וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה? הקניות ברשת צפויות להגיע השנה להיקפי שיא בעולם

1.11.2020 / 13:24

על פי מנהלת BDO Digital יעל קנדר, הקניות בנובמבר-דצמבר צפויות לשבור את השיאים ולהגיע ל-189 מיליארד דולר. וגם: טיפים לרכישה ב-eBay והסבר על המכסים

עמוד אינסטגרם מציג גברים מחכים לנשים שלהן בזמן שהן בקניות/miserable_men

הקניות ברשת בנובמבר ודצמבר צפויות לשבור את כל שיאי העבר ולהגיע ל-189 מיליארד דולר בחודשיים הקרובים, כך צופה מנהלת BDO Digital, יעל קנדר.

מגפת הקורונה גורמת להקדמה של תהליכים שהיו צפויים להיפרס על פני חמש שנים. אנו עומדים כעת בפני רצף של ימי קניות והנחות ברשת ולאחריהם חג המולד ותחילת השנה החדשה, ולהבדיל מהעבר יותר אנשים יעדיפו לבצע הזמנות מבתיהם מאשר להסתכן ביציאה לבתי הכלבו והחנויות ולכן אנו צופים גידול של 33% לעומת המכירות ברשת בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, וזאת למרות ההאטה הכלכלית.

על פי הערכת BDO Digital לחגיגת הקניות יצטרפו השנה שחקנים רבים נוספים מעבר לחברות הגדולות וזאת כדי לפצות את עצמן על הירידה במכירות בחודשים האחרונים ולהיפטר מסחורה שתקועה אצלם. לכן גם המבצעים ימתחו על פני תקופות ארוכות יותר ולא ביום ספציפי. כמו כן תתחזק המגמה של מתן אפשרות לאיסוף עצמי מנקודה כלשהי, וכך לחסוך בעלויות המשלוח.

הלקוחות מצידם מבינים היטב את המצב של המוכרים ומצפים להנחות משמעותיות ולרמת שירות שמותאמים לנסיבות התקופה, אומרת קנדר. ביטולי החופשות וצמצום ההוצאות על מסעדות יוצרים אצל רבים כסף פנוי שמשולב עם רצון לפצות את עצמם ומוכרים מתוחכמים ישכילו לתעל אותו אליהם. אנו מעריכים שפריטים המיועדים לשיפור איכות החיים בבית ובחצר יזכו לפופולריות גבוהה במיוחד.

קניות אונליין. ShutterStock
הלקוחות קונים, אבל גם מצפים להנחות משמעותיות/ShutterStock

חושבים לקנות ב-eBay? הנה כמה טיפים

  • תכננו ותזמנו מראש את הקניות - לפני שניגשים להזמין חשוב להבין מתי נערכים חגי הקניות השונים ואף לחפש מראש את המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש ולבדוק מה המחיר שלהם. eBay מעמידה לרשות הקונים את השימוש בכלי Watch List בו תוכלו לשמור את הפריט למועד מאוחר יותר, בזמן שאתם יכולים להשוות בין מחירים, להתלבט ואף לקבל התרעה על ירידה במחיר וכן התרעה כאשר הפריט עומד לאזול מהמלאי של אותו המוכר.
  • לראשונה חגי קניות בימי קורונה - לצד מליארדי הפריטים המוצעים למכירה באיביי בכל רגע נתון, משבר הקורונה דחף הרבה בעלי עסקים בכל העולם לעבור למכירות באונליין, ובכך גדלו מספר המוכרים ואחתם המבחר החדש, דבר שיאפשר לכם למצוא מוצרים מיוחדים שאולי לא היו זמינים קודם.
  • קנו רק ממוכרים אמינים - כיום בעידן הרשתות החברתיות הכל שקוף וברור, באפשרותכם לראות פידבקים שנותנים קונים אחרים לאחר ביצוע רכישה ממוכר מסוים, ואלה מרכיבים את דירוג המוכר, המשמעות של דירוג גבוה היא שיותר אנשים קנו והיו מרוצים. הקפידו לקנות ממוכרים אמינים בעלי דירוג גבוה.
  • סידור תוצאות החיפוש - הקלדת שם המוצר בשורת החיפוש תניב, לרוב, מספר רשומות רב מאוד. ניתן לסדר את התוצאות בכמה דרכים, best match - יסדר התוצאות לפי ההתאמה הגובהה ביותר למילות המפתח. Price + Shipping: lowest first - התוצאות יסודרו לפי מחיר המוצר + המשלוח הנמוך ביותר.
  • קראו את האותיות הקטנות - הקפידו לקרוא את תיאור המוצר וגם את האותיות הקטנות - בקניית בגדים, חשוב לשים לב להרכב הבד, בהזמנת סטים, חשוב לקרוא מה כולל הסט וכמה חלקים, במידה ומשהו לא ברור לכם - תמיד אפשר לכתוב למוכר ישירות ולשאול אותו..
  • זכייה במכירה פומבית מחייבת - השתתפות וזכייה במכירה פומבית היא התחייבות לקנות. במידה ושיניתם דעתכם, עליכם לפנות למוכר ולבקש ביטול. במקרה של אי תשלום שיטתי אתם עשויים להיענש ואף עשויה להחסם בפניכם האופציה לבצע רכישות בעתיד.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עלויות מכס

  • עד 75 דולרים - פטור לחלוטין ממסי יבוא.
  • עד 500 דולרים - פטור מתשלום מכס בלבד, וחייב בתשלום מע"מ ומס קניה אם חל (מס קניה חל לדוגמא על: טלוויזיות, טלפונים סלולאריים)
  • בין 500 ל-1000 דולרים - חייבים בתשלום מע"מ וכן, במכס ובמס קנייה (אם חלים), על פי הקבוע בצו תעריף המכס.
  • מעל 1000 דולרים - או במשלוח של טבק, סיגריות, כוהל, ומשקאות משכרים - חייבים בתשלום מע"מ וכן, במכס ובמס קנייה (אם חלים) כפי שמשולם על ידי יבואן שמייבא בייבוא מסחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully