וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ריבוק משיקה חנות מקוונת בישראל

28.10.2020 / 6:51

חברת הפיטנס והלייפסטייל הבינלאומית השיקה את החנות המקוונת הראשונה שלה בישראל, בה יוצעו מגוון קולקציות ופריטי המותג במשלוח חינם לכל חלקי הארץ. כמו כן, לרגל ההשקה תציע Reebok ישראל 30% הנחה לזמן מוגבל על מגוון פריטים באתר

ריבוק. יחצ,
זה קורה. אתר הסחר של ריבוק בא לאוויר העולם/יחצ

חברת Reebok, משיקה היום (רביעי) את אתר הסחר, אי-קומרס, הראשון שלה בישראל. באתר הסחר יוצעו מגוון קולקציות ופריטי הספורט והאופנה של המותג, לנשים, גברים וילדים, כולל פריטי אופנה, ריצה ואימון בטווח מידות ומגוון צבעים. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש בחנות המקוונת גם מהדורות מיוחדות של קולקציות נבחרות של Reebok כמו: Nano x, classic leather legacy, ZIG, קולקציות נשים ייחודית ושיתופי פעולה בלעדיים, תחת קטגוריית HYPE.

החנות המקוונת של Reebok תספק משלוחים בחינם לכל חלקי הארץ, כאשר זמן המשלוח יעמוד בין 3-7 ימי עסקים, זאת ללא התניה של סכום מינימום להזמנה באתר. כמו כן, לרגל ההשקה Reebok מציעה הטבה אטרקטיבית: 30% הנחה על מגוון פריטים לזמן מוגבל.

"אנחנו שמחים ונרגשים על פתיחת אתר הסחר הרשמי של Reebok בישראל. מדובר בפרויקט עליו אנו עמלים מאחורי הקלעים במשך תקופה ארוכה" מספר גיא קוזוסש, סמנכ"ל השיווק של Reebok בישראל. "צמיחת האונליין מאז פרוץ משבר הקורונה נתנה לנו דחיפה משמעותית בהאצת התהליכים ועל כן בחרנו להשקיע את מירב המשאבים בזירה המקוונת והשקת אתר ייעודי לReebok- בישראל. עבדנו על האתר זמן ממושך ובצורה יסודית על מנת להעניק חווית משתמש טובה ונוחה לקהל לקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • ריבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully