וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הטבעונות מגיע והיצרנים לא נשארים אדישים

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 15:38

במקביל לחודש הקניות יגיע ב-1 בנובמבר גם יום הטבעונות הבינלאומי. מותג האופנה Kumi משיק תיקים וסניקרס בעבודת יד, יש גם חטיפים מאיטליה מ-100 אחוז רכיבים טבעיים ואיך אפשר בלי ויטמינים?

kumi מותג טבעוני. תמי בר שי,
תיק של המותג KUMI/תמי בר שי

יום הטבעונות הבינלאומי יחול ב-1.11, כשבמקביל ייצא לדרך חודש הקניות. מותג הלייפסטייל Kumi משיק קולקציית תיקים ושרשראות העשויים מעבודת יד ומחומרים טבעיים בלבד.

בקולקצייה תיקי קלאץ' ותיקי צד בגזרות שונות עשויים קנבס צבוע בשילוב רצועות עור טבעוניות, עם הדפסים ייחודיים היוצרים מירקם ייחודי ומסוגן לצד שרשראות מעץ צבעוני בצורות גאומטריות מגוונות.

בנוסף, באתר של Kumi מבחר סניקרס גם כן מחומרים טבעוניים עשויים מבדי קטיפה, סוליית גומי, גפה מבד, בטנה רכה מבד נושם, נוחים ומחמיאים לרגל, במגוון צבעים: ראסט, ירוק יער, תכלת, ורוד חיוור. טווח המחירים לתיקים והשרשראות הוא 129-149 שקל, הסניקרס עולים בין 143 ל-179 שקל.

חטיפי מושלשים. אפרת אשל,
חטיפי מושלשים/אפרת אשל

המותג Free מציע חטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) באריזות אישיות תחת השם: "מושלשים", בשלושה טעמים ייחודיים: תפוח אדמה וירקות (סלק, גזר ותרד), תירס וכורכום, אורז שחור.

לדברי אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ לחטיף מושלשים של מותג Free : "אכילה שהיא נשנשנית עלולה להיות בעייתית, והיא לפעמים הרגל שקשה להיפטר ממנו, אבל אם נשתמש ב"נשנוש" בצורה נכונה, שהופכת אותו לארוחה קלה שמכילה בחירות טובות מכל אבות המזון, ובדרך שקשובה לרעב והשובע שלנו - נוכל לקבל פיתרון מצוין לשעות הקשות של היום, ולחזק את יכולת ההתמודדות שלנו מול חשקים ופיתויים פחות מזינים".

מושלשים מכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מוצע באריזות אישיות של כ-100 קלוריות בכל אריזה. חטיפי מושלשים מיוצרים באיטליה וכשרים למהדרין. המחיר: 5.90 שקל לשקית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ויטמין B12 של סולגאר. יחצ,
ויטמין B12 של סולגאר/יחצ
ויטמין B12 של סופהרב. יחצ,
וגם של סופהרב/יחצ

אורח חיים טבעוני הפך בשנים האחרונות להרבה יותר מעוד טרנד חולף, אלא בחירה של אורח חיים בריא, בין אם מסיבות אידיאולוגיות ובין אם לא. יחד עם זאת, המעבר לתזונה שמבוססת רק על מזונות צמחיים ללא תכנון נכון עלולה להוביל לחוסרים תזונתיים של ויטמינים ומינרלים, ובעיקר של ויטמין B12.
ויטמין B12 הינו ויטמין חשוב ממשפחת ויטמיני ה-B החיוני לתפקוד תקין של גוף האדם ונחוץ במיוחד לייצור כדוריות דם אדומות. מחסור בו יכול לגרום לעייפות, חולשה, בלבול, קשיי עיכול ונימול על רק אנמיה.

מאחר שהוויטמין מצוי בעיקר במזונות מהחי כמו בשר, ביצים ומוצרי חלב, לרוב טבעונים וצמחונים נמצאים בסיכוי גבוה יותר למחסור. הבוחרים בתזונה טבעונים צריכים להקפיד על שילוב של מזונות צמחיים שמכילים כמות מספקת של הוויטמין, אבל גם לגבות את התפריט שלהם, לבצע מעקב ובמידת הצורך להשלים את החוסרים בעזרת תוספי תזונה.

על המדפים ניתן למצוא מגוון רחב יחסית של תוספי B12, אבל גם בתחום הזה יש תוספים מומלצים ומוכחים יותר מאחרים. ויטמין B12 בטבליות מציצה מתחת ללשון של סולגאר: מגיע במינון של 1000 מק"ג הנספג ביעילות במחזור הדם, באמצעות ספיגה תת לשונית, העוקפת את המסלול הרגיל דרך מערכת העיכול ונספגת במחזור הדם. מדובר במוצר היחידי שיעילותו הוכחה במחקרים מדעיים קליניים והוא מגיע באריזה של 100 טבליות מציצה קטנטנות בטעם דובדבן טבעי וטעים.

טיפות B12 + חומצה פולית מבית סופהרב: מוצר חדש של יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל. פורמולה נוזלית וייחודית, נוחה לנטילה המכילה ויטמין B12 וחומצה פולית בנגזרות הטבעיות והפעילות שלהן, מתילקובלאמין ומכיל פולאט, לספיגה והטמעה מרבית בגוף. הפורמולה הנוזלית אינה עוברת פירוק בדרכי העיכול ולכן מבטיחה ספיגה והמטעה מרבית ישירות למחזור הדם, מאפשרת התאמת מינון מדויק ומגיעה בטעם תות נהדר. מוצר זה נוסף לליין רחב של מוצרים טבעוניים בסופהרב המחזיקים בתו vegan friendly.

  • עוד באותו נושא:
  • טבעונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully