וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותג שמני הזית מספר 1 באיטליה" מגיע לישראל

25.10.2020 / 12:40

פרצ'יוני, שהוכתר כמותג פרימיום שמני הזית מספר 1 באיטליה יימכר ב"קשת טעמים". החברה מגדלת ומסיקה זיתים משנת 1780. המחירים: שווים לכל נפש

שמן זית פרצ'יוני בקשת טעמים. יחצ,
איכות זו בהחלט לא מילה גסה/יחצ

רשת המרכולים "קשת טעמים" תשיק בישראל את שמני הזית של פרצ'יוני, מותג פרמיום שהוכתר בתואר שמן הזית מס' 1 באיטליה ע"י חברת נילסן איטליה.

משפחת פרצ'יוני בוחרת באופן אישי את אזורי הגידול והייצור, עם הזנים הטובים ביותר באיטליה ומחוצה לה, על מנת להשיג שמן זית עדין ואיכותי. שמן זהב בהיר זה, מציג איכות שאינה מתפשרת ובעל טעם פירותי נעים לעיכול. איכות השמן היא תוצאה של מסורת ארוכת שנים באימוץ סטנדרטים מהגבוהים בעולם המשמרים את התהליכים המסורתיים כדי לשמר את הטעמים, המרקם והאיכות הגבוהה של שמן הזית. עם השנים, שמרו משפחת פרצ'יוני על איכויותיו המצויינות הרבות של שמן הזית אשר נותרו ללא שינוי. שמן הזית הוא בעל חמיצות 0.45 אחוז.

חברת פרצ'יוני נוסדה בשנת 1780 בחווה בעיירה ספולטו באיטליה ומאז ועד היום היא מתמחה בייצור שמני זית מובחרים המופקים מזנים ייחודיים של עצי זית. קשת טעמים הנה רשת סופרמרקטים קולינארית ייחודית המונה כ-17 סניפים ברחבי הארץ ומתמחה במגוון עשיר של טעמים וניחוחות חובקי עולם, לצד חווית קניה יוצאת דופן בשוק המרכולים הישראלי.

מחיר: 37.90 שקל ל-1 ליטר, 29.9 שקל ל 750 מ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • שמן זית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully