיים למגוון רחב מאזרחי ישראל. הציבור הרחב מוזמן להירשם להרצאה אחת או יותר באמצעות הלינק הבא. ההרצאה "וירוס זה לא רק קורונה", שתשודר היום, תדבר על צרכי האבטחה של כל אחד ואחת שנובעים מהמעבר לעבודה מהבית.

seperator

חברת הפינטק הישראלית ג'י.אם.טי טק אינוביישן (GMT) אשר מתמחה בהעברות כספים בינלאומיות מרימה את הכפפה ובימים אלו, לאחר הכנת התשתיות הטכנולוגיות ויצירת קשריים עסקיים עם הגורמים הפיננסיים במדינות האיחוד בשיתוף קורספונדנטים בינ"ל, עומדת לספק שירותי העברות כספים בין ישראל לאיחוד האמירויות. המשמעות של ההסכם החלוצי הינה העברות של כספים הן לצרכים אישיים והן לצרכים עסקיים באופן מהיר, נגיש וקל ובעמלות אטרקטיביות.

מאז פתיחת השמיים לטיסות לאמירויות, חברות התעופה מדווחות על ביקוש רב המתבטא באלפי הזמנות של כרטיסים וחופשות באיחוד, דבר המעיד על הצורך העולה של הישראלים במטבע הדירהם והתעוררותו של ענף התיירות הישראלי. בתוך כך, ערן סרוק מסביר כי " כאשר נפתח יעד תיירותי חדש, במיוחד יעד אטרקטיבי כמו האמירויות, אנו חווים עליה רציפה בביקוש להעברות כספים לאותו היעד. למעשה, ההתמחות שלנו היא בהעברות בסכומים קטנים אשר נדרשים לצורך תשלום עבור שירותי תיירות מחו"ל כמו תשלום מקדמות למלונות, למדריכים מקומיים, אטרקציות וכן לתשלומי חירום למקרים של בעיה רפואית, איבוד ארנק או אם קרתה הפרזה בשופינג".

זאת ועוד, "גם המגזר העסקי, מזהה הזדמנויות כלכליות משמעותיות בין המדינות, ועד שהקשרים בין הבנקים הישראלים לאלה שבאמירויות יוסדרו, GMT מהווה פיתרון בעבור המון יזמים ואנשי עסקים אשר נדרשים להעברות כספים בין המדינות" מרחיב ערן סרוק, יו"ר החברה. כמו כן, סרוק מספר כי גם בעבור המגזר הערבי אפיק העברות הכספים החדש הינו משמעותי. "אנו כבר חווים ביקוש לשירות וזאת בשל היכולת להעביר כספים בין משפחות ערביות המתגוררות בארץ לאלה העשירות הגרות באמירויות כאשר העברות אלה יכולות לסייע כלכלית בתקופה מאתגרת כמו זו".

לוגו GMT. יחצ,
לוגו GMT/יחצ

חברת Aria המייצרת מערכות לטיהור והשבחת אויר, מציעה דרך התמודדות עם המציאות החדשה של הקורונה, בהובלת המנכ"ל תמיר פרנקל ומנהל הפיתוח דולב פרנקל. החברה ציינה השבוע ארוע מרגש במיוחד כאשר בוצעה ההתקנה ה-500 בראשון לציון. המערכת שפותחה בייצור כחול לבן בישראל משתמשת בטכנולוגיה של גלי אור UVC המחסלת 99.9% מהחיידקים, הפכה שכיחה במאבק נגד הקורונה והגנה על חללים ציבוריים, בתים ופרטיים ודירות.

תמיר פרנקל מוסיף: "המציאות החדשה של כולנו והרצון להפוך את הסביבה לנקייה ובריאה יותר, למנוע ולמזער ככל הניתן את סיכויי ההדבקות מנגיף הקורונה מביאה את החברה לייצר פתרונות חדשים על מנת להגן עלינו מפני הקורונה. אנחנו מאוד גאים כחברה ישראלית להיות חלק מהמאבק והפיתרון לבעיה".

מערכת השבחת אוויר. Studio Area,
צילום: סטודיו Aria/Studio Area

ברקע משבר הקורונה אפליקציית סלופארק משתדרגת וממשיכה להרחיב את היקף פעילותה ומאפשרת כעת תשלום חניה בחניוני בתי חולים נוספים בארץ, ללא צורך בכרטיסי חניה וללא מגע. כיום בתי החולים בהם תוכלו לשלם מבלי לצאת ולחפש את מכונת התשלום הם הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים, שערי צדק, אסותא רמת החייל ושיבא תל השומר.

כעת מודיעה סלופארק על כניסה לבתי חולים נוספים ומעתה יוכלו מנויי סלופארק המגיעים גם לחניון בית החולים סורוקה באר שבע, מאיר כפר סבא וקפלן שברחובות לשלם על החניה ללא מעבר בעמדת התשלום, אלא באמצעות שימוש באפליקציה. כדי לצמצם את הסיכון בזמן הקורונה, האפליקציה מאפשרת ללקוחות סלופארק הנכנסים לחניונים הנ''ל -לאשר את תשלום החניה בחניון ישירות מהאפליקציה שנמצאת בטלפון שלכם, ללא מגע במכונות התשלום תוך שמירה על הגיינה. כמו כן, תאפשר לקבל נתונים על החניות בחניונים.

גיא סלוק, מנכ''ל סלופארק: "תחילת העבודה עם חניוני בתי חולים נוספים בארץ מתיישרת בקו אחד עם תקופת הקורונה, שהביאה להגברת המודעות בנושא שמירה על היגיינה והימנעות ממגע במקומות ציבוריים. נמשיך לעבוד על שיתופי פעולה נוספים עם שאר חניוני בתי החולים בארץ על מנת לדלג על הצורך לעבור במכונות התשלום בחניון".

גיא סלוק מנכ"ל סלופארק. תום חוליגנוב,
גיא סלוק/תום חוליגנוב

פורטר, המובילה במניעת הונאות מסחר אלקטרוני, הודיעה ב28 לאוקטובר על שותפות עם FreedomPay, המובילה העולמית ב- Next Level Commerce ™️. החברות הודיעו על הקמת הרשת המשותפת הראשונה לסוחרים מקוונים ולבנקים שתאפשר לחסום באופן מיידי מקרי הונאה בזמן אמת, ומצד שני תאפשר לצרכנים לגיטימיים לפעול באופן חופשי מבלי שעסקאות שלהם ידחו בטעות. שיתוף הפעולה בין החברות מעניק פתרון מתקדם לסוגיה מרכזית בעולם האיקומרס ובה מספר שחקנים שונים (הסוחר המקוון, מנפיק כרטיסי האשראי והבנק) מעורבים בכל עסקה מקוונת - לעתים קרובות באמצעות פתרונות הונאה שונים. חוסר יעילות זה, בשילוב עם זרם הקונים המקוונים החדשים, מגדילים את האפשרות לדחיות שגויות של עסקאות ללא סיבה נראית לעין, ולמעשה יוצרים חווית לקוח שלילית עבור אותם לקוחות חדשים ומגבירים את הפוטנציאל לאיבוד הכנסות עבור בעלי העסקים.

"ברית הסוחרים, ספקי תשלומים והבנקים שהרכבנו יחדיו למטרת המאבק בהונאות סחר מקוון, היא צעד ענק קדימה במאמץ העולמי למניעת הונאות. עם למעלה מ -180 מיליארד דולר בעסקאות מקוונות ולמעלה מ-800 מיליון קונים שאנחנו מכירים, אנו מאפשרים ללקוחות שלנו להעניק חוויה דומה לזו שאמזון מסוגלת לספק עם היקפי המסחר הגדולים שלה. כתוצאה מכך, לקוחותינו יכולים להתמקד בטיפוח וגידול העסק בביטחון מלא במקום שיכלו את זמנם ברדיפה אחר גנבים", אמר לירון דמרי, מייסד שותף ונשיא פורטר. "שותפות עם ארגון תשלומים מוביל בתעשייה, כמו FreedomPay, מאפשרת לנו לספק לסוחרים את חווית המשתמש האופטימלית ביותר ולספק להם סביבה אמינה המאפשרת להם לצמוח בביטחון.

לירון דמרי. ויקטור לוי,
לירון דמרי/ויקטור לוי

"טכנולוגיה אינה מכירה בגבולות רעיוניים וגיאוגרפיים וחדשנות מרחיקה לאין סוף את גבולות השרידות והקידמה בחיינו". כך פתח יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק, את האירוע המקוון שערך השבוע בנק הפועלים יחד עם בכירים בעולם ההשקעות בהייטק של איחוד האמירויות. "בנק הפועלים מצוי בעיצומו של תבליך למימוש תוכנית שאפתנית של הרחבת פעילותו בתחום ההיי טק, הן במישורי הרחבת יכולותיו הטכנולוגיות והן בהנגשת מודלים של מימון לחברות בתחום. אנו שואפים לשלב בתוכנית ההיי טק המורחבת את שיתוף הפעולה עם גופים ומוסדות באיחוד האמירויות, ולהרים תרומה משמעותית לשילוב של קידמה ושלום", אמר.

"ישראל היא אחת מהאקו-סיסטמס המובילות בעולם בתחום ההייטק ואנחנו סוף סוף יכולים לקחת בזה חלק", אמר איברהים עג'מי יו"ר קרן הון הסיכון של אבו דאבי, מובאדללה, באירוע. "מפגש האינטרסים, הסקרנות ההדדית והשאיפה ליצירת ערוצי השקעה חדשים בזמן של משבר כלכלי עולמי, יוצרים קדחת פעלתנית של ניסיונות לייצר שיתופי פעולה מצד הישראלים והאמירותים, אבל יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת לפני שעושים עסקים עם איחוד האמירויות".

איחוד האמירויות הגדילה בשנים האחרונות את השקעותיה בחברות הייטק, כחלק ממדיניות הרחבת העוגנים הכלכליים של המדינה. חברות ההיי-טק והסטארטאפ הישראליות שמעו היטב את יריית הפתיחה של המרוץ אחר המשקיעים האמירותים, ואף אחת לא מתכוונת להישאר מאחור. מנהל לשכת ההשקעות של אבו דאבי (ADIO)- ד"ר טאריק בן הינדי, הסביר כי לשכת ההשקעות עובדת בשיטת הקרוס-סקטורז ולמעשה באבו דאבי מוצאים עניין בכל תחומי הטכנולוגיה.

"אם אנחנו מזהים שאפתנות, חדשנות ואופק של צמיחה - זה יכול לעניין אותנו", אומר ד"ר בן הינדי. "אנחנו קודם כל בודקים האם החברה יכולה לצמוח באבו דאבי ובמקביל מלווים אותה בכל צעד בדרך". ד"ר בן הינדי מציין כי תחומי האקוטק, טכנולוגיה רפואית, מחזור, בזבוז מזון, תעבורה, חדשנות במשק המים ואנרגיה הם תחומים שמעניינים אותם במיוחד. "באבו דאבי קיימות חוות רבות ואנחנו רוצים להפוך אותן להרבה יותר טכנולוגיות ויעילות", הוא מסביר, "לישראלים יש שם עולמי בתחום, ואנחנו מצפים מאוד ליצירת שיתופי פעולה".

עוד התארחו בכנס איברהים עג'מי, העומד בראש מובאדללה, קרן הון הסיכון של ממשלת אבו דאבי, ואבי אייל, המייסד ושותף מנהל בקרן ההוןEntree capital - שניהם מהווים דוגמה לאופן שבו יוצרים מערכת יחסים עסקית בסגנון האמירויות. השניים הכירו בארוחה משותפת, אך במשך שנתיים לא עשו עסקים משותפים. "השקענו בכמה חברות שEntree capital בחרה גם היא להשקיע מהן, ועכשיו יש לנו הזדמנות לשתף פעולה כלכלית", מספר עג'מי.

עג'מי מודה כי התקופה האחרונה הייתה תקופה אינטנסיבית, עם הרבה פניות מצד גופים ישראלים. "אנחנו מחפשים אתMonday הבאה. לכן נשקיע בישראל, ללא ספק, כי היא מקום טוב להשקעות, אבל זה ייקח קצת זמן", מסכם עג'מי. "אתם תמצאו יחס ידידותי וחם, אבל צריך להשקיע במערכות יחסים. אנחנו משנים את ההיסטוריה ביחד, זו רק ההתחלה". עוד הבטיח עג'מי כי מובאדללה תהיה פעילה מאוד בתחום הטכנולוגיה הרפואית, ושולח רמז עבה לענף הישראלי הזקוק מאוד להשקעות.

אירוע של בכירים בעולם ההשקעות מאיחוד האמירויות עם אנשי בנק הפועלים. יחצ,
יחס ידידותי וחם. נציגי בנק הפועלים ואיחוד האמירויות/יחצ

שירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל (כ-4 מיליון מבוטחים) בחרה לאחר מכרז באפליקציית ה-Wellness והבריאות Rumble, כבסיס לתוכנית שמטרתה לקדם אורח חיים בריא בקרב המבוטחים. את התכנית תפעיל חברת Movement בעלת ניסיון רחב בניהול תכניות אורח חיים בריא ופעיל בשוק הישראלי. התוכנית שאושרה על ידי משרד הבריאות תציע למיליוני החברים המחזיקים 'ביטוח מושלם' של הקופה מגוון של תמריצים עבור עמידה ביעדי בריאות ופעילות גופנית, במטרה לעודדם לקיים אורח חיים בריא ופעיל יותר ולהתמיד בו. פעילות גופנית ואורח חיים בריא ידועים כגורמים המצמצמים תחלואה, משפרים איכות חיים ומאריכים את תוחלת החיים.

זהו שינוי תפיסתי חסר תקדים בתפיסת גופי הבריאות בישראל ובעולם, הנובע כחלק מהתחזקות ה- Digital Health וטכנולוגיות הביטוח (InsurTech). ביטוחי הבריאות מתקדמים לעידן של ביטוח פרסונלי תוך מתן דגש על מניעת תחלואה והשקעה ברפואה מונעת לצד טיפול בחולים.
בכך, כללית ובתוכה כללית מושלם בוחרות לפעול באופן פרו- אקטיבי לעידוד פעילות גופנית ושיפור אורחות חייהם של מבוטחיה, וכפועל יוצא - מונעת תחלואה עתידית.

סביב אפליקציית Rumble נוצרה קהילה של למעלה מ-400 אלף חברות וחברים בישראל והיא מספקת תמריצים כלכליים, חברתיים ופסיכולוגיים לעסוק בפעילות גופנית ולקיים אורח חיים בריא באופן מתמשך.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים להמיר מדדי בריאות שונים, למטבעות בריאות דיגיטליים, שאיתם ניתן לרכוש מוצרים והטבות בלמעלה מ-2,000 נקודות מכירה. בכך מסייעת האפליקציה לא רק בתחום אורח החיים הבריא אלא גם יוצרת ערך כלכלי מהותי לבעלי העסקים המצטרפים, לחבריה ולחברותיה.

חברת יוביטל בריאות בע"מ, המפתחת את אפליקציית Rumble, תבנה אפליקציה חדשה ומתקדמת המבוססת על יכולות האפליקציה הקיימת. זאת תחת מיתוג שירותי בריאות כללית בהתאמה לצרכי הקופה. למבוטחים ייקבעו יעדי פעילות גופנית על פי קבוצות גיל ומצב רפואי והקופה תתאים להם הטבות שייבחרו על ידה.

אלון זילברברג, מייסד ומנכ"ל חברת יוביטל בריאות בע"מ: "מחקרים בכל העולם הוכיחו קשר ישיר בין פעילות גופנית ואורח חיים בריא לבין מניעת מחלות, חסכון באשפוזים והארכת תוחלת החיים. לדוגמה: אנשים שהגבירו את רמת הפעילות הגופנית מנמוכה לבינונית חסכו 14% בעלויות האשפוז שלהם בבתי חולים. כן הוכח כי תמריצים משפיעים על המוטיבציה לצאת לפעילות גופנית ולהתמיד בה".

לדברי אלון, "אין ספק שכללית וכללית-מושלם בחרו בגישה חדשנית וטכנולוגית המייצגת פרו אקטיביות למניעת תחלואה עתידית, מתוך מטרה לשפר את אורח חייהם של המטופלים ולדאוג לכך שיוכלו לחיות חיים איכותיים וארוכים יותר.

Rumble. יחצ,
אפליקציית Rumble/יחצ

חברת נמוגו (Namogoo) החלוצה במניעת 'חטיפת' לקוחות במהלך מסעם באתרי מסחר מקוונים, הודיעה היום כי חברת קרוקס (Crocs) מובילה עולמית בנעלי נוחות חדשניות עבור נשים, גברים וילדים, תיישם את הטכנולוגיה של נמוגו לצורך הגדלת הכנסות וכדי להבטיח מסע לקוח חופשי מהפרעות באתר המסחר המקוון שלה. העסקה כבר הניבה יחסי המרה משופרים באמצעות חסימת מודעות שהוזרקו לאתר קרוקס ומניעת הצגתם לעיני הלקוחות.

במהלך מגפת הקורונה הציעה נמוגו למותגי על נוספים שעדין לא היו בפורטפוליו הלקוחות וביניהם קרוקס, שימוש ללא תשלום בטכנולוגיה שלה להגברת הכנסות. לאחר הטמעת הפתרון של נמוגו גילתה קרוקס שיפור משמעותי ביחסי ההמרה והצילה מאות אלפי דולרים במהלך תקופת הניסוי.

"יצירת חוויות משתמש מדהימות ואותנטיות היוצרות אמון ונאמנות של לקוחות היא עדיפות עליונה בשבילנו" מסר דן מרקז, סגן נשיא קרוקס לשיווק דיגיטלי ולצמיחה. "הצורך לוודא שהחוויות הללו מיתרגמות להכנסות הוא קריטי לעסק שלנו והפתרון של נמוגו סייע לפתור אתגר שעלותו יקרה. אנו שמחים להמשיך להציע ללקוחותינו מסעות מקוונים חופשיים מהפרעות".

טכנולוגיית צד לקוח של נמוגו, המבטיחה כי המסעות המקוונים של הלקוח נחווים כי שהמותגים התכוונו, עושה שימוש בלמידת מכונה כדי לזהות ולחסום מודעות בלתי מורשות שמוזרקות לשיחות המשתמשים באתר ומסיטות אותם לאתרים של מתחרים. המודעות הללו, המעוצבות כדי להיראות טבעיות, יכולות להטות כלפי מטה את ההמרות בשיעור של 1.5% עד 5%.

"על רקע האווירה הנוכחית בעולם המסחר המקוון ולאור התחרות, אנו גאים לספק תוצאות כה יוצאות דופן למותגי ענק כמו קרוקס אשר נוספו אל פורטפוליו הלקוחות שלנו בחודשים האחרונים", מסר חמי כץ, מייסד משותף ומנכ"ל נמוגו. "אנו גאים להוסיף חברה כה חדשנית ומוערכת לרשימה המתארכת של לקוחות שמסוגלים להציל הכנסות משמעותיות שאחרת היו אובדות. כבוד הוא לנו לעבוד עם קרוקס כדי לשפר את המדדים העסקיים שלה ולשפר את מסעות לקוחותיה".

אוהד גרינשפן וחמי כץ Namogoo. יורם רשף,
אהד גרינשפן וחמי כץ, מייסדי Namogoo/יורם רשף

טכנולוגיות שפיתחו חוקרי הטכניון יאפשרו להשיב לקמפוס בביטחה את הסטודנטים, חברי הסגל והעובדים. בפרויקט "יוצרים קמפוס פתוח ובטוח" שייצא לדרך השבוע החליטה הנהלת הטכניון להשתמש באחת הטכנולוגיות האלה כדי לדגום את מערכת הביוב בקמפוס. כך, במקרה של התפרצות קורונה בקמפוס, תאותר ההתפרצות בשלב מוקדם ותטופל בהתאם.

השיטה החדשנית פותחה על ידי קבוצת המחקר של פרופ' ערן פרידלר מהיחידה להנדסת סביבה ומים בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית עם חוקרים ממשרד הבריאות, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב וחברת "קנדו". היא מאפשרת ניטור RNA של נגיפי קורונה במי הביוב ומספקת נתונים על שיעור ההתפרצויות ופיזורן במרחב הגאוגרפי בקמפוס - מידע החיוני להתראה מוקדמת על התפרצויות ולאימות בלימת ההדבקה.

"לחזרה של הסטודנטים, חברי הסגל והעובדים לקמפוס חשיבות אדירה," אמר נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון, "כדי לאפשר חזרה לשגרה בריאה ובטוחה של הוראה ומחקר בקמפוס לצד הנגיף, עד שיימצאו חיסון או תרופה עלינו לקטוע את מעגלי ההדבקה באמצעות איתור מוקדם של מוקדי התפרצות, ניטור הנגיף במערכת הביוב יסייע לנו בכך. קמפוס הטכניון הוא אחד המקומות הראשונים שבהם תיושם הטכנולוגיה החדשנית לניטור קורונה באופן קבוע, וכך נקבל בזמן אמת מידע שוטף ועדכני על התפרצויות הנגיף ועל פיזורן בקמפוס ונוכל לטפל בהן בשלב מוקדם ולעצור את ההתפשטות".

seperator

חברת SoliDrip פיתחה מערכת חדשה שתחליף את מערכות ההשקיה בטפטוף בשטחי הגינון בסביבה האורבנית, באמצעות טפטפת אוטונומית לחלוטין, כך שכל צמח מקבל את כמות המים האופטימלית עבורו.
הטכנולוגיה של החברה, המספקת לכל צמח את כמות המים האופטימלית הדרושה לו, מבוססת על עקרונות פיזיקליים והנדסת חומרים, והינה קלה מאוד להתקנה, לא דורשת מחשב השקיה, חשמל או תקשורת.

החזון של החברה הינו להפוך את הערים מיער אפור של מגדלי בטון וזכוכית ליער ירוק שופע חיים המתמזג בסינרגיה עם הטבע. המערכת שפיתחה החברה תאפשר לכל בעל גינה בין אם מדובר בגינה פרטית, ציבורית או בחקלאות אורבנית חסכון של עשרות אחוזים בצריכת המים, ותקטין באופן משמעותי את עלויות האחזקה והנזקים של נגר מים.

לאחרונה הצטרפה החברה לתוכנית ה- Launchpadשל פלטפורמת החדשנות Highroad, המתמחה בטכנולוגיה אורבנית.

גד מרטון ודידי סול. יחצ,
גד מרטון ודידי סול/יחצ

איגוד האינטרנט הישראלי, השיק השבוע פודקאסט חדש בשם 'נקודה IL.!'. הפודקאסט החדש, המופק על ידי רשת 'עושים היסטוריה', יעקוב אחרי השפעות האינטרנט על החברה האנושית ועל כל מה שקשור לאינטרנט ולחיים עצמם: השפעת הרשתות החברתיות על עיצוב התודעה שלנו, איך המידע האישי שלנו הופך למטבע ביד התאגידים ומה קורה כשהאזרחים הפשוטים או העסקים הקטנים צריכים להתמודד עם פשיעות סייבר? איך גולשים בישראל והאם בבית שמש גולשים כמו בואדי ערה?. את הפודקאסט מנחה ד"ר יובל דרור, סוציולוג, חוקר, פרשן וסופר ישראלי, המסקר את טכנולוגיות האינטרנט והמחשבים. ניתן להאזין ל-'נקודה IL.!' באפליקציות או באתר של איגוד האינטרנט הישראלי.

קומוולט הכריזה על השקת מערך הפתרונות הענן של Metallic להגנת נתונים מבוסס SaaS. פתרונות Metallic מציעים ניהול נתונים מאובטח, סקלבילי, בעל יכולת תאימות, וחסכוני ללקוחות ישראלים ואירופאים. ההיצע של מערך פתרונות Metallic לארגונים כולל את: Metallic ™ Office 365 Backup & Recovery, Metallic ™ Endpoint Backup & Recovery, ו- Metallic ™ Core Backup & Recovery. עם הזמינות המורחבת של הפתרונות הללו, לקוחות בישראל יוכלו להתמודד בקלות וביעילות עם חששות עסקיים הולכים וגדלים סביב עלות, סקלביליות ואבטחה בכל הנוגע להגנה על נתונים קריטיים. "הגידול באימוץ ענן על ידי לקוחות ב- EMEA, במיוחד בשווקים שמאמצים חדשנות במהרה כמו ישראל, יחד עם הגידול באימוץ פתרונות כמו Office 365, מוכיח לנו שלקוחות מעוניינים לעבור למודלי SaaS. מערך פתרונות Metallic של קומוולט נותן את המענה הטוב ביותר לביקוש הזה בתחום ה- DPaaS Data Protection as a service", מסר שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל.

seperator

תופעה חדשה בענף התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בבתים פרטיים. קבוצות מתארגנות לרכישה משותפת של מערכות סולאריות.

ניר פלג מנכ"ל "אנרפוינט" מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות, מציין שלאחרונה, קבוצות רכישה, ב- 25 ישובים התארגנו להתקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות. בין הישובים: עומר, רתמים, כפר ויתקין, משמר דוד, הר אדר ,להבים ,עומר ,טללים, ב"ש, גבעות בר, ניר גלים, מדרשת בן גוריון, תמרת, שמשית, נווה עמל, תומר, נירית, שדמות מחולה, מתן ,קדימה צורן, קליה , סנסנה, כרמית, כוכב מיכאל, תימורים.

בשלב זה הותקנו כ-300 מערכות בשווי כספי של 22 מיליון שקלים. מר פלג מציין שבחצי השנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של מכ- 50% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. חברת "אנרפוינט" התקינה כ -1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי. במהלך 2020 הרחיבה חברת "אנרפוינט" את המיזם להשכרת גגות להקמת מערכת אנרגיה סולארית כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעל הנכנס נהנה מדמי שכירות שנתיים קבועים לתקופה של 25 שנה ,כאשר כל העלות ההקמה והתחזוקה של המערכת הסולארית הינה על חשבון החברה.

seperator

היזם הסדרתי ד"ר אשר הולצר אחראי להקמתן של חברות רבות ומצליחות בתחום הרפואי כגון: InspireMD, TheraCoat- UroGen, BioSig Technologies, Inc, אדר ואחרים. הולצר הקים חברה חדשה בשם StickIt, אשר מפתחת ומשווקת קטגוריה חדשה שצפויה לחולל מהפכה בעולם מוצרי צריכת הקנאביס. למעשה מדובר ב"מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) אשר מזכיר קיסם שיניים, מה שמאפשר להכניס אותו בקלות לכל סיגריה. המקלון מורכב מתמצית מקור של רכיבי קנאביס - ולא מנגזרות שמנים - והוא נשרף באותה המהירות כמו הסיגריה וחוסך את הצורך המסורבל של הגלגול.

הטכנולוגיה של StickIt, שנמצאת בהליך רישום להגנת פטנט בינלאומית, מאפשרת חווית משתמש עקבית לצד גיוון פונקציונליות (שיכוך כאבים, אנרגיה, פוקוס, שיפור שינה ועוד), טעמים (וויסקי, שוקולד, מסטיק ועוד) ומינון מדויק של החומרים האקטיביים (10, 20 ו-30 מיליגרם). אפיונים אלו מאפשרים לStickIt יצירת מותג בינלאומי באמצעות חווית צריכה זהה בכל יעד בעולם, צורך נדרש אשר עוד לא קיבל מענה בתעשיה עד כה.

שוק הקנאביס צמח בשנים האחרונות בקצב משמעותי וצפוי על פי הערכות להמשיך לצמוח, ובמקביל הציפיות הן שבעוד ועוד מקומות, הרגולטורים והמחוקקים ימשיכו את מגמת ההקלה באיסורים על צריכת מוצרי קנאביס.

אשר הולצר. יחצ,
ד"ר אשר הולצר/יחצ

שבוע האדטק הישראלי התקיים השבוע בהובלת MindCET - חממת החדשנות מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) זו השנה השביעית ברציפות בהשתתפות אלפי מובילי דעה ואנשי חינוך פורצי דרך מרחבי העולם, אשר דנו ב "נורמלי החדש" בעולם החינוך על רקע מגפת הקורונה. גולת הכותרת היתה ארוע חצי הגמר הישראלי של תחרות הסטארטאפים הבינלאומית GESAwards וזכייתו של הסטרטאפ Inception XR , אפליקציה מבוססת AR , המעודדת קריאה בקרב ילדים צעירים. הזוכה תייצג ישראל בגמר הבינלאומי של שיתקיים בלונדון בינואר 2021. כבר כעת, החברה נבחרה על ידי Verizon כאפליקציית למידה מקוונת מובילה המוצעת בחינם ללקוחותיה כדי לעזור להם להתמודד עם המציאות הלימודית החדשה בעידן במגפה.

בין המשתתפים באירועי השבוע ניתן היה לפגוש און ליין את אבי וורשבסקי, מנכ"ל MindCET מבית מטח, עינה אלדן מהרשות לחדשנות, יוסי ביידץ מנכל מטח, פרופ' רוז לאקין מנהלת אדיוקייט מרכז החדשנות באדטק של לונדון, ד"ר דויד וינברג - חוקר בכיר במרכז הארווארד ברמן קליין לאינטרנט וחברה, מר בוב ווייז מושל מערב וירג'יניה לשעבר ונשיא הארגון למצויינות בחינוך, נוריהיסה וואדה, סגנית נשיא אדיולאב יפן.

יוסי ביידץ מנכ"ל מטח. יחצ,
יוסי ביידץ, מנכ"ל מט"ח, מעניק את הפרס לדנה פורטר/יחצ

טכנולוגיות שפיתחו חוקרי הטכניון יאפשרו להשיב לקמפוס בביטחה את הסטודנטים, חברי הסגל והעובדים. בפרויקט "יוצרים קמפוס פתוח ובטוח" שייצא לדרך השבוע החליטה הנהלת הטכניון להשתמש באחת הטכנולוגיות האלה כדי לדגום את מערכת הביוב בקמפוס. כך, במקרה של התפרצות קורונה בקמפוס, תאותר ההתפרצות בשלב מוקדם ותטופל בהתאם.

השיטה החדשנית פותחה על ידי קבוצת המחקר של פרופ' ערן פרידלר מהיחידה להנדסת סביבה ומים בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית עם חוקרים ממשרד הבריאות, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב וחברת "קנדו". היא מאפשרת ניטור RNA של נגיפי קורונה במי הביוב ומספקת נתונים על שיעור ההתפרצויות ופיזורן במרחב הגאוגרפי בקמפוס - מידע החיוני להתראה מוקדמת על התפרצויות ולאימות בלימת ההדבקה.

"לחזרה של הסטודנטים, חברי הסגל והעובדים לקמפוס חשיבות אדירה", אמר נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון, "כדי לאפשר חזרה לשגרה בריאה ובטוחה של הוראה ומחקר בקמפוס לצד הנגיף, עד שיימצאו חיסון או תרופה עלינו לקטוע את מעגלי ההדבקה באמצעות איתור מוקדם של מוקדי התפרצות, ניטור הנגיף במערכת הביוב יסייע לנו בכך. קמפוס הטכניון הוא אחד המקומות הראשונים שבהם תיושם הטכנולוגיה החדשנית לניטור קורונה באופן קבוע, וכך נקבל בזמן אמת מידע שוטף ועדכני על התפרצויות הנגיף ועל פיזורן בקמפוס ונוכל לטפל בהן בשלב מוקדם ולעצור את ההתפשטות".

אחד היתרונות הגדולים של ניטור קורונה באמצעות מערכת הביוב הוא מיפוי מהיר ומוקדם של אוכלוסייה גדולה, לרבות חולים א-סימפטומטיים. מיפוי זה, המבוסס על העובדה שהנגיף מגיע דרך הצואה למערכת הביוב, עשוי לאפשר מניעה מוקדמת של התפרצות מחודשת. בעולם כבר קיימות טכנולוגיות של "אפידמיולוגיה מבוססת שופכין" המשמשת לניטור חיידקים ונגיפים, ובישראל אותרו נגיפי פוליו במערכת הביוב בשנת 2013 - איתור שהוביל למבצע חיסונים שמנע מגפה ובלם את ההתפרצות.

"מערכת הביוב בנויה בצורה היררכית כך שניתן לחלק כל אזור לתתי אזורים ,"מסביר פרופ' ערן פרידלר, "מבנה זה יאפשר לנו לנטר את השפכים בנקודות מסוימות וכך לזהות את שיעור החיוביים לקורונה ברמת האזור. כך נוכל להתמקד באזורים שבהם יש הדבקה גבוהה בלי בדיקות של האוכלוסייה עצמה ובלי צורך להגיע לאנשים רבים, לפחות עד זיהוי מוקד ההתפרצות".

הפרויקט בקמפוס הטכניון מבוסס על דיגום מושכל ב-10 שוחות בקרה באמצעות דוגמים אוטומטיים חכמים של חברת "קנדו" ועל זיהוי מוקדי התפרצות לפי הריכוז של RNA הנגיף בשפכים. הבדיקה מבוססת על אנליזה כימית ומיקרוביאלית-מולקולרית של דגימות השפכים. דגימות אלה יועברו למעבדה ייעודית, שם יעבור ה- RNA של הנגיף תהליך של ריכוז ולאחר מכן זיהוי וכימות באמצעות qPCR. הבדיקות ייעשו בסופו של כל יום דיגום והממצאים יהוו בסיס להערכת סיכונים מתמשכת ולקביעת סדרי עדיפויות בביצוע בדיקות סקר נרחבות שיעמדו לרשות באי הקמפוס.

seperator

משרד תדמור לוי ושות' מקים מחלקת חדלות פירעון, הבראת חברות והסדרי חוב. בראש המחלקה תעמוד עו"ד דנית רימון, עד לאחרונה שותפה במשרד ליפא מאיר, ובעלת כ- 20 שנות ניסיון בהבראת חברות, חדלות פירעון, הסדרי נושים ושיקום של חברות בקשיים. עו"ד רימון ייצגה בתיקים מהגדולים במשק, לרבות הסדרי החוב של חברת הספנות צים, הסדר קבוצת דלק, ברוקלנד, אמפל רשת המזון מגה, רשת המזון קלאבמרקט, ואחרים.

עו"ד רימון היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ובמנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי, ותואר שני בהצטיינות במשפטים מ- City University London (התמחות בבנקאות ואנרגיה). היא השתתפה בדיוני ועדת החוקה שדנה בניסוחו של חוק חדלות פירעון החדש, ומשמשת כמרצה בקורס דירקטורים של המרכז הבינתחומי.

משרד תדמור לוי מגייס בימים אלה עורכי דין נוספים לשורות המחלקה החדשה. נזכיר כי המשרד נבחר בשנה שעברה, במסגרת האירוע השנתי היוקרתי של ה-,Europe Women in Business Law Awards כמשרד עורכי הדין הטוב ביותר בישראל לשנת 2019 עבור נשים העוסקות בתחום המשפט.

דנית רימון. אושירה,
עו"ד דנית רימון/אושירה

רפואי

על רקע משבר הקורונה, חברת אדמה, מהמובילות בעולם בתחום הגנת הצומח, השיקה בבית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד, תכנית האצה לסטארט-אפים בתחום היזמות הרפואית. התכנית: "אקסלרטור אדמה ליזמות רפואית", הוקמה במטרה לעודד מציאת פתרונות חדשניים בתחום ה-Health Tech, שיפור איכות השירותים הרפואיים ומתן מענה לאתגרים בתוך בתי החולים, שהולכים ותופסים תאוצה יותר מתמיד בימים אלו. השבוע התקיים אירוע הסיום בביה"ח שהועבר בשידור חי למנהלים, עובדי בית החולים ולעשרות קרנות ומשקיעים פוטנציאליים מישראל ומרחבי העולם.

מתוך למעלה מ-20 מיזמים שהוגשו בתחילת הדרך על ידי אנשי תחזוקה, מנהלה, אחים ורופאים בבית החולים, נבחרו 12 מיזמים. התכנית מנוהלת על ידי דר' יוסי רוזנבלום, המנהל של eHealth Ventures, ובמסגרתה 2 מסלולים מרכזיים: ליווי ליוזמות עסקיות (מוצרים או שירותים) וליוזמות פנים ארגוניות במטרה לשפר תהליכים בתוך בית החולים. במהלך התקופה, קיבלו היזמים ליווי והדרכה ממנטורים ומומחים מעולמות הבריאות והטכנולוגיה ומחברת אדמה שסייעו להם בבניית מודל עסקי, אסטרטגיה שיווקית, פניה למשקיעים וגיוס הון. עם סיום התכנית, פונים עתה היזמים לגיוס כסף ומשקיעים, הגשת בקשות למענקי פיתוח ויישום בבית החולים.

המיזמים נועדו ברובם לספק מענה לאתגרים יום-יומיים בתחום הרפואה. כך לדוגמא, מיזם שמוביל ד"ר עירד בורשטיין, מנהל מיון מיילדותי באסותא, לזיהוי מוקדם של מצוקה עוברית בעזרת ניתוח של ניטור לב העובר על ידי בינה מלאכותית. כמו כן, היזמית אלינור איתם מהפקולטה להנדסה במכללת סמי שמעון, בשיתוף עם דר' שני קיסרי מהמחלקה לרפואה דחופה באסותא, מקדמות פתרון חדשני שיאפשר לחולים עם מחלות ספסטיות, כמו שיתוק מוחין או הפרעות בשרירי הגפיים, לשפר את פעילותן המוטורית באמצעות גירוי חשמלי הנוצר על ידי שימוש באפליקציית סמארטפון. "כיום, אין תרופה למחלות כמו שיתוק מוחין והפתרון שאנו מציעים עשוי לשפר משמעותית את חייהם של החולים", מציינת איתם.

ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל אסותא אשדוד: "בעידן הנוכחי כשהקשב שלנו מוסט לטיפולי בחולי קורונה ואנו ובעיקר רואים וחווים צער ואובדן, האקסלרטור מעניק לכולנו הצצה לעולם ורוד יותר שנותן "בוסט" של מרץ, ותקווה לחזרה מהירה למרוץ למיצוב בית החולים ואנשיו בשורה הראשונה. האקסלרטור בניהולו של ד"ר יוסי רוזנבלום ובתמיכתה של חברת אדמה, העניק את הדשן האיכותי ביותר להנבטת המיזמים הראשונים בבית החולים".

צבי מנור וד"ר ארז ברנבוים. יחצ,
צבי מנור וד"ר ארז ברנבוים/יחצ

מותגים

מותג נעלי הבית והנוחות המוביל DEARFOAMS משיק את קולקציית חורף 2020-2012 לנשים וגברים. נעלי הבית והנוחות של המותג מיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר - לאחר מספר פעמים של נעילת הנעליים הסוליה מקבלת התאמה אישית למבנה כף הרגל ובנוסף, הבדים מהן עשויות הנעליים בעלי יכולת נידוף נוזלים מהירה וישנה אפשרות לכבס את הנעליים תוך שמירת הצורה המקורית שלהן. סוליות הנעליים בעלות פטנט שמונע החלקה וכך הן מאפשרות הליכה בטוחה גם בבית וגם מחוץ לבית במהלך טיול עם הכלב או ירידה למכולת השכונתית.

קולקציית חורף 2020-2021 לנשים וגברים מתבטאת בגוונים אחידים וקלאסיים כגון - שחור, אפור, ורוד בהיר ולבן . בדי הנעליים מגוונים כולל בדים סרוגים, קטיפה, בוקלה ופליז, לצד שילובי בדים והדפסים אתניים וחייתים והכל עם בטנה פרוותית ומפנקת הן בקולקציית הנשים והן בקולקציית הגברים.

טווח מחירים - החל מ- 139 שקל. טווח מידות - 36-42 נשים, 40-45 גברים. ניתן להשיג באתר טרמינל X.

נעלי בית Dearfoams. יחצ,
נעלי Dearfoams/יחצ

לאחר החגים ובמהלך הסגר במשבר הקורונה אנחנו עומדים עמוק בתוך מגפת ההשמנה
זה הזמן להפנות זרקור למעיין לביא, בעלת רשת "האושר והכושר", מנטורית לירידה במשקל וחיטוב שפיתחה שיטת הרזיה אחרת שקל ליישם בייחוד בתקופה מאתגרת זו - "לרדת במשקל עם האוכל הרגיל שלך". בשיטה ייחודית זו מותר לאכול גם פיצות, עוגות , גלידות ועדיין לרזות בקלות.

מעיין פיתחה את השיטה לאחר שרק בעזרתה הצליחה להשיל ממשקלה בקלות יחסית כ-30 ק"ג
ואף מצליחה לשמור על גזרה חטובה כבר למעלה מ-18 שנה. מעיין בוגרת וינגייט, מרצה ומנטורית לירידה במשקל. היא התחרתה בתחרויות ארציות לפיתוח גוף לנשים.

מעיין מעבירה מפגשי LIVE בפייסבוק ללא תשלום הפתוחים לכולם, המשלבים הרצאת "טעימה" קצרה עם טיפים לירידה במשקל ואימוני כושר מותאמים לכולם. הלייבים הקרובים ביום שבת 31.10 בשעה 12:00 ובשעה 19:30.

מעיין לביא. יחצ,
מעיין לביא - מעיין האושר והכושר/יחצ

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil מרחיבה את סדרת מסכות הצבע הזמני שלה, ומוסיפה שני גוונים נוספים, לילך ונחושת, המתווספים ל-7 הצבעים הקיימים. שני הגוונים החדשים משלימים את פלטת הצבעים הקיימת , בהן: שמפיין, פלטינום, היביסקוס, אקוואמארין, גולד רוז, בורדו וקקאו. בהתאם למגמות האופנה והביוטי הבולטות לשנת 2020 והן כתוצאה מדרישה מצד הלקוחות מסביב לעולם, התווספו 2 גוונים אלו בכדי להעניק את הטון האופנתי בהתאם לצו השעה. צבע הלילך מתאפיין בגוון סגול פסטלי רך ,בעוד הצבע הנחושתי מתאפיין בגוון שבין בלונדיני בינוני לחום בינוני.

"בהתבסס על הצלחת השקת סדרת מסכות הצבע הזמני שפיתחנו לפני כשנה, אנו נרגשים עד מאוד להוסיף שני גוונים טרנדיים נוספים, המשלימים את הצבעוניות של המערך הקיים, תוך שמירה על טיפוח ובריאות השיער. לילך ונחושת הם גוונים אופנתיים שאני בטוחה שמעצבי השיער ולקוחותינו יאהבו", אומרת כרמן טל, מייסדת החברה.

כמו כל מוצרי החברה, גם סדרת זו מבוססת על טכנולוגיית ArganID™ המסייעת בשיקום השיער ושומרת על גוון הצבע בשיער צבוע לאורך זמן. הפורמולה של סדרת מסכות הצבע הזמני מתאימה לכל סוגי השיער, משפרת את הגוון בשיער, מרעננת צבע שיער קיים, משקמת את מבנה השיערה, תוך שמירה על טיפוח ובריאות השיער.

מסכת הזנה של מרוקן אויל. יחצ,
מסכת ההזנה של Moroccan Oil/יחצ

Oral-B המותג המוביל בעולם בחדשנות בתחום צחצוח השיניים והיגיינת הפה, משיק בישראל את GENIUS X, מברשת השיניים החשמלית המתקדמת והאופנתית ביותר של המותג, המצוידת באלגוריתמים של בינה מלאכותית המאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לנהל את בריאות הפה באופן חכם ויעיל יותר, ובכך להגשים את החזון הכולל של המותג: להפיץ באמצעות חדשנות את היכולת להנות מחיים בריאים יותר, בכל גיל.

מברשת השיניים המתקדמת תוכננה על-ידי מומחים ברפואת שיניים ומציעה טכנולוגיה מהפכנית המשלבת באמצעות אלגוריתמים של בינה מלאכותית המצויים בידית המברשת, מידע נצבר לגבי צחצוח השיניים מאלפי דפוסי התנהגות אנושיים, זאת בכדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש. לאחר הלמידה, היא "מאמנת" את המשתמש ומדריכה אותו - באילו אזורים עליו לתת דגש, היכן עליו לאחוז בעוצה שונה, מה מצב החניכיים וכן הלאה, עד להשגת הרגלי צחצוח נכונים יותר. למעשה, GENIUS X מציעה משוב בזמן אמת (וגם בדיעבד), באמצעות אפליקציית Oral-B ומדריכה את המשתמש לשיפור הצחצוח לבריאות פה טובה יותר.

מחקרים שערך מותג Oral B בקרב רופאי שיניים, מראים כי חדשנות יכולה להצליח כאשר היא פשוטה וקלה לשימוש. " Oral-B מעניקה למטופלים חוויית צחצוח מצוינת ומותאמת אישית ללא צורך בשינוי אופן הצחצוח של המשתמש כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר בבריאות הפה. זה מה שהופך אותה לפריצת דרך", טוען פרופ' ד"ר רולף רוסלר מהאוניברסיטה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואת שיניים ורפואה בלוקסמבורג.

בשונה ממברשות השיניים הידניות, למברשות החשמליות ישנה נוכחות גדולה יותר בחדר האמבטיה. לכן, החליטו מעצבי המותג להשיק, בסמוך להשקת המברשת החדשה, גם מהדורת פרמיום בגוון רוז גולד (זהב ורוד), המתכתב עם מגמות עיצוב האופנה והבית העדכניות ביותר.

מברשת שיניים אורל בי. יחצ,
מברשת שיניים אורל בי/יחצ

שינה קלה מדי, חוסר נוחות וכאבים במפרקי הגוף השונים הם רק חלק מהתסמינים הרבים המעידים על שינה באיכות נמוכה, הנחשבים לנפוצים מאוד בקרב האוכלוסייה בישראל. כדי להתמודד עם התופעה
חברת Swiss Systemהמתמחה במיטות מתכווננות וטכנולוגיות שינה חדשניות, משיקה לראשונה בישראל את המיטה החכמה- Smart Bed.

המיטה החכמה, Smart Bed, מבית סוויס סיסטם מצוידת בחיישנים בעלי בינה מלאכותית, המנטרים בכל רגע נתון מאות פרמטרים של כל מדדי השינה האפשריים, בהם: זמני הערות, זמני השינה הקלה, זמני השינה העמוקה, קצב הנשימות, מדד פעימות הלב, כמות התזוזות, כמות ההסתובבויות מעל 90 מעלות וזמני הנחירות במידה והיו.

בסיום כל פרק שינה מערכת ה-Smart Bed תציג על צג המכשיר את ציון איכות השינה של הלילה האחרון ואחוז השיפור לעומת ציון השינה הממוצע של המשתמש. את הדוח ניתן לקבל בצורה מסודרת ישירות למייל לצד ניתוחן והצעות לשיפור מרופא מומחה שינה מטעם סוויס סיסטם.

המערכת מופעלת ומגיבה לפקודות קוליות שניתנות על ידי המשתמש בהן הפעלת כלל מצבי הכוונון של המיטה והדלקה וכיבוי של תאורת ה-LED. בנוסף, ה- Smart Bed של סוויס סיסטם, מתממשקת לאפליקציה ייחודית בשם SLEEP ASSIST, הניתנת להורדה ישירות לסמארטפון.

האפליקציה מאפשרת להפעיל פונקציית "שעון מעורר" ולקבוע מראש את השעה הרצויה שבה המיטה תעבור לתנוחת "בוקר אור" וכך תעיר את המשתמש. בנוסף, קיים שלט אלחוטי העובד בטכנולוגיית בבלוטות'.

גולת הכותרת של המיטה הינה פונקציה ייחודית המאתרת נחירות של המשתמש, משנה את תנוחת המיטה למצב ניטור נחירות באופן אוטומטי ומחזירה את המיטה למצבה הראשוני ברגע שהמשתמש הפסיק לנחור.

מיטת Smart Bed החדשה זמינה לרכישה החל מהיום בחנויות סוויס סיסטם.

סמארט בד. יחצ,
סמארט בד/יחצ

חברת המזרח מציגה את יגואר E-Pace החדש - שדרוג העיצוב החיצוני ועיצוב הפנים, קישוריות משופרת, סדרת מנועים חדשה ועוד שינויים רבים.

  • עיצוב חיצוני: פגוש קידמי משופר ואווירודינמי, פנסי LED חדישים בטכנולוגיה מתקדמת משולבים בגריל בעיצוב חדש עם נוכחות אסרטיבית.
  • עיצוב פנים ביד אומן: עיצוב הפנים המשודרג כולל את מערכת המולטימדיה החדשנית והאינטואיטיבית Pivi Pro, , פרטי עיצוב מיוחדים בתוך חלל הפנים ועיצוב עכשווי ליצירת תא נוסעים נעים, שקט יוקרתי וחוויתי .
  • מנוע פלאג אין היבריד - בנזין 1500 בעל שלושה צילינדרים חדש המספק טווח חשמלי של עד 55 ק"מ. פליטת בנהיגה משולבת CO2 מ- 44 גרם לקמ"ר ומסוגל לטעון 80 אחוז ב 30 דקות (במטעני 32KW ומעלה).
  • טכנולוגיית מיילד- היבריד: בכל מנועי הבנזין והדיזל תשולב טכנולוגיית MILD HYBRID. בנוסף למנוע ה 2 ליטר בנזין המוכר יוצע גם מנוע 1.5 ליטר בנזין 160 כ"ס.
  • מולטימדיה מתקדמת: מערכת המולטימדיה המתקדמת - Pivi Pro עם מסך מגע חדש לגמרי בגודל 11.4 אינץ'.
  • עדכני תמיד: יכולת עדכון תוכנה על ידי SOTA - Software Over The Air (מותנה בחיבור ל WIFI) .שמירה על בריאות הנוסעים ברכב על ידי מערכת סינון אוויר בתא עם סינון PM2.5 לוכד חלקיקים אולטרה עדינים לשיפור איכות האוויר בתא הנוסעים.
  • שילדה משופרת - ארכיטקטורת שילדה חדשה המספקת עידון יוקרתי ונוחות נסיעה משופרת תוך מקסימום זריזות.
יגואר EPACE. יחצ,
יגואר E-PACE/יחצ

איש העסקים זאיד זאיד מבעלי קומפלקס האופנה T&E משפרעם קומפלקס האופנה הגדול בישראל לשמלות כלה ושמלות ערב פנה היום לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולח"כ יפעת שאשא-ביטון יו"ר ועדת הקורונה: "אפשרו בתקנה מיוחדת, לכלות שמתחתנות בשבועות הקרובים, שחלקן כבר הזמינו ושילמו עבור שמלות הכלה להגיע למדידות וקבלת השמלה. אפשרתם חתונות עד 20 איש, למה לא לאפשר לכלה ביום המאושר בחייה להגיע לחתונה בשמלת כלה? אם לא חתונה רבת משתתפים, לפחות שהכלה תרגיש באמת כלה ביום המאושר בחייה?"

זאיד מציין שעל לקוחותיו נמנות כלות מכל המגזרים: ערבי ויהודי. "בימים האחרונים קיבלתי טלפונים שכועסים עליי ועל בית העסק שלי ומאשמים אותנו בכך שאנחנו הורסים חתונות כי אין באפשרותנו לספק לכלות את השמלות שהזמינו".

זאיד זאיד. יחצ,
זאיד זאיד/יחצ

מותג השיער הבינלאומי לוריאל פרופסיונל משיק סדרת טיפוח חדשה לשיער: SERIE EXPERT VITAMINO COLOR ויטמינו קולור לתחזוקת הצבע בשיער הנועלת את הפיגמנטים והברק. גוון השיער אינו דוהה ונשאר מלא ברק.

לאחר צביעת השיער, הקשקשת פתוחה, וזאת בכדי לאפשר לצבע לחדור לתוך השיערה. פעולות חיצוניות נוספות כגון יובש, חום ואפילו דיאטה, עשויים לקבע את המצב ולגרום למראה שיער עמום ומחוספס. הדבר מביא גם לדהייה מהירה יותר של צבע השיער. ולכן, קיים צורך ממשי בהמשך טיפוח שיער צבוע גם בבית. הגוון נשאר מושלם בין הביקורים בסלון. 8 שבועות של הגנה מדהיית הצבע ופי 6 ברק מיד לאחר השימוש. הסדרה משלבת פורמולות חדשות ומשופרות לשמירה מיטבית על שיער צבוע.

לוריאל פרופסיונאל לשיער. יחצ,
לוריאל לתחזוק השיער/יחצ

ד"ר להבית אקרמן מציעה ברשת הקליניקות שלה מכשיר ביתי למיצוק והצערת עור הפנים בעל טכנולוגיית ה- 3DEEP של חברת NEWA שפותח על ידי חברת EndyMed הישראלית. זהו המכשיר הביתי היחיד בעולם עם גלי רדיו באישור ה FDA- מבחינת יעילות ובטיחות.

מדובר בטכנולוגיה חדשנית ולמיצוק עור הפנים והצערת העור. בעבר הייתה זמינה רק אצל מטפלים מקצועיים ומכוני טיפול שבהם יש תמיכה לציוד גדול ויקר, אך כיום, לאחר פיתוחים נוספים, היא כבר נגישה גם לשימוש ביתי, וניתן למעשה להשיג תוצאות מיטביות ובטוחות ממש ללא צורך לזוז מהספה. הטיפול במכשיר החדש מיועד לפעמיים בשבוע בלבד, 12 דקות כל פעם (שזה מעט ביחס לאחרים).

טכנולוגית ה- 3DEEP פועלת באמצעות גלי רדיו (RF), אותם היא מספקת בצורה מבוקרת וממוקדת ובמינון מדויק לעומק העור ולא רק על שכבת העור העליונה כמו שקורה עם הרבה מהתכשירים שנותנים רק מענה מקומי וזמני. בכך, ללא כל כאב או סיכון, המכשיר למעשה "מעיר את עור הפנים" ומחדש את ייצור הקולגן הטבעי של העור.

על ידי מיקוד אנרגיית גלי הרדיו (RF) בשכבה העמוקה של העור - הדרמיס, טכנולוגיית ה- 3DEEP ממריצה את התחדשות הקולגן מבלי לחמם יתר על המידה את האפידרמיס, מה שמאפשר טיפול ללא תופעות לוואי או תאונות פוטנציאליות וצורך בקירור האיזור המטופל.

תרומת המכשיר החדש להצערת ומיצוק עור הפנים הוכחה במסגרת מחקרים רבים והיא מומלצת לטיפול הן בעור שכבר סובל מקמטוטים וקמטים והן כטיפול מניעתי שכן כמות הקולגן והאלסטין בעור מתחילות לרדת כבר בגיל 30.

לטכנולוגיית ה DEEP 3 הפועלת באמצעות החדרת גלי רדיו לעור פנים יתרונות רבים בהשוואה לשיטות אנטי אייג'ינג אחרות: היא מאפשרת השגת תוצאות אפקטיביות יותר, החימום המבוצע ע"י גלי הרדיו מעודד את האפקט של יצור סיבי הקולגן באופן טבעי, בטוח ולא פולשני, משך הטיפול הנדרש להשגתן קצר יותר (ניתן למעשה לראות תוצאות כבר אחרי חודש אחד של טיפול) והתוצאות נשמרות לאורך זמן.

בטכנולוגיה הישראלית משתמשים בכל העולם והיא אושרה לשימוש ע"י גורמי התקינה המחמירים ביותר, לרבות ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי.

לדברי ד"ר להבית אקרמן: "המכשיר החדש מעניק ללקוחות טיפול משלים בבית, לטיפולי אנטיאייגינג במרפאות לפנים ולצוואר וטיפול מונע לצעירות".

מחיר המכשיר 2,000 שקל, אבל מי שרוכש/ת סדרת טיפולי מכשור יקבל אותו במתנה.

מכשיר למיצוק של להבית אקרמן. יחצ,
המכשיר הביתי של ד"ר אקרמן/יחצ

חברת adidas משיקה גרסאות חדשות לדגם הנעליים האייקוני משנות ה-80: ZX 2K. דגם ה- ZX הושק לראשונה בשנת 1984 וכבר מרגע השקתו התבלט כחדשני ביותר מבין קולקציות הדגמים של adidas originals באותן השנים. כעת משיקה adidas את הדגם הקלאסי מחדש, לאחר מקצה שיפורים טכנולוגי ועיצובי המותאם לתקופתנו.

גרסת ה-BOOST של דגם ה- ZX 2K החדש, משלבת את טכנולוגיית ה-Boost, לצד סיליקון הגנה וקפיציות מוגברת המייצרים נוחות מקסימלית ותחושת רכות. יחד עם עיצוב שלושת הפסים האייקוניים. הסגנון הנועז וההיפר-מודרני מאפיין בעיקר את החלק הקדמי והמרכזי של הנעל. הדגם עבר חיזוקים בפרטים הטכניים ומציע התאמה מלאה ונוחה לקרסול.

דגם ה-ZX 2K BOOST מעוצב בשתי גרסאות בעלות צבעים נועזים: דגם הנשים מורכב מרשת לבנה נקייה עם סולית שיפוע בצבע ורוד זועק שמתחלף לכחול. דגם הגברים מתאפיין בחשיבה קדימה אל עבר ממד חדש ונוח. החלק העליון של הנעל מעוצב ברשת לבנה ובפסים מנוגדים, שצבעיהם משתנים מכחול לאדום סולארי בשילוב של סוליית שיפוע תואמת.

גרסת ה-FLUXשל דגם ה-ZX 2K החדש, מגיעה עם רשת עליונה העוטפת את כף הרגל הנעל ובשילוב של נתזי צבע. הדגם עבר שיפור טכנולוגי המתמקד במרכז הנעל, המספק תחושה נוחה ומרופדת יותר. דגם הנשים של גרסת ה-FLUX כולל חלק עליון של רשת לבנה עם פסים שחורים מנוגדים, ורסיסים כחולים לצד נגיעות בצבע ורוד זועק. נעלי הגברים בדגם זה כוללות חלק עליון בעל רשת לבנה עם פסים מנוגדים בצבע ורוד זועק ושטח חיצוני עם שיפוע אשר צבעו משתנה מוורוד זועק בבוהן לכחול בעקב.

בתקופת הקורונה חברות רבות מציגות פטנטים ומוצרים חדשים אנטי בקטריאלים וחיטוי וחיידקים לשימוש ללא מגע כף היד. חברת "אסא אבלוי" משווקת פיתוח מוצר חדש שעונה על כל דרישות ההיגיינה - לחצן רגל לפתיחת דלתות ללא מגע. חברת "קרשר "משווקת מכשיר קיטורית לניקוי וחיטוי משטח שירותים, אמבטיות, כיורים, ומקררים מכלל החיידקים. חברת "מולטילוק" משווקת מפתחות אנטי בקטריאלים ו"פראשקאפ" משווקת פטנט ישראלי מדיח כלים שולחני קומפטנטי לשטיפה ניקוי וחיטוי כלי אוכל בטמפרטורה של 100 מעלות מחטה את הכלים מכלל חיידקים.

חב' "אסא אבלוי" מציגה פיתוח חדשני ויצרתי לחצן רגל לפתיחת דלתות ללא מגע יד לאור העובדה שידיות לדלתות הינן מהאזורים העמוסים והחשופים ביותר למגע כף יד ומשרד הבריאות ממליץ שפתיחת דלתות לא יתבצעו בכף יד חשופה ויש לחטא את ידיות הדלתות. אסא אבלוי מציגה בימים אלו פיתוח מוצר חדש שעונה על דרישות ההיגיינה "לחצן רגל לפתיחת אוטומטית של דלתות ללא מגע יד אדם". לחיצה ברגל על הלחצן מושך את הידית כלפי מטה ומאפשרת פתיחה של הדלת באמצעות לחיצת הרגל בלבד ללא מגע יד. ההתקנה הינה פשוטה מאוד וקלה ולא דורשת ידע מוקדם, ואין צורך בקידוח ולכן לא נגרם כל נזק לדלת. הפעלה פשוטה, והמוצר ניתן להתקנה כמעט בכל מקום ובכל דלת קיימת. המוצר קל לניקוי ומתאים לכניסות ויציאות במשרדים, מבני מסחר ומתקנים ציבוריים (חדרי שירותים) ודלתות בבית. המחיר של אריזה הכוללת 2 מוצרים לצד החיצוני והצד הפנימי של הדלת הוא 499 שקל.

חב' "קרשר ישראל" משווקת בימים אלה מכשירים לניקוי וחיטוי משטחי שירותים, אמבטיות, כיורים, תנורים, מקררים ורצפות בקיטור בלבד , ללא שימוש בכימיקלים וחומרים ניקוי המזיקים לאדם ולסביבה- קיטורית. קרשר גרמניה מדווחת על גידול של עשרות אחוזים בדרישה של מכשירים לניקוי בקיטור לחיטוי וניקוי מרבי ללא חומרים ניקוי להסרת 99.9% מכלל החיידקים על משטחים שונים. המחיר לצרכן של מכשיר לניקוי בקיטור: 799 שקל.

חידוש של "מולטילוק" מפתחות אנטי בקטריאליים. במקרים רבים, אנשים עושים שימוש באותו מפתח. העברת מפתחות מיד ליד עלולה להגביר את הסיכון להידבקות בחיידקים, מה שמצריך שמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכל עת. מערכות הנעילה של "מולטילוק" מוגנות פטנט, איכותיות ואמינות, עומדות בדרישות מכון התקנים הישראלי ובסטנדרטים בינלאומיים ומציעות שיטות מיגון מתקדמות ביותר ועמידות גבוהה בפני שיטות פריצה שקטות ואלימות. "מולטילוק" מציעה בימים אלו מפתחות אנטי בקטריאליים לכל סוגי הצילינדרים, המנעולים ומנעולי תלי, כדי להפוך את חיי היום יום לנקיים יותר, היגייניים יותר ולהעניק למשתמשים תחושה של בטחון ושלווה. למפתחות הייחודיים של "מולטילוק" יש תכונות אנטי בקטריאליות המסייעות להפחתת צמיחתם של חיידקים לא רצויים על משטח המפתח, מה שהופך אותו להיגייני יותר לשימוש. ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים החדשים שלנו כוללים חומר שמפחית את ספירת החיידקים על משטח המפתח. ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים והמפתחות המתכתיים נבדקו לפי תקן הבינלאומי ISO 22196 והתוצאות מראות זיהום חיידקי נמוך יותר לעומת מפתחות אחרים. טווח המחירים של המפתחות הנ"ל הינו בין 15 ל-85 שקל, תלוי בסוג מערכת הנעילה.

פיתוח ישראלי נוסף הינו פטנט מכשיר "פראשקאפ" דור 2, מדיח כלים שולחני קומפטנטי עם שטיפה ניקוי וחיטוי מכלל החיידקים תוך 30 שניות. המכשיר הוא פיתוח ישראלי (פטנט רשום) מדיח כלים שולחני קומפטנטי שמנקה ומחטה כוסות, צלחות, בקבוקים אישיים וטמפרטורה של 100 מעלות שמחטה את כל הכלים מכלל החיידקים. מכשיר "פראשקאפ" כולל טכנולוגיה פורצת דרך בלעדיות על צורת שטיפת הכלים ומשלבת חיטוי וניקוי ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות, ו-120 שניות.
מחיר 1250 שקל + מע"מ (חודש ראשון ניסיון חינם).

קיטורית קרשר. יחצ,
ביקוש גבוה לקיטורית של קרשר/יחצ
אדידס Flux. יחצ,
אדידס FLUX/יחצ

המותג הצרפת LIERAC PARIS עושה עלייה לישראל, עם מגוון מוצרי פרימיום איכותיים. חברת קוסמן ביוטי, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים ברברה למפל ואלכסנדר בנעים, קיבלו את הנציגות הבלעדית בישראל לייבוא ושיווק מותג הדרמו-אסתטיקה LIERAC PARIS (מעבדות ליראק פריז) מקבוצת ALES, צרפת.

LIERAC PARIS נחשב כמותג פרימיום בתחום הטיפוח, המיוצרים במעבדה וכל מוצר ומוצר נבדק בקפידה והוכח כיעיל קלינית. מדובר בליין של מעלה מ 60 מוצרים איכותיים, אפקטיביים ובעלי חומרים פעילים, טיפול מקצועי ויעיל בבעיות עור כמו: קמטוטים, קמטים, כתמים, מיצוק, סימני מתיחה, הזדקנות העור ועוד.

רשתות פארם וייבואנים רבים ניסו להביא את המותג LIERAC PARIS לישראל. המותג נחשב בעולם ובאירופה בפרט כמוביל את תחום הדרמו-אסתטי, המשלב קוסמטיקה וחדשנות רפואית, מבוסס מחקר מעמיק, זוכה פרסים בינלאומיים ובעל תוצאות מוכחות. כמו כן החברה הבינלאומית רותמת את ההישגים בתחום המחקר הרפואי, לצד שיתוף פעולה עם טובי המומחים, ביניהם אוניברסיטת הרווארד שחוקרת את תחום הרפואה הגנרטיבית וחידוש תאים מזה כ-25 שנה ואפילו מספר רופאים זוכי פרס נובל, ליצירת מוצרי טיפוח והגנה לעור הפנים והגוף.

המותג ישווק בישראל, בדומה לקונספט שלו בצרפת, בקרב אנשי מקצוע: קוסמטיקאיות ורופאים מוסמכים, בנוסף ישנה אפשרות לרכישת המוצרים שאינם מצריכים יעוץ ואבחון מקצועי בפלטפורמה הדיגיטלית ובאתר הרשמי של החברה בישראל: https://www.lierac.co.il.

בישראל ישווקו כל מגוון מוצרי המותג, בניהם: מוצרי אייג'ינג ואנטי אייג'ינג, מוצרים לשיקום העור, סדרה טיפולית לעיניים, סדרה לניקוי העור, סדרת גיל המעבר, סדרה לטיפול בעור רגיש ואדמומי, סדרה לטיפול בפגמי עור, סדרה להבהרת כתמים , מוצרי גוף למניעת סימני מתיחה, למיצוק העור, להעלמת צלוליט, מוצרי הגנה מנזקי השמש ועוד.

מוצרי המותג ישווקו בישראל במחירים הנעים בין 129 ל-599 שקל. לדוגמא: סרום ממריץ לטיהור העור יעלה 345 שקל, ג'ל למניעת סימני מתיחה יעלה 199 שקל, קרם בסיס BB והגנה לפנים SPF30 יעלה 170 שקל, באלם אנטי אייג'ינג לשיקום העור יעלה 165 שקל ועוד.

ליראק פריז. יחצ,
ליראק פריז/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל והיבואנית הבלעדית של BOSE בישראל משיקה בצמוד להשקה העולמית את שני סוגי אוזניות ה-Truly Wireless החדשות של BOSE, מותג האודיו המוביל בעולם.

Bose QuietComfort Earbuds - אוזניות השתקת רעשים אלחוטיות (Truly Wireless ) עם סינון הרעשים המוביל והמתקדם בעולם ואוזניות הספורט Truly Wireless Bose Sport Earbuds החדשות. האוזניות מספקות איכות שמע יותר מכל אוזניות אחרות הקיימות בשוק, התאמה נוחה ובטוחה לאוזן הודות לפטנט הייחודי של BOSE מתאמי ה- Stay Here Max מתאמים בגדלים שונים לנוחות מירבית, האוזניות בעלות משטח מגע המאפשר שליטה על מגוון פעולות.

אוזניות של BOSE. יחצ,
האוזניות החדשות של BOSE/יחצ

חברת "טבע נאות", נכנסת לתחום חדש- קולקציית נעלי סניקרס נוחות ואופנתיות. בפיתוח וייצור סדרת נעלי הסניקרס השקיעה "טבע נאות" 2 מיליון שקל. צפי המכירות בארץ ובעולם עומד על כ-11 מיליון שקל. הקולקציה מיוצרת במפעל בקיבוץ נאות מרדכי בגליל העליון, בעבודת יד, בשימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ועשויה מעור איכותי, בטנה רכה ונושמת, וסוליית הפוליאוריתן האנטומית הנשלפת של "טבע נאות".

מיכאל אילוז, מנכ"ל החברה: "טרנד הסניקרס כבש את עולם הספורט והאופנה, וחב' "טבע נאות" מביאה בשורה חדשה לקטגוריה - סניקרס נוחים ואופנתיים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. אנחנו צופים שבשנים הקרובות הקטגוריה תהפוך למנוע הצמיחה של החברה בארץ ובעולם".

טווח המחירים 500-550 שקל.

חברת Reebok השיקה את אתר הסחר, אי-קומרס, הראשון שלה בישראל - https://www.reebok.co.il/he

באתר הסחר יוצעו מגוון קולקציות ופריטי הספורט והאופנה של המותג, לנשים, גברים וילדים, כולל פריטי אופנה, ריצה ואימון בטווח מידות ומגוון צבעים. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש בחנות המקוונת גם מהדורות מיוחדות של קולקציות נבחרות של Reebok כמו: Nano x, classic leather legacy, ZIG, קולקציות נשים ייחודית ושיתופי פעולה בלעדיים, תחת קטגוריית HYPE.

החנות המקוונת של Reebok תספק משלוחים בחינם לכל חלקי הארץ, כאשר זמן המשלוח יעמוד בין 3-7 ימי עסקים, זאת ללא התניה של סכום מינימום להזמנה באתר. כמו כן, לרגל ההשקה Reebok מציעה הטבה אטרקטיבית: 30% הנחה על מגוון פריטים לזמן מוגבל.

"אנחנו שמחים ונרגשים על פתיחת אתר הסחר הרשמי של Reebok בישראל. מדובר בפרויקט עליו אנו עמלים מאחורי הקלעים במשך תקופה ארוכה", מספר גיא קוזוסש, סמנכ"ל השיווק של Reebok בישראל. "צמיחת האונליין מאז פרוץ משבר הקורונה נתנה לנו דחיפה משמעותית בהאצת התהליכים ועל כן בחרנו להשקיע את מירב המשאבים בזירה המקוונת והשקת אתר ייעודי ל-Reebok בישראל. עבדנו על האתר זמן ממושך ובצורה יסודית על מנת להעניק חווית משתמש טובה ונוחה לקהל לקוחותינו".

סניקרס טבע נאות. יחצ,
סניקרס של טבע נאות/יחצ

בית האופנה היוקרתי הבינלאומי BOSS משמש כמלביש הרשמי של בגדי הייצוג של המועדון, זוהי העונה השלישית. שחקני הקבוצה קיבלו את מערכות הלבוש במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום, לפני המשחק נגד קרבאח מאזרבייז'אן שנערך ביום חמישי.

בית האופנה היוקרתי BOSS , משמש כמלביש הרשמי של הקבוצות ריאל מדריד, פאריז סן ז'רמן, טוטנהאם, ובאיירן מינכן. הקולקציה שעוצבה עבור קבוצות הכדורגל המובילות, מאופיינת בקווים צעירים, כאשר הצבעים הנבחרים הוא כחול נייבי ולבן. חולצות טי קלילות בגזרת סלים פיט, חולצות פולו שיוצרו במיוחד עבור מכבי תל אביב וכוללות את צבעי הקבוצה, מכנסיים מחויטים, וסניקרס המשלימות את המראה. לאלו מצטרף ז'קט במראה ספורטיבי-ביזנס.

הקולקציה זמינה לרכישה באתר https://www.factory54.co.il/men/designers/boss

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר. יחצ,
דן גלזר עם מדי בוס החדשים/יחצ

נמאס להורים לצייד מידי יום את הילדים בעוד זוג גבריים להחלפה או לקבל שיחת טלפון מהגננת שחסרים גרביים במגירה של הילד? נמאס מלמצוא את הזוג לגרב של הילד? אז זהו - שיש פתרון מעולה לבעיה של כל הורה ששולח את הילד לגן - קופסת הגרביים של Pulliez (פוליז).

מדובר בפיתוח ישראלי וחדשני - מארז המכיל 28 זוגות גרביים סופר איכותיים אקולוגיים ורב פעמיים בקופסה אחת, כולם באותם צבע ובגודל זהה (מתאים למידות 24-35), כך שאין צורך במיון ומציאת בן הזוג לאחר הכביסה. הקופסה מאפשרת לשלוף גרביים אחד אחרי השני, גרב אחד או זוג, כמה שצריך כן שניתן להשאיר את הקופסה בגן הילדים שיהיו גרביים זמינים ככל שיידרש.

במארז גרביים בצבעי בסיס של שחור או לבן שמגיעים במידת one size ולכן גם אם מידת הרגל של הילד גדלה, לא יהיה צורך ברכישת קופסה חדשה. בנוסף, כל ילדי הבית יכולים לשלוף את הגרביים מאותה קופסה ללא מריבות מיותרות בבוקר.

המארז משווק במחיר אטרקטיבי במיוחד - רק 69.90 שקל.

גרבי PULLIEZ. יחצ,
גרבי PULLIEZ/יחצ

חברת מעדנות, המובילה את תחום המאפים והפיצות להכנה ביתית, מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של פיצות, עשויות בצק דק , אוורירי וקריספי, רוטב מעגבניות מובחרות , 100% גבינת מוצרלה ותוספות מפנקות היוצרות טעם עשיר.

הפיצות החדשות נותנות מענה למגמות הקולינריות בקרב הצרכן הישראלי שאימץ לחיקו את הפיצה כארוחה האולטימטיבית והציפייה לשלב בין איכות ופינוק גם בבית, וכן גיוון בטעמים ונוחות בהכנה. כמו כל הפיצות של מעדנות, גם סדרה זאת מכילה 100% גבינה וללא אף מדבקה אדומה.

המיתוג והאריזות שונות ומבודלות מסדרת הפיצות הרגילה של מעדנות ומזכירות מארזי פיצה של פיצריות להשלמת החוויה. הפיצות הקפואות ניתנות להכנה בתוך כ-10 דקות ומגוונות כל ארוחה.

סדרת הפיצות החדשה כוללת: פיצה נפוליטנה עם 100% גבינת מוצרלה, פיצה מקסיקנית - שילוב מנצח של טעמים מקסיקניים המשלבים בין גבינת מוצרלה לפלפל חליפניו, תירס ופלפל אדום ופיצה אנטיפסטי - פיצה הכוללת פלפל אדום, פלפל צהוב, קישוא וחצילים, היוצרים מפגש צבעים וטעמים של כל הירקות עם גבינת המוצרלה משקל ליחידה: 210-270 גרם.

בשנים האחרונות קטגוריית הפיצות המוכנות נהנתה מצמיחה מתמדת, הצרכן הישראלי נחשף לפיצות מסביב לעולם ואימץ לחיקו את הפיצה כארוחה האולטימטיבית. מאז תחילת משבר הקורונה, חל גידול דרמטי בקטגוריית הפיצות של כ-19% (לתקופה של עד חודש ספטמבר) בין היתר בשל הביקוש של הצרכנים לפתרונות נוחים ומהירים וכן הרצון להתפנק בפיצה איכותית וטובה גם בבית. "מעדנות, מותג הפיצות המוכר והיחידי שמיוצר בישראל, הוא מותג מוביל בקרב משפחות עם ילדים, עם נתח שוק של %59, כמובילי השוק "מעדנות" מרחיבה את קהל היעד ופונה גם לקהל בוגר יותר מבקש פתרון מפנק , המשלב בין חומרי גלם איכותיים לטעם וחוויה", אומרת רוני בהט מנהלת השיווק של חטיבת המזון, תנובה.

פיצה מעדנות. יחצ,
פיצה מעדנות/יחצ

רשת משקאות הבריאות, B-FRESH משיקה את המשקה שנחת מארה"ב הישר לישראל לכבוד ליל כל הקדושים - האלווין ומעניקה במה לכתום של הסתיו: הדלעת. הרשת יצרה משקה בצבע הכתום הכה מזוהה עם החג. המשקה מכיל את המרכיבים הבאים : קפה, וניל, דלעת ותרכובת תבלינים ייחודית.

רשת B-FRESH הוקמה בשנת 2014. הרשת מתמחה במכירת משקאות בריאות, שיים, באבל טי וארוחות אסאי בקעריות באופן הכנה ייחודי עם תוספת טפיוקה וכדורי פרי. B-FRESH משתמשים במוצרים בפיתוח וייצור בלעדי, בשיטות הכנה ובמכונות מיוחדות שפותחו על-מנת להעניק חדשנות לקהל בישראל וחווית שתיה ייחודית ובריאה.

הרשת נוסדה מתוך כוונה לענות על צרכים אלו, תוך דגש על אנרגיה בריאה, טריות וטבעיות. הרשת פיתחה יחד עם שף מומחה, תזונאית וטכנולוג מזון מתכונים אשר מתאימים לכלל האוכלוסייה, מגיל הגן ועד גיל הגמלאות, שילוב של פינוק ובריאות - משקה שנותן כח. בתפריט של B-FRESH תמצאו משקאות על בסיס יוגורט בקר ויוגורט עזים, תה ירוק, חלב קוקוס וחלב שקדים, סורבה, מיצי פירות וירקות ושילובים של מזונות על, פירות יבשים, אגוזים, דבש ורכיבים מלאי אנרגיה. לכל המשקאות מתווספים פניני טפיוקה וכדורי פירות הייחודיים לרשת.

הרשת מונה 32 סניפים בפריסה ארצית.

בי פרש. יחצ,
בי פרש/יחצ

לרגל יום הטבעונות הבינלאומי, המצוין מדי שנה באחד בנובמבר, מציעה רשת BBB ללקוחותיה המבורגר ביונד בורגר, גם במשלוחים ובשירות TA. ביונד הוא המבורגר טבעוני על בסיס חלבון אפונה ומוגש עם ירוקות קלאסיים מעל - עגבנייה, מלפפון חמוץ, חסה ובצל. מחיר המנה 68 שקל.

ברשת BBB מציינים כי בשנים האחרונות מורגשת עליה בדרישת הלקוחות למנות צמחוניות וטבעוניות 8-9%. ניתן לייחס עובדה זו למגמת הצריכה למוצרי מזון מן הצומח, וכן לעובדה כי בקרב המשפחות המתארחות, לרוב יהיה בן משפחה או יותר, שיעדיפו מוצר שאינו בשרי.

לדברי אילן פנחס, השף הראשי של רשת BBB: "כרשת המבורגרים מובילה, המקפידה על איכות, ביצענו מספר מבחני טעימה, ושמחנו לגלות את אהדת הקהל כלפי הביונד בורגר. מדובר במוצר טוב, אמין וטעים. ההחלטה לשלב אותו בתפריט נבעה מרצוננו להגדיל את היצע המנות ללקוחותינו, בשילוב מוצר שאינו בשרי. בשנים האחרונות אנו מבחינים בנטיית הלקוחות, גם אוכלי הבשר וגם אלה שלא, לצריכת חלבון, שאינו מגיע דווקא מן החי, אלא גם מהצומח. במקרה הנוכחי, שמחנו להכיר אופציה ראויה וטעימה, שבפיתוחה הושקעו משאבים רבים. אנחנו מאוד מאמינים במוצר ואוהבים אותו, ומרגישים שמדובר בפתרון מעולה עבור קהל לקוחותינו."

קבוצת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"לית. הקבוצה מנהלת בשיטת הזכיינות את רשתות מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס ובורגרים. סה"כ מפעילה הקבוצה כ-100 מסעדות ברחבי הארץ.

בורגר ביונד BBB. גליה אבירם,
בורגר ביונד BBB/גליה אבירם

מותג הבישום האייקוני, Jean Paul Gautier, משיק ניחוח חדש לגבר: לה מאל לה פרפיום. חולצת הפסים האייקונית של לה מאל מתחלפת במדי הקפטן החגיגיים כיאה למעמדו הבכיר, חולצה שחורה ואלגנטית מקושטת בפסים הצבועים בשחור עמוק ומבריק מוסיפים מסתוריות ואלגנטיות מהודרת. הבושם מגיע בקופסת הפח האייקונית של בשמי גוטייה צבועה בלכה שחורה מבריקה. מחיר מומלץ לצרכן: 359 שקל, להשיג ברשתות הפארם המובילות.

רשת נעליSCOOP יוצאת במבצע און ליין על כל מגפוני נשים מקולקציית חורף 2021. במסגרת המבצע כל המגפונים החל מ-99.90 שקל ועד 399.90 שקל. בנוסף, תינתן הנחה של 50% לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.

המבצע כולל מגוון רחב של מגפונים אופנתיים: מגפוני קרסול, מגפוני בוקרים, מגפוני מסטילטו, מגפונים שטוחים, מגפונים קלאסיים, מגפוני שרוכים, מגפוני פלטפורמה, מגפוני עור, מגפוני זמש, מגפוני עור קורקודיל, דמוי נחש ועוד.

מבצע נעלי סקופ. יחצ,
מבצע ברשת סקופ/יחצ
בושם לה מאל. יחצ,
בושם לה מאל של ז'אן פול גוטייה/יחצ

מותג הקוסמטיקה והאיפור GA-DE במבצע אוקטובר סייל - כל המוצרים באתר באתר האונליין
www.gade.co.il ב-25% הנחה. בין המוצרים במבצע: בשמים, מסכות פנים, שמני הזנה, מוצרי ניקוי לפנים, שפתונים, מייקאפ, היילייטר, פודרה, לקים, קרמים, מסקרות, אייליינרים, עפרונות עיניים, מגוון רחב של צלליות ועוד.

ג'ייד בושם אייקון פרייבט 2. יחצ,
כולל בשמים. אייקון פרייבט 2 של ג'ייד/יחצ

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, החיפוי והכלים הסנטרים, משיקה סדרת אריחי גרניט פורצלן ענקיים ואיכותיים במראה שיש בשם קוסמופוליטן (cosmopolitan) לחיפוי וריצוף המתאימים גם לחדרי רחצה.

הסדרה מדמה את מראה שיש היוקרתי, אך בהיותה עשויה מגרניט פורצלן, מאפשרת תחזוקה קלה ועמידה בפני שחיקה. האריחים כמעט ואינם סובלים מפגיעות, שריטות ורטיבות וניתנים ליישום בכל חלל כולל בחדרי רחצה.

לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: "אריחי גרניט פורצלן דמוי שיש, מעניקים תחושה של התאמה אישית. הם מבטאים את הטרנד של "חזרה לעבר" ויכולים להשתלב עם סגנון אלגנטי או עתיק ועם ריהוט בסגנון ספרדי או איטלקי באופן מושלם. יחד עם זאת ישתלבו נפלא גם עם עיצוב עדכני ומודרני - שילוב של ישן וחדש, כאשר מראה האבן מעניק טאצ' אלגנטי".

הסדרה מוצעת בגווני החל מלבן אפור בהיר ועד אפור כהה ובמידות שונות. מחיר: החל מ- 710 שח למ"ר

אלוני אריחים. יחצ,
אלוני אריחים/יחצ

ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר, על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.

מדקס מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש. תכולה: 1 ליטר, מחיר 14.90 שקל.

סבון ד"ר פישר. יחצ,
מדקס של ד"ר פישר/יחצ

"הילדים של קסטרו", קו הילדים המצליח של קסטרו, יוצא בימים אלה עם קולקציית מארזים חדשה לילדים, ומכין אותנו לסתיו והחורף, לאלה שבבית ולאלה שחזרו לגן, עם קולקציית מארזים אופנתיים במיוחד לפעוטות מגיל 3 חודשים ועד 3 שנים. הקולקציה עוצבה במחשבה לפרטים הקטנים ביותר המותאמים לעולם הילדים ולנוחיות הילדים, בדים רכים ונעימים, מגוון רחב של דגמים ב-100% כותנה. העיצובים של קסטרו מאפשרים להכין את ארון הילדים בשלמותו, בעיצובים שאפשר לערבב ולחבר mix and match שתמיד יתאים. מענה מושלם לחורף נעים, נוח, איכותי, הכי מעוצב שיש ובמחיר סופר אטרקטיבי.

מארזי החורף החדשים של "הילדים של קסטרו" כוללים סטים אופנתיים במיוחד בעיצובים הנפלאים של קסטרו עם מארזי שלישיות חולצות חורף במגוון של גזרות צבעים והדפסים מותאמות לבנים ולבנות, זוגות של פוטרים עם איורים והדפסי חיות מתוקות, מארזי שלישיות של מכנסי פוטר במגוון של גזרות צבעים והדפסים, מארזי זוגות של שמלות חורף בייסיק, מארזי מכנסי טייץ שובבים לבנות, וסטים של חליפות גן חורפיות מעוצבות לבנים ולבנות עם שפנים, נמרים ברקים בעיצובים הנפלאים של קסטרו.
מארזי הילדים החדשים של קסטרו, עוצבו על ידי הסטודיו לאופנה של קסטרו, עם מבחר עיצובים קולים, שובבים ומלאים בהומור, ומביאים לילדים ולפעוטות את האופנה במיטבה גם ליום יום. הקולקציה מעוצבת בצבעוניות של חורף של גווני קרמל ואדמה, לצד ורודים מעושנים, כחולים אפורים, וכמובן שחור ולבן רוקיסטי עוד בקולקציה המון הדפסים של חיות, נקודות, ועושר של הדפסים, מנומרים, קומופלז ועוד. מארזי הילדים החדשים מגיעים במידות החל מ 3-6 חודשים ועד מידה של גיל 3 שנים.
סט פוטר לגן - במידות 2-4 שנים ועד 8-10 שנים.

מארז פוטרים של קסטרו. יחצ,
מארז פוטרים של קסטרו/יחצ

ORA ITO , מעצב העל הצרפתי המוכר והנערץ בעולם, עיצב מוצרים רבים שזכו לפרסום מטאורי ועל שמו רשומה שורת הצלחות- עיצוב מכונית עתידנית לסיטרואן, עיצוב בקבוק בירה למותג הייניקן, מלון "o" באזור האל שבפריז וכ"ו. כמו כן, ITO נוהג לשתף פעולה עם מותגים מובילים, וכך נוצרו הקולקציות בעיצובו של מעצב העל עבור מותג מוצרי החשמל היוקרתיים למטבח Gorenje ITO בחר לחזור למקורות ולקו הקלאסי ועיצב שתי קולקציות מרהיבות ונקיות בשחור ולבן.

"הטוהר והפשטות, מגלים כל פרט, והעיצוב משיג משמעות מיוחדת", אומר המעצב אורה איטו. הקולקציות של איטו ל Gorenjeמשלבות בין טכנולוגיה מתקדמת ובין עיצוב מינימליסטי, פשוט, אלגנטי ומועדן. המוצרים בעלי מראה ייחודי והרמוני הודות ללוחות הקדמיים שלהם אשר מכוסים לחלוטין זכוכית לבנה/שחורה וידיות עשויות אלומיניום מוברש בצבע נירוסטה.

ליין המוצרים כולל מקרר 1.20 מטר, תנור בנוי מרובה פונקציות עם שליטה אלקטרונית, כיריים אינדוקציה מקרמיקת זכוכית, כירים גז על משטח זכוכית, קולט אדים אלגנטי ולוחות דקורטיביים עבור מדיח כלים ומיקרוגל שתואמים לעיצוב הקולקציה. כל אלה מצוידים בקולקציה בדרגת האנרגיה הגבוהה ביותר "A" וכוללים את כל פונקציות השימוש המודרניות.

המחיר: החל מ-5,600 שקל

אוראיטו. יחצ,
אוראיטו/יחצ

Premier By Dead Sea נכנסת לקטגוריית האיפור ומשיקה את מותג האיפור המקצועי CENTER STAGE שיכלול 11-קטגוריות איפור לצד מוצרים משלימים לניקוי וטיפוח עור הפנים. המותג מושק בישראל בהיקף השקעה כולל של 5 מיליון שקל ונמכר באתר האונליין של פרמייר ים המלח ובהמשך גם בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.

המוצרים פותחו בישראל במעבדות פרמייר ים המלח בישראל, במשך כ-8 שנים עבדו על פיתוח המוצרים כשכל מה שהנחה את החברה הוא ליצור מוצרי איפור שיתנו מענה אנטי אייג'ינג תוך שימוש בניסיון החברה של עשרות שנים בתחום הרכיבים הפעילים בקוסמטיקה.

טווח מחירים: 115 עד 269 שקל.

ים המלח. יחצ,
מתוך קמפיין Premier By Dead Sea/יחצ

חודש הקניות

Nespresso מצטרפת לחגיגות הקניות של חודש נובמבר. החברה החליטה השנה להציע מבצעים אטרקטיביים בכל אחד מהתאריכים במהלך החודש, ובעצם, משתתפת לראשונה גם בחגיגת הקניות המקומית Shopping IL שתיערך ב-10-11/11 ותציע במשך 48 שעות אלפי מבצעים של עסקים מקומיים.

יפית מנטין, סמנכ"לית שיווק Nespresso : "ההשתתפות שלנו במבצעי ה-Black Friday בשלוש השנים האחרונות הוכיחה לנו, שנה אחר שנה, שמוצרים הקשורים לצריכת קפה, ובפרט אלה של נספרסו, נמצאים בראש רשימת הביקוש של הצרכנים. השנה, בפעם הראשונה, החלטנו להצטרף גם לחגיגת הקניות המקומית Shopping IL מתוך ההבנה שבייחוד עכשיו, כשהאופציה לשתיית קפה בחוץ הצטמצמה, הצרכנים הישראליים מעוניינים לשתות קפה איכותי בבית במהלך שעות היום".

במסגרת Shopping IL יהיה מבצע על מכונת הקפה Vertuo + מקציף אירוצ'ינו 3 + 5 שרוולי קפה + זוג כוסות מאג ב-890 במקום 1590 שקל. מכונה להכנת קפה פרמיום בכוס גדולה ובחמישה גדלים שונים. תערובות הקפה למכונה מגיעות בקפסולות ייחודיות עם ברקוד, המאפשרות למכונה להתאים במדויק את הפרמטרים הנדרשים למיצוי הקפה בהתאם לגודל הכוס.

ברכישת 20 שרוולי קפה Travel Mug במתנה - ספל קפה לדרך השומר על טמפרטורת הקפה. ההטבה באתר בלבד

נספרסו. יחצ,
מכונת נספרסו/יחצ

דייסון תצא במבצע של עד 300 שקלים הנחה על מבחר דגמים של שואבי אבק Dyson. בנוסף, הדגם הייחודי והחדש של שואב האבק של דייסון - V11 Total Clean extra, יוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד. בין התאריכים 9-12 בנובמבר באתר דייסון: dyson.co.il. משלוח חינם. שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח, כולל על הסוללה.

ב-Black Firday תעניק דייסון עד 500 שקלים הנחה על מבחר דגמי שואבי האבק. בנוסף, יוצע מחיר מיוחד על ה-V11 total clean extra בעל סוללה נשלפת. בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il , משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח, כולל על הסוללה.

עוד מ-Black Friday: בכל רכישת מעצב השיער Dyson Airwrap, המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני מקבלים במתנה תיק נסיעות מהודר המיועד לאחסון המכשיר והאביזרים כדי שיוכל ללוות אותנו ללא חשש גם במהלך הנסיעות שלנו. מחיר: 2,490 שקלים. בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il , משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח. • ברכישת מייבש השיער פורץ הדרךDyson Supersonic‎ , הכולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. ברכישת המכשיר מקבלים במתנה מעמד מתכת יוקרתי ומעוצב המותאם במיוחד למייבש שיערsupersonic Dysonולאחסון אביזריו. מחיר: 1,690 שקלים. בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il , משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח.


מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד בעל הטכנולוגיה פורצת הדרך של הפלטות הגמישות אשר הושק לאחרונה, יוצע במהדורת מתנה מיוחדת. בכל רכישה של המכשיר מקבלים במתנה אביזרים משלימים הכוללים מברשת פן עגולה ומסרק רחב שיניים מעוצבים על ידי Dyson שבוודאות ישדרגו את עיצוב השיער שלך. מחיר: 2,190 שקלים. בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il , משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח.

דייסון סופרסוניק. יחצ,
אין חודש קניות בלי דייסון. הסופרסוניק/יחצ

דוקטור עור תצא עם 45% הנחה על סדרות הדרמו קוסמטיקה של דוקטור עור. בתאריכים 10-11 בנובמבר באתר דוקטור עור.

35% הנחה על כל המוצרים באתר מוסטלה + משחת החתלה 50 מ"ל מתנה (בכל קנייה מעל 140 /שקל) בתאריכים 10-11 בנובמבר.

רשת אפריל מציעה: בכל קניה ממותג הבישום גוצ'י - מקבלים במתנה בושם גוצ'י בלום החדש 5 מ"ל. בכל קניה ממתוג הבישום ברברי מקבלים במתנה בושם ברברי her ב-5 מ"ל.

רשת סופר פארם מציעה: בכל קניה ממותג קלואה- מקבלים במתנה פאוץ' קלואה. בכל קניה ממותג הוגו בוס מקבלים תיק גב הוגו בוס בהוספת 29.90 שקל.

רשת BE מציעה: בכל קניה ממותג קלווין קליין מקבלים במתנה פאוץ' קלווין קליין

פאוץ' קלווין קליין. יחצ,
פאוץ' של קלווין קליין/יחצ

פרסום ויחסי ציבור

איש התקשורת והיועץ האסטרטגי מהמובילים והבולטים בתחום בחברה הערבית בישראל, ג'לאל בנא, חובר לקבוצת התקשורת השיווקית Baysberg Team ויוביל תחת הקבוצה את AYWA שתציע שירותי יחסי ציבור בתקשורת הערבית בישראל ובעולם. החברה החדשה בקבוצה תספק שירותי ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תקשורתי ודוברות, מיצוב ותדמית, מעקב תקשורתי, התמודדות במצבי לחץ ומשבר, ניהול קמפיינים תקשורתיים, רשתות החברתיות, תרגומים מקצועיים ועוד.

בנא, מנכ"ל AYWA, בעל טור דעה בעיתון "ישראל היום", החל את דרכו לפני כ-25 שנה ככתב שטח ברשת שוקן, ידיעות תקשורת, עיתון "הארץ" ועיתון "מעריב". לאחר מכן שימש דובר במשרד הפנים, ודובר של מספר רשויות מקומיות ערביות ויהודיות. בנא ייעץ לאורך השנים למשרדי ממשלה שונים. בין השאר הוביל את מערך יחסי הציבור והדוברות של תוכנית הממשלה 922, שימש דובר הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, יועץ למשרד החוץ ולמשרד הבריאות בנושא השתלת איברים בחברה הערבית, יועץ ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הרשות לבטיחות בדרכים, המרכז הרפואי לגליל, מכון היצוא ושיתוף הפעולה הבינלאומי, הסתדרות המורים, ועוד מגוון רחב של לקוחות.

seperator

רגע לפני שחנךביום שלישי את פריסת הסיבים האופטיים בישוב הראשון בישראל (מטולה), הגיעו שר התקשורת, יועז הנדל ומנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, לחברת MedOne לסיור בדאטה סנטר הגדול במדינה, המהווה את צומת התקשורת המרכזי של ישראל. אל המתקן התת קרקעי של MedOne מתנקזים הסיבים האופטיים המחברים את ישראל לעולם כולו.

השר הנדל נחשף לראשונה למתקן, שנחשב לאחד המאובטחים במדינה. מדובר במבנה הממוגן מפני כל סוג של מתקפה או אסון טבע, ובמקרי חירום יוכל לפעול באופן עצמאי ובמנותק מהעולם החיצון לאורך זמן רב. כראוי לדמות ייצוגית ולאזרח שומר חוק, השר סירב להרוות את צימאונו במשך הפגישה, שארכה כשעה וחצי, כדי שלא ייאלץ להסיר את המסיכה מפניו ולו לרגע אחד.

שר התקשורת אמר בסיום כי מדובר במקום מרשים ומאובטח ברמה גבוהה, וההשקעה של חברות בינלאומיות גדולות במקומות מסוג זה, ממחישות את הצורך במהפכת הסיבים במדינת ישראל.
בתמונה מימין לשמאל - דורון סימה, מנכ"ל Sparkle Israel, אלי מטרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות MedOne, לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית התקשורת, רוני שדה, מנכ"ל MedOne, יועז הנדל, שר התקשורת, שי לבנת, יו"ר דירקטוריון MedOne

שר התקשורת יועז הנדל מבקר במשרדי MED ONE. יחצ,
צילום: דודי אלימלך/יחצ

דורון הלפרן, מייסד ומנכ"ל חברת הלדור ליבוא פלדה ומוותיקי התעשיה הישראלית, הכיר לפני 6 שנים את בפראג בירת צ'כיה את ד"ר למשפטים, אווה הורזינקובה, ילידת העיר. הקשר שנוצר העמיק והשניים התחתנו לפני שלוש שנים ונולדו להם שתי בנות.

הזוג והילדות ממשיכים לקיים קשר רציף עם המשפחה שנותרה בפראג ומבקרים תכופות בעיר הקסומה. גם בימים אלה, בשיא הקורונה, הגיעה משפחת הלפרן לטיול סתווי של חודש שלם בעיר הגשומה, בשיאה של שלכת אדומה ואוויר צלול וקריר רווי בגשם.

כאיש עסקים מנוסה הלפרן לא החמיץ את הפוטנציאל העסקי של צ'כיה, מדינה משופעת בתעשייה כבדה ובעלת היסטוריה עשירה בתחום. בימים אלה הוא מקדיש חלק מהזמן לפגישות עם אנשי עסקים ותעשיינים מקומיים חותם על עסקאות לייבוא פלדה ובונה תוכניות להשתלבות בפרויקטים בפראג ואף להקמת מרכז לשיווק פלדה בפראג.

הלפרן אומר: "הגעתי בגלל האהבה ואני ממשיך ממנה גם לעסקים ואין מקום טוב יותר מפראג לשלב בין השניים".

דורון הלפרן. יחצ,
דורון הלפרן ובני משפחתו/יחצ

מוניציפלי

בשבוע שעבר החליטה וועדת הערר של המועצה הארצית לאשר את תכנית הבניה בעיר, ודחתה את הערר שהוגש ע"י עמותת 'שומרים על דניה', הירוקים של חיפה ועיריית חיפה, ערעור שכך נדמה ומורגש על ידי רבים מתושבי השכונה שנעשה למראית עין בלבד ולא לצורך הבנה אמיתית של ההתנגדויות הרבות, ביניהן החשש משריפות ענק, ויצירת מפגעים מוחשיים בציביונה של שכונת דניה.

מוקדם יותר השבוע (א) התקיים כנס תושבים, בהשתתפות ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם, בו הוצגו טענות המתנגדים וכן עיקרי החלטת הוועדה הארצית. במסגרת הכנס, הציגה ראש העיר את עמדת עיריית חיפה, המתנגדת נחרצות לתוכנית ואף הביעה את נכונות העירייה להמשיך את המאבק כנגד התוכנית, לרבות בדרך של הגשת עתירה מנהלית.

עו"ד הלן דורפמן, יו"ר עמותת שומרים על דניה: "אנחנו מברכים ומודים לראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם, על הירתמותה למאבק כנגד התוכנית ההרסנית דניה "הירוקה", ואמירתה החד משמעית כי תרתום גם את כלל האמצעים העומדים לרשותה ולרשות עיריית חיפה כדי לעצור את התוכנית אשר הינה מנותקת לחלוטין מהמציאות התכנונית, התחבורתית והסביבתית באיזור. כפי שהטיבה לציין גם ראש העיר בכנס הדיירים הבהול שקיימנו מוקדם יותר השבוע בהשתתפותה, מדובר בתוכנית אשר מבקשת להעמיד את תושבי השכונה ומבקריה בסכנת חיים של מוחשית, שכן לכולנו ברור שאין אפשרות להתמודד עם שריפות בשכונת דניה גם כיום וכי בפועל במקרה בו נצטרך (שוב) לפנות את השכונה, כמו שראינו בגל השריפות הקודמות - זה פשוט לא יהיה אפשרי - התוכנית שבמסגרתה מבקשים לבנות מספר כזה של יחידות דיור, מלון, מרכז מסחרי ומבני ציבור במצב הנתון אינה ישימה ועלולה להביא לאסון. אנחנו נמשיך להיאבק בתוכנית בכל הכלים המשפטיים והציבוריים העומדים לרשותנו".

הלן דורפמן. יחצ,
עו"ד הלן דורפמן/יחצ

היום לניקוי הים והחופים נפתח בחוף אכדיה בהרצליה במעמד השגריר האיחוד האירופי - עמנואל ז'ופרה, השרה להגנת הסביבה - ח"כ גילה גמליאל, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה - ח"כ מיקי חיימוביץ, ראש עיריית הרצליה - משה פדלון ועוד.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "עתידנו טמון בסביבתנו. אירוע זה מבטא את הגישה שלנו להוביל לצמצום הפסולת ושמירה על הסביבה הימית והחופית ומשאבי הטבע שלנו. אני מודה לכל מי שלוקח חלק במבצע חשוב זה".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון ושגריר האיחוד האירופי עמנואל ז'ופרה. יחצ,
ראש עיריית הרצליה משה פדלון ושגריר האיחוד האירופי עמנואל ז'ופרה/יחצ

השבוע (ג') התקיים טקס מרגש בו נפתחה דירה חדשה שמצטרפת למערך הדיור בקהילה של ארגון שלוה. הפעם, לראשונה במרחב גוש עציון, בישוב אפרת, כחלק מפעילות "שלוה גוש עציון" - שלוחה של ארגון שלוה שנותן מענה לילדים עם מוגבלויות ולמשפחותיהם תוך מתן פעילות חברתית חוויתית וטיפולית בגוש עציון.

הדירה, בה מתגוררים בוגרים עם מוגבלויות שלוקחים חלק בתכנית הבוגרים של ארגון שלוה הכוללת תעסוקה, פנאי, הכשרות וכאמור דיור, הינה חלק ממערך כולל של דירות לבוגרים עם מוגבלויות שמוכשרים על ידי שלוה לחיים עצמאיים והיא תוצר של שיתוף פעולה שנרקם בין מועצות אפרת וגוש עציון לבין שלוה, לטובת בוגרים עם מוגבלויות במרחב הגוש.

בטקס נכחו ראש מועצת אפרת מר עודד רביבי, סגן ראש מועצת גוש עציון מר יצחק פריד, נשיא ומייסד שלוה קלמן סמואלס, יו"ר שלוה עולמי אבי סמואלס, מנכ"ל שלוה עו"ד יוחנן סמואלס, יצחק קרליבך מנהל מחלקת הרווחה במועצת אפרת, שרונה בלנק עוס"ית במועצת אפרת, אלה גרשון עוס"ית מועצת גוש עציון, אביה קדרי מנהל מחלקת רווחה במועצת גוש עציון, ריקי מוכתר-שרעבי מנהלת תחום אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מלאכי בעדני מנהל מחלקת בוגרים בשלוה וחיים טובול מנהל מערך הדיור בקהילה של שלוה.

קלמן סמואלס נשיא ומייסד ארגון שלוה: "זו זכות להיות פה היום. אנחנו יכולים להצליח אך ורק עם האמונה של השותפים במועצות אפרת וגוש עציון, במשרד הרווחה ובביטוח הלאומי. על העוגן שאתם נותנים לנו, אנחנו יכולים לבנות. אנחנו מודים לכם ומתרגשים לראות את הדירה הזו שהיא, כמו עוד תכניות, נועדה לעשות שינוי בחברה. הדירה הזו היא נס".

ארגון שלווה מגיע לרימון. יחצ,
בית חדש לארגון שלווה, השכנים נרגשים/יחצ

נס ציונה היא העירייה הראשונה בארץ שמאפשרת שירותי קבלת קהל בווידאו ובטלפון באמצעות מערכת קביעת התורים ממוחשבת (My visit). בימי קורונה ובתקופה שבה העולם הופך ליותר דיגיטלי ונגיש - יצרו פיתרון שמאפשר קבלת קהל ועזרה לתושבים, פנים אל פנים - מרחוק. בשלב זה מתאפשרת קבלת קהל מרחוק למשרדי הגבייה, ההנדסה והשירות הווטרינרי ובקרוב גם לתחנה לטיפול במשפחה. התושבים נשארים בבית ומקבלים את כל השירותים שהם צריכים.

מיזם עיריית נס ציונה לתושבים. יחצ,
My Visit, המיזם של עיריית נס ציונה/יחצ

במהלך הסגר שהיה בשבועות האחרונים בשל הקורונה, המועצה ניהלה מסע הסברה נרחב בישובים לצורך העלאת המודעות והצורך לשמירה על הנחיות משרד הבריאות. בסיוע התושבים, נציגי הישובים, עובדי המועצה וגם נציגי פיקוד העורף, הצליחה המועצה לשטח את גרף התחלואה ב-90 אחוז, מ-300 חולים ל-30 חולים. הישג זה טמון גם בבדיקה שקיימה המועצה במהלך חגי תשרי, גם הודות למשמעת של התושבים וגם הודות לליווי צמוד של אנשי פיקוד העורף: קצין יחידת הקישור לרשות, סא"ל במיל' חן גודר וסגנו, יגאל ספרבר. ביום חמישי סיימו השניים את תפקידם במסגרת שירות המילואים במועצה.

סא"ל במיל' חן גודר, כמה ימי מילואים ליווית את המועצה האזורית באר טוביה בנושא הקורונה ?
"במסגרת המלחמה בקורונה אנו מלווים את המועצה מהגל הראשון, במשך 40 ימים ובגל השני עוד 30 ימים. דאגנו להסברה שתהיה גם בישובים, כולל חיילי פקע"ר, במתחמי הקניות במתחם ביג ובישובים שהיו בהתחלה אדומים". דאגנו בממשק מול פקע"ר לסיוע והקמת מתחם בדיקות קורונה ובנוסף הוקם גם 'מוקד תשאול מגעים' במועצה".

למה נועד מוקד תשאול?

"למעשה שלוש עובדות שהוכשרו לתפקיד עוסקות, לצד עבודתן, גם בתשאול תושבים, מי שבאו במגע עם חולה מאומת כדי לעצור את שרשרת ההדבקה. הן מתקשרות לוודא שהם יודעים ובידוד, שבאו במגע ומה נדרש. המוקד פעיל מזה שלושה שבועות והן עובדות מול משרד הבריאות ואנחנו עזרנו".

איך אתה מסכם את הפעילות מול המועצה?

"בניגוד למקומות אחרים יש משמעת מעל הממוצע. המועצה עשתה מהפך מ-300 חולים הגענו ל-30 חולים בחודש אחד של הסגר. זה קרה בצורה טובה ויפה גם בזכות המשמעת וועדי הישובים והעזרה בישובים היתה הדדית. בזכות הסברה טובה הצלחנו לצאת מהגל השני ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לכאן שוב, אלא רק בשמחות או בתרגילים".

עד כמה ראש המועצה סייע לכם בתפקיד?

"שיתוף הפעולה עם ראש המועצה היה מצוין. תמיד הוא דאג למה שהיינו צריכים, עזר ובא לשטח ותמיד היה שם ותמך ואני מודה לו על שיתוף הפעולה ולכל עובדי המועצה".

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "ברצוני לומר לסא"ל חן ולסגנו יגאל, בשמי ובשם התושבים, הנהלת המועצה ועובדיה- תודה על מסירותכם בתפקיד, זמינותכם בכל שעה ועל הגב המקצועי שהענקתם למועצה במלחמתה בקורונה. באר טוביה ירוקה ונמשיך לשמור עליה ירוקה בעזרת התושבים".

ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי עם מפקד היקל"ר ומפקד הגדה. יחצ,
ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי במהלך הסיור/יחצ

קבינט הקורונה אישר לאחרונה חזרה למתווה לימודים בן חמישה ימים עבור ילדי הגנים ועוד שלושה ימי לימוד בקפסולות עבור תלמידי כיתות א'-ד'. עם זאת, ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל וראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, החליטו בשיתוף אנשי המקצוע במועצות שלהם כי יש להתוות מעטפת חינוכית רחבה יותר.

על כן, הורו ראשי שתי המועצות על קיום שישה ימי לימוד בשבוע בכל גני הילדים ולהרחיב את ימי הלימוד בכיתות א' עד ד' למשך חמישה ימים, כלומר יומיים נוספים מעבר למה שהקצה קבינט הקורונה.
*ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "ילדינו לא צריכים לשלם את המחיר בשל ההתמודדות עם אתגרי הקורונה. לכן, אנו עושים במועצה את כל המאמצים על מנת להתוות להם מסגרת חינוכית מיטבית, באמצעות תוספת ימי לימוד, על מנת להחזירם לסביבה הלימודית אותה הם מכירים".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל: "המועצה רואה חשיבות רבה לא רק בשמירה על הרצף חינוכי מיטבי עבור ילדינו, אלא גם עבור ההורים, על מנת שיוכלו לחזור לשגרה מלאה, לרבות חזרה לעבודה במתכונת מלאה".

בתוך כך, הודיע ויזל כי החל משבוע הבא גם תלמידי כיתות ה'-י"ב יחלו בתכנית לימודית שהותאמה להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות ועיקרה מפגשי הפגה רגשיים/חברתיים /ערכיים בבתי הספר לקבוצות של כ-15 תלמידים למשך שעתיים בשעות היום. מעבר לכך, המועצה האזורית מטה יהודה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם וועדי הישובים לסיום גיבוש ואישור תכנית "מושלב", שתתקיים בישובים.

שר העבודה והרווחה, ח"כ איציק שמולי, התארח ביום שני בלשכתו של ויזל. במפגש נכחו סגן ראש המועצה ומ"מ ראש המועצה ומחזיק תיק הרווחה והחברה, בני אלירז ומנהלת אגף רווחה ושירותים חברתיים, דפנה בירן אשתר. במהלך הביקור סיפר השר כי הוא תושב המועצה והביקור מרגש אותו. בהמשך הוצגו בפניו האתגרים שמתמודדת איתם המועצה בנושא רווחה ושירותים חברתיים, למשל: הגברת בינוי במגזר הערבי, שיפוץ מבנה האגף, הוספת תקנים לאגף, הקמת מרכז יום נוסף, כתיבת תכנית אב לאזרחים הוותיקים ועוד.

שר הרווחה איציק שמולי מבקר במטה יהודה. יחצ,
שר הרווחה איציק שמולי מבקר במטה יהודה/יחצ

במסגרת מאמצי המועצה האזורית מטה יהודה להתמודדות עם נגיף הקורונה ולקטיעת שרשרת ההדבקה, יזם ויזל את הקמתו של צוות חקירות אפדימיולוגיות בתוך המועצה. מהלך זה נועד לשפר ולזרז את החקירות על מנת לאתר במהירות ובמקצועיות את המגעים של חולים מאומתים ולהגיע באופן האפקטיבי ביותר לתושבים הנדרשים לבידוד.

את הצוות מאיישים שישה נציגי משרד הבריאות, שנבחרו ועברו הכשרה מקצועית, תוך חתימה על שמירת סודיות מוחלטת. חברי הצוות ייצרו קשר עם תושבי מטה יהודה, שנמצאו מאומתים לנגיף הקורונה, יתשאלו אותם ואז יצרו קשר עם תושבים הנדרשים להימצא בבידוד בעקבות מגע עם החולים המאומתים. כמו כן, הצוות ינחה אותם לגבי כניסה לבידוד. את הפעילות מרכזת אחראית על המאבק בקורונה במועצה, גב' מאיה אשכנזי כאשר נציג פיקוד העורף מלווה את עבודת הצוות.

"הקורס היה מקיף, מעניין ומאיר עיניים", אמר אחד המשתתפים בקורס ההכשרה, "למדנו על הנגיף, דרכי ההדבקה ודרכי ההתמודדות לקטיעת שרשראות ההדבקה. למדתי גם אילו שירותים לתושב נותנת המועצה בתקופה זו". משתתפת אחרת אמרה: "זאת פעם הראשונה שהבנתי ממקור רפואי ולא מהתקשורת על המאמץ הלאומי למלחמה בקורונה. עם הכלים שקיבלנו, אני בטוחה שבמקרה ותהיה הדבקה ביישובי המועצה בעתיד, נוכל לקטוע במהירות רבה יותר את המשך ההדבקה, נוכל לתת מענה טוב יותר לתושבים החולים והמודאגים ונצליח לשמור על המועצה ירוקה ובטוחה לכולם".

המועצה האזורית מטה יהודה תחלק 72 מחשבים למשפחות מעוטות יכולת, כחלק ממאמצי המועצה לסייע למשפחות בלמידה המקוונת. היוזמה לחלוקת המחשבים החלה בעקבות תהליך איתור המבוצע במנהל החינוך על ידי הקבסי"ם שמטרתו לזהות פערי למידה מרחוק בקרב משפחות מעוטות יכולת.

לפני כן, ביום חמישי שעבר, קיים ויזל פגישת "זום" בהשתתפות הנהגות יישובי המועצה. בשיחה זו ראש המועצה הכיר תודה להנהגות היישוב על השותפות לדרך, על גילוי היוזמה ולקיחת האחריות, כל הנהגה ביישובה. ראש המועצה ניב ויזל אמר: "אני יודע שמדובר במאמצים רבים ומורכבים במלחמה בנגיף הקורונה ועל כן הערכתי הרבה. בזכות ההבנה ושיתוף הפעולה, גרמנו לכך שמטה יהודה היא רשות ירוקה במדד הקורונה". בפגישה התקיים שיח פורה על המשך פעילות להורדת נתוני התחלואה.
יו"ר הוועדים בירכו את המועצה על פועלה בימים מורכבים אלה ועל השותפות המלאה עם הנהגות היישובים". ראש המועצה סיכם את המפגש וביקש לערוך מפגש נוסף על מנת לשמור על רצף הפעילות ולהבטיח שמטה יהודה תישאר ירוקה עם רמת תחלואה נמוכה.

קורס מערך אפידמיולוגי במטה יהודה. יחצ,
קורס המערך האפידמיולוגי במטה יהודה/יחצ

היכן מעדיפים צעירים בני 20 ומעלה מהערים הגדולות להתגורר? התשובה היא בעיר מגוריהם. תושבי ת"א-יפו במקום הראשון עם 76%, במקום השני ירושלים עם 68%. במקום השלישי חיפה עם 62%, במקום הרביעי אשדוד עם 55% שהיו מעדיפים להמשיך ולגור בה. במקום החמישי נתניה עם 49% וראשון לציון במקום השישי עם 48%. במקום האחרון פתח תקווה עם 35% ולפניה באר שבע עם 40%.

כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בעקבות סקר חברתי בנושא דיור קרב בני 20 ומעלה שנערך אשתקד ופורסם לאחרונה. נתון מעניין נוסף הוא ש-44% מבני 20 ומעלה היו מעוניינים לגור בישוב שלהם, אלא שמגבלה כספית מונעת מהם זאת. בכל מקרה, 86% מרוצים באופן כללי מאזור מגוריהם ומהיחס עם השכנים (אחוז זהה).

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "במסגרת הסכם הגג נגדיל את מלאי הדירות וניתן מענה למשפחות צעירות ולזכאים. בכך, נממש את חלומם של הצעירים להקים בעיר האהובה עליהם בית ישראלי אמיתי".

לפני כשלוש שנים חתם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי על הסכם הגג מול המדינה לטובת הקמת כ-30 אלף יחידות דיור בעיר. לשם כך הוקמה מנהלת הסכם הגג באשדוד, בראשות המהנדס אייל דוידוביץ', במטרה ללוות את הפרויקטים השונים שייבנו ברחבי העיר תוך הסרת החסמים הבירוקרטיים ועד לשלב הבנייה.

בימים אלה השיקה מינהלת הסכם הגג אשדוד את סרטון התדמית ובו מתואר הרעיון: הקמה של עשרות אלפי יחידות דיור במתחמים חדשניים, פיתוח השכונות הוותיקות תוך מענה למסחר מגורים ופנאי בתפיסה ייחודית (של עירוב שימושים), מתחמים לצעירים, גני משחקים, שבילי אופניים והצללה וגם קמפוס מתוכנן לגיל הרך, קריית ספורט לצד פיתוח נוף סביבתי.

בסרטון משולבים תושבים בני העיר שמספרים על יתרונותיה של התכנית הגדולה ביותר של אשדוד בעשורים הבאים: מגורים קרוב לים, מגורים בעיר האהובה עליהם, קרוב לעבודה ובלי פקקים, מגורים בעיר של תרבות וספורט וחיי קהילה. הסכם הגג יקיף 16 מתחמי מגורים לצעירי אשדוד בגילאים 26-35, זכאי משרד השיכון, שיוכלו להתמודד על רכישת דירה במחיר מוזל במסגרת מחיר למשתכן.

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "סרטון התדמית מציג תמונה עתידית של החזון של העיר אשדוד והשינוי שהיא עתידה לעבור. לא בכדי הסרטון מלווה בתיאור 'הדבר הגדול הבא עומד לקרות כאן באשדוד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    76
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully