וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגד תצטייד ב-50 אוטובוסים של גולדן דרגון הסינית

26.10.2020 / 13:14

מותג האוטובוסים היה זכה במכרז, והחל מהשבועות הקרובים יספק 50 אוטובוסים שיותאמו לדרישותיה ולצרכיה של אגד. ההתחייבות לאספקת האוטובוסים: ארבעה חודשים

אוטובוסים של אגד. יחצ,
היישר לאגד. האוטובוסים של גולדן דרגון/יחצ

מותג האוטובוסים הסיני גולדן דרגון זכה במכרז של חברת אגד, כשהחל מהשבועות הקרובים יספק 50 אוטובוסים בין עירוניים במסגרת המכרז של אגד להצטיידות אוטובוסים לשנת 2022. שווי ההערכה של העסקה - 30 מיליון שקל. מדובר באוטובוסים בין עירוניים, עבור תחבורה ציבורית, מדגם יורו 6 Step B. 50 האוטובוסים שיסופקו נבנו בהתאם למפרט המיוחד ולדרישות אגד.

גולדן דרגון הייתה החברה הסינית היחידה שזכתה מבין מכרזי אגד. האוטובוסים האחרים שזכו במכרזי התחבורה הציבורית בתקופה האחרונה, היו של חברות מאירופה. חברת גולדן דרגון התחייבה לספק את האוטובוסים תוך ארבעה חודשים מעת ההזמנה, מדובר באתגר לא פשוט במיוחד בתקופה זו.

ראוי לציין כי מכרז זה הינו המשך של שיתוף הפעולה הפורה בין חברת אגד ליבואן אוטו חן ולמפעל גולדן דרגון בסין, האוטובוסים הנ"ל מצטרפים לעוד כ 100 אוטובוסים בינעירוניים ו11 אוטובוסים חשמליים שעובדים בחברת אגד מעל 4 שנים.

האוטובוסים החשמליים שפועלים כיום במפרץ חיפה ומופעלים על ידי אגד הינם פיתוח משותף של מפעל גולדן דרגון בסין ומפעל מרכבים בישראל, בימים אלה פרסמה חברת אגד מכרז לחדש להצטיידות באוטובוסים חשמליים וחברת אוטו חן ביחד עם מפעל מרכבים מקווים ומאמינים כי בעקבות מכרז זה נוכל לראות גידול משמעותי במספר האוטובוסים החשמליים תוצרת כחול לבן בחברת אגד.

במסגרת שיתוף הפעולה בין אוטו חן לאגד חתמו שתי החברות על הסכם שרשת המוסכים של אגד בכל רחבי הארץ, תספק שירותי תחזוקה לכל צי האוטובוסים מתוצרת גולדן דרגון בישראל, המונים מעל ל 1,500 אוטובוסים.

דוד אוחנה, מנכ"ל גולדן דרגון : "אני גאה על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת אגד, מפעל XIAMEN GOLDEN DRAGON LTD זכה במכרז האחרון לא בכדי, בין היתר מכיוון שהוא התחייב לאספקת האוטובוסים בלוח זמנים קצר של עד ארבעה חודשים בהם הוא עמד. אנו מקווים כי חברת אגד תמשיך לתת אמון בחברת אוטו חן ובמפעל גולדן דרגון ושבקרוב נזכה לראות עוד אוטובוסים מתוצרת גולדן דרגון בצי האוטובוסים של אגד.

  • עוד באותו נושא:
  • אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully