וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל בבית: המוצרים שנותנים שקט נפשי

26.10.2020 / 11:41

ממיקסר, דרך מגהץ ועד מכונת גילוח. יש מספר מוצרים שהישראלים גילו לאחרונה ושעוזרים להם להעביר את השהייה בבית. קבלו היכרות עם שלושה מהם

מגיפת הקורונה הביאה עמה זמן בית בלתי מוגבל. הסגרים וסגירת מערכות החינוך, מקומות הבילוי והמסעדות הכריחו את הישראלים להתרגל למציאות שונה שכוללת הרבה יותר זמן בבית. השעות הרבות שבילנו בחודשים האחרונים בבתיהם אילצו אתנו למצוא שלל עיסוקים ופרויקטים בכדי להעביר את הזמן בצורה יעילה ישראלים רבים אימצו תחביבים חדשים ונצלו את הזמן בכדי לסדר ולארגן מחדש את הבית. עם בילוי מרבית הזמן בבית גם עלתה שפועל יוצא צריכת החשמל. בנוסף ניתן לסמן מגמה של רכישה מוגברת של מוצרי חשמל שימושיים הן לצרכי לימוד והן לצרכי פנאי.

תחזוקת מטבח: מיקסר

מיקסר. יחצ,
מיקסר/יחצ

אחד התחביבים שזכו לעדנה מחודשת בתקופת הסגר הוא אפיה ובישול. כל אחד נהיה מאסטר שף עם ניסיונות ומנות חדשות שעולות מיד בתמונה מעוררת תיאבון לחשבונות האינסטגרם.

אסנת אליביוביץ (39) מאזור נשואה פלוס 3 מסבירה: "תקופת הקורונה קיבצה את כל המשפחה יחד בבית ללא מסעדות ומקומות בילוי גיליתי מחדש את האהבה לאפייה. כאמא לשלוש בנות חלק ניכר מזמן האיכות המשפחתי בילינו יחד במטבח. התחלתי לעקוב אחרי בלוגרים, במיוחד בתחום האפייה, והבית הפך למיני מאפייה עם משלוחים לכל השכנים והקרובים. כל יום אנו בוחרות מתכון שנראה לנו טעים ומאתגר ומבלות יחד במטבח באפייה. חוץ מכמויות הקמח והשמרים החלטתי תוך כדי תקופת הקורונה להזמין מיקסר שיעזור בתפעול התחביב החדש".

אחד המוצרים הללו, שצבר פופולריות מרובה, הוא המיקסר המקצועי מבית KITCHENID קיצ'ן אייד דגם KSM150 שמציע 10 דרגות מהירות שונות שמתאימות לסוגים שונים של מזון עם פעולה שקטה שמגיע במגוון צבעים.

תחזוקת בית: מגהץ נייד

סטימר. יחצ,
סטימר/יחצ

לצד התחביבים השונים יש מספר לא מבוטל של ישראלים שהחליט לנצל את ימי הסגר לטובת רה ארגון של הבית. המחסנים וחדרי הארונות זכו לסדר מחדש לפי צבעים ושלל טרנדים שאימצו הישראלים מחו"ל. סלי הכביסה מעולם לא היו ריקים יותר וגם מטלת הגיהוץ לא נדחתה לעד אין קיץ.

תמר כהן (38), נשואה+ 2 מפתח תקוה, מספרת: הפרויקט שלקחתי על עצמי לתקופת הסגר היה סידור כל ארונות הבגדים בבית. בהתחלה מיינתי את את כל הבגדים והנעליים, הוצאתי הרבה ומסרתי לתרומה. לאחר מכן סידרתי את המדפים לפי עונות השנה ואפילו סידרתי לפי שיטת הצבעים הפופולארית של כוהנות הסדר אחריהן התחלתי לעקוב באינסטגרם. בשגרת היום יום אני תמיד דוחה את הגיהוץ או שולחת למכבסה מקצועית, כי למען האמת זו המטלה הביתית שאני הכי פחות אוהבת לעשות דווקא שנכנסתי לזה בתקופת הסגר גיליתי מוצר שממש פשוט לתפעול - הסטימר, אותו רכשתי אונליין והתחלתי ליהנות מהגיהוץ.

מגהץ steamery אותו ציינה תמר הינו מוצר קל ונוח לתפעול הוא מתחמם תוך 25 שניות פעולת הגיהוץ מתבצעת בעוד הבגד תלוי על הקולב. הסטימר מתאים לגיהוץ חולצות, מכנסיים, וילונות, מצעים ועוד, קל לנשיאה ומתאים לנסיעות ומאפשר למלות את המים ללא ניתוק מהחשמל.

תחזוקת שיער: מכונת גילוח

מכונת גילוח. יחצ,
מכונת גילוח/יחצ

עם סגירת המספרות ומכוני היופי ישראלים רבים מצאו פתרונות יצירתיים למלא את החסר. בעוד סרטונים ביוטיוב הדריכו כיצד להוריד את לק הג'ל וקוסמטיקאיות נתנו טיפים טלפוניים לסידור הגבות ושמירה על שגרת טיפוח היו כאלה בעיקר גברים שלקחו את המספריים או יותר נכון מכונות התספורת לידיים.

צחי בגר (39), נשוי פלוס 2 מתל אביב: "למרות שאני רגיל ללכת מידי כמה חודשים לספר, בתקופת הקורונה ועם ההגבלות וצמיחת השיער החלטתי לרכוש מכונת תספורת כדי שאישתי תוכל לספר אותי. לאחר מקצה תיקונים לא נראה לי שאלך בקרוב לספר הקבוע ואמשיך לנצל את מכונת התספורת שנקנתה אונליין במהלך הסגר הראשון.

אחת ממכונות התספורות הפופולאריות שנרכשו בתקופת הקורונה מכונת תספורת נטענת של moser מכונת עיצוב מקצועית לזקן ותספורת חשמלית תוצרת גרמניה. יש מכונות טובות ורבות נוספות בשוק, רק תבדקו שהן עומדות בתווי התקן.

  • עוד באותו נושא:
  • מגהץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully