וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת Karcher: בדקנו את הקיטורית החדשה ויצאנו נפעמים

1.11.2020 / 0:00

רגע לפני שהחורף מגיע, Karcher השיקה בישראל את ה-SC3 EasyFix, קיטורית להתמודדות עם עובש ולכלוך. ניסינו אותה, וגם אם היא לא ניצבת בקדמת הבמה הטכנולוגית, המכשיר הזה כל כך יעיל, שהיינו המומים מהיקף השימוש ובעיקר מההספק

קיטורית קרשר. יחצ,
הספק מטורף. הקיטורית של Karcher/יחצ

תחום ניקיון הבית עבר בעשור החולף מהפכה עם כניסתם של השואבים האלחוטיים והרובוטיים. פתאום, ניקיון הבית הפך להיות משימה שאפילו המילניאלס החלו ליטול בה חלק, ואפילו עושים זאת בגאווה גדולה.

גם מהסיבה הזאת, אבל לא רק בגללה, המוצרים של Karcher עוברים יחסית מתחת לרדאר עבור הצרכן הפרטי. החברה הגרמנית מובילה בייצור כלים מתקדמים לניקוי כבר 85 שנה וצברה פופולריות רבה בעולם ה-Heavy duty. קרשר ניקתה באמצעות מכשירים רבי עוצמה את ראשי הנשיאים בהר ראשמור, את ה"ספייס נידל" המפורסם של סיאטל, את ה-London eye ועוד מבנים ופסלים מפורסמים. איך כל זה קשור לבית שלכם?

למקרה שאתם לא מכירים את הקיטורית EasyFix SC3, הדגם החדש בסדרת SC3 שקיימת בשוק כבר כחמש שנים, אל תרגישו בנוח: גם ההיכרות שלי עם מוצרי החברה הייתה מועטה. שמעתי, אבל מעולם לא ניסיתי. במקרה הזה מדובר במכשיר קל דמוי חיפושית (זו, לפחות, האסוציאציה שעלתה לי בראש) עם מיכל למילוי מים ואביזרים שמאפשרים ניקוי בקיטור למשטחים שונים. ההפעלה פשוטה: אתם מדליקים את המכשיר, המים שבתוכו מתחממים בתוך 30 שניות, אתם מתיזים על המשטח הרצוי (תכף נגיע לזה) - וזהו, פחות או יותר.

במה הקיטורית של Karcher טובה יותר משואב אלחוטי? ובכן, היא לא, מהסיבה שמדובר בשני מוצרים משלימים. השואב או הרובוט מנקים את הרצפה מאבק, הקיטורית מבצעת את הניקיון שאחרי, אם כי יתרונה טמון בכך שבמקומות הפחות נגישים היא יכולה להיות זרוע הביצוע הראשונה והאחרונה. אז מדוע לא להשתמש פשוט במגב, סחבה וסמרטוט? אפשר, אבל אתם רוצים לעשות לעצמכם את החיים קלים יותר ואתם פשוט רוצים לנקות על אמת ולא בכאילו. ועוד סיבה מאוד חשובה - אנחנו נכנסים לחורף. הגשם הרב שיזלוג על הקירות צפוי ליצור רטיבות שתביא עימה עובש. הקיטורית הזאת תייתר את המשימה הסיזיפית של קרצוף באמצעות ספוג הפלא, ותמנע מכם את הטיפוס בסולם כדי להגיע לנקודות החיבור בין הקירות לתקרה.

כשעה לאחר שקיבלנו את הקיטורית, כבר השלמנו ניקוי רצפה, ניקוי שמשות בחלונות, ניקוי מסילות החלונות ומסילות דלתות ההזזה של ארון חדר השינה וגיהוץ שתי חולצות. למקרה שתהיתם מהו "המשטח הרצוי", התשובה במקרה הזה היא "כל דבר" - מרצפה דרך גיהוץ בגדים ועד ניקוי ספות ורהיטים. אה, כן, כמעט שכחנו שבמהלך השעה הזאת הצלחנו להוציא גם עובש מהמזגן. רשף האדים החמים היוצא מהקיטורית חודר כמעט לכל מקום ומנקה גם בסביבה שכמו שאומרים, קרני השמש לא ממש חודרות אליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מאוד אהבנו את המכשיר, אם כי יש בו מספר חסרונות. העיקרי שבהם הוא ההתנהלות הלוגיסטית שלו. לקיטורית מחוברת צינורית גמישה שדרכה עוברים המים. הצינורית הזאת בלתי נפרדת ואת זה אפשר להבין, אבל גם כבל החשמל לא מתנתק ואת הסיבה לכך כן קשה להבין. הרי כל מכשיר מודרני, גדול כקטן, מגיע היום עם שנאי נשלף על מנת להקל על האחסון. כך נוצר מצב שבו כדי לאחסן את הקיטורית צריך להתמודד עם שני סוגי כבלים ארוכים ומעיקים, כשגם התפעול הופך למעט מגושם בשל כך. משום שהמכשיר עצמו קל, הסיבוך הזה עלול לגרום להתהפכות המכשיר ולשפיכת המים, דבר שקרה לנו פעמיים במהלך השימוש הראשון ועוד מספר פעמים אחריו. נכון, לומדים להתרגל וכו', ועדיין - ביחס לכלים המשוכללים שמסתובבים בשוק, הקיטורית עדיין מסווגת כמוצר של לואו-טק לפחות ברמת הנוחות.

הסיפור שונה בתכלית כשמגיעים לתוצאה. בכל הקשור לניקוי, הקיטורית תשיג לכם את התוצאה הטובה ביותר. למרות המגבלות, אפשר להמליץ בלב שלם לכל מי שרוצה חוויית ניקוי רב-שימושית לבית ובמיוחד להיכנס לחורף ערוך היטב למלחמות עם רטיבות ועובש. מצאנו את עצמנו מגיעים לתפוקה מטורפת בתוך שעה של עבודה. מי היה מאמין שאפשר להשיג כל כך הרבה בזמן כל כך מועט, בלי להזיע ובלי מאמץ? אחרי שהתרגלתם לנוחות של השואב האלחוטי קשה לקבל מכשיר חוטי שנסחב לאורך הבית, אבל מאחר שעם הקיטורית הזאת תקבלו את הניקוי היעיל והמקיף ביותר, זהו מחיר קטן יחסית לשלם.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 שקל.

קיטורית SC3 - יתרונות

  • הספק גדול בזמן מועט
  • רב-שימושית - מנקה את כל סוגי המשטחים ומסייע בגיהוץ
  • חודרת למקומות קשים לניקוי כמו מסילות החלונות ותריסים
  • יעילה ביותר נגד עובש במזגנים ועל הקירות

קיטורית SC3 - חסרונות

  • קשה לאחסון משום שכבל החשמל לא מתנתק מהמכשיר
  • תפעול מסורבל מעט
  • קל יחסית להתהפכות
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully