וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבוריות לסקי ולצוותים: קארדו סיסטמס תשיק שני חידושים טכנולוגיים

25.10.2020 / 15:15

חברת הטכנולוגיה הישראלית, חלוצת מערכות הדיבוריות והקשר לרוכבי אופנועים, משיקה מערכות קשר לצוותי עבודה ולגולשי סקי: "הניסיון מאפשר לנו להגיע לעולמות חדשים"

דיבוריות קארדו. יחצ,
אפשר לעשות סקי ולהיות בקשר/יחצ

קארדו סיסטמס, בהובלת קרן פורטיסימו קפיטל כמשקיע עיקרי, חברת הטכנולוגיה הישראלית וחלוצת פיתוח מערכות הקשר והדיבוריות לרוכבי אופנועים בעולם, מודיעה על הרחבה משמעותית בפעילות העסקית, עם השקת שני חידושים טכנולוגיים ישראליים בתחומי פעילות חדשים - CREW וספורט חורף.

קארדו סיסטמס, שנוסדה בשנת 2003 על ידי אבי גלזרמן, ומרכזה ברעננה והביאה לעולם הדו-גלגלי את הדיבורית הראשונה שאפשרה את חיבור הטלפון הנייד בבלו-טות' וקיום שיחות בזמן רכיבה, ומאוחר יותר גם אפשרות האזנה לרדיו, חיבור אינטרקום בין מספר רוכבים. בשנת 2015 השיקה לראשונה בעולם את טכנולוגיית ה-DMC (Dynamic Mesh Communication) אשר פתחה עולם חדש של קישוריות בין מספר רב של רוכבים ללא תלות במיקומם בקבוצה ולטווח גדול. כיום קארדו סיסטמס מפעילה מרכזי מו"פ ברעננה ומפיצה את מוצריה בארה"ב, אירופה ואסיה-פסיפיק ובכ-80 מדינות מסביב לעולם.

הניסיון הרב שצברה קארדו סיסטמס בעולם הדיבוריות לרוכבי אופנועים וטכנולוגיית ה-DMC המתקדמת, אפשרו לה לתור אחר יישומים וקהלים חדשים. בסופו של תהליך מחקר ופיתוח ארוך, החליטה החברה להקים שתי חטיבות עסקיות חדשות, בנוסף לזו העוסקת בעולם הדו גלגלי.

דיבורית קארדו. יחצ,
מקסדת האופנוע לקסדת השלג/יחצ

חטיבת ה-CREW עוסקת בפיתוח אמצעי תקשורת חדשני וייחודי לצוותי עבודה הנמצאים בתנועה ופועלים בתנאים קשים ומורכבים (רעש, חום, סכנה וכו'), בהם חברי הצוות זקוקים לתקשורת פנימית במקביל לשמירת חופש פעולה עם הידיים. לדוגמה, צוותים הפועלים באתרי בניה, צוותי עבודה בגובה, צוותי לוחמי אש, עובדי מפעלי ייצור, עובדי מרלו"גים, מתקני עבודה בסנפלינג ועוד.

קארדו סיסטמס פיתחה לשם כך את מערכת ה-PRO 1 החדשנית, אותה ניתן להטמיע בקלות לתוך אוזניות מגן, מערכות שמע, קסדות הגנה ואמצעים להגבלת החשיפה לרעש. מערכת זו, באמצעות טכנולוגיית ה-DMC, מאפשרת קשר דו-כיווני רציף בין חברי הקבוצה (עד 15 איש בקבוצה) לשם הגברת הבטיחות בטווחי פעולה גדולים של מעל ל-5 קילומטר ולמשך זמן ממושך, ללא כל הפרעה לעבודת הידיים של המשתמש.

לדוגמה, צוות לוחמי אש אשר פועל לכיבוי שריפה בבניין. כל חברי הצוות נשארים בקשר קבוע זה עם זה, גם כאשר הם נמצאים בקומות שונות ולא נמצאים בקשר עין זה עם זה. צוות הפיקוד יכול להעביר בכל רגע הנחיות לצוות ואף לוודא את שלומם של לוחמי האש ולהגיב בזמן אמת לסכנות.

דוגמה נוספת - עולם הבניה. מערכת זו מאפשרת למנהל הצוות לשמור על קשר עם כל אחד מחברי הצוות, לרבות מפעיל מנוף הנמצא עשרות מטרים בגובה ולתאם פעולות, להתריע על סכנות ולהעביר הנחיות בקלות. לכך גם תועלת משמעותית בשיפור הבטיחות באתרי עבודה.

את מערכת ה-PRO 1 תשווק קארדו סיסטמס לענקיות ייצור ושיווק ציוד בטיחות בעבודה PPE (Personal Protective Equipment) וגופים מקבילים נוספים, כדי שאלה יטמיעו אותו במוצריהן וישווקו אותו ללקוחותיהן. על פי הערכות קארדו סיסטמס, גודלו של שוק זה נאמד במעל מאה מיליון דולר בשנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

חטיבת ספורט חורף עושה גם היא שימוש במערכות התקשורת המתקדמות של קארדו סיסטמס ובטכנולוגיית ה-DMC כדי לפנות לתחום הפנאי גלישת השלג הצומח. ניסיונה הרב של קארדו סיסטמס בייצור מערכות קשר ואינטרקום עבור רוכבי אופנועים, אפשר לה לפתח מערכת תקשורת חדשנית עבור גולשי סקי וסנובורד המעצימה את חווית הגלישה המשותפת ומעלה את רמת הבטיחות והתיאום של כל גולש בקבוצה. גולשים נמצאים לרוב בסביבות פעילות מורכבות - מדרונות הרים המנותקים מרשת סלולר, אתרי סקי הומים, תנאי ערפל וקור המקשים על שמירת קשר עין בין חברי הקבוצה או המשפחה ולכך יכולה להיות השפעה שלילית לא רק על ההנאה, אלא גם על בטיחות הגולשים.

מערכת ה'ספורט חורף' שפיתחה קארדו סיסטמס, מותקנת על קסדת הגלישה ומאפשרת למספר רב (משניים ועד 15 גולשים בו זמנית) להתחבר זה אל זה ולאפשר שמירה על תקשורת דו-כיוונית יעילה. לדוגמה, מדריך גלישה לא צריך עוד לצעוק הנחיות לחברי הקבוצה, אלא לדבר אליהם ישירות תוך כדי הגלישה כאשר ידיו חופשיות לגמרי, משפחה גולשת יכולה לשמור על כל חבריה בקשר כדי למנוע נתק ואיבוד ועוד.

קארדו סיסטמס תשווק את מערכת ה-ספורט חורף גם במכירה מקוונת On-line, לגופים גדולים כמו יצרניות ציוד סקי, אתרי סקי (לשם השכרת הציוד במקום לשימוש הגולשים) ועד משתמשי הקצה, הגולשים עצמם מסביב לעולם. על פי הערכות קארדו סיסטמס גודלו של שוק זה נאמד בכחצי מיליארד דולר לשנה.

חברת הטכנולוגיה קארדו מעסיקה כמאה עובדים וכחלק מהתרחבות החברה והקמת שתי החטיבות העסקיות, החלה החברה בגיוס עובדים חדשים לתפקידי פיתוח תוכנה, תקשורת, consumer electronics, פיתוח עיסקי, מכירות, עיצוב ועוד. קארדו סיסטמס נהנית ממוניטין גבוהה של מקום עבודה מבוקש ביותר הודות לתחום המעניין שבה החברה עוסקת, ההתפתחות המהירה וההצלחה העסקית, מערכת היחסים הטובה בין העובדים וההשקעה הארגונית בעובדי החברה.

"פוטנציאל צמיחה אדיר"

אלון לומברוזו, מנכ"ל קארדו סיסטמס: "הניסיון הטכנולוגי הרב שצברנו עם השנים, ההכרות עם השוק הבין לאומי והחלוציות בתחום הדיבוריות עבור רוכבי אופנועים, מאפשרים לנו להתמיע את הטכנולוגיה המתקדמת של דיבוריות קארדו בעולמות תוכן חדשים, מרתקים ועצומים בגודלם מערכות הקשר שלנו וטכנולוגיית ה-DMC המתקדמת, סוללות עבורנו דרך חדשה בתחומים מקצועיים רבים ותחומי פנאי חדשים כגון עולם ספורט החורף (גלישה בשלג) וצוותים מקצועיים בסביבה קשה שבהם ישנה נחיצות גבוהה מאוד למערכות קשר עמידות לתנאי סביבה קיצוניים, קלות וגמישות לתקשורת בקבוצת אנשים הנמצאים בתנועה ושאינן פוגעות ביכולת התפקוד של המשתמשים. בזכות ההון האנושי שקיים בחברה ובעזרת הצוותים החדשים שאנחנו מגייסים, קארדו עומדת לפני קפיצת דרך משמעותית עם פוטנציאל צמיחה אדיר".

  • עוד באותו נושא:
  • דיבורית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully