וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנא משקאות מתרחבת: תפתח 5 חנויות נוספות ברחבי הארץ

1.11.2020 / 9:26

לאור הגידול שמאפיין את ענף היין והאלכוהול בתקופה האחרונה, הרשת מתרחבת ומשיקה 5 חנויות חדשות בבבת ים, רמלה, גדרה, בית שאן וערד: "סגירת הברים יצרה שינוי בתרבות השתייה"

רשת בנא משקאות. יחצ,
מציאות חדשה. בנא משקאות/יחצ

רשת בנא משקאות ממשיכה להתרחב ומשיקה 5 חנויות חדשות, המעמידות את הרשת על 28 סניפים. החנויות החדשות נפתחו במיקום מרכזיים בבת ים, רמלה, גדרה, בית שאן וערד, ומשתרעות על שטח הנע בין 100 ל-550 מ"ר.

החנויות מציעות חווית קנייה ייחודית, לצד מותגים בינלאומיים המוצעים בבלעדיות בישראל ברשת ושת"פ בלעדיים עם יקבים ישראליים מובילים, במחירים הוגנים לצרכן ועם מבצעים מתחלפים. כמו כן, מוצעות עמדת טעימות המאפשרת היכרות וחוויית התנסות ללקוחות, שירות חריטה אישית, במסגרתו יכולים הלקוחות ליצור חריטה על גבי בקבוקים, מארזים, כוסות ועוד ולהעניק מתנה ייחודית ועוד.

פני בכר, מנהלת השיווק של בנא משקאות, אמרה: "במקביל לגידול הדרמטי בקטגוריית משקאות ה-RTD בעולם, בארץ אנו רואים יותר ויותר צרכנים שרוכשים משקאות אלכוהוליים מוכנים, מגמה שבאה לידי ביטוי בגידול של כ-28% בצריכת משקאות מהסוג הזה בחנויות הרשת והן בהזמנות במשלוחים. בנוסף, בעקבות המצב והעמקת המבצעים, קיים גידול בצריכת היין כשהממוצע לרכישה אחת עומד על כ-4-6 בקבוקים ומעלה, לעומת ממוצע של כ-2 בקבוקים לפני תקופת הקורונה".

בכר הסבירה: "סגירת הברים ומקומות הבילוי בחודשים האחרונים, יצרה שינוי משמעותי בתרבות השתייה בישראל ובעולם. לקוחות רבים מגיעים בעצמם לחנויות לרכוש את מגוון המוצרים שהיו רגילים לשתות לפני כן בברים ובמסעדות. אנו נחשפים לקהל חדש שבוחר להוציא יותר כסף על יין ומשקאות אלכוהוליים, כבילוי ולאירוח בשעות הערב בבית. זה בא לידי ביטוי בגידול של כ-30% במכירות ועלייה של כ-25% במספר הלקוחות שמגיעים לחנויות לעומת השנה שעברה. כמו כן, קיימת עלייה של כ-30% בשירות הזמנת משלוחים עד הבית, שהשקנו במיוחד בחודשים האחרונים כמענה מיידי לעלייה בביקוש ובמטרה להנגיש ולאפשר לכלל הצרכנים ליהנות מהמוצרים".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully