וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטנט הישראלי הזה בהימורי זמן אמת אושר בארה"ב. בקרוב אצלנו?

30.10.2020 / 9:48

חברת הגיימינג הישראלית No More Bets רושמת הצלחה אדירה, לאחר שקיבלה את הפטנט הבלעדי בתחום הימורי הספורט תוך כדי משחק באמריקה הצפונית ומסתערת על השוק האירופאי והישראלי. המשקיע יניב לוי רכש בעלות על חלק מהחברה

No More Bets/צילום הסרטון: No More Bets

כמה מסירות ימסור רונאלדו בדקה הקרובה - אחת, שלוש או חמש? לאיזה חלק במגרש יכה יותר נדאל במשחקון הבא? הימורי הספורט הממוסדים ברחבי העולם מגלגלים מעל ל-180 מיליארד דולר בשנה, וכעת מתברר כי חברת הסטארט אפ והגיימינג הישראלית No More Bets שבשליטת היזם טל חיון, מחזיקה בפטנט בלעדי להימורים תוך כדי משחק - instant betting - בארצות הברית,השוק המוביל והמתפתח בעולם להימורי ספורט.

במקביל לקבלת הפטנט, רכש המשקיע יניב לוי, המוכר בתחום האינטרנט והפינטק בישראל, נתח מהחברה בסכום המתקרב ל-5 מיליון דולר. את החברה בעסקה ייצגו עורכי הדין זאב פרל ויואב אלקלעי ממשרד עו"ד ועורכי הפטנטים הבינלאומי פרל כהן.

היזם יניב לוי. No More Bets - כך זה עובד,
"נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו". יניב לוי/No More Bets - כך זה עובד

הפטנט, שנרשם בשנת 2013 ואושר לאחרונה, מגדיר בתוכו מערכת ושיטה להפקת הימורים אוטומטית אונליין בהתאם לאירועים המתרחשים במגרש הספורט, תוך שימוש בשידור הישיר דבר המעצים את חווית הצפייה למשתמש ומגדיל את סך ההימורים לכמעט אין סופי. לוי אמר לוואלה! עסקים:" אני שמח להשקיע בחברה ובפטנט בעל פוטנציאל של מאות מיליונים. מדובר בתחום מתפתח שיהפוך ללא ספק למוביל בתחום. בקרוב נחתום עם החברות המובילות בעולם הסכמי מסחור ורישיונות ונפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי שיכבדו את הפטנט והקניין הרוחני של החברה" .

בעוד בארצות הברית וברחבי העולם החלו ההימורים תוך משחק, מתכוונים בחברה לממש את זכות הקניין העומדת להם בתחום זה ומשוכנעים כי חברות ההימורים הגדולות בעולם בוודאי לא יסכנו את הרישיונות שלהם לפעול בשוק האמריקאי המקפיד מאד על הקניין בעקבות מלחמות הסחר.

ממשרד פרל כהן נמסר: "ערך הפטנט, כפי שבא לידי ביטוי בעסקת המכירה יוצא דופן בתנאי השוק הנוכחי, דבר המעיד על פוטנציאל המסחרי העצום הגלום בפטנט זה ובשאר הפטנטים של החברה". במקביל עמלים בחברה על קבלת הפטנט באירופה ובישראל".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully