וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להכין את העסק לחודש הקניות אונליין של השנה? הנה קורס השיווק הדיגיטלי שחובה להכיר

בשיתוף בנק הפועלים

1.11.2020 / 11:00

בעקבות ההצלחה הגדולה, המתכונת השנייה של הקורס של המרכז לצמיחה פיננסית בבנק הפועלים תיערך בין ה-1 ל-5 בנובמבר, לקראת חודשי הקניות אונליין הגדולים של השנה, ותכלול שיעורים על הקמת עמוד נחיתה, שיווק ברשתות החברתיות וגוגל ועוד. הקורס מועבר ללא עלות

אם אתם רוצים להקפיץ את העסק שלכם קדימה, לקבל את כל הכלים החשובים לשיווק דיגיטלי ולהיעזר במומחים הגדולים בתחום, בוודאי תשמחו לשמוע שבעקבות כמות המשתתפים הגדולה של קורס השיווק הדיגיטלי הראשון של המרכז לצמיחה פיננסית בבנק הפועלים, ייפתח ביום ראשון הקרוב קורס נוסף.

הקורס ייצא לדרך ב-1 בנובמבר ויימשך חמישה ימים, כאשר ההשתתפות היא ללא עלות, אך מותנית ברישום מראש (ההשתתפות מוגבלת ל-1,000 הראשונים שיתחברו לסדנה, כך שכל הקודם זוכה). השיעורים יהיו בדגש על חודשי הקניות אונליין הגדולים של השנה, נובמבר ודצמבר (כולל בלאק פריידי וכו'), כך שכל בעל עסק יוכל להרוויח בגדול.

אם אתם בעלי עסקים ורוצים לעשות את המעבר המוצלח לדיגיטל, קורס השיווק הדיגיטלי, בשיתוף Digitalent - המכללה למקצועות הדיגיטל, הוא כלי שפשוט אי אפשר לוותר עליו.

הסדנאות בקורס ייערכו בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 16:00 ל-20:00, בנושאים הבאים:

יום ראשון: הקמת עמוד נחיתה - איך מקימים עמוד נחיתה פשוט באופן עצמאי ומדוע חודש הקניות זו הזדמנות אמיתית להניע לפעולה, אילו מסרים כדאי להוסיף לעמוד נחיתה כדי להיות אטרקטיביים בתקופת בלאק פריידי?

יום שני: שיווק באמצעות אינסטגרם - חשיבות פתיחת פרופיל אינסגטרם לעסק, קידום ללא עלויות מדיה ותופעת "אינסטגרם שופינג"

יום שלישי: שיווק באמצעות פייסבוק - איך לקדם פוסט עם מבצע ייחודי בבלאק פריידיי שנותן הזדמנות להגדיל את המכירות

יום רביעי: שיווק באמצעות גוגל - איך כותבים מודעות מעולות - בדגש על מודעות מניעות לרכישה, ואיזה תוספי מודעות הכי מתאימים לקמפיינים ממוקדי מכר

יום חמישי: סדנת עיצוב חומרים שיווקיים באמצעות Canva באופן עצמאי, וסדנת כתיבה שיווקית - בהרצאה יינתנו דגשים ודוגמאות לפוסטים מוצלחים לחודש קניות, תלמדו כיצד מייצרים תוכן רלוונטי עבור הקהל שלכם

תמונה בנק הפועלים קורס שיווק דיגיטלי. יח"צ,
כל הכלים להצלחה בשיווק הדיגיטלי/יח"צ

שלומית אבן מור, שלקחה חלק בקורס השיווק הדיגיטלי הראשון שנערך, מספרת: "שמעתי על הקורס דרך חברה. אני עצמאית ומייצרת מוצר חדש, אז זה התאים לי בדיוק וריכז לי את כל הידע שצריך. נרשמתי והיה ממש מדהים. העבירו את החומר בצורה מאוד ברורה, למרות שהיו המון אנשים. כל המרצים החזיקו אותנו נהדר ארבע שעות. לימדו ברור, בקצב נכון. זה נתן לי המון כלים, לכל דבר שצריך לגעת בו - מדף נחיתה, לפייסבוק, אינסטגרם, אפליקציות שאפשר להשתמש בהן כדי ליצור ויז'ואלים ותמונות. זה נתן מענה לכל נושא הפרסום במדיה, למי שצריך לעשות את זה לבד".

מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית, קרין מאיר, אמרה: "שיווק דיגיטלי הוא מזמן לא משהו שבעלי עסקים יכולים להתפשר עליו. מדובר בהכרח, במיוחד בתקופה המאתגרת הזו. לאחר ההצלחה המסחררת של שבוע הדיגיטל הקודם ולאור התגובות הנלהבות והביקוש הרב, החלטנו להציע שוב את הקורס המקיף והחשוב של שיווק דיגיטלי. אני ממליצה בחום לכל מי שפספס בפעם הקודמת להירשם באתר המרכז לצמיחה פיננסית ולהצטרף לקורס החדש. מדובר בכלים פרקטיים, שאפשר ליישם באופן מיידי, במיוחד בחודשי הקניות אונליין של נובמבר ודצמבר. זה יקפיץ כל עסק קדימה באופן משמעותי".

להרשמה לקורס - היכנסו לאתר המרכז לצמיחה פיננסית

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully