וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי גת נבחרה ליו"ר החדשה של אגוד בתי אבות ודיור מוגן

בשיתוף אגוד בתי דיור מוגן

1.11.2020 / 13:25

גת תחליף את רוני עוזרי, שכיהן בתפקיד במשך 12 שנים: "ההתמודדות עם נגיף הקורונה חשפה עד כמה השירות שאנחנו מעניקים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים חשוב ומקיף, לעומת החולשה הממשלתית האדירה בנושא זה", מסרה

יולי גת נבחרה ליושבת הראש החדשה של א.ב.א (אגוד בתי אבות ודיור מוגן) והיא תחליף בתפקיד את רוני עוזרי, שכיהן כיו"ר במשך 12 שנים. גת זכתה בתפקיד בתום בחירות פנימיות שנערכו באיגוד, המונה מעל 150 ארגונים אשר מעניקים שירות וטיפול לכ-23 אלף אזרחים ותיקים.

גת, מהנדסת תעשייה וניהול, בוגרת הטכניון ומשפטנית בהשכלתה, עוסקת בתחום הניהול המוסדי לאזרחים ותיקים מזה 30 שנים. היא שימשה בתפקידי ניהול בכירים בתחום, כולל מנכ"לית רשת "בית בכפר" ומנכ"לית רשת "בית בלב". כיום היא בעלת חברה המפעילה מחלקה סיעודית, בית אבות, יו"ר דיור מוגן באזור השרון, יועצת ליזמים בתחום הקמת בתי דיור מוגן, מנהלת אקדמית, מרצה בקורס ניהול מוסדות לאזרחים ותיקים של אוניברסיטת תל אביב וחברת הנהלה באגודה הישראלית לגרונטולוגיה.

יולי גת יו"ר א.ב.א. יח"צ,
יולי גת/יח"צ

גת מסרה: "אני נכנסת לתפקיד בתקופה מאוד מאתגרת למדינה בכלל ולענף הדיור המוגן, בתי האבות ומוסדות האשפוז הגריאטרי בפרט. התמודדות עם נגיף הקורונה חשפה עד כמה השירות שאנחנו מעניקים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים הוא חשוב ומקיף. הקורונה חשפה את החולשה הממשלתית האדירה בכל מה שקשור לטיפול באוכלוסיית הוותיקים על גווניה. יש למנהלי הבתים ולצוותים משימה בעלת חשיבות לאומית לדאוג לאזרחים הוותיקים ולצרכיהם ולמשרדי הממשלה לתת את המעטפת שתאפשר זאת".

לדבריה, "חובתנו לפעול לטובת הדיירים במוסדות השונים, להעניק להם את הטיפול המיטבי ולשמור על איכות חייהם ובריאותם. עלינו לחזק את המנהלים והצוותים העושים לילות כימים בעבודת הקודש. נהיה חיל החלוץ בגיבוש מדיניות לאומית ממלכתית להגדרת יחסי הגומלין בין המדינה למוסדות ובין המדינה לאזרחיה הוותיקים".

גת הודתה לרוני עוזרי, על 12 שנות ניהול האיגוד, ועוד שנים רבות כחבר הנהלת האיגוד: "אני רואה בכניסתי לתפקיד שליחות מהמעלה הראשונה ואפעל בשיתוף ההנהלה החדשה שנבחרה, למען חיזוק מעמדו של א.ב.א לטובת הדיירים שלנו והצוותים כאחד".

בשיתוף אגוד בתי דיור מוגן
  • עוד באותו נושא:
  • דיור מוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully