וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לפני הסגר: דואר ישראל חוזר לעבוד במתכונת רגילה

25.10.2020 / 10:37

בדואר הודיעו כי יפתחו את כל היחידות במתכונת מלאה, כפי שהיה לפני תקופת הסגר. החברה הרחיבה את מערך זימון התורים באתר, כדי למנוע צפיפות ולהתקבל כמעט ללא המתנה

יח"צ

חברת דואר ישראל הודיעה כי החל מהיום (א') תפתח את כל יחידות הדואר במתכונת מלאה, כפי שפעלו לפני תקופת הסגר. מאות סניפי דואר ייפתחו שלוש פעמים בשבוע ברציפות מ-8:00 עד השעה 20:00, וכן בשישי מ-8:00-12:00. בנוסף, החברה הרחיבה את מערך זימון התורים באתר הדואר www.israelpost.co.il, על מנת שיותר לקוחות יוכלו להזמין מראש תור ולהתקבל כמעט ללא המתנה.

מדואר ישראל נמסר: "זהו צעד נוסף בשיפור חווית הלקוח, שיחד עם זימון תורים מראש ושימוש בערוצים דיגיטליים ישירים, יגביר את שביעות רצון הציבור משירותי החברה. למרות שהמשק עדיין לא חזר לפעילות מלאה, אנו מבינים את משקלו של הדואר בחיי היומיום של הציבור, כאשר פתיחת יחידות הדואר באופן מלא, תסייע בצמצום זמני ההמתנה בסניפים. מהיום ניתן להגיע לכ-1,400 נקודות ברחבי הארץ ולאסוף דברי דואר וחבילות, וכן לבצע פעולות פיננסיות ביחידות הדואר. במקביל ניתן לבצע מגוון פעולות רחב בערוצים הדיגיטליים הישירים באתר החברה ובאפליקציה בנייד, כדוגמת מעקב אחר חבילות, תשלום מיסים, הזמנת שליח בתשלום והזמנת כרטיס נטען של בנק הדואר לביצוע קניות בארץ ובאתרי הסחר הבינלאומיים".

דואר ישראל. יחצ,
פחות תורים? דואר ישראל/יחצ

בתחילת נובמבר תצא החברה בפיילוט בשמונה יחידות דואר לזימון תור מראש בתיאום מלא, באתר הדואר, באפליקציה או במוקד הטלפוני 171 בדומה למשרדי הממשלה, קופות החולים והבנקים. בכוונת החברה להפעיל את מודל זימון התורים מראש במאות מיחידות דואר כבר ברבעון הראשון של 2021, וזאת לאחר בחינת תוצאות הפיילוט. היחידות שישתתפו בפיילוט הן הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים, הדואר באום אל פחם, הדואר ברחוב הרצל ברחובות, סניף הדואר בקרית שמונה, סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא, סוכנות בעל הנס באשדוד, סניף הדואר בעומר, וסניף ויצמן בתל אביב.

ב-2019 נרשמו ביחידות הדואר כ-45 מיליון ביקורים, כאשר בספטמבר השנה נרשמו כ-2 מיליון ביקורים למרות הסגר, מתוכם רק כ-10% מהלקוחות הזמינו תור מראש. זמן ההמתנה הממוצע בהזמנת תור מראש עמד בספטמבר על 6 דקות בלבד.

שעות הפעילות בסניפי הדואר:

ימים א', ג', ה' - 8:00-20:00
ימים ב', ד' - 8:00-13:30
יום ו - 8:00-12:00

שעות הפעילות בסוכנויות הדואר:

ימים א', ב', ד, ה' - 8:00-12:30 15:30-18:00
יום ג' - 8:00-13:00
יום ו - 8:00-12:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אמזון תשתף פעולה עם הדואר

לקראת חגי הקניות והחל מהשבוע, יוצאת חברת דואר ישראל בשיתוף פעולה עם אתר הסחר המוביל Amazon.com ומאסטרקארד, במסגרתו הרוכשים באתר Amazon.com בכרטיס מאסטרקארד נטען של הדואר, ייהנו החל מהיום ועד ה-7.11, מהטבה של 20% ברכישה בלפחות 40 דולר בקוד ILP20. ההטבה המקסימלית היא 20 דולר, ברכישה עד 100 דולר והיא חד פעמית לכרטיס.

בדואר ישראל מעריכים, כי למרות הקורונה, צפוי השנה מספר הזמנות שיא בחגי הקניות של כ-15 מיליון חבילות שיוזמנו מחו"ל בחודשים נובמבר-דצמבר. מדובר בגידול קל של 3.5% בכמות, מול תקופה מקבילה אשתקד וגידול של כ-11% במשקל מול תקופת חגי הקניות ב-2019. בשנת 2019 מסרה חברת דואר ישראל כ-68 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, בדואר ישראל, "בנק הדואר הוא הרשת הגדולה בישראל לשירותים פיננסיים, הפרושה באמצעות מאות יחידות דואר ברחבי הארץ. בתקופת הקניות אנו רואים גידול משמעותי ברכישת ובשימוש בכרטיסים נטענים שמאפשרים קניה בטוחה ברשת. מאסטרקארד נטען של בנק הדואר הוא כרטיס רב מטבעי ונטען בשקל, אירו וליש"ט, אותו ניתן לרכוש בסניפי הדואר או באתר החברה, ומתאים ללקוחות כל הבנקים. ניתן להטעין את הכרטיס עד 20 אלף שקל בסניפי הדואר או באתר, ולבצע עסקאות במאות אלפי אתרי קניות בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully