וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: חברת ההנעלה שתורמת למי שצריך

רונית מטיאס

28.10.2020 / 14:27

וגם: אתר האופנה שחוגג עשור בישראל, שחקנית חדשה בתחום האיפור, רצות למען הנשים וסלבים מעודדים קשישים

הולכים על כל הקופה

הרב יעקב גלויברמן ורוני אינסאנז. אסף לוי,
הרב יעקב גלויברמן ורוני אינסאנז/אסף לוי

רוני ופרדי אינסאז, מבעלי רשת נעליSCOOP , תרמו לעמותת "יד ביד" בראשות הרב יעקב גלויברמן 2 מכולות ענק, עמוסות 20 אלף זוגות נעלים לילדים ולנשים, כולל נעלי בית ו- 10 אלפים זוגות גרביים. שווי התרומה כמיליון שקל.

רוני אינסאז אמר לרב גלויברמן ששתי המכולות כוללות קולקציות חדשות מסתיו 20-21, כי הם העדיפו לתרום את המלאי שנשאר בחנויות הסגורות, במקום למכור אותן במחירי מבצע, כי הם מעדיפים לתרום לאור המצב הכלכלי הקשה בהן שרויות אלפי משפחות בישראל. אינסאז הדגיש כי זהו מעמד מרגש וביטוי למעורבות חברתית של רשת נעליSCOOP להעניק ולתרום.

הרב גלויברמן העניק להנהלת חברת סקופ תעודת הוקרה והודה לכל אנשי העסקים שפותחים בימים קשים אלו את ליבם וכיסם, וציין כי התרומה של רשת סקופ תעזור למאות משפחות ברחבי הארץ, מכל המגזרים, לעבור את החורף.

seperator

עשור אופנתי

שאנטל בינלי ואליס גרגור. רפי דלויה
שאנטל בינלי ואליס גרגור/רפי דלויה

שנטל בינלי, מנהלת יחסי ציבור של אתר האופנה NEXT, ואליס גרגורי, מנהלת הסושיאל והיח"צ של המותג, חגגו בלונדון בזום עשור בישראל לאתר האופנה הבריטי NEXT מהאתרים המצליחים בישראל, ואתר האופנה המקוון המוביל בבריטניה. ברוח התקופה ובהתאם למה שכבש את שבועות האופנה של אירופה, התקיימה בישראל תצוגת אופנה ללא קהל ששודרה בלייב לעשרות מוזמנים. המוזמנים לא נשארו רעבים וקבלו מבעוד מועד ארוחת-בוקר אנגלית ותה אנגלי שהגיע הישר לביתם.

המוזמנים צפו בזום בתצוגת קולקציית סתיו-חורף 2020-2021 כולל אופנת פנאי ובית שהפכה לכל-כך פופולארית בחודשים האחרונים, אותה הציגו משפחות מפורסמות.

דגמנו ונהנו: אלכס ורמי קלינשטיין והילדים אומה, תיאו ומילוא; ליהיא גרינר ויוסי מקל עם הילדים מייקל, ג'וליאן ואליאנה; מור סילבר וואדים צ'בוטר והילדים שון וריו; ירדן הראל ובעלה עמרי שלום ואחד התאומים.

seperator

פרמיירה לפרמייר

שחר יובל. ענת מוסברג,
שחר יובל/ענת מוסברג

חברת Premier By Dead Sea Premier נכנסת לקטגוריית האיפור ומשיקה מותג איפור מקצועי CENTER STAGE, בהיקף השקעה כולל של 5 מיליון שקל. המוצרים ימכרו באתר האונליין של פרמייר ים המלח ובהמשך גם בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.

אדלה הוק, סמנתה ליפקין, מולו ארגה. דניאל אלסטר,
אדלה הוק, סמנתה ליפקין, מולו ארגה/דניאל אלסטר

שחר יובל, מבעלי פרמייר ים המלח, אמר כי מותג פרמייר ים המלח חרט על דגלו להוביל את תחום הטיפוח בישראל ובעולם, וכעת הוא נרגש להשיק קטגוריה חדשה של קוסמטיקה ולתת ללקוחות מעטפת כוללת של מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

למותג האיפור המקצועיCENTER STAGE כ-11 קטגוריות מוצרים לצד מוצרים משלימים לניקוי עור הפנים בטווח מחירים גמיש של 115 שקל עד 269 שקל. המוצרים פותחו בישראל במשך כ-8 שנים במעבדות פרמייר ים המלח, במהלכן עבדו על פיתוח המוצרים כשכל מה שהנחה את החברה הוא ליצור מוצרי איפור שיתנו מענה אנטי אייג'ינג תוך שימוש בניסיון החברה של עשרות שנים בתחום הרכיבים הפעילים בקוסמטיקה.

seperator

יופי של עסקים

אלכסנדר בנעים, ברברה למפל ואוליביה בלה. אסף לוי,
אלכסנדר בנעים, ברברה למפל ואוליביה בלה/אסף לוי

אנשי העסקים ברברה למפל ואלכסנדר בנעים השיקו בישראל את מותג הדרמו-אסתטיקה LIERAC PARIS- מעבדות ליראק פריז מקבוצת ALES, צרפת, שמוצריו מיוצרים במעבדה, כשכל מוצר נבדק בקפידה והוכח כיעיל קלינית. מדובר בליין של מעלה מ-60 מוצרים איכותיים, אפקטיביים עם חומרים פעילים, המעניקים טיפול מקצועי ויעיל בבעיות עור כמו קמטוטים, קמטים, כתמים, מיצוק, סימני מתיחה, הזדקנות העור ועוד.

למפל אמרה כי המותג נחשב בעולם ובאירופה בפרט כמוביל את תחום הדרמו-אסתטי, ומשלב קוסמטיקה וחדשנות רפואית, זוכה פרסים בינלאומיים ובעל תוצאות מוכחות. החברה הבינלאומית רותמת את הישגי המחקר הרפואי, לצד שיתוף פעולה עם טובי המומחים, מאוניברסיטת הרווארד שחוקרת את תחום הרפואה הגנרטיבית וחידוש תאים מזה כ-25 שנה, ורופאים זוכי פרס נובל.

החברה נוסדה בצרפת ב-1975 על-ידי הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל. שם החברה הוא היפוך האותיות. ב-45 השנים האחרונות מיצבה החברה את מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל-65 מדינות בעולם.

seperator

מירוץ נשי

אנה ארונוב וגלי ברגר. רונן טופלברג,
אנה ארונוב וגלי ברגר/רונן טופלברג

אמש התקיים ברחבי ישראל מרוץ הנשים Life Run של רשת סופרפארם שהתקיים זו השנה החמישית. 10,000 נשים הוזנקו לראשונה בגרסת האונליין לאחר שהתחברו לאפליקציה ייעודית ממנה הוזנקו לריצה אישית מכל מקום שבחרו בארץ ולפי מרחקים קבועים בהתאם להנחיות ושמירה על הכללים.

השנה בחרה סופר-פארם לתמוך בנשים ולהעצימן עם הסלוגן "רצות אחת למען השנייה". על כל קילומטר ריצה מתחייבת סופרפארם לתרום שקל לאחת מארבע עמותות למען העצמת נשים אותה תבחר המשתתפת: עמותת אל הלב, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, עמותת "רוח נשית" או עמותת "גמאני רצה".

גלי ברגר, ראש מערך התקשורת והתוכן של רשת סופר-פארם אמרה כי האירוע כולו אחווה נשית והנאה דווקא בתקופה מאתגרת שכזו, והם נדהמנו והתרגשנו מכמות הנרשמות למרוץ.

seperator

חדשנות גלובלית

עזי שפר ודורון קופרמן. יח"צ,
עזי שפר ודורון קופרמן/יח"צ

החודש נפתחה ההרשמה לתכנית החדשנות של תאגיד ניהול האנרגיה הגלובלי שניידר אלקטריק בשיתוף חברת החדשנות הפתוחה SOSA . דורון קרופמן, מנהל פעילות החדשנות בישראל בשניידר אלקטריק, ועזי שפר, מנכ"ל SOSA השיקו באופן רשמי ובהתאם להנחיות, את תוכנית האינקובציה הפתוחה לסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחום התעשייה 4.0.

התוכנית מגייסת סטארטאפים המציעים פתרונות בנושא מפעלים "חכמים", connected workers, ושרשראות אספקה. הסטארטאפים שישתתפו בתוכנית, שתחל בינואר 2021, יקבלו מענק בסך 25 אלף דולר, וישתתפו במשך 3 חודשי התכנית בסדנאות ומפגשי מנטורינג. בנוסף הסטארטאפים יזכו לליווי של בכירי הארגון במסגרת התוכנית, וגישה לנטוורק של שניידר אלקטריק ו-SOSA..

seperator

תיגבור מתגברת

אורית בנבנישתי. מורג ביטן,
אורית בנבנישתי/מורג ביטן

סלברטאים רבים נענו לפנייה של הנהלת תגבור וצילמו סרטונים קצרים היתוליים בהם הם מברכים מעודדים ומחזקים את רוחם של קשישים. הסרטונים הועברו לאלפי חברי הקהילה בווטסאפ ובפייסבוק. נועה גביש, מנהלת קהילות תומכות בתיגבור, אמרה כי משבר הקורונה השפיע על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, והבליט את הזקן בקהילה על צרכיו שעלו בעקבות הבידוד המתמשך בבתים.

קבוצת תיגבור מפעילה כ־70 קהילות תומכות ברחבי הארץ המספקות שירות ל-10,000 בתי אב בהם חברים כ-14,000 קשישים. התוכנית פותחה על-ידי עמותת אש"ל ג'וינט בשיתוף ופיקוח של הרשויות השונות באמצעות מחלקות לשירותים חברתיים, העמותה למען הקשיש ומשרד הרווחה.

seperator

מחשבים לילדים

רוית דום עיני, שוקי  אוחנה, יואב גלנט. רשת עמל,
רוית דום עיני, שוקי אוחנה, יואב גלנט/רשת עמל

בביה"ס הרב תחומי עמל בגין צפת חולקו 700 מחשבים לתלמידים במהלך אירוע שנערך בהתאם לכללי הגבלות הקורונה. צפת היא אחת הערים הראשונות בהן מחולקים 150,000 מחשבים על-ידי משרד החינוך. בנוסף להקצאת משרד החינוך, רשת עמל העניקה לתלמידים ולמורים בבית הספר בעיר, 150 מחשבים והיא מעמידה לרשותם תמיכה טכנולוגית.

במשיקים: שר החינוך יואב גלנט; שוקי אוחנה, ראש העיר צפת ועו"ד רוית דום-עיני, מנכ"לית רשת עמל.

seperator

המרשל של פיירברג

מרים פיירברג איכר ודוד מרקוביץ. עריית נתניה',
מרים פיירברג איכר ודוד מרקוביץ/עריית נתניה'

השבוע נחנך בנתניה מרכז מרש"ל - מוסד ייחודי המתמחה במתן שירותים סוציאליים, שיקומיים וחברתיים לאנשים עם עיוורון ולקות ראייה, תחת קורת גג אחת. המרכז הוא חלק מרצף שירותים שמפעיל אגף המוגבלויות במנהל הרווחה נתניה.

המרכז נפתח לפעילות ולרווחת העיוורים ובני משפחותיהם ביוזמת ראש העיר מרים פיירברג-איכר, והוא מהמשוכללים והמאובזרים ביותר מבין המרשל"ים בארץ, ומשרת בעלי תעודת עיוור ובני משפחותיהם תושבי העיר וסביבותיה, אוכלוסייה המונה כ-750 בעלי תעודות עיוור. הפעילויות במרכז מתקיימות בשיתוף מתנדבים תושבי העיר נתניה, וארגוני מתנדבים נוספים בארץ.

seperator

לחיי האמירויות

יאיר שפירא. יח"צ,
יאיר שפירא/יח"צ

השבוע נחתם הסכם הפצה ראשון של יינות ישראליים באיחוד האמירויות בין יקב רמת-הגולן וחברת השיווק E&A מהמובילות בדובאי. החברה תשווק ממחר (חמישי) מגוון יינות מהסדרות המובילות של היקב: ירדן, גמלא והר חרמון, תחילה בדובאי, ובהמשך באמירויות נוספות.

שיתוף הפעולה יביא להכרה בקרב קהל צרכנים חדש שייהנה מהאיכויות של הטרואר הייחודי של רמת הגולן.

יאיר שפירא מנכ"ל יקב רמת הגולן אמר כי חתימת הסכם ההפצה עם E&A מהווה רגע היסטורי מרגש במיוחד עבור תעשיית היין הישראלית ועבורם בפרט, וכיקב המוביל את מהפכת יינות האיכות בישראל, הם נרגשים להיות היקב הישראלי ש"יפתח את השער" ויציג לתושבי ואורחי איחוד האמירויות בדובאי, את תעשיית היין הישראלית, פריצת דרך וכניסה לשוק חדש בעל פוטנציאל ייחודי ומעניין, אמר כי הם רואים ב E&A שותף משמעותי לדרך וצופים להמשך שיתוף פעולה פורה ומשגשג.

seperator

הנבחרת

הנבחרת. אבי כץ,
הנבחרת/אבי כץ

בימים אלו מתגבשת נבחרת 'טאפ מאדר' למען ילדי גדולים מהחיים 2021. זו השנה השישית שהנבחרת מגייסת תרומות בשילוב פעילות ספורטיבית הכוללת גם את תחרות הטאפ מאדר. עד כה גייסה הנבחרת מעל ל-5 מיליון שקל לטובת גן החלומות של העמותה, חברי הנבחרת "כבשו" פעמיים את הר איתן בריצה, ובסיום הריצה תרמו את 250 הק"מ שרצו יחד לפרויקט #גמאני_רצה להגברת המודעות לסרטן השד.

seperator

בלנדר באבו דאבי

גל אביב. סיון פרג,
גל אביב/סיון פרג

Blender וחברת פרסונטיקס הישראלית נבחרו בתחרות מקדימה שהתקיימה (the search) ב-23 מדינות להשתתף בכנס 'פינטק אבו דאבי' שיתקיים ב-24-26.11 און-ליין. בעקבות הזכייה blender נכנסה למועדון FinTech100, של חברות שסומנו כחדשניות ומובילות בתחום הפינטק העולמי, והיא תהנה מחלון הזדמנויות לכניסה לאחד השווקים החשובים בעולם: אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

בנוסף, הזכייה והכניסתה למועדון, תעניק לה חשיפה בינלאומית בקרב גופים ממשלתיים רלוונטיים במדינות שונות, משקיעים פוטנציאלים, מדיה פיננסית ואקדמיה ברחבי העולם.

מועדון 'the FinTech100' הינו מועדון אקסקלוסיבי של 100 חברות פינטק המובילות בעולם בחדשנות, חברות המעצבות את עתיד תחום הפיננסים והחברה.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר, שינאם באבו דאבי לצד נציגי החברות מהעולם, אמר כי הוא גאה בבחירת בלנדר כאחת מחברות הפינטק החדשניות בעולם, וציין כי הטכנולוגיה של בלנדר זוכה בהכרה בינלאומית. גם במדינות המפרץ יודעים להעריך את הטכנולוגיה הישראלית ומבינים שתחום הפינטק הוא העתיד של העולם הפיננסי.

seperator

חתולים במרכז הקונגרסים

מירה אלטמן. אילן בשור,
מירה אלטמן/אילן בשור

מרכז הקונגרסים "בנייני האומה" ירושלים יארח את האירוע השנתי של עמותת החתול-בוגרי ולוחמי היחידה המובחרת 669, שייערך באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של המרכז, ובמהלכו יחולקו פרסי הוקרה והצטיינות לחברי העמותה הבולטים שהתנדבו ותרמו לקהילה במהלך השנה. המשתתפים ייהנו מגישה לדוכנים של נותני החסויות, הרצאות בסגנון TED של דמויות בולטות בחברה הישראלית ומנהיגים בתחומים שונים, שיח עם מפקדים בכירים מחיל האוויר, מופע אינטימי של גיא הוכמן והגרלה של פרסים יקרי ערך.

"עמותת החתול" הוקמה במאי 2014 על-ידי בוגרי היחידה במטרה להוות גוף המלווה ותומך את הבוגרים בחיים האזרחיים במגוון תחומים. מרכז הקונגרסים העלה לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת של מרכז קונגרסים וירטואלי הנותן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות וחסויות בימי הקורונה המאתגרים ולימים שאחרי. מירה אלטמן, מנכ"לית בניני האומה המציאה ויזמה פתרון ייחודי המציע ללקוחות כלי אינטראקטיבי פורץ דרך שפותח בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיאפשר להם לראות בתלת מימד את כל האולמות של בנייני האומה ולבצע תכנון אירועים בצורה נוחה ופשוטה.

הפלטפורמות החדשות והחדשניות, אשר פותחו במשותף עם סימול אינטראקטיב וחברת penguin digital, מאפשרות הפקה ובנייה גיוס חסויות ותמיכות, של כנס/אירוע בחשיבה עסקית, כלכלית וחווייתית במגוון האולמות, החללים הגדולים, כולל האודיטוריום הגדול בארץ בבנייני האומה, שיהפכו בלייב לפאנלים, ראיונות, הופעות, וכנסים מרגשים ומרתקים.

seperator

רוסו מנמנם

רועי וילדר וג'ובני רוסו. יח"צ,
רועי וילדר וג'ובני רוסו/יח"צ

רועי וילדר, מבעלי חברת MySleep, בחר בג'ובאני רוסו להצטלם לקמפיין של המותג החדש, המציע מזרנים איכותיים, נוחים ואורטופדיים, המתאימים במיוחד לעוסקים בספורט ובכושר ושומרים על אורח חיים בריא. וילדר בחר ברוסו שמקפיד לשמור על אורח חיים ספורטיבי ובריא ומייצג את קהל המטרה באופן אולטימטיבי.

seperator

מחכים לתיירים

יוסי פתאל. רמי חכם,
יוסי פתאל/רמי חכם

בישיבה מיוחדת של ועדת הכלכלה שהתקיימה בכנסת בנושא התיירות הנכנסת אמר יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, כי לענף התיירות הנכנסת דרושים חודשים של הערכות והכנות על-פי המתווה שיוחלט בטרם יכנס לישראל התייר הראשון לאחר החלטת הממשלה, וציין כי גובש מתווה שאושר ע"י גורמי המקצוע במשרד הבריאות ורק מסיבות פוליטיות וחוסר סדר וארגון לא מפרסמים את המתווה שיוכל להוות בסיס לעבודת הכנה בארץ ובחו"ל.

פתאל הוסיף כי העמיתים שלהם בחו"ל מעוניינים לדעת איך זה יעבוד כשתתאפשר הכניסה לישראל, והמתווה מבטיח תנועת תיירים מפוקחת מנוטרת ומבוקרת, ערי פריפריה כמו טבריה נצרת עכו צפת ירושלים ועוד בלי תיירים בחורף הקרוב יגוועו כלכלית לכן קרא לממשלה לעשות את המתבקש וההגיוני כי המדיניות הנוכחית אינה הגיונית גם מבחינה בריאותית.

seperator

בקטנה

+ חברת שמיר אופטיקה באמצעות חברת הבת שמיר פורטוגל, בשיתוף שגרירות ישראל בפורטוגל, השיקו יחידת בדיקות ראייה ניידת על משאית לביצוע בדיקות בבתי אבות ברחבי פורטוגל. היחידה תעניק במהלך החודשים הקרובים, פתרון לדיירי בתי האבות, המעוניינים לעשות בדיקות ראייה אך תנועתם מוגבלת בשל מגבלות הקורונה.

היוזמה מצטרפת לפעילות חברתית דומה של החברה בישראל במהלכה פקדו צוותים מקצועיים של החברה מעונות יום של קשישים בקרית שמונה, בית שאן וטבריה שכעת בשל הוראות משרד הבריאות, לא ניתן להמשיך בה. בדיקות הראייה והענקת המשקפים לדיירים הנזקקים, יעשו ללא תשלום.

שגריר ישראל בפורטוגל רפי גמזו אמר כי אוכלוסיית הגיל השלישי ובמיוחד דיירי בתי האבות הם המרכיב החברתי הפגיע ביותר בתקופה זו, והפרויקט שהם מובילים עם חברת האופטיקה שמיר, ייתן מענה לקשישים במעל ל-100 בתי אבות.
+שבוע האדטק הישראלי התקיים בהובלת MindCET -חממת החדשנות מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), האדטק התקיים זו השנה השביעית ברציפות בהשתתפות אלפי מובילי דעה ואנשי חינוך פורצי דרך מרחבי העולם. האירוע הוקדש לחשיבה ועבודה משותפת של מומחים ומנהיגים חינוכיים מרחבי העולם, גולת הכותרת הייתה אירוע חצי הגמר הישראלי של תחרות הסטארטאפים הבינלאומית GESAwardsוזכייתו של הסטרטאפ Inception XR אפליקציה מבוססת AR , המעודדת קריאה בקרב ילדים צעירים. הזוכה תייצג ישראל בגמר הבינלאומי של שיתקיים בלונדון בינואר 2021.

במשתתפי האון-ליין: אבי וורשבסקי, מנכ"ל MindCET מבית מטח; עינה אלדן מהרשות לחדשנות; יוסי ביידץ, מנכ"ל מטח; פרופ' רוז לאקין, מנהלת אדיוקייט מרכז החדשנות באדטק לונדון; ד"ר דויד וינברג, חוקר בכיר במרכז הארווארד ברמן קליין לאינטרנט וחברה; בוב ווייז, מושל מערב וירג'יניה לשעבר ונשיא הארגון למצוינות בחינוך; נוריהיסה וואדה, סגנית נשיא אדיולאב יפן.

+ רשת שופרסל יוצאת במבצע התרמה עבור ארגון בטרם לבטיחות ילדים, לציון 25 שנות פעילות של הארגון שהוקם במטרה למנוע תאונות ילדים בבית ובפנאי, שרון הבר, מנהלת אגף שיווק בארגון אמרה שהם שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל ומאמינים שבזכות התרומות יוכלו להרחיב את מעגל ההשפעה שלהם, להגיע ליותר הורים, להעניק להם את המידע שלהם, וביחד להציל חיי ילדים, מאז הקמתו, בטרם הצליחו להביא לצמצום של למעלה מ-50% בתמותת ילדים בתאונות, אבל זה לא מספיק.

+ במלאת 25 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, עיריית תל אביב-יפו יוצאת במיזם חוויתי חינוכי בשיתוף מרכז יצחק רבין במטרה לשדרג ולחדש את חוויית הביקור באנדרטה, תוך הנגשת תוכן שיעסוק ברצח רבין והשלכותיו על הדמוקרטיה הישראלית. במסגרת הפרויקט יגיעו מאות כיתות וקבוצות לאתר הרצח בכניסה לעירייה, המבקרים יפגשו במקום מתנדבים שהרצח השפיע על חייהם ויסייעו למבקרים להבין את השבר שיצר הרצח והשלכותיו על הדמוקרטיה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully