וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיר את הכובע: את כלי הבישול האלה אתם רוצים במטבח שלכם

4.11.2020 / 1:02

סיר איכותי מטכנולוגיות מתקדמות, מחבת עם רשת שמונעת שריטות, אופה לחם דיגיטלי ועוד. רגע לפני חודש הקניות בדקנו כמה מוצרי בישול ואפייה חדשים וחזרנו עם לא מעט בשורות

דוחה! אישה מבשלת עם הפה - לועסת ופולטת את מרכיבי המנה - ובטוחה שזה הדבר הבא/עריכה: שניר דבוש

בחירת כלי בישול היא לא עניין של מה בכך. טווחי המחירים עצומים, יש מאות סוגים ודגמים של מחבתות וסירים והבלבול יכול להיות גדול. אנחנו נמצאים בבית ומבשלים המון בחודשים האחרונים, עד למצב של שחיקה כמעט ודאית של הכלים הקיימים. איך נדע מה לקנות?

לשוק יצאו מספר דגמים חדשים ואנחנו ניסינו אותם עבורכם. כמובן, חובה לציין שלכל אחד צרכים משלו, סטנדרטים משלו והכי חשוב - תקציב משלו, כך שכל המלצה כזאת יש לבדוק לפי התכונות המתאימות לכם.

סוטאז' של נעמן - Blue Diamond

סוטאז' נעמן בלו דיאמונד. שרית גופן ותמי בר שי,
בישול איטי שיכול להתיש, אבל תוצאה מצוינת. בלו דיאמונד/שרית גופן ותמי בר שי
  • סקירה כללית: סדרת הפרימיום Blue Diamond של נעמן מציגה סירים ומחבתות העשויים יציקת אלומיניום טהור, להולכת חום מהירה ואחידה, לחיסכון בזמן ואנרגיה ולבישול איכותי. דווקא מהמהירות לא התרשמנו, הבישול והטיגון בסוטאז' היו איטיים יותר, אבל כאן יש להדגיש משהו חשוב: פיזור החום שווה בכל חלקי הסיר, כיאה ליציקה אמיתית, וזה יתרון עצום. מהרגע הראשון הבנו שמדובר במוצר איכותי. לכל הסירים והמחבתות בסדרה פיית מזיגה דו צדדית וידיות ארגונומיות לנוחות מקסימלית בעבודה מתמשכת, יציבה ובטוחה. הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש במדיחי כלים.
  • ההתרשמות שלנו: הבישול האיטי יכול להתיש, אבל התוצאה מצוינת והניקוי הקליל מעניקים נקודות זכות רבות.
  • מחיר מומלץ: 360 שקל.
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מחבת שקעים ג'מבו סטוק

מחבת סמיילי של ג'מבו סטוק. יחצ,
גימיק נחמד. מחבת השקעים של ג'מבו סטוק/יחצ
  • סקירה כללית: רשת הלואו קוסט נמצאת לאחרונה בכותרות בעיקר מסיבות הקשורות בקניין רוחני, והמוצר החביב הזה לא הובלט כל כך. מדובר במחבת של 26 ס"מ בצבע לבן או שחור. במחבת 7 שקעים להכנת פנקייקים, חביתיות ועוד, שמקבלים פרצופי סמיילי. המוצר מתאים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.
  • ההתרשמות שלנו: חמוד מאוד, אם כי פחות פרקטי ליומיום לאנשים נטולי ילדים. להורים הוא יכול להיות אידיאלי במציאת פיתרון מהיר לנשנוש ערב או לסתם פינוק משפחתי.
  • מחיר מומלץ: 49.90 שקל.

אופה לחם דיגיטלי - כרומקס

אופה לחם דיגיטלי של ברימאג. יחצ,
זה אופה הלחם של כרומקס/יחצ
לחם ממכשיר לאפיית לחם של ברימאג. דוד רוזנטל
וזה הלחם שיצא לנו/דוד רוזנטל
  • סקירה כללית: בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים התוודעו לצורך לאפות את הלחם שלהם בעצמם. זו לא רק התזונה עצמה, אלא תחושת העשייה והריפוי שיש באפיית לחם. מצד שני, מדובר בחתיכת תהליך ארוך ומאומץ, אותו פתרו החברות שהכניסו לחיינו אופה לחם - מכונה שכל שצריך לעשות הוא להכניס לתוכה קמח, שמרים ומים - והיא כבר תעשה את כל העבודה. ברימאג, היבואנית הרשמית של מספר מותגים מובילים כמו LG, קנווד, דלונגי ובקו, השיקה לאחרונה מוצר חדש - אופה הלחם של כרומקס. למי שלא בקיא בז'אנר, מדובר באח הקטן של סיר הטיגון ללא שמן, שגם מאוד דומה לו בעיצוב. המכשיר החדש עושה את כל הפעולות להכנת לחם ביתי: מערבל, לש, מתפיח ואופה את הבצק בשלוש דרגות השחמה. הוא בעל חלון הצצה המאפשר בדיקת מצב אפיה ללא פתיחת המכסה. בנוסף, האופה של CHROMEX בעל תוכנית ייחודיות המאפשר לשמור על חום הלחם לאחר האפייה למשך 60 דקות, כך שגם אם הארוחה מתאחרת ניתן להנות מלחם חם וטרי. המכשיר בעל 12 תוכניות אפייה רבות ומגוונות וגם 3 תוכניות לאפיה מהירה, כך שניתן לאפות לחם בטעמים שונים, מחיטה מלאה ועד לחם צרפתי.
  • ההתרשמות שלנו: האמת שהיינו בהלם מהתוצאה (התמונה שלמעלה צולמה על ידנו). היה לנו ברור מראש שהתהליך נועד לכישלון, אבל בסופו של דבר ממש יצא לנו מוצר שלם וחם שקצר שבחים רבים כשהוגש לשולחן. חייבים להודות - אופה אמיתי לעולם לא ישתמש במכשיר כזה כמו שמשורר לא יילך למחולל מילים כדי לכתוב שיר, אבל כמה מכם כבר אופים אמיתיים או משוררים? לגמרי שווה את החיסכון במאמץ ואת הבלגן במטבח.
  • מחיר מומלץ: 499 שקל

ARCOSTEEL ADONI - STONE

מחבת ארקוסטיל מאיר אדוני. יחצ,
תווי תקן מחמירים כמו שאנחנו אוהבים. Stone של מאיר אדוני/יחצ
  • סקירה כללית: חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, משלבת כוחות עם השף מאיר אדוני, הנחשב בעשור האחרון למוביל הסצנה הקולינרית בישראל, ומציעה סדרת כלים חדשה בשם Arcosteel Adoni לבישול מקצועי במטבח הביתי. הסדרה כוללת מגוון סירים ומחבתות, לוחות חיתוך מקצועיים, מכתש ועלי וסדרת סכינים. מדובר בסדרת כלי בישול בעלת ציפוי STONE, ציפוי חדשני המיוצר בטכנולוגיית ייצור מתקדמת, בעל עמידות גבוהה ביותר ויכולות נון סטיק משופרות (המונעות הידבקות המזון לכלי). הציפוי מאפשר בישול בריא ללא שמן או עם כמות שמן מופחתת (לפי הצורך וההעדפה). המבנה הייחודי של הכלים בסדרה, המורכבים מיציקת אלומיניום, מפזר את החום באופן שווה, לתוצאות בישול איכותיות וחיסכון באנרגיה. בנוסף, כלי הבישול מאובזרים במכסי זכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור אדים. הכלים בסדרה קלים לניקוי ועמידים לאורך זמן.
  • ההתרשמות שלנו: שוב תווי התקן המחמירים שאנחנו ממש אוהבים. המחבת שימושית ונהדרת, אבל מחבת, כמו כל מחבת, צריך לבדוק לאורך הזמן. כרגע יצאנו מרוצים.
  • מחיר מומלץ: 179 שקל

סדרת Free Your Cooking של נעמן

נעמן מחבתות נירוסטה. יחצ,
היא יפה, וזו אפילו לא התכונה החזקה שלה. המחבת של נעמן/יחצ
  • סקירה כללית: אוקיי, אז ציינו בהתרשמות הקודמת שמחבת צריך לבדוק לאורך זמן? המחבת הזאת של נעמן, שבאה בשלושה גדלים, היא כנראה ה-יציאה של השוק ב-2020. נירוסטה, הולכת חום אחידה וידית שלא מתחממת - את כל זה אנחנו מכירים, בואו נעבור לשוס האמיתי - הרשת המחוספסת בקרקעית שהופכת אותה לבלתי-שריטה בעליל ולנון סטיק אמיתי. כל כך פשוט, שמדהים איך לא חשבו על זה קודם.
  • ההתרשמות שלנו: אהבה ממבט ראשון, וזה עוד לפני שציינו כמה היא יפה.
  • מחיר מומלץ: 179.90 - 239.90 שקל, תלוי בגודל המחבת

ARCOSTEEL ATLAS

סיר ארקוסטיל ATLAS. יוסי פונס,
קשה לניקוי אבל איכותי ויפהפה. סיר אטלס/יוסי פונס
  • סקירה כללית: עוד מוצר מבית ארקוסטיל, הפעם של המותג Atlas. מדובר בסדרת כלי הבישול המובילה של ארקוסטיל בעשור האחרון. הכלים החדשים, הכוללים מגוון סירים ומחבתות, מאופיינים בידיות ארגונומיות שאינן מתחממות, גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד. תחתית הכלים מלאה וחלקה למראה ומיוצרת בתהליך ייחודי הכולל כבישה בטמפרטורות גבוהות. תחתית זו מאפשרת התאמה מיטבית לכיריים מסוג אינדוקציה, ניצול מיטבי של האנרגיה המופקת בתהליך הבישול, פיזור והולכת חום אחידה ויעילה, ושמירה על מראה מבריק יותר לאורך זמן של תחתית הכלי בהשוואה לתחתיות הרגילות הקיימות בשוק, בניקוי ידני או במדיח כלים. בארקוסטיל מסבירים כי כלי הבישול בסדרה עשויים מסגסוגת אלומיניום שעברה תהליך אנודיזציה, תהליך הנהוג בעולם התעופה, הכולל ציפוי Hard Anodize פנימי וחיצוני העשוי מאלומיניום עבה באיכות הגבוהה ביותר המטופל באופן ההופך אותו לחזק ועמיד ביותר מבחינת גוף הכלי והמשטח הפנימי שלו. כך מתקבל כלי חזק יותר מכלי נירוסטה, עמיד יותר ובעל מוליכות חום משופרת כך שבמהלך הבישול שומר התבשיל על טמפרטורה אחידה, ללא נקודות קרות או שרופות בפינות הכלי. כלי הבישול של סדרת אטלס מיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ברמות הגבוהות ביותר מה שמבטיח שנים רבות של הנאה ובישול מושלם.
  • ההתרשמות שלנו: סיר איכותי במיוחד, ואנחנו מאוהבים במי שמציג לנו תקן של ה-FDA ותקן גרמני. הידיות נעימות למגע ונוחות. והנה משהו שאתם לא רגילים לשמוע על סירים: הוא פשוט יפה. החיסרון: הניקוי שלו ממושך יותר באופן יחסי לכלים האחרים שבדקנו.
  • מחיר מומלץ: 419 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully