וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: ההסכמים עם האמירויות מתחילים לשאת פרי

רונית מטיאס

25.10.2020 / 11:13

וגם: החתונה המרגשת של החייל הבודד, שגריר ארה"ב מדבר באוניברסיטת תל אביב, סידרת טיפוח חדשה וטבעית והצילומים מגיעים לנטע אלחמיסטר הביתה

בינלאומיים

חנן פרידמן, סולטאן אחמד בן סלים,  סאמר חאג יחיא, שמוליק ארבל. אורן דאי,
חנן פרידמן, סולטאן אחמד בן סלים, סאמר חאג יחיא, שמוליק ארבל/אורן דאי

ד"ר סאמר חאג' יחיא, יו"ר בנק לאומי, וחנן פרידמן המנכ"ל, נפגשו בתל אביב עם הסולטאן אחמד בן סלים, יו"ר ומנכ"ל קבוצת DP WORLD מדובאי. השלושה נפגשו לראשונה בדובאי לפני ראש השנה, במסגרת משלחת של לאומי לאיחוד האמירויות, שכללה כמה בכירי המשק הישראלי.

במפגש הקודם חתמו חאג' יחיא ובן סלים על שורת הסכמי שיתוף פעולה בין קבוצת DP WORLD לבין בנק לאומי. חאג' יחיא אמר כי זוהי זכות גדולה עבור לאומי לארח את הוד מעלתו בן סלים במשרדי הבנק בתל אביב ולהמשיך ליישם הלכה למעשה את הסכמי השלום בין המדינות. בפגישה הפעם המשיכו לקדם את שיתופי הפעולה ולחזק את היחסים הכלכליים. DP World היא מהחברות המובילות בעולם בתחומי עיסוקה וחאג' יחיא אמר שאין לו ספק ששיתוף הפעולה עם בנק לאומי יניב פירות משמעותיים ללקוחות ולהעמקת שיתופי הפעולה הכלכליים והעסקיים בין המדינות, בתחומי האנרגיה, התשתיות והחדשנות הטכנולוגית - פינטק, פודטק ואגריטק. שיתופי פעולה מסוג זה חשובים במיוחד בתקופה מאתגרת זו הטומנת בחובה הזדמנויות.

בן סלים אמר שהוא מאמין שהסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות יכול לייצר הרבה מאוד עסקים, וציין כי בביקורו הנוכחי בישראל פגש אנשי עסקים, שמע הרבה רעיונות טובים לשיתוף פעולה, וציין כי הם רואים בהסכמים הזדמנות עסקית אדירה.

seperator

חתונה בגינה

ניר שמול, עינת אושרי, יאיר ודולסה עמרם. מקס קובלסקי,
ניר שמול, עינת אושרי, יאיר ודולסה עמרם/מקס קובלסקי

ניר שמול, יו"ר ומייסד עמותת שניר למתן הזדמנות שווה, ועינת אושרי המנכ"לית, ערכו מסיבת חתונה ליאיר עמרם, חייל בודד משוחרר, חרדי לשעבר שאינו בקשר עם הוריו. עמרם שירת במודיעין בפיקוד דרום, ולפני כשנתיים פנה לתוכנית משלי של העמותה, הנותנת מעטפת שירותים לחייל בודד משוחרר.

האירוע נערך בחצר וילה ברמת-גן, במעמד 20 איש, הזמר רותם כהן הופיע בהתנדבות, איש תקשורת אייל ברקוביץ', תרם לו חליפה, ובזכות מתנדבי שניר, העמותה גייסה את הצלם מקס מורון, את קייטרינג "פשוטעים", וגם קינוחים, מתנות ועיצוב שנתרמו על-ידי יישוב מצפה אילן.

שמול בירך את הזוג ואיחל לו חיים שמחים ומאושרים יחד והוסיף כי לצערם הם רואים בעמותה מקרים רבים של חיילים בודדים שחווים קושי אדיר בעת השחרור ועסוקים בהישרדות יום-יומית, מתייחסים לכל מקרה, ומנסים לטפל בכל אחד מהם על הצד הטוב ביותר.

seperator

מתרחבים ומשביחים

מודי כידון ויניב מלמוד. ניר שמול,
מודי כידון ויניב מלמוד/ניר שמול

קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, מרחיבה את פעילותה לתחום המרכזים הלוגיסטיים וצרפה לאחרונה את אנדרי קיאני, שעבד ב-8 השנים האחרונות בקרן ברקלי פרטנרס-קרן נדל"ן מסן פרנסיסקו המתמקדת ברכישת וניהול נכסים תעשייתיים ברחבי ארצות הברית.

קיאני סייע לחברה בהגדלת ה- AUM מ- 50 מיליון דולר למיליארד דולר, וצבר ניסיון רב ברכישות, מימון, ניהול נכסים, ליסינג ומימושים, ידע והבנה בשוק הנדל"ן התעשייתי בארה"ב, שיסייעו בפיתוח תיק הרכישות של ALTO לטובת רכישת נכסים תעשייתיים בנוסף למרכזי קניות פתוחים.

כידון ומלמוד ברכו על הצטרפותו של קיאני לצוות ואמרו כי הוא מביא עימו יכולות מקצועיות גבוהות, והם מאמינים, כי ההיכרות והניסיון שצבר, יאפשרו לו להוביל את ALTO ליעדים עסקיים חדשים, תוך מיקסום התוצאות של הקרן במגוון השווקים בהם היא פועלת".

אלטו קרנות גייסה במהלך 11 שנות פעילותה כ-330 מיליון דולר ב- 3 קרנות שונות. אלטו השקיעה ב-63 נכסים בשווי כולל של 1.2 מיליארד דולר ובשטח של 12 מיליון רגל רבוע (SQF). הקרן ביצעה עד כה 27 אקזיטים.

seperator

טיול שנתי

רענן בן בסט , עופר ריינהרדט , נחמה רונן  ויורם מוטעי. שי גרינברג,
רענן בן בסט , עופר ריינהרדט , נחמה רונן ויורם מוטעי/שי גרינברג

עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, ארח משלחת מקבוצת ממן וסוכני נסיעות, טסו לביקור התרשמות ראשון באבו דאבי, על-מנת להיחשף לפוטנציאל התיירות שלה.

היו ונהנו: רענן בן-בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית; נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן; ויורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה.

seperator

הידידים מאזינים

דוד פרידמן עוזי רבי. מתי שטרן שגרירות ארהב,
דוד פרידמן עוזי רבי/מתי שטרן שגרירות ארהב

אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב בראשות הנשיא אמנון דיק והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, אירחה לריאיון מקוון את שגריר ארצות הברית בישראל דוד פרידמן. פרופ' עוזי רבי, ראש מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל-אביב, ראיין את פרידמן בבית השגריר, והוא שודר בצורה מקוונת.

פרידמן התייחס בין היתר להנהגה הפלסטינית, ליחסי ארצות הברית-ישראל, לשינויים הצפויים מצד מדינות ערביות בעקבות הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין ולשיתוף הפעולה האקדמי הצפוי בין אוניברסיטת תל אביב-ארצות הברית ואבו דאבי.

seperator

השקה רגועה

גנית אלון וורדה שחף. יח"צ,
גנית אלון וורדה שחף/יח"צ

מותג הביוטי GA-DE השיק בזום את סדרת CB2 BOTANIC, סדרת טיפוח המבוססת על שמן זרעי קנאביס וכוללת קרם לחות מרגיע ושמן בוטני במרקם קליל. ורדה שחף, מדריכה ראשית של ג'ייד הציגה את הסדרה, וגנית אלון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל אמרה כי הם גאים ונרגשים להשיק את סדרת CB2 BOTANIC שפותחה בהשראת הטבע, מתוך אמונה שהקשר בין אדם לטבע מהווה חלק בלתי נפרד מבריאות ואיכות החיים. הסדרה נועדה להעניק לעור הפנים לחות מתמשכת והגנה מפני נזקי המתח והסטרס, ויש לה תכונות נוגדות חמצון רבות עוצמה, ותוכננה על בסיס צמחים עשירים במרכיבים מזינים בשילוב שמן זרעי קאנביס המופק מצמח ההמפ, הידוע בתכונות ההרגעה והריפוי שלו.

אלון הוסיפה כי כחברה השואפת לספק מענה לטרנדים בשוק העולמי ולצרכי הלקוחות המשתנים שאוהבות חידושים, החליטו לייצר את סדרה זו, והם בטוחים וסבורים שתתקבל באהדה בקרב הלקוחות.

seperator

הפסקת אוכל

רן כצמן. יח"צ,
רן כצמן/יח"צ

רן כצמן, מנכ"ל חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן, מרחיב את פעילות רשת המבורגרים Edison במקומות העבודה ופותח שני סניפים במקומות עבודה בעלות פתיחה של כ-500 אלף שקל לסניף. כצמן אמר כי בתקופה בה אנו מתמודדים עם ריחוק חברתי והגשת ארוחות בשיטת "rab and Go מותג המבורגרים העשוי 100% בשר עסיסי והמבורגרים צמחוניים עם תוספות מתאימות, יהווה פתרון בתחום ההסעדה במקומות העבודה.

חברת עידית הינה מהחברות המובילות בתחום ההסעדה למקומות העבודה ומספקת מידי יום כ-80,000 ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק בינם: רפאל, HP, SAP, תדיראן, קבוצת אלביט, קבוצת אדמה ועוד.

seperator

רואים לה בעיניים

לי אפיק, נטע אלחמיסטר ושי אביטל. גיל-חיון,
לי אפיק, נטע אלחמיסטר ושי אביטל/גיל-חיון

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו השנה השלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת משקפי ERROCA . כשלצידה יככבו כ-8 דוגמנים בינלאומיים המיוצגים על-ידי סוכנות עלית שפתחה סוכנות לייצוג גברים.

הצילומים נערכו במגדל "בריגה" בפולג, שם מתגוררת אלחמיסטר.

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה אמרה כי בימים לא פשוטים אלו, אם מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרו לשלב בקמפיין שלהם מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך תקווה שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב, מסרים שיבואו לידי ביטוי בקמפיין דרך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים.

seperator

מלאכיות הדממה

החודש מצוין בעולם חודש המודעות לתסמונת רט, תסמונת נדירה הפוגעת באחת מכל 10,000 בנות, וכמעט ולא פוגעת בבנים. אחד ממאפייניה הוא בנות שנולדות ללא מגבלות, ובסביבות גיל שנה מתחילה רגרסיה, אובדן יכולות מוטוריות, גדילה מואטת של המוח, הפרעות בהליכה, התקפים אפילפטיים ואובדן יכולת הדיבור, הן סובלות מקשיים נשימתיים, כך שהשנה בצל הקורונה הן נחשבות לקבוצת סיכון.

לקריאת המשפחות להעלאת המודעות התגייסה שורת מפורסמים ביניהם מיכל הקטנה, אסף הרץ, ירדנה ארזי, רותם כהן, קבוצת הכדורסל הפועל חולון, אליעד נחום, גדי רבינוביץ' וזבולון מושיאשווילי גלית גוטמן, יואב לימור, מיכאלה ברקו ועוד, שהעלו לרשתות החברתיות תמונה בה הם עוטים מסיכה סגולה-צבע המזוהה עם העמותה.

הילדות מצליחות לתקשר עם הסביבה באמצעות העיניים, תקשורת המכונה "עיניים מדברות", הן פעילות, חיוניות ומלאות שמחת חיים ומסיבה זו מכונות בעולם "מלאכיות הדממה". כיום מאובחנות כ- 350,000 בנות ברחבי העולם המקוות כי בקרוב תמצא להן התרופה שתשחרר אותן מכבלי מגופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully