וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-50 אחוז עלייה ב-3 חודשים בשימוש בטכנולוגיית הפעלה קולית

3.11.2020 / 9:55

אפקט הקורונה: חברת DSP Group הישראלית דיווחה כי ברבעון האחרון נרשמה עלייה של 45% במכירות שבבים למכשירים בהפעלה קולית. בחברה טוענים כי הסיבה היא שמאז פרוץ הקורונה עלתה הדרישה בעולם למכשירים בהפעלה ללא מגע יד אדם

עופר אליקים. קרן בן חיים,
מנכ"ל DSG עופר אליקים/קרן בן חיים

מאז פרוץ הקורונה והמעבר לעבודה ולימודים מהבית, עולה הדרישה למכשירים בטכנולוגיית הפעלה קולית. בשל כך נרשמה עלייה במכשירים טכנולוגיים כמו טאבלטים, לפטופים ומכשירים סלולאריים חכמים. את העלייה הזו ניתן לראות בדיווח הרבעוני של חברת DSPG, חברה ישראלית לפיתוח שבבים, שדיווחה על גידול של 45% בשלושת החודשים האחרונים במכירות שבבים בטכנולוגיית SmartVoice להפעלה קולית לעומת הרבעון הקודם.

שבבי החברה נמצאים במוצרים של החברות המובילות בעולם ביניהן סמסונג, גוגל, אמזון ועוד. את ההודעה הוציאה אתמול החברה בנאסד"ק ובין היתר דיווחה גם על שיא חדש באחוז הרווח הגולמי העומד על 51.6%.

עופר אליקים, מנכ"ל חברת DSP Group, מסר: "בשלושת החודשים האחרונים ראינו עלייה מאסיבית בביקוש למוצרים המכילים את השבבים שלנו בתחום ההפעלה הקולית. נתון זה מצביע על מגמה עולמית של עליה בביקושים למוצרים התומכים בהפעלה קולית ורצון עז לשדרג ולשפור את היכולות הטכנולוגיות בתחום זה. מאז פרוץ הקורונה הרחבנו את פיתוח שבבי SmartVoice ואף לפני מספר שבועות ייצאנו את השבב המאה מיליון של החברה בטכנולוגיית ההפעלה הקולית. אני מאמין כי בעתיד הקרוב הידיים שלנו יתפנו ואת התפעול היומיומי של המכשירים הטכנולוגיים נבצע באמצעות פקודות קוליות".

מקרן קול מבית פיני. יחצ,
מקרן הקול Magnify Mini/יחצ

לפזר את הקול בבית

אחד התחומים המפותחים, באופן טבעי, הוא תחום מערכות הקול לבית. נפלאות הטכנולוגיה מאפשרות כיום לארוז את היכולות, העוצמה והאיכות שברמקולים הגדולים לכדי מארזים קטנים וקומפקטיים בנראותם ובנפח אותו תופסים. את מערכות הסראונד הישנות שהצריכו פיזור רמקולים בחלל, החליפו מקרנים, המפיצים גלי קול שפוגעים באובייקטים שונים בחדר, כדוגמת קירות ורהיטים, מוחזרים אל המאזין מאחור ועל ידי כך מעניקים תחושה של צליל היקפי כמו בקולנוע. אם בעבר היו המקרנים מלבניים, גדולים וארוכים מאוד, הרי שבמותג המוביל הצליחו לשלב בהצלחה את הטכנולוגיה המתקדמת לתוך מקרן קטן מיימדים.

מותג הרמקולים האמריקאי המוביל POLK אורז את הסאונד העוצמתי וטכנולוגיה המתקדמת שבמקרני הקול הגדולים והמובילים בשוק, ומציג את Magnifi Mini, מקרן קול אולטרא קומפקטי בעל יכולות גבוהות במיוחד, המביא את חווית הסאונד הקולנועית במלוא הדרה גם לדירות וחללים קטנים. המקרן, המגיע עם רמקול סאב וופר נפרד, משולב טכנולוגיית בלוטות' אלחוטית וטכנולוגיית WIFI, המאפשרת לחברו לאפליקציות שונות כדוגמת יוטיוב וספוטיפיי. המקרן מגיע עם שלט אלחוטי המספק לו פיצ'רים רבים, בניהם התאמת תוכניות קול שונות בהתאם לסוג התוכן הנצפה, כדוגמת מוזיקה, ספורט או סרטים. פיצ'ר ייחודי נוסף הוא "מצב לילה", ההופך את הבאס לפחות דומיננטי בכדי לא להפריע לשכנים וליושבי הבית האחרים, מבלי לפגוע בשמע ובאיכות הצפייה. למרות גודלו הקטן, המקרן מאובזר בכל הכניסות הסטנדרטיות, ואף יכול לשמש כהאב למכשירים נוספים. המקרן מעניק סאונד השווה לפיזור חמישה רמקולים בחלל ומהווה פתרון מושלם למי שמעוניין באיכות שמע קולנועית גם בדירות קטנות, בהן סאונד בר רגיל יהיה גדול, מגושם ובעל עוצמת שמע לא פרופורציונאלית. יחד עם זאת, מדגישים בחברה כי מתאים גם לחללים גדולים. מחירו: 1,790- 1,890 שקלים (בהתאם לדגם).

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully