וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעמיס את העגלה ופשוט לצאת מהסופר: הסטארטאפים שיעיפו לכם את המוח

3.11.2020 / 1:17

נציגים מהרשתות הקמעונאיות והמותגים הגדולים בעולם מ-50 מדינות יצפו השבוע בחידושים של סטארט-אפים ישראלים בכנס טכנולוגיות הריטייל השנתי. אורן פארן, מנכ"ל ריטייל אינוביישן קלאב: "התפתח פה אקוסיסטם מהגדולים בעולם"

בווידאו:נתניהו מתייחס למתווה החזרה ללימודים ואומר שפתיחת החנויות תהיה זהירה/צילום: לע"מ, וואלה! NEWS

"בישראל התפתח אקוסיסטם מהגדולים בעולם בתחום הריטייל, עם כ-350 סטארט-אפים שמתמחים בתחום. ניתן לומר שישראל היא ממש מעצמת טכנולוגיות ריטייל וטכנולוגיות שפותחו בארץ כבר הוטמעו ברשתות קמעונאיות מהגדולות בארץ ובעולם", אומר אורן פארן, מנכ"ל ריטייל אינוביישן קלאב (RIC - Retail Innovation Club).

"בעבר הטכנולוגיות החדשניות הסטארט-אפים לא נוצלו על ידי רשתות השיווק הגדולות בארץ, ומחשש שהן תישארנה מאחור הן יזמו לפני 3 שנים את הקמת ארגון RIC (ריטייל אינוביישן קלאב)", המשיך פארן, "הפלטפורמה שפיתחנו יוצרת קשר ישיר בין הסטארט-אפים לבין הקמעונאים ומבצעת התאמה בין צרכים לבין הפתרונות שהסטארט-אפים פיתחו. באמצעותה נוצרו כבר 600 מפגשים עסקיים בין הרשתות הקמעונאיות הגדולות בארץ לסטארט-אפים, נחתמו הסכמים ומספר רשתות גדולות ביצעו קפיצת מדרגה טכנולוגית ועסקית שהפכה אותן לתחרותיות יותר. אנו יוצרים עניין גם בקרב הרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, מארחים משלחות מחו"ל ומפגישים אותם עם סטארט-אפים. בכנס השנתי של RIC שיתקיים במתכונת ווירטואלית ביום שלישי (3 בנובמבר) יוצגו מיטב חידושי הסטארט-אפים הישראלים בתחומי הקמעונאות ובין הצופים יהיו נציגים של מותגים ורשתות מהגדולות בעולם מ-50 מדינות בעולם כולל: נייקי, טסקו, אדידס, וולמארט ועוד".

אורן פארן, איתן בר זאב, יסמין אלעד. יוסי אלוני,
מימין: אורן פארן, איתן בר זאב ויסמין אלעד, מייסדי ריטייל אינוביישן קלאב/יוסי אלוני

"הכנס מתקיים כמובן בצילה של מגפת הקורונה, שחוללה שינויים חסרי תקדים בעולם הריטייל. רשתות רבות התמקדו בשרידות עסקית, ולמנהלים רבים לא היה קשב לחידושים טכנולוגיים של סטארט-אפים. יחד עם זאת, רשתות רבות שכבר נכנסו לעולם הדיגיטל והמסחר המקוון חיפשו פתרונות מתאימים לתנאים החדשים של הקורונה וסטארט-אפים שהצליחו להתמקד בפתרונות מסוג זה - כמו Last Mile, Curbside Delivery, ייעול מסחר מקוון, מניעת 'חטיפת' לקוחות מאתרי מסחר ועוד - חווים שגשוג חסר תקדים. זו הסיבה שבחודשים האחרונים סטארט-אפים ישראלים בתחום הריטייל הצליחו לגייס מאות מיליוני דולרים. כלל היכולות שלהם יוצגו בכנס השנתי שלנו השבוע".

בין הקמעונאים הישראלים החברים ב-RIC: שופרסל, סופר פארם, פז, ארומה, פוקס, ביג, אייס, ארומה, מקדונלדס, פיצה האט, טסקו, יוניליבר ואסתי לאודר. בכנס יציגו עשרות סטארט-אפים ישראלים את חידושיהם שחלקם כבר מטביעים את חותמם בשוק הישראלי והעולמי. הנה כמה מאלה שישתתפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטפן לבן לשעבר מנכ"ל אורבן אאוטפיטרס. יוסי אלוני,
סטפן לבן, לשעבר מנכ"ל אורבן אאוטפיטרס, מרצה, הראל ויזל/יוסי אלוני

Preciate - מערכת תשלומים מבוססת זיהוי פנים

Preciate פיתחה מערכת תשלומים המבוססת על זיהוי פנים בלבד והיא מייתרת לחלוטין את השימוש בכרטיסי אשראי, בארנקים דיגיטליים ובאפליקציות סמארטפון לצורך תשלומים. חווית התשלום של הלקוח היא קלה, נוחה והמהירה ביותר בתחום התשלומים ללא מגע. לקוחות נרשמים מראש באפליקציית Preciate ומרגע זה יכולים לשלם עבור מוצרים ושירותים באמצעות זיהוי פנים בלבד בחנויות שהטמיעו את המערכת. ללקוח או לקוחה שבחר במוצר בחנות וניגש לעמדת התשלום מוצעת אופציה לשלם במערכת Preciate. כל שעליו לעשות הוא להצטלם בעמדה של Preciate, המערכת מזהה אותו ומאשרת שהוא יכול לבצע את התשלום שמתבצע תוך שניות ללא כל התערבותו. חשבונית התשלום נשלחת לסמארטפון שלו עוד לפני שיצא מהחנות.

מערכת Preciate משמשת גם כבסיס למועדון לקוחות מבוסס זיהוי פנים וחברי המועדון מזוהים על ידי אנשי המכירות ברגע שנכנסים לחנות ומקבלים שירות אישי ומותאם כולל מבצעים והמלצות אישיות. יישום מועדני הלקוחות התעכב בתקופה האחרונה בגלל סגירת החנויות עקב הקורונה אך מספר רשתות גדולות בארץ ובעולם כבר חתמו על הסכמים ליישומו.

Trigo - הסופרמרקט החכם בעולם: להעמיס ולצאת

חברת Trigo פיתחה פתרון מבוסס בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמציע חווית קנייה נוחה מסוגה ברשתות קמעונאיות. הלקוח נכנס לסופרמרקט או לחנות קמעונאית אחרת, בוחר מוצרים, שם אותם בעגלת הקניות ויוצא עמם מהחנות ללא כל מעבר דרך עמדת תשלום וללא התורים הכרוכים בהם.

המערכת שפיתחה Trigo כוללת מצלמות התלויות בתקרה וחיישני בינה מלאכותית שמיישמים ארכיטקטורת למידה עמוקה. שילוב החומרה והתוכנה מפיק תמונה תלת ממדית של החנות ושל תנועת הלקוחות. בעת כניסתם לחנות המערכת מתייגת את הלקוחות באופן אנונימי ומנטרת את תנועותיהם ואת המוצרים שבחרו. לאחר שסיימו את בחירת המוצרים ופונים לצאת מהחנות המערכת מבצעת את התשלום על בסיס רשימת הקניות הווירטואלית שיצרה ושולחת קבלה למכשיר הסלולר של הלקוח. כל זאת בנוחות, ללא עמידה בתורים ותוך חיסכון גדול בזמן.

הפתרון מייעל גם את כל פעילויות הרשתות ומאפשר לקמעונאים להטמיע שיטות ניהול מבוססות דאטה שעד עתה היו בשימוש רק בחנויות אונליין. אחת התכונות הייחודיות של Trigo היא שניתן להתקין את המערכת בסניפים קיימים והיא אינה דורשת בניית חנויות ייעודיות.

סלף פוינט - הטכנולוגיה מאחורי הקלעים של הסופר השכונתי וסוד ההצלחה של הרשתות

חברת סלף פוינט פועלת בשוק הקמעונאי העולמי כבר מעל 6 שנים ומחוללת מאחורי הקלעים שינויים אדירים ביכולות של סופרמרקטים, מרשתות ענק ועד לסופרים שכונתיים - למתג את עצמם בעולם האיקומרס, ללקט הזמנות בצורה מהירה ויעילה ולבצע מכירות משמעותיות אונליין.

לחברה יכולות טכנולוגיות ייחודיות, הבאות לידי ביטוי ביכולות שלה להתחבר עם כל מערכת קופות וניהול מלאי. בעזרת האתרים שהיא בונה ומערכת הליקוט המתוחכמת אך פשוטה לתפעול שלה, היא מאפשרת ללקוחות שלה לצמצם את עלויות הליקוט ולהגדיל משמעותית את מכירות האונליין שלהן.

  • עוד באותו נושא:
  • קמעונאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully