וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירקן התחמק 5 שנים מתשלום ארנונה - ויפצה את העיריה ב-280 אלף שקל

29.10.2020 / 11:29

בעלי חנות פירות וירקות בעפולה התחמק מתשלום ארנונה, ביוב ואגרת שילוט במשך כ-5 שנים, כאשר בתווך ניסה להעביר את החנות לאחיו

Al Waha

בעלי חנות לממכר פירות וירקות בעפולה ישלם לעירייה 277,000 שקל בעקבות חובות שצבר עבור תשלומי ארנונה, אגרת ביוב ואגרת שילוט בין השנים 2011 ל-2015, על פי החלטת בית משפט השלום בעפולה. את העירייה ייצג בתביעה עו"ד דודי רד.

בעלי החנות טען להגנתו, כי הוא הבעלים והמנהל של החברה האמורה. לשיטתו, החברה שכרה את הנכס החל מאוגוסט 2011 והחזיקה בו בפועל מדצמבר 2012, ואולם במהלך יוני 2014 הפכה החברה לחדלת פירעון וזאת בשל אי כיבוד שיקים רבים של לקוחותיה. לטענתו, לא הייתה הברחת נכסים ולא היה ניהול כושל, כך שלא ניתן לנקוט במהלכים כנגדו.

הוא הוסיף לטעון, כי החברה עברה לבעלות אחיו. אך בלא כל הוכחה לכך - לא נותר לבית המשפט אלא לפסוק לטובת העירייה. כך, בסיכומו של דבר נקבע כי התקיימו מספר נסיבות מיוחדות שלפיהן ניתן לגבות את חובה של החברה מבעל מניותיה.

עו"ד דודי רד, בא כוחה של העירייה: "מדובר במקרה קלאסי של נסיון התחמקות מתשלום מיסים לקופה הציבורית. בית המשפט עשה צעד חשוב בבלימת נסיון הסתתרות תחת ההגנה של מסך ההתאגדות בנסיון להתחמק מתשלום חוב לקופה הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully