וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רימה בכספי סיוע, ועלול לשבת עשרות שנים בכלא

27.10.2020 / 0:48

קית' ניקולטה הוציא מהממשל האמריקני מענק של 2 מיליון דולר לאחר שטען כי הוא מעסיק 69 עובדים. בכסף הוא קנה שתי מכוניות פיק-אפ מפוארות ופיזר את "ההשקעה". החוקרים עלו עליו במהרה והוא עלול להיכלא ל-40 שנה

בווידאו: העימות השני בין טראמפ לביידן/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בארצות הברית מאוד לא מומלץ להעלים מס או לרמות בכספים. עוד פחות מומלץ להונות את הבנקים. תושב פלורידה, שעשה את הדברים הללו, עלול לבלות הרבה מאוד זמן מאחורי סורג ובריח.

קית' ניקולטה בן ה-48 לא היה חכם במיוחד מאחר שהוסיף חטא על חטא ופשע על פשע. תחילה הוא דיווח לממשל כי הוא בעלים של מפעל ובו 69 עובדים עם סך הוצאות חודשיות של 750 אלף דולר. הממשל זיכה אותו בסכום הנמוך רק במעט משני מיליון דולר, מענק לעסקים שניתן בחודש מאי השנה.

ניקולטה פיזר חלק מהסכום בחשבונות בנק שונים, משך 100 אלף דולר והעביר כחצי מיליון דולר לחברת נכסים במדינה. חוץ מזה, הוא רכש רכבי פיק-אפ מהודרים - מרצדס בנץ עליה שילם 106 אלף דולר ופורד F-250 שעלתה לו רק 66 אלף דולר. לפחות במכוניות יש לו סטייל. רק חבל שהוא קנה אותן בכסף שלא שלו.

קית' ניקולטה. משטרת פלורידה, אתר רשמי
מרצדס זה קצת יותר מדי לחצר של הכלא, לא? קית' ניקולטה/אתר רשמי, משטרת פלורידה

הפעולות הללו הובילו את החוקרים אל ניקולטה, מאחר שאפילו סנט אחד מהכסף לא הועבר לתשלום לעובדים. על פי החוקרים, הוא כלל לא דיווח על עובדים תחתיו ב-2019 או ב-2020. אם יורשע, הבחור החביב צפוי לעונש מקסימלי של 40 שנה בין הסורגים.

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully