וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windward תשלב בינה מלאכותית בחברות ספנות וביטוח ימי מובילות בעולם

29.10.2020 / 16:46

ארבע חברות ספנות ושבע חברות ביטוח ימי - P&I (כיסוי ושיפוי) המספקות כיסוי ביטוחי ליותר ממחצית התעבורה הימית בעולם, ישתפו פעולה עם הסטארטאפ הישראלי, כדי לשלב את מערכת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה במטרה לשדרג את הסחר הימי

עמי דניאל. מרים אלסטר,
עמי דניאל, מייסד ומנכ"ל windward/מרים אלסטר

חברת Windward, המספקת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית להפקת מידע ותובנות לענף הסחר הימי העולמי, מודיעה היום על שותפות עם מספר ארגונים בולטים בתחומי הימאות ובהם ארבע חברות שילוח ימי: Norden, Eastern Pacific Shipping, Capital Ship Management, Interunity Management Corporation (IMC כמו גם שבעת ארגוני P&I, במטרה להאיץ את הדיגיטליזציה בענף הספנות. Windward תספק לחברות הללו את פלטפורמת ה-"Predictive Intelligence" כדי להביא לשיפור היכולות העסקיות.

התעשייה הימית נמצאת באחרונה במוקד בגלל היותה נתונה תחת סנקציות ודרישות של משרד יישום הסנקציות הפיננסיות בבריטניה (OFSI) ומשרד הפיקוח על נכסי חוץ (OFAC) בארה"ב. פתרונות מסורתיים, המבוססים על התאמת רשימות - list matching, לא עומדים עוד בדרישות של OFAC, ועל כן נדרשים בעלי העניין בתחום הסחר הימי לפנות לפתרונות מבוססי בינה מלאכותית שיסייעו להם לעמוד בדרישות של OFAC, אך גם לקבל החלטות עסקיות חכמות ומהירות יותר. בחברה טוענים ששילוב הטכנולוגיה בקרב החברות האלו עתיד לייצר סטנדרט חדש בתחום התהליכים ובדיקות הנאותות בענף הסחר הימי ואף יוביל בעתיד לשיפור ביעילות התפעולית של ארגונים אלו.

החברה הכריזה היום גם על הסכמי שותפות עם שבע חברות מתוך קבוצת ארגוני ה- P&I, כולל The American Club, Britannia P&I, Steamship Mutua ועוד. ארגונים אילו מספקים כיסוי ביטוחי לכ-65% מהתעבורה בסחר העולמי, והופכים את Windward לספק המוביל של ניתוח מידע וסיכונים בעולם הימי. השותפות נותנת לספקי הביטוח הללו את האפשרות לנתח את הסיכון הפוטנציאלי של בעלי הפוליסות והחשיפה שלהם לסנקציות בינלאומיות ולהבטיח פעילות עסקית יעילה תוך עמידה בתקנים וברגולציות האחרונים בתחום.

"אנו שמחים להודיע על שותפויות עם ארבע חברות ספנות גלובליות מובילות ועל שבעה מארגוני P&I" אומר עמי דניאל, מנכ"ל ומייסד Windward. "יחד, אנו נכנסים לעידן חדש בתעשיה הימית, ומספקים מערכת טכנולוגית של predictive intelligence המבוססת על בינה מלאכותית המקטינה את הסיכון והמובילה להגדלת ההזדמנויות העסקיות. תעשית הספנות היא מהעתיקות בעולם ואנו נרגשים להיות בחזית השינוי והדיגיטליזציה יחד עם שותפינו".

מערכת predictive intelligence של Windward מופעלת על ידי ניתוח ימי מבוסס בינה מלאכותית- הפלטפורמה מכילה 300 מודלים לניתוח התנהגותי ולמעלה מ-10 מיליארד נקודות דאטה. המערכת ממפה ומנתחת התנהגויות קיימות במטרה לחזות בזמן אמת אילו חברות וספינות עלולות להוות סיכון גבוה, ועם מי מהן בטוח לעבוד. הפתרון של Windward משתלב בסביבות עבודה קיימות ומאפשר לעסקים להתבונן בעתיד ולייעל את שיטות העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully