וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג שמחזיר את הבום בוקס לאופנה

בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל

26.11.2020 / 8:00

בשנות ה-80 וה-90 אי אפשר היה לפספס אנשים עם קצב וסטייל, נושאים על הכתף את הרמקול הנייד שלהם. כיום, ה-Bumpboxx כובשים כל פינה בעולם ועכשיו נוחתים גם בישראל כדי להביא את הבשורה. מה החידושים הגדולים, למה זה כל כך איכותי ומיוחד ואיפה אפשר לקנות - כל התשובות

סטודיולנד בום בוקס. אתר bumpboxx.com,
סטייל וקצב. ה-Bumpboxx מגיע לכבוש גם את ישראל/אתר bumpboxx.com

ב-1989 יצא לקולנוע "עשה את הדבר הנכון", אחד הסרטים הכי טובים ושערורייתיים אי פעם. הוא מציג את סיפורה של שכונה אפרו-אמריקאית תוססת ופרועה בברוקלין ואחת הדמויות הזכורות והאהובות ביותר בו הייתה "רדיו ראחים" (ביל נאן). את השם המיוחד שלו מקבל רדיו ראחים בגלל שלכל מקום שהוא הולך, הוא לוקח איתו את הבום בוקס שלו ומשמיע מוזיקה שנותנת את הקצב הנכון והמשמעות לסרט כולו.

הדמות הזו, של רדיו ראחים, הפכה למודל לחיקוי עבור המוני צופים ובימים ההם, של שנות ה-80 וה-90, הבום בוקס היה שיא האופנה ורבים נהנו ללכת בסטייל, עם הרמקול על הכתף ולהשמיע את המוזיקה שלהם. האופנה ההיא אומנם נעלמה לתקופה מסוימת, אבל כיום, עם פריחתם המחודשת של הרמקולים הניידים (והמשוכללים הרבה יותר, כמובן), היא חוזרת בענק, כפי שאפשר לראות עם ה-Bumpboxx, מותג הרמקולים הניידים שכובש את השוק ומשווק בישראל בבלעדיות על ידי סטודיולנד.

ה-Bumpboxx כבר נכנסו לליבם של המונים מעבר לים, בארצות הברית, דרום אמריקה ואירופה וכעת, הם נוחתים גם בישראל ועושים זאת... חזק! הרמקול הנייד מוביל את הטרנד העירוני החדש בכל רחבי העולם וגם הסלבס מזמן בעניינים, כאשר את המותג מובילים בין היתר הראפרים סנופ דוג ואי-40.

דרך ה-Bumpboxx, הם חוזרים יחד עם הלקוחות המרוצים אל הימים הנוסטלגיים והמהנים של המילניום הקודם, בתוספת האפשרויות החדשניות לייצר חוויה מדהימה, שכן ה-Bumpboxx מגיע בדגמים וגדלים שונים, החל מהדגם הקטן והקל ביותר איתו אפשר ללכת לכל מקום, כל הזמן ועד לרמקול עוצמתי במיוחד, כזה שיכול להרקיד את כל הפארק. בנוסף, אפשר לחבר לרמקולים גיטרה ומגבר או מיקרופון ולייצר שואו אמיתי.

מעבר להופעות ומסיבות למיניהן, הרמקול הנייד החדש מתאים לכל אחד שרוצה ליהנות ממוזיקה, לא משנה איזו פעילות הוא עושה - ה-Bumpboxx יכול לשרת מצוין אתלטים, שמגיעים למגרש להתאמן וצריכים את הקצב הנכון לכך, הוא יעשה את העבודה גם לאלה שעובדים באוויר הפתוח על הפיטנס שלהם והוא כמובן מה שאתם רוצים שיהיה לכם לקריוקי או אפילו ישיבה עם החבר'ה. לא משנה מה בא לכם לעשות, מוזיקה היא חלק מהחיים ורמקול נייד איכותי משדרג את החוויות האלו.

ואם כבר חוויות, הרי שכולנו נתקענו בבית יותר מדי בתקופה האחרונה וה-Bumpboxx הם אחת התשובות האולטימטיביות שאנחנו יכולים לתת למצב המתסכל הזה. בימים בהם אין מסיבות, כל המועדונים סגורים ובפאבים ובדאנסברים הבירה לא זורמת, זה הרגע שלנו לחשוב יצירתי ומחוץ לקופסה ולהרים את מצב הרוח עם מסיבה משלנו. זה המותג שמוציא את הקורונה לחל"ת.

איך עושים את זה? ה-Bumpboxx מציע שני יתרונות מרכזיים בולטים: איכות וסגנון. מבחינת האיכות, הוא לא כמו הרמקולים הסטנדרטים שתוכלו למצוא היום בשוק. למשל, הוא הרבה, הרבה יותר עוצמתי ולדגם הגדול ביותר (Uprock V1S) יש עוצמה בהספק של 1,000 וואט! לשם השוואה, רמקולים שגרתיים מגיעים ל-30 או 40, גג 60 וואט. אפילו ה-Bumpboxx הקטן ביותר, ה-Ultra Bluetooth מציע הספק של 140 וואט.

לכך תוסיפו את הדגש המיוחד שהרמקולים האלו שמים על הבס, האפשרויות הרבות באקולייזר, שיתאימו את עצמן לכל סגנון מוזיקלי, הידית הנוחה לאחיזה ונשיאה, שאין ברוב הרמקולים ואת הסוללה המעולה, שמאפשרת לכם להיות ניידים 12-22 שעות, תלוי בגודל הדגם. הסוללה נטענת בלי שום בעיה, את המוזיקה אפשר לנגן דרך בלוטות', USB או MicroSD ואלו שרוצים לחיות נכון יכולים אפילו להציב בבית שני רמקולים שונים ולקשר ביניהם ללא צורך בכבל.

ומה לגבי הסגנון? בישראל, סטודיולנד, זירת הצילום והסאונד של ישראל, המשווקת הבלעדית של מותג bumpboxx בארץ, מציעה חמישה דגמים שונים ומלהיבים, בגדלים משתנים ולא פחות חשוב - כל דגם מגיע בצבעים ועיצובים שונים, כולל שני סוגי גרפיטי, כך שכל אחד שאוהב קצב בחיים יכול למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש. ועכשיו, לכבוד חודש הקניות הגדול אונליין, עם SHOPPING IL ב-10 בנובמבר ובלאק פריידי ב-24 בנובמבר, סטודיולנד גם משיקה עבורכם את Bumpboxx במחיר היכרות ו-15 אחוז הנחה.

אז אם נמאס לכם להיות בבית, ובא לכם לעשות קצת שמח לעצמכם ולעולם על חוף הים, בפארק או בגינה שלכם בחצר, ה-Bumpboxx הוא התשובה. להרגיש באייטיז, לחיות ב-2020.

לאתר סטודיולנד

בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully