וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה: הבחירות הסתיימו, השווקים התפוצצו

4.11.2020 / 23:00

אחרי העצבנות של השבועות האחרונים, סיום הבחירות גרם לסוחרים להתפוצץ. נאסדק עלה בכמעט 4 אחוזים, דאו ג'ונס המריא ביותר מאחוז וחצי ומניות הטכנולוגיה החזירו את מה שאיבדו בשבוע שעבר. זינוק של יותר מ-8 אחוזים לפייסבוק

בווידאו: טרם ספירת הקולות טראמפ הכריז על ניצחון, ביידן אומר שהוא ניצח/צילום: רויטרס

השוק היה צריך את זה. אחרי שבועות של עצבנות ותנודות הסתיימו הבחירות לנשיאות בארצות הברית, ועוד לפני היוודע התוצאות הסופיות וול סטריט נשמה לרווחה. כבר בבוקר הורו החוזים העתידיים על עליות חדות, שהתחלפו בירידות לזמן קצר ולאחר מכן חזרו לעליות.

האנליסטים טענו שוול סטריט תתקשה להתמודד עם חוסר ודאות, שאכן הייתה בשעות הבוקר, אולם נדמה שהסוחרים רק רצו שהכול יהיה מאחוריהם והשוק התפוצץ עוד לפני שנודעה זהותו של הנשיא. נאסדק עלה בקרוב ל-4 אחוזים, דאו ג'ונס הוסיף אחוז וחצי.

ג'ו ביידן ודונלד טראמפ 4 בנובמבר 2020. רויטרס
הסוחרים רצו שהכול יהיה מאחוריהם - ופלטו אנחת רווחה/רויטרס

התאוששות נרשמה בגזרת מניות הטכנולוגיה, שהשילו לא מעט מערכן בשבוע שעבר. אמזון עלתה ביותר מ-6 אחוזים, אפל החזירה לעצמה 4.1 אחוזים, פייסבוק זינקה ב-8.3 אחוזים וגוגל המשיכה את המומנטום מהשבוע שעבר והוסיפה עוד 6 אחוזים.

גם הבורסה בתל אביב זיהתה את הסנטימנט המוקדם ועלתה ביותר מאחוז. מדד הטכנולוגיה עלה ביותר משני אחוזים ומדד הבנקים בקרוב לאחוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"יהיה לביידן קשה להוביל להעלאת מיסים" (דודי רזניק. אסטרטג ריביות בלאומי שוקי הון)

"עליות שערים חדות נרשמ ביום המסחר בארה"ב. המדדים המובילים עלו בשיעור של מעל ל-2 אחוז בממוצע בהובלת מניות הטכנולוגיה העולות בשיעור ממוצע של קרוב ל-4 אחוז. העליות נרשמו על רקע הערכה כי ההכרעה קרובה וביידן קרוב לכבוש את הבית הלבן, כאשר הוא מוביל במישיגן, אריזונה ונבאדה ובמידה וינצח שם יבטיח את הנשיאות.

"הנשיא טראמפ צפוי לפנות לבתי משפט, אולם השוק סבור ככל הנראה כי מדובר בצעד ללא תכלית. המגמה החיובית גם מוסברת בכך שגם אם ביידן ינצח, הסנאט לא יהיה בשליטה דמוקרטית ולכן יהיה קשה להוביל צעדים כמו העלאות מיסים, דבר חיובי לשוק המניות כמובן. תשואות איגרות החוב הממשלתיות יורדות חדות על רקע הערכה כי ביזור הכוח בבתי הנבחרים יוביל לחבילת סיוע צנועה יחסית, שלא תכביד על החוב הממשלתי כפי שהיה צפוי במקרה של ניצחון דמוקרטי סוחף הכולל את בתי הנבחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully