וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד לאישנר הוא איש השיווק של השנה בעולם בתחום הטכנולוגיה

3.11.2020 / 1:32

מנהל השיווק הראשי (CMO) של חברת הסטארט-אפ SQream קיבל את הפרס: "הפגין חזון אסטרטגי, מנהיגות, תשוקה, מחויבות ומצוינות בהשגת יעדים בתחום השיווק והתקשורת"

דיוויד לאשינר סמנכ"ל שיווק Sqream. אופיר הראל,
דיוויד לאישנר/אופיר הראל

דייויד לאישנר, מנהל השיווק הראשי (CMO) של חברת הסטארט-אפ SQream, הוכתר כאיש השיווק העולמי של השנה בתחום הטכנולוגיה. התואר השנתי, CMO Leadership Award מוענק על ידי המגזין העולמי Enterprise IT World.

צוות השופטים ציין בנימוקים לפרס כי לאישנר הפגין חזון אסטרטגי, מנהיגות, תשוקה, מחויבות ומצוינות בהשגת יעדים בתחום השיווק והתקשורת. לאישנר מוביל את מאמצי השיווק של החברה במגזרי הטלקום, הפיננסים, הבריאות והתרופות, הייצור התעשייתי, הקמעונאות ועוד. רק בשבוע שעבר השיק דייויד את האתר החדש של SQream, ((www.sqream.com שמקדם את מהפכת הנתונים המסיבית המתרחשת כיום בשוק.

SQream, פיתחה פלטפורמה שמאיצה את האנליזה של נתונים ומאפשרת לארגונים להפיק תובנות עסקיות קריטיות מהביג דאטה שלהם המתרחב בקצב מואץ, והופך ל-Massive Data בהיקף של מאות פטה בתים. SQream גייסה לפני חודשים ספורים 40 מיליון דולר שנועדו להאיץ את חדירתה לגדולי הארגונים בעולם

לאחרונה חתמה SQream על הסכם רב שנתי בהיקף של מיליוני דולרים עם מפעילה סלולרית עולמית מובילה (Tier 1) המשרתת כ-30 מיליון מנויים לרבות בסיס מנויים צומח בשירות 5G.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully