וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר גולדמן רוכש חברת הקמה של חוות סולאריות ב-60 מיליון שקל

3.11.2020 / 16:13

חברת EDI המתמחה בתכנון, הקמה ותפעול מערכות סולאריות תהפוך לחטיבת האנרגיה של גולדמן השקעות, שהודיעה לפני שבועיים גם על רכישת החווה הסולארית בכפר הירוק

הדר גולדמן. יחצ,
הדר גולדמן/יחצ

גולדמן השקעות בשליטת הדר גולדמן הודיעה היום (שלישי) על רכישת 75% ממניות EDI המספקת ייעוץ הנדסי וכלכלי, תכנון, הקמה ושירותי תפעול ותחזוקה למערכות סולאריות על גבי גגות, קרקעות ומאגרי מים. הרוכשת היא חברת "המאור הגדול", חטיבת האנרגיה של גולדמן השקעות שתשלם עבור המניות 60 מיליון שקל במזומן. העסקה ממומנת באמצעות הון עצמי של גולדמן השקעות, בנק הפועלים ובנק לאומי.

היעד שמציב גולדמן לחטיבת האנרגיה לשנת 2021 הוא הקמה של חוות סולאריות בהספק מצטבר של 100 מגה וואט ובהיקף כספי של 300 מיליון שקל.

לפני פחות משבועיים הודיעה גולדמן השקעות על רכישת החווה הסולארית בכפר הירוק סמוך לצומת גלילות תמורת 20 מיליון דולר. החווה מספקת חשמל נקי מאנרגית שמש לחברת החשמל ולכפר הירוק עצמו במסגרת חוזה עד שנת 2043 לפחות.

גולדמן השקעות מחזיקה ומנהלת מתחמי דיור למגורים (מולטי פמילי) בארה"ב בהיקף כולל של אלפי דירות. הרכישה משתלבת באסטרטגיה של גולדמן השקעות להפוך את כל נכסי הנדל"ן של החברה לאוטונומיים מבחינה אנרגטית.

הדר גולדמן מסר: "גולדמן השקעות מתמחה בהשבחה של נדל"ן מניב באמצעות טכנולוגיה. רכישת EDI היא המשך למהלך הצמיחה האנכית שלנו בתחום האנרגיה הסולארית, בדרך להפיכת את כל מתחמי המגורים של החברה לאוטונומיים אנרגטית בדגש על אנרגיות נקיות ומתחדשות. הסיכון העיקרי בעסקה - שהשמש תפסיק לזרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully