וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן זהר, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן", יסיים את תפקידו

25.10.2020 / 10:03

זהר יסיים את תפקידו בסוף דצמבר, לאחר שנתיים בהן שימש כמנכ"ל החברה: "מודה לבעלי החברה שהאמינו ובחרו בי לתפקיד המנכ"ל הראשון לאחר הרכישה"

רונן זהר. יחצ,
שנתיים הספיקו. רונן זהר/יחצ

רונן זהר, מנכ"ל חברת "הגלידות של פלדמן", יסיים את תפקידו בסוף חודש דצמבר 2020, לאחר כשנתיים בהן שימש כמנכ"ל החברה.

דני בן רעי, יו"ר הגלידות של פלדמן מסר: "אני מודה לרונן על תרומתו הרבה במהלך השנתיים האחרונות, מתחילת דרכנו כבעלי החברה. רונן הוביל את המעבר של פלדמן מחברה משפחתית לחברה המנוהלת על ידי הנהלה מקצועית, הוביל אותה לשנת שיא במכירות ובמקביל בנה מהלכים אסטרטגיים משמעותיים אשר תרמו ויתרמו לצמיחת החברה גם בעתיד. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

רונן זהר, מנכ"ל הגלידות של פלדמן מסר:" לאחר כשנתיים אינטנסיביות בתפקידי כמנכ"ל החברה, אשר כללו הובלה של מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, צמיחה משמעותית בפעילות והצלחות נוספות, החלטתי לפרוש מתפקידי ולפנות לדרך חדשה. אני מודה לבעלי החברה שהאמינו בי ובחרו בי לתפקיד המנכ"ל הראשון לאחר הרכישה ולגלידות של פלדמן על תקופה של עשייה משמעותית".

כידוע, באוגוסט 2018 נרכשה חברת הגלידות של פלדמן ממשפחת שלו על-ידי קרן "גרין לנטרן", המנוהלת על-ידי דני בן רעי, ריצ'י הנטר ויוסף אליאש. אחד השינויים הראשונים לאחר הרכישה היה מינוי רונן זהר כמנכ"ל החברה במטרה להוביל ולהצעיד את החברה קדימה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully