וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק ישראל מקימה את ה-Commerce School - בית ספר למסחר מקוון

1.11.2020 / 11:39

בית הספר יציע תכנית ייחודית ליזמים ישראליים להאצת המכירות ברשת, צמיחה והתרחבות גלובלית. 41% מהישראלים מדווחים כי הם קונים ברשת יותר משנהגו לפני פרוץ המשבר. ההרשמה תימשך עד ה-22 בנובמבר

פייסבוק ישראל מכריזה היום (ראשון) על הקמתו של ה-Commerce School - בית ספר למסחר מקוון, שיציע תכנית הכשרה ייחודית ליזמים ישראלים מתחום המסחר. תכנית זו נועדה לעזור לעסקים להאיץ מכירות ברשת, להגיע ללקוחות חדשים, לצמוח ולהתרחב למכירה גלובלית. התוכנית תימשך כחודשיים ותכלול הכשרה מקצועית, סדנאות, הרצאות והנחייה אישית לעסקים המשתתפים.

העסקים שישתתפו בתוכנית ייקחו חלק בהכשרה מקיפה ומעמיקה, שתתבסס על חומרים מקצועיים מטעם מומחי מסחר מקוון מפייסבוק ומחוצה לה. העסקים ישתתפו בסדנאות והרצאות שיקנו ידע וכלים רלוונטיים וכן יזכו לליווי צמוד של בכירי התעשייה לאורך התהליך.

ההרשמה לתוכנית תיפתח היום ותימשך עד ה-22 בנובמבר, שלאחריהם יתקבלו כ-30 עסקים שייקחו חלק בתוכנית. המחזור הראשון של התוכנית צפוי לצאת לדרך כבר בחודשים הקרובים.

קניות אונליין. ShutterStock
למה רק קניות אונליין אם אפשר גם למכור אונליין?/ShutterStock

בחודשים האחרונים פייסבוק ישראל מובילה את "העסק של כולנו", פרויקט ארוך-טווח לבניית תשתית עסקית דיגיטלית והפעלתה מקצה לקצה, שנועד להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של העסקים הקטנים בישראל. בימים אלה החל פיילוט במספר אזורים נבחרים עם מאות עסקים. כמו כן, פייסבוק הכריזה על תכנית מענקים עולמית, כולל ישראל, לעסקים קטנים, שמשלבת כסף מזומן עם שוברים לפרסום על גבי הפלטפורמה. בית הספר למסחר מקוון מצטרף לשורת צעדים אלו ומציע תמיכה לעסקים שמעוניינים לצמוח ולהגיע ללקוחות חדשים דרך האונליין.

התפרצות המגיפה הביאה להאצה משמעותית ומתבקשת של עולמות המסחר המקוון. ממחקר שפייסבוק ישראל ערכה עם מכון המחקר איפסוס עולה כי 41% מהישראלים קונים ברשת יותר משנהגו לפני פרוץ המשבר וכן 85% מהישראלים יעדיפו לקנות אונליין מאשר להגיע פיזית לחנות. סקר גלובלי שפייסבוק הובילה לצד ה-OECD והבנק העולמי מצא כי העסקים הקטנים שדיווחו כי יותר מ-25% ממכירותיהם היו דיגיטליות יש סיכוי גבוה יותר למכירות גבוהות בהשוואה לשנה שעברה, כמו גם סיכוי נמוך יותר לצמצום כוח העבודה בשל המשבר.

פייסבוק השיקה מגוון כלים, שמאפשרים לעסקים למכור את מוצריהם דרך הפלטפורמות ולשמור על קשר שוטף עם לקוחותיהם, לצד חידושים שיעניקו השראה לאנשים, יאפשרו להם לגלות מוצרים חדשים וליהנות מחוויית קנייה איכותית ונגישה. אינסטגרם למשל הרחיבה לאחרונה את שירותי Instagram Shopping גם לישראל ובכך אפשרה לכל בעלי העסקים בארץ לבצע מכירות דרך הפלטפורמה.

שירלי אמסטרדם, ראש תחום המסחר המקוון והקמעונאות בפייסבוק ישראל: "לצד המשבר הכלכלי שהביאה עמה מגפת הקורונה, הקורונה יצרה גם הזדמנויות יוצאות-דופן בעולמות המסחר המקוון עבור עסקים רבים - כשהחנויות סגורות ואנשים רבים חוששים לצאת מהבית, עולמות המסחר המקוון נסקו ותהליכי טרנספורמציה דיגיטלית של עשור התרכזו לכדי חודשים בודדים. גם קהלי יעד חדשים, שלא נהגו לקנות ברשת עד כה, גילו את יתרונותיו של המרחב הווירטואלי והחלו לבצע רכישות ברשת.

אנחנו נחושים לעזור לקהילת היזמים הישראלים להפיק את המיטב מחלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם. התכנית החדשה תסייע להם להתחבר זה לזה, תקנה ידע וכלים ותספק ליווי צמוד שיעזור להם ולעסקים שלהם לצמוח, להתרחב לשווקים חדשים מחוץ לישראל ולהגיע לקנה מידה משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully