וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת Max מקימה חברת פינטק לטכנולוגיות תשלומים

26.10.2020 / 10:04

ההקמה תיעשה במסגרת השקעתה של ורבורג פינקוס. אוהד מימון ימונה למנכ"ל החברה החדשה שתמזג, בין היתר, את פעילות החברות כספיט וקרדיט גארד

אוהד מימון. תומר יעקובסון,
תהליך מואץ של מהפכה. מימון/תומר יעקובסון

קבוצת Max הודיעה הבוקר (שני) על מינויו של אוהד מימון, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-Max, למנכ"ל חברת פינטק וטכנולוגיית תשלומים עצמאית שתוקם בקבוצה. החברה תעסוק בפיתוח פתרונות תשלומים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות (Payments As A Service), ותמזג לתוכה את פעילות החברות קרדיט גארד וכספיט, שנרכשו לאחרונה על ידי הקבוצה.

הקמת החברה החדשה משרתת את הצרכים המתפתחים של שחקנים רבים בזירות סחר שונות וביניהם, גופים פיננסים, עסקים גדולים וקטנים, חברות פינטק וסטארטאפים. החברה תעסוק בפתרונות תשלום אינטגרטיביים ומרובי ערוצים (omni channel) בבתי עסק עצמם וגם במסחר המקוון (Ecom), בביצוע תשלומים דיגיטליים והעברות כספים מרחוק. השילוב בין החברות, כספיט וקרדיט גארד, יאפשר לחברה החדשה להציע מענה כולל ומשמעותי לגופים מגוונים. כזכור, שתי החברות נרכשו על ידי הקבוצה בשנה האחרונה ומרכזות כל אחת, פעילות בסדרי גודל של עשרות מיליוני שקלים ומעסיקות למעלה מ-150 עובדים.

מימון (45) שימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי של חברת Max, הוביל והיה שותף לרשימה ארוכה של מהלכים עסקיים משמעותיים כמו מכירת לאומי קארד דאז לקרן ההשקעות ורבורג פינקוס, הקמת פעילות הProcessing וקידום הסכמי התפעול עם הבנקים. בנוסף, הוביל את פעילות המיזוגים והרכישות שכללה את רכישת קרדיט גארד וכספיט ואת כניסתה של Max לעולם הביטוח.

רון פאינרו, מנכ"ל קבוצת Max, בירך ואמר: "אוהד הוא אחד המומחים המובילים בתחום התשלומים ואני שמח שהוא יוביל את הקמת החברה שתעניק לעשרות אלפי גופים עסקיים פתרונות תשלום מתקדמים. זהו צעד חשוב והבעת אמון מצד בעלי המניות שלנו במשק בביסוס והרחבת היכולות כשחקן תשלומים מוביל במשק. בזכות הניהול המצוין של מאיר רן, מנכ"ל כספיט, ואוריאל בן דוד מנכ"ל קרדיט גארד, קבוצת Max החליטה לרכוש את החברות ואני שמח שהם נשארים איתנו לבניית החברה המשותפת".

אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב- Max: "מדינת ישראל חווה בשנים האחרונות תהליך מואץ של מהפיכה בעולמות התשלומים והבנקאות. עלינו לאפשר לעסקים ולכל גוף פיננסי להתחבר לעולמות התשלומים והבנקאות בצורה קלה ופשוטה. אנחנו נציע את כל פתרונות התשלום והעברת הכספים המאובטחים שנדרשים לגופים פיננסים, לתעשיית הפינטק ולבתי עסק וארגונים כשירות מובנה, שניתן לשלבו בכל תהליך ומוצר. אני מסיים את תפקידי הנוכחי בינואר הקרוב כחבר בהנהלת Max, שהייתה ביתי השני בחמש השנים האחרונות ואני רוצה להודות לצוות המסור והמקצועי שהולך איתי כברת דרך ארוכה, הגענו יחד להישגים רבים וטובים".

בתקופה הקרובה פעילות כל אחת מהחברות תמשיך להיות מנוהלת תחת ההנהלה הקיימת ותאוחד בהמשך לחברה עצמאית אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • פינטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully