וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה זכתה במכרז רכבת ישראל לבניית הגשר הארוך בארץ

3.11.2020 / 16:05

החברה היא הזוכה במכרז תחנת מעוין שורק - תחנת ראשונים. הפרויקט כולל עבודות תשתית וגישור יוצאות דופן במורכבותן בהיקף של כ-300 מיליון שקל

היום (שלישי) הוכרז כי חברת דניה היא הזוכה במכרז מספר 21953 - תחנת מעויין שורק - תחנת ראשונים בקטע 8 בין ק"מ 4+963 ועד ק"מ 7+421, של רכבת ישראל. הפרויקט כולל עבודות תשתית וגישור יוצאות דופן במורכבותן, בהיקף של כ-300 מש"ח (בתוספת מע"מ), כאשר לוח הזמנים לביצוע העבודות הינו כ-3.5 שנים.

רכבת שורק. יחצ,
הדמיית המתחם/יחצ

במסגרת הפרויקט, תקים דניה את הגשר הארוך ביותר במדינת ישראל, שאורכו המצטבר 1.8 ק"מ, ומורכב מחיבורם של חמישה גשרים הצמודים אחד לשני ומיועד למעבר רכבת חשמלית של רכבת ישראל. המורכבות והייחודיות הינה שהגשר יבנה ברצועה במקביל לכביש 431, המיועדת לרכבת ונמצאת בין הנתיבים של כביש 431. הגשר חולף מעל מספר מחלפים וכבישים שחוצים את כביש 431 מצפון לדרום וגובהו מפני הקרקע מגיע עד לכ-20 מטר. כידוע, הגשר הארוך ביותר בישראל כיום, המכונה "גשר 6", נבנה בשנת 2008 מעל עמק אילון באורך 1.2 ק"מ בלבד.

זכייתה זו של דניה מצטרפת לזכיותיה האחרונות בפרוייקטי תשתית חשובים ומורכבים כגון במכרז תכנון-ביצוע לעבודות קבלניות במסגרת פרויקט הנתיבים המהירים (מקטע מס' 4א), של נתיבי איילון בהיקף של מעל 218 מש"ח וביצוע עבודות בהיקפים ניכרים מאוד בפרויקט הנתיבים המהירים לגוש דן, בו זכתה חברת האם של דניה, לפידות קפיטל, יחד עם אלקטרה, נהור (דן), ואפיקים.

מנכ"ל דניה, רונן גינזבורג: "דניה גאה על זכייתה במכרז קטע 8 של רכבת ישראל ומוקירת תודה על הבעת האמון שלה. כידוע, דניה מבצעת בימים אלו עוד מספר פרוייקטים חשובים עבור הרכבת ו/או לטובתה, ביניהם תחנת רכבת ובניין משרדים וחניה בעיר לוד בהיקף שמעל 200 מיליון ₪, פרויקט שנמצא בימים אלו בשלבי סיום, ופרויקט נוסף של תשתיות לרכבת ישראל מסילה מזרחית קטע B, שהינו מגה פרויקט בשיטת תכנון וביצוע בהיקף של כ- 700 מיליון ₪. אני בטוח שגם בפרויקט קטע 8 דניה תעשה את מה שהיא יודעת הכי טוב, ותקים את הפרויקט באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב".

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully