וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ומכון היצוא יובילו את המשלחת העסקית הראשונה לאיחוד האמירויות

בשיתוף בנק הפועלים

3.11.2020 / 11:37

בחודש דצמבר, לראשונה מאז הסכם הנורמליזציה בין המדינות, תצא משלחת ישראלית לימי סיור ומפגש עם גורמי ממשל, אנשי השקעות, פיננסים, חדשנות והייטק מקומיים. מכון היצוא ובנק הפועלים הוציאו "קול קורא" המתמקד בארבעה נושאים לחברות ישראליות המעוניינות להצטרף למשלחת

הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות מתחיל לתת את אותותיו וכבר בחודש הבא תיערך הפסגה העסקית הראשונה הרשמית בין שתי המדינות, כאשר 200 יזמים ויזמיות מובילים מישראל, כמו גם אנשי ונשות חדשנות, מדע ועסקים יגיעו לאיחוד האמירויות, לארבעה ימי סיור ומפגש עם גורמי ממשל, אנשי השקעות, פיננסים, חדשנות והייטק.

כחלק מפסגת העסקים יתקיים גם "יום ישראל" מיוחד, בתוך שבוע הטכנולוגיה של איחוד האמירויות, ה-GITEX, הכנס הטכנולוגי הגדול ביותר בעולם השנה, כמו גם מפגשי B2B לחברות בארגון מכון היצוא.

מכון היצוא ובנק הפועלים מובילים את המשלחת העסקית הרשמית וההיסטורית הזו והוציא "קול קורא" לחברות, על מנת שיצטרפו למשלחת. ארבעה נושאים עיקריים הוגדרו על ידי אנשי איחוד האמירויות כמעניינים עבורם לשיתופי פעולה:

* מסלול פיננסיים: בנקאות, ביטוח,Insure-Tech, Payments, Fintech

* מסלול חדשנות: הייטק, אקדמיה, סייבר, קרנות השקעה

* מסלול HealthCare & Med-Tech

* מסלול Food Security: טכנולוגיות חקלאות, מים, אנרגיה

מרינה בדובאי איחוד האמירויות הערביות. Shutterstock, ShutterStock
הזדמנויות חדשות באיחוד האמירויות/ShutterStock, Shutterstock

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, מסר: "אנו פועלים לקדם את הסכם השלום ההיסטורי עם האמירויות ולהפוך את שיתוף הפעולה הכלכלי והמסחרי מחזון למציאות. במשלחת זו אנו מבקשים להעניק ליזמים ולעסקים הישראליים אופק של צמיחה אקספוננציאלית ושגשוג ברי קיימא, במיוחד על רקע המשבר הכלכלי העולמי. פתיחה של שווקים חדשים ושותפויות חדשות יביאו ליצירה של מקומות עבודה ולהאצת הצמיחה במשק. תעשיית ההייטק הישראלית הינה מהמובילות בעולם והיא מעוררת עניין רב גם בקרב האמירתיים. כבנק המוביל בישראל, אנחנו מבקשים לסייע ללקוחות הישראלים לפרוץ דרך ולהרחיב את עסקיהם באיחוד האמירויות באמצעות מפגשים בלתי אמצעיים בתחומי החדשנות, הפינטק והפיננסים".

יו"ר מכון היצוא, אדיב ברוך, מסר: "האירוע העסקי המשמעותי הראשון בין ישראל לאמירויות הוא עוד נדבך בפעילות המשותפת הענפה שנבנית בימינו בין שתי המדינות. אני סמוך ובטוח כי שיתוף פעולה זה יביא למימוש הפוטנציאל העסקי הגלום בפתיחת הקשרים הבילטרלים בין ישראל לאמירויות. האירוע שיתקיים בתערוכת GITEX הוא הזדמנות יוצאת דופן לתעשיית הטכנולוגיות הישראלית, בפעם הראשונה יתקיימו מפגשים עסקיים פנים מול פנים מול גורמים פוטנציאלים באמירויות. מכון היצוא בשיתוף עם מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומשרד החוץ ימשיכו לבנות את התשתית המקצועית ביותר שמקדמת את החברות הישראליות בשוק האמירתי".

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully