וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מסתם מיטה: הכירו את Smart Bed

29.10.2020 / 13:39

ה-Smart Bed מבית סוויס סיסטם, היא המיטה החכמה הראשונה בישראל שנותנת ציון לאיכות השינה, אוספת נתונים על אופן השינה תוך כדי הלילה ומשתמשת במידע על מנת להתאים ולשפר באופן מתמיד את איכות השינה של המשתמש

סמארט בד. יחצ,
אפילו מידע על איכות השינה. Smart Bed/יחצ

שינה קלה מדי, חוסר נוחות וכאבים במפרקי הגוף השונים הם רק חלק מהתסמינים הרבים המעידים על שינה באיכות נמוכה, הנחשבים לנפוצים מאוד בקרב האוכלוסייה בישראל. כדי להתמודד עם התופעה, חברת Swiss Systemהמתמחה במיטות מתכווננות וטכנולוגיות שינה חדשניות, משיקה לראשונה בישראל את המיטה החכמה- Smart Bed.

המיטה החכמה, Smart Bed, מבית סוויס סיסטם מצוידת בחיישנים בעלי בינה מלאכותית, המנטרים בכל רגע נתון מאות פרמטרים של כל מדדי השינה האפשריים, בהם: זמני הערות, זמני השינה הקלה, זמני השינה העמוקה, קצב הנשימות, מדד פעימות הלב, כמות התזוזות, כמות ההסתובבויות מעל 90 מעלות וזמני הנחירות במידה והיו.

בסיום כל פרק שינה מערכת ה-Smart Bed תציג על צג המכשיר את ציון איכות השינה של הלילה האחרון ואחוז השיפור לעומת ציון השינה הממוצע של המשתמש. את הדוח ניתן לקבל בצורה מסודרת ישירות למייל לצד ניתוחן והצעות לשיפור מרופא מומחה שינה מטעם סוויס סיסטם.

המערכת מופעלת ומגיבה לפקודות קוליות שניתנות על ידי המשתמש בהן הפעלת כלל מצבי הכוונון של המיטה והדלקה וכיבוי של תאורת ה-LED. בנוסף, ה- Smart Bed של סוויס סיסטם, מתממשקת לאפליקציה ייחודית בשם SLEEP ASSIST, הניתנת להורדה ישירות לסמארטפון.

האפליקציה מאפשרת להפעיל פונקציית "שעון מעורר" ולקבוע מראש את השעה הרצויה שבה המיטה תעבור לתנוחת "בוקר אור" וכך תעיר את המשתמש. בנוסף, קיים שלט אלחוטי העובד בטכנולוגיית בבלוטות'.

גולת הכותרת של המיטה הינה פונקציה ייחודית המאתרת נחירות של המשתמש, משנה את תנוחת המיטה למצב ניטור נחירות באופן אוטומטי ומחזירה את המיטה למצבה הראשוני ברגע שהמשתמש הפסיק לנחור.

מיטת Smart Bed החדשה זמינה לרכישה החל מהיום בחנויות סוויס סיסטם.

  • עוד באותו נושא:
  • מיטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully