וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי שימח את הקשישים בימי הקורונה?

רונית מטיאס

4.11.2020 / 12:53

וגם: קמפיין חדש לבנק ההיברידי, יהלומנים חדשים בשוק, תורמים לקידום נשים מעוטות הזדמנויות והמדינה בבלקן שנלחמת באנטישמיות

הטבחים

יעל אלקנה וגורי אלפי. יח"צ,
יעל אלקנה וגורי אלפי/יח"צ

השחקנים גורי אלפי ויעל אלקנה, יחד עם השף מושיקו גמיליאלי, התייצבו בבית אבות "רקאנטי" בפתח-תקווה והגישו ארוחה לקשישים הסובלים מבדידות ומניתוק מהעולם בימי הקורונה. החבורה הכינה למעלה מ-200 ארוחות צהריים על-גבי "פוד-טראק", כולל קינוחים שהוגשו בבית קפה שהוקם במיוחד עבורם מחוץ לבית האבות.

הקשישים יצאו החוצה על-פי תור מסודר ובהתאם להנחיות, ונהנו מאתנחתא קלה ומפגש עם השחקנים שבאו לשמח, לשוחח, לצחוק, להתעניין בשלומם ולאכול איתם ארוחת צוהריים טעימה ומנחמת. אלפי ואלקנה מגלמים טבחים בסדרת הדרמה החדשה "הטבח", שתעלה בקרוב ב-yes, לטובת התפקיד השניים התאמנו במשך שבועות ארוכים בבישול אמיתי אצל מושיקו גמיליאלי, השף של מסעדת בר 51.

seperator

בנק היברידי

דביר בנדק ודינה נבות. אילן בשור,
דביר בנדק ודינה נבות/אילן בשור

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות, קפצה לבקר את דביר בנדק על סט הצילומים למהלך תקשורתי חדש של הבנק. הקמפיין מציג פתרונות בתחום המשכנתאות, וחוזר ומדגיש את השירות ההיברידי הייחודי, מענה של בנקאי אנושי לצד שירותים דיגיטליים מתקדמים. המהלך מקודם בכל ערוצי המדיה בהיקף של כ-7 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

seperator

נותן יד

מאיר יצחק הלוי אשר ביטון ומוישי כהן. בני כהן,
מאיר יצחק הלוי אשר ביטון ומוישי כהן/בני כהן

ראש עירית אילת, מאיר יצחק הלוי הגיע לסיור בארגון יד שרה בעיר כדי ללמוד מקרוב על מגוון השירותים השונים שמציעה יד שרה לציבור הרחב. בתום הסיור יצחק הלוי הצהיר כי הוא נרתם לעזור ולעודד את קמפיין יד שרה 'לא משאירים את הקשישים לבד' וקרא לכל הקשישים הבודדים בעיר אילת למלא פרטים אישיים ולקבל בחינם חיישני נפילה ולחצן מצוקה שמספקת יד שרה לכל קשיש.

עד כה חולקו כ-1,500 יחידות של 'חיישנים המזהים נפילה' במסגרת מיזם משותף של יד שרה ומשרד הרווחה להצלת חייהם של אלפי קשישים בודדים והמטרה להגיע לכל בית קשיש בודד בישראל. יד שרה קוראת לציבור הרחב לסייע ולמלא את פרטיהם של כמה שיותר קשישים שחיים לבדם או רחוק מילדיהם.

seperator

חברים נוצצים

יורם דבש. אסף לב,
יורם דבש/אסף לב

באווירת ימי הקורונה הבורסה ליהלומים חגגה בזום את הצטרפותם של 115 חברים חדשים למשפחת היהלומנים הישראליים, מעמד חגיגי שמגיע לאחר לימודי הכשרה שערכו כחצי שנה, במהלכם החברים החדשים סיימו בהצלחה את הקורס המקצועי. את תעודות החברות יאספו החברים החדשים בשבועות הקרובים בהתאם להנחיות והמגבלות.

יורם דבש נשיא הבורסה, בירך את החברים החדשים ואמר כי דווקא בתקופה זו בה הענף עובר שינוים וטלטלות ברמה המקומית והבינלאומית, חשוב לצאת לדרך חדשה ולהיכנס לענף שהוא כמו משפחה, ואיחל להם להמשיך במסורת של יוזמות אישיות ולהצעיד את הענף למקום טוב יותר.

רוני שטלנד, יו"ר הוועדה ציין על אף התקופה הקשה שידע ענף היהלומים בישראל, הוא בטוח שדווקא ההתחלה מתקופה קשה תאפשר לכם ללמוד ולהתפתח, ולהכין את עצמם לעולם המשתנה. ליאת אדלשטיין, שנבחרה לכהן כנציגת חברי הבורסה החדשים, אמרה כי לצד האתגרים, הם מצליחים להמציא את עצמם מחדש ומרגישים גאווה גדולה להיכנס למשפחה כל כך גדולה וחמה.

seperator

עושים מפנה

שרון קדמי. אורן כהן,
שרון קדמי/אורן כהן

שרון קדמי, מנכ"ל קרן אלסטום Alstom Fondation של ענקית התחבורה הבינלאומית אלסטום, הפועלת בישראל כשלושה עשורים, אמר כי אלסטום תתרום כרבע מיליון שקל לתוכנית 'מיפנה' של ארגון בעצמי להעצמה כלכלית ושילוב בתעסוקה של נשים מעוטות הזדמנויות בישראל.

זו השנה השנייה שאלסטום תורמת לארגון בעצמי בירושלים, כחלק מתוכנית הקרן לתמיכה ומימון פרויקטים המוצעים על-ידי עובדי אלסטום ברחבי העולם. עובדי אלסטום חוברים לעמותות ושותפים מקומיים כדי ליישם מגוון יוזמות, שתכליתן שיפור תנאי החיים בקהילות הנמצאות בקרבת מתקני אלסטום ואתרי הפרויקטים בעולם. הקרן תתמוך השנה ב-29 פרויקטים בעולם עם התמקדות מיוחדת על הקניית כשירות לתעסוקה והעצמת נשים, רווחה וחינוך ילדים.

seperator

נלחמים באנטישמיות

איתי חכם, רוברט זינגר, בארדהייל סאנאג', סשה רויטמן דראטווה.. המרכז לJEWISH IMPACT,
איתי חכם, רוברט זינגר, בארדהייל סאנאג', סשה רויטמן דראטווה/המרכז לJEWISH IMPACT

שגריר אלבניה בישראל, בארדהייל סאנאג', הגיע למשרדו של רוברט זינגר, יו"ר המרכז לJEWISH IMPACT ולשעבר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, לפגישה עם צוות המרכז לJEWISH IMPACT- על-מנת לסכם את כנס הבלקן הראשון נגד אנטישמיות שאירחה אלבניה, המדינה הראשונה עם רוב מוסלמי שמארחת כנס בנושא אנטישמיות.

סאנאג' אמר כי זהו כבוד גדול עבורו ועבור המדינה שלו לארח את הכנס, והודות לזינגר וצוותCENTER FOR JEWISH IMPACT ולשותפים, הצליחו להרים כנס מרשים ומכובד בעל השפעה בינלאומית רבה.

זינגר אמר כי שיתוף הפעולה המוצלח הביא לכנס ייחודי ופורץ דרך בהשתתפות בכירים מאלבניה, קוסובו, צפון מקדוניה ומונטנגרו, בראשות שר החוץ של ארה"ב, נשיא הפרלמנט האירופי, יו"ר הכנסת יריב לוין, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג ועוד, וקרא למדינות נוספות ללכת בעקבות אלבניה, ולהיאבק באנטישמיות. הכנס אורגן ע" הפרלמנט האלבני, התנועה למלחמה באנטישמיות והסוכנות היהודית בסיוע הCJI.

seperator

צחוקים קטנים

נירו לוי ושמוליק ממן. יח"צ,
נירו לוי ושמוליק ממן/יח"צ

שמוליק ממן, מנכ"ל קואנטין חקירות, השיק קמפיין רשת עם סרטוני וידיאו קומיים בהשתתפות ניר (נירו) לוי, ירון ברלד, ואסף מור יוסף. ממן אמר כי הם קיבלו תגובות רבות וחיוביות על הקמפיין הנוכחי, ועבודה נכונה של משרד חקירות היא עבודה הכרחית להתנהלות של עסקים, תיקי גירושין, תביעות ביטוח, הוצאה לפועל ועוד, והם שמחים לתת בתקופה זו לתת במה לחלק קטן מאנשי עולם הבידור שספג מכה לא פשוטה. הוא הוסיף שהשלושה העבירו כל אחד את המסרים שלנו בצורה מצוינת כי לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי גם מבחינה חוקית וגם מבחינת יכולת.

seperator

מפזרים השראה

ירדן ג'רבי במרכז הפיתוח של דל טכנולוגיות. איתי ברנע,
ירדן ג'רבי במרכז הפיתוח של דל טכנולוגיות/איתי ברנע

ירדן ג'רבי נצפתה במרכז הפיתוח של חברת Dell Technologies כשהיא משוחחת עם מפתחת תוכנה מנוסה ומתעניינת כיצד אפשר להתקבל לעבודה ב-Dell . לא מדובר בהסבה מקצועית של ג'רבי להייטק, אלא חלק מקמפיין שנקרא "איך להיות אלופה", אותו יזמה Dell Technologies במטרה לעודד נשים לשאוף לאליפות בכל תחום, ובקריירה בפרט. במסגרת השת"פ, עלתה לאינסטגרם של החברה סדרת סרטונים בהשתתפות ג'רבי ועובדות של Dell עם טיפים בנושא "איך להיות אלופה", כדי שכל אחת תוכל למצוא את האלופה שבה. ג'רבי מאמינה כי להיות אלופה זה לא גורל והיא עובדת בזה כל החיים.

שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול במרכז הפיתוח של Dell Technologies אמר כי ג'רבי, עם העוצמות והנחישות שלה, הפכה לאייקון של ווינריות ואליפות והם רוצים לרתום את הערכים שהיא מייצגת כדי להביא לשינוי אמיתי בתעשייה שלהם, וכי במרכז הפיתוח של DEll Technologies בישראל מאמינים שיש קשר עמוק בין גיוון אנושי ומגדרי לטיפוח חדשנות והצלחה עסקית. לדבריו, הנהלת הארגון מיישמת יוזמות ופרויקטים, שנועדו לעודד שילוב של נשים ונערות במגזר הטכנולוגיה וגם להקנות לנשים ולמנהלות בחברה כלים להצלחה אישית וארגונית.

seperator

בטעם איטלקי

כליליה די קונסיליו. יח"צ,
כליליה די קונסיליו/יח"צ

לשכת התיירות של איטליה ושגרירות איטליה בישראל הכריזו על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 שיתקיים במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם במסגרתו יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי שיובילו שפים איטלקיים מובילים, בין הסדנאות אוכל רחוב איטלקי מאזורים שונים באיטליה שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל.

כלליה די קונסיליו, מנכ"לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל אמרה כי הם שמחים להכריז על שבוע האוכל האיטלקי ברוח התקופה בה יארחו באופן וירטואלי שפים איטלקיים מובילים שיביאו את הניחוחות.

seperator

ברקוביץ נחטף

אייל ברקוביץ, אסף אבישר. אור גפן,
אייל ברקוביץ, אסף אבישר/אור גפן

אסף אבישר, משנה למנכ"ל שיווק ודיגיטל בסמלת, קפץ לבקר את אייל ברקוביץ', שנבחר לככב בפרסומת החדשה של סובארו לדגם האיוולטיס שנחת בישראל, וכהמשך לפרסומת הקודמת בה ברקוביץ' חוקר את כל סוכני מכירות הרכב באשר הם במכונת פוליגרף.

בפרסומת הנוכחית מגיע שלב הנקמה במהלכו ברקוביץ' נחטף. אבישר אמר כי תענוג לצאת לקמפיין נוסף עם ברקוביץ' ששיתף פעולה עם ההומור שלהם בסמלת. באחת השאלות בחקירה, נשאל ברקו האם הוא מאמין שיאמן את נבחרת ישראל, והוא השיב בנחישות בחיוב, אך חוגת מכונת הפוליגרף אליה היה מחובר הצביעה דווקא לכיוון אחר.

seperator

אמנות בזום

מריה פרייגר. יח"צ,
מריה פרייגר/יח"צ

מריה פרייגר, יו"ר עמותת יוניטי ארט, המאגדת מעלה מ- 250 אומנים מכל הארץ, השיקה חנות און-ליין למכירת יצירות אומנות של אמנים ישראליים, במחירים שווים לכל נפש. האתר יכלול אומנות מתחומים שונים: ציורים, צילומי, פסלים, איורים, תכשיטים, עבודות עץ, מתכת, יודייקא, ועוד. באירוע השקה שנערך אתמול בזום, אמרה פרייגר כי הם הקימו מודל חדשני למכירת אמנות אינטרנטית, הכוללת שידורים וירטואליים בהשתתפות האמנים.

במהלך השידורים יוצגו היצירות לקהל הרחב בצירוף הסבר מפורט על תהליך היצירה, השראות, חומרי הגלם, תהליך ההזמנה ועוד. הצופים יקבלו זמן לשאול שאלות הקשורות ליצירה. פרייגר אמרה כי חנות האון ליין החדשה זו הדרך הנכונה ביותר לתמוך כלכלית ותרבותית באומנים ויוצרים כחול-לבן, וזאת לאור המצב, בזמן המשבר הלא פשוט.

seperator

פותחים שנה

המכללה למינהל פתחה את שנת הלימודית האקדמית עם אמן החושים ליאור סושרד, שנתן הופעה מיוחדת לסטודנטים בזום בשל העובדה שלא ניתן לחגוג לסטודנטים באירוע בקמפוס כפי שנהוג בימים כתיקונם. ההופעה הייתה אינטראקטיבית ויצירתית, סושרד הפעיל את הסטודנטים, וגרם להם להתחבר אחד עם השני ולהכיר את חבריהם לספסל הלימודים.

seperator

סיפור פשוט

חן אמסלם סימפל. יח"צ,
חן אמסלם סימפל/יח"צ

חן אמסלם הצטלמה לקמפיין חדש למותג טיפוח הפנים הבריטי SIMPLE, שבחר בה כשגרירה המקומית הראשונה שלו בישראל. נציגי המותג בחרו באמסלם בשל היותה דמות מוכרת ואהובה בכל הגילאים, שמבטאת את היופי הישראלי והקסם הייחודי שלו.

seperator

הפרזנטורית

לאה שנירר. ארן חן צלמים,
לאה שנירר/ארן חן צלמים

מותג טיפוח השיער הבינלאומי שוורצקופף בחר בלאה שנירר, בעלת פילאטיס פיתוח, להוביל את הקמפיין למותג שוורצקופף מסקרה לשיער שזכה בפרס "מוצר השנה" לשנת 2020. שנירר אמרה שאישה שמעריכה ומעצימה את עצמה היא אישה מעצימה. שנירר תככב במהלך השנה הקרובה בסרטונים ובתמונות המדגישים את יתרונות המסקרה לשיער, ותדברר את מהלכי המותג.

seperator

בקטנה

+במהלך השבוע האחרון נתרמו 326 אלף שקל בסניפי שופרסל שופרסל אונליין עבור ארגון בטרם לבטיחות ילדים במהלך מבצע התרמה שארגנה הרשת לארגון בטרם לבטיחות ילדים החוגג 25 שנות פעילות, ומאז הקמתו פועל במגוון אסטרטגיות מוכחות הכוללות איסוף נתונים, מחקר, פיתוח תוכניות, קידום רגולציה, הדרכה והסברה. שרון הבר, מנהלת אגף שיווק בארגון בטרם לבטיחות ילדים הודתה לרשת שופרסל על שיתוף הפעולה המוצלח.

+ אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב בראשות הנשיא אמנון דיק והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט פתחה את שנת הפעילות 2020-2021 באופן רשמי בריאיון מקוון שקיים ראש התוכנית למדעי הדתות באוניברסיטה פרופ' אוריה שביט, עם הפרשן הכלכלי, סבר פלוצקר.

המפגש המקוון נערך בהשתתפות נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת, שדיבר עם פלוצקר על המשבר הכלכלי העולמי והישראלי מאז פרוץ משבר הקורונה והתמקד בעיקר בבחירות לנשיאות ארצות הברית והשפעתן על ישראל.

+ דניה סיבוס, חברת הבניה והתשתיות מהגדולות בישראל שנקנתה בינואר השנה על-ידי קבוצת לפידות קפיטל, בראשות יעקב לוקסנבורג, עוברת תהליך מיתוג מחודש ונראות גרפית חדשה במסגרתו תשמיט משמה את המילה "סיבוס" ותיקרא "דניה" בלבד.
לוגו החברה ישונה, כמו גם שילוטי החוצות והשפה העיצובית בפרסומי החברה, וחברות הבת, בארץ ובחו"ל. לחברה תתווסף השורה: חברת הבנייה והתשתיות של ישראל-הצהרה עוצמתית המעידה על מקומה של דניה בכלכלה הישראלית.

+ בנק הפועלים באמצעות המרכז לבנקאות חברתית בחטיבת משאבי האנוש, הפועל בשנים האחרונות למען אנשים עם מוגבלות ושילובם בחברה, העניק חסות לקורס "פיקספרטס" במחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT שבעקבות משבר הקורונה הוסב לטובת פיתוחים חדשניים למען הציבור הרחב להתמודדות עם חיי היום יום בתקופה.

הסטודנטים שזכו בפרסים בתחרות של Royal College of Art-מהחשובות בעולם העיצוב, על מוצרים שפיתחו במסגרת קורס הפיקספרטס, הם עמית פישר ויובל בר-שלום שזכו במקום ראשון n Fixperts Awards 2020ֿ, עבור הפרויקט Folding Work Area for Children-פיתוח המאפשר בניית עמדה אישית ללימודי ילדים בבית מאריזות, הסטודנטים דייב מילר, דור אלי ותום סמואל זכו בציון לשבח עבור הפרויקט Knife knob for Gil-מתקן לסכין המאפשר חיתוך קל ונוח.

+בעקבות הפריצה לפני כשבועיים בחנות הדגל של בית האופנה משכית, פנה איש עסקים בינלאומי שביקש להישאר בעילום שם לבית האופנה וסיפר שהוא עוקב אחר פעילות המותג, מכיר ומוקיר את פועלו בארץ ובעולם, והביע נכונות לתמוך באופנה ישראלית דווקא בשוק הישראלי, לאחר שיחה עם הצוות הניהולי הציע לסייע בהגדלת החשיפה של אופנה ישראלית גבוהה, תוך שילוב מטרות נוספות שאותן הוא מקדם כמו תמיכה בקידום תרבות, אומנות והעצמה נשית. לטובת קמפיין החורף נבחרו שלטי החוצות של חברת "ברעם" שנרתמו לאתגר.

+ בנק מרכנתיל התגייס למען בני הגיל השלישי במטרה לסייע בשמירה על בריאותם, ולהמשיך להעניק להם שירותים בנקאיים, נציגי הבנק הגיעו עם רכב עליו מותקן כספומט נייד, לבית האבות "בית באייר" בירושלים ואפשרו לבני הגיל השלישי המקום למשוך כסף מזומן, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול. דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל אמר כי האוכלוסייה הבוגרת יותר מעדיפה בד"כ שירותי בנקאות מסורתיים. הכספומט הנייד מהווה פתרון טוב ונגיש.

+שחר פרידמן, מנכ"ל מרכז החדשנות של Visa בתל-אביב, הודיע על הצטרפותן של 3 חברות חדשות לפעילותה המאפשרת עבודה שיתופית עם תעשיית המפתחים והסטארט-אפים, מפתחי הדור הבא של פתרונות התשלום. פרידמן אמר כי הם שואפים כל העת לחבר בין חברות הפינטק הצעירות לאלפי הלקוחות ובתי העסק השותפים להם בעולם שמחפשים פתרונות לאתגרים שלהם ודרכים חדשות לבדל עצמם בסביבה תחרותית. מה שמייחד את הגישה היא ההתמקדות בשיתופי פעולה עם לקוחות ושותפים טכנולוגיים, על-מנת לספק פתרונות דיגיטליים לבעיות ולצרכים האמיתיים שעמם מתמודדים הצרכנים ובתי העסק.

+ MIT המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, משלושת האוניברסיטאות הגדולות החשובות בעולם לטכנולוגיה ומדע, ‏בחר באמן ניר הוד ליצור 3 ציורי כרום ענקיים לכניסת הבניין החדש בבוסטון בבניין יתגוררו בקרוב מוזיאון MIT, ויחידת המחקר Aurora Flight Boeing של בואינג. המוזיאון החדש של MIT משתרע על פני 3 קומות, ויכלול גלריות שתוכננו על-ידי האדריכלים המקומיים הוולר ויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    11
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully