וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בנטישות הכלבים: רויאל קנין וצער בעלי חיים חיפה ישתפו פעולה

25.10.2020 / 13:24

שיתוף הפעולה הינו חלק מקמפיין בנושא 'אימוץ אחראי' של המותג הבינלאומי, בו יחולקו ערכות אימוץ בשווי 150 שקל לכל מאמץ כלב דרך האגודה: "מקווים למצוא בית חם לכל הכלבים הנטושים"

רויאל קנין. יחצ,
מטרה טובה. רויאל קנין/יחצ

רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, נציגות רשמית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ואגודת צער בעלי חיים חיפה הודיעו היום (א') על שיתוף פעולה: יחולקו ערכות אימוץ לכל מאמץ כלב דרך האגודה. הערכה מכילה: 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא, וציוד בסיסי הכולל רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון. שווי הערכה לצרכן עומד על כ-150 שקל.

אימוץ כלב הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה: הדאגה לצרכיו ולבריאותו של חיית המחמד לשנים רבות. כחלק מקמפיין רחב של רויאל קנין ישראל בנושא 'אימוץ אחראי' הוחלט על שיתוף הפעולה עם צער בעלי חיים חיפה הפועלת מזה שנים רבות למען הכלבים הנטושים באזור הצפון.

"אנחנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם אחת מעמותות בעלי החיים המובילות" סיפר יוראי גרוסוס, מנכ"ל רויאל קנין ישראל. "אנחנו מקווים שמתן הערכות יעודד יותר ויותר אנשים לאמץ חיית מחמד, ומקווים שנוכל למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים הנטושים".

שאול לפיד, מנהל אגודת צער בעלי חיים חיפה הוסיף כי: "אנו רואים חשיבות עליונה באיכות התזונה שניתנת לבעלי החיים הנמצאים בבית המחסה ומודים לרויאל קנין ישראל על האהדה, הנדיבות והשירות המעולה. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תחת חסותנו כלב שנראה כמו שלד מהלך, ותוך שבועות ספורים של תזונה טובה ויחס אוהד ניכר כי חל שינוי במראה ובמצב הרוח שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully