וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": מינויים, שינויים, מיתוגים ועוד

10.11.2020 / 0:30

היכרות עם Myzone, פיתוח ישראלי חדש לשמירת מרחק בין אנשים, פנאקסיה מייצאת לגרמניה, שלמה Sixt משכיר רכבים באיי סיישל וערכות לבדיקות מהירות של קורונה. כל מה שקרה במחצית הראשונה של השבוע

בווידאו: אחרי 8 שבועות חנויות הרחוב נפתחו חדש/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

מינויים

ד"ר חגי פרנקל, סגן קצין רפואה ראשי בצה"ל בעבר, מונה לראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות. המחוז מונה כ- 600,000 חברים ופרוס מחולון ובת ים במערב, דרך מודיעין, בית שמש, ירושלים ועד למעלה אדומים במזרח.

ד"ר פרנקל, מומחה ברפואת נשים ובוגר תואר שני במינהל מערכות בריאות, פרש מצה"ל בדרגת אל"מ לאחר שירות ארוך ומשמעותי, במהלכו ביצע שורת תפקידים מבצעיים ותפקידי פיקוד ומטה בכירים. בתפקידו האחרון כיהן כסגן קצין רפואה ראשי - ניהל את עבודת המטה של חיל הרפואה, הוביל את הפעילות המבצעית, את הפעילות הכלכלית ואת תחום משאבי האנוש, יזם רפורמה במערך האחים והאחיות של צה"ל, ייסד את תחום החדשנות הרפואית הצבאית והטמיע פיתוח מנהיגות רפואית בהכשרות של אלפי מפקדים בסדיר ובמילואים. ד"ר פרנקל החליף בתפקידו את מר גידי לשץ, שכיהן בתפקיד בשש השנים האחרונות.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר פרנקל: "פנדמיית הקורונה מניחה לפתחינו את האתגרים הגדולים שאיתם נידרש להתמודד בשנים הקרובות, ומבליטה את העוצמות של מכבי. יש לנו אחריות לחזק את הרפואה בקהילה ולשפר את איכות החיים של החברים שלנו באמצעות שילוב של יכולות טכנולוגיות ואנושיות. אני משוכנע שיחד עם הרופאים, המנהלים והצוותים המצוינים שלנו נמשיך להצעיד את מחוז ירושלים והשפלה קדימה, נמשיך בתנופת הפיתוח וניתן שירות רפואי מקצועי, איכותי ואנושי למטופלים שלנו".

רן סער, מנכ"ל מכבי: "אני מברך את ד"ר חגי פרנקל על כניסתו לתפקיד המעניין בתקופה מאתגרת זו, ויודע שיוביל את המחוז באופן מקצועי, איכותי ואנושי".

ד"ר חגי פרנקל. יחצ,
ד"ר חגי פרנקל/יחצ

חברות, מוסדות וטכנולוגיה

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל ו- Neuraxpharm, שותפתה חברת הפארמה הגדולה באירופה בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS) הודיעו היום (א') על השלמת הליך הרישום וקבלת אישור רגולטורי סופי מרשויות הבריאות בגרמניה, שוק הקנאביס הגדול והצומח באירופה, לשיווק והפצה של סדרת מוצרי פרימיום מבוססי שמן קנאביס רפואי. המוצרים ישווקו בגרמניה תחת השם Naxiva-Panaxol.

סדרת מוצרי Naxiva-Panaxol מיוצרת על ידי פנאקסיה על פי תקן EU-GMP בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים, באיכות גבוהה ובמינון קבוע של חומרים פעילים בכל סוג מוצר ומיוצרים מחומר גלם המגודל על ידי שותפתה של פנאקסיה, שיח מדיקל גרופ. פנאקסיה הינה החברה הישראלית הראשונה שמקבלת היתר שיווק למוצרי קנאביס רפואי בגרמניה.

היתר השיווק התקבל לאחר תהליך בדיקה קפדני ומורכב של רשויות הבריאות בגרמניה, שארך כ-8 חודשים וכלל בדיקת עומק אודות מפעל החברה ואיכות מוצריה- ובהן אבטחת האיכות, בקרת איכות, בדיקות יציבות ועוד. אישור זה מתיר ל- Neuraxpharm, שותפתה האסטרטגית של פנאקסיה, לשווק את המוצרים בגרמניה לרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במספר רחב של מחלות, כגון: פיברומיאלגיה (כאב כרוני), תסמונת לחץ פוסט-טראומתית (PSTD), כאב כרוני, סרטן, מחלות מעי דלקתיות ועוד.

בשבוע שעבר הודיעה פנאקסיה על ייצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה של תפרחות קנאביס רפואי בעקבות היתר הייצוא שקיבלה שותפתה, חברת הקנאביס הרפואי שיח מדיקל. כעת, פנאקסיה רושמת לזכותה הישג נוסף בדרך לייצוא לשוק הגרמני.

פנאקסיה היא החברה הישראלית היחידה כיום בעלת תקןEU-GMP מרשות בריאות אירופאית המאפשר ייצוא של כל סוגי מוצרי הקנאביס הרפואי למרבית מדינות אירופה. החברה כבר החלה בייצור המוצרים על מנת לשלוח לגרמניה אצוות ראשונות עם קבלת היתר הייצוא. במקביל, החברה נערכת לייצור המוצרים באמצעות מתקן הייצור במלטה, כחלופה זמנית עד להסדרת ייצוא מישראל.

בנוסף לסדרת המוצרים שאושרו כעת לשיווק, במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Neuraxpharm יוגשו בהמשך בקשות לרישום ולשיווק של מוצרים מתקדמים נוספים שפיתחה פנאקסיה, כולל טבליות, פתילות (נרות) ומוצרים לשאיפה על פי דרישות הרגולציה בגרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דדי סגל מנכ"ל פנאקסיה. יחצ,
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה/יחצ

בנוסף, פנאקסיה הודיעה היום (ג') על קבלת היתר לייצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה של שמנים מבוססי קנאביס רפואי ממשרד הבריאות. השמנים מיוצרים על ידי פנאקסיה בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים, באיכות גבוהה ובמינון קבוע של חומרים פעילים בכל סוג מוצר ומיוצרים מתפרחות קנאביס המגודלות על ידי שותפתה של פנאקסיה, חברת בטר - קאן פרמצבטיקה (Better). ייצוא מסחרי ראשון של השמנים לאוסטרליה ותחילת מכירות צפוי עד סוף שנת 2020. למיטב ידיעת החברה, פנאקסיה הינה החברה הישראלית הראשונה שקיבלה היתר לייצוא מסחרי של שמנים מבוססי קנאביס ממשרד הבריאות בישראל.

השמנים לייצוא לאוסטרליה הינם שמנים מסוג EPI המיוצרים מתפרחת קנאביס המגודלת על ידי Better, ומיועדים בעיקרם לטיפול בילדים עם אפילפסיה או על הספקטרום האוטיסטי שהחברה מוכרת כיום במחיר מסובסד עבור מאות ילדים בישראל. חשוב לציין כי ישראל הינה פורצת דרך ומובילה בינלאומית בכל הנוגע לטיפול בילדים באמצעות שמני קנאביס רפואי וכעת גם זוכה להכרה באוסטרליה ובעולם לטיפול האפקטיבי לסובלים מאפילפסיה חשוכת מרפא ואוטיזם.

היתר הייצוא התקבל לאחר שבשבוע שעבר (ה') הודיעו פנאקסיה ושיח מדיקל על קבלת היתר ייצוא לתפרחות קנאביס רפואי ולאחר שהשבוע (א') הודיעה פנאקסיה על קבלת היתר שיווק לסדרת מוצרי קנאביס רפואי בגרמניה. פנאקסיה היא החברה הישראלית היחידה כיום בעלת תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית המאפשר ייצוא של כל סוגי מוצרי הקנאביס הרפואי למרבית מדינות אירופה ולמדינות נוספות.

seperator

חברת קניאל זכתה בפרס כוכב ישראל 2021 - תחרות האריזות החדשניות בישראל, בחסות WordStar Packaging Award

החברה מציגה פיתוח חדשני, מהפכני ופורץ דרך לאריזת טונה ממתכת - Squeeze It אשר זכה בימים אלו בפרס כוכב ישראל 2021 - תחרות חדשנות באריזה, מטעם התאחדות התעשיינים ובהובלת מכון האריזה. התחרות המקומית מהווה שלב ראשון להשתתפות בתחרות הבינלאומית המובילה בעולם WordStar Packaging Award.

Squeeze It הוא פטנט ייחודי לניקוז שמן ע"י רכיב מיוחד בתחתית הקופסא, המאפשר סחיטה והגרת השמן במוצר, מבלי להתלכלך בעת הפתיחה. מדובר בחדשנות בתחום מסורתי, שלא מאופיין בשינויים ומציע מוצרים בטכנולוגיה קיימת מאז המצאתה. טכנולוגית שאיבה פנימית מגירה בקלות את הנוזל דרך פתח ה Easy Open הקדמי, שעה שהרכיב המשמש כמשאבה, מכניס אויר לקופסא, ומנקז את השמן בצורה קלה ונקייה. המוצר עשויי כולו מפלדה מיוחדת עם גמישות מדודה שניתנת למיחזור מלא ולהפרדה ע"י מגנט במרכזי איסוף פסולת למחזור.

seperator

Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, הוכרזה היום כ- "APN Consulting Partner of the Year" לשנת 2020 בישראל.

פרסי שותף APN מעניקים הכרה לחברי רשת השותפים שלAmazon Web Services (AWS), המשמשים כמנהיגים וממלאים תפקיד מפתח בסיוע ללקוחות להניע חדשנות ולבנות פתרונות על גבי AWS.

זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT: "אנו שמחים וגאים על זכייתנו בתואר שותף השנה של AWS בישראל לשנת 2020. מזה מספר שנים, Automat-IT ממנפת את הטכנולוגיה והשירותים של AWS והתואר ממחיש את המחוייבות העמוקה שלנו ל- AWS, שמתבטאת בהחלטה אסטרטגית שלקחנו לפני שנתיים ולפיה: All in AWS, שהכוונה הנה מיקוד אך ורק במוצרי AWS. מאז, לא חסכנו מאמצים בהכשרה ממוקדת ומקצועית של כל הצוותים שלנו, בביצוע עשרות הסמכות ומבחנים ובפיתוח מתודולוגיות פורצות דרך וחדשניות, המותאמות לעבודה עם AWS. אין ספק שהזכייה בפרס, היא הכרה והוקרה ביכולות המקצועיות ובמחויבות שלנו שמתורגמים לתוצאות בשטח.

כחברתDevOps מובילה ביצענו במהלך השנה האחרונה פרויקטים רבים של מיגרציה לענן של אמזון, כולל פתרון מקצה לקצה, כלומר משלב האפיון למעבר לאמזון ועד שלב שבו המערכת רצה בפרודקשן וכמובן עזרה בתמיכה במערכות הפרודקשן 24/7. כל זאת עבור מגוון רחב ביותר של לקוחות, החל מסטארטאפים, אותם הדרכנו כיצד להפיק את המירב מעבודה ופיתוח בענן, ועד חברות ענק כגון אמדוקס, סינמדיה, רשות הטבע והגנים ועוד.

אנו עם הפנים קדימה וממשיכים במגמת הצמיחה שלנו, כשמטרתנו להמשיך ולמנף את שיתוף הפעולה שלנו עם AWS בישראל וב- EMEA, תוך כיבוש תחומים ויעדים נוספים ותוך חתירה ליעד של הגעה למעמד של AWS Premier Consulting Partner".

זיו קשטן. ענבל מרמרי,
זיו קשטן/ענבל מרמרי

במסגרת מגבלות התו הסגול בימי הקורונה הדורש שמירת מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם ,פיתחו קבוצת יזמים בינם בוגרי סיירת מטכ"ל ומומחים מבית החולים איכילוב המצאה ישראלית שנרשמה כפטנט עולמי המאפשרת מעקב אישי לשמירת ריחוק חברתי של 2 מטר בין אדם לאדם -מכשיר Myzone.
לאחר תשעה חודשים של פיתוח קדחני נולד Myzone , מכשיר חדשני וייחודי המסמן באמצעות קרן לייזר את המרחב האישי של כל אדם הלובש אותו. צוות הפיתוח יצר מכשיר יעיל, נוח לשימוש ומתאים לכל אדם בכל גיל. קרן הלייזר מסמנת קשת על הקרקע ומזכירה לסובבים לשמור על מרחק לפי ההנחיות. כאשר אנו לובשים את מכשיר ה-Myzone הוא משמש תזכורת חיה לחשיבות של השמירה על ריחוק חברתי
גיא דקל ממפתחי מכשיר ה- Myzone מציין " המטרה הינה ליצור סטנדרט אותו ניתן ליישם בכל מפגש חברתי רב משתתפים - מרכזי קניות, בתי הספר, הופעות מוזיקה, הפגנות וירידים.

לראשונה נוסה מכשיר ה- Myzone בעצרת בכיכר רבין לציון 25 לרצח רבין כדי לאפשר למארגני העצרת שמירה על המרחב האישי של כל אדם המשתתף בעצרת.

מכשיר מייזון. Other Planet,
מכשיר מייזון/Other Planet

קבוצת GoldBond (קונטרם) משיקה את המרלו"ג המתקדם ביותר בישראל למסחר מקוון תחת המותג eGold, אשר יפעל על פי שיטות העבודה של מחסני האיקומרס המובילים באירופה ובארה"ב. eGold תעניק שירותי קליטה, אחסון, מיון והפצה לבתי עסק שונים המעוניינים לבצע מסחר מקוון בישראל. עלות הקמת המרכז הרובוטי נאמדת בהשקעה של יותר מ - 30 מיליון ש"ח. המרלו"ג ממוקם סמוך לכניסה הצפונית של העיר אשדוד, בשטח של כ-20,000 מ"ר, משתמש בטכנולוגיית רובוטים אוטונומיים, שיתפעלו את כל מערך המיון והליקוט במחסן בצורה אוטומטית. הרובוטים פזורים ברחבי המרלו"ג, בשטח סטרילי לחלוטין מכל מגע אדם, וכאשר מתקבלת הזמנה עם פריט מסוג מסוים, יודעים הרובוטים לשלוח את אותו פריט אל מתחם האריזה וההפצה תוך שניות ספורות - תהליך שבמחסנים ידניים כפי שמקובל לרוב בישראל, היה לוקח זמן רב וכוח עבודה יקר.

יותם בן ארי, מנהל eGold: אנו שמחים להציע את שירותי לוגיסטיקה המתקדמים בישראל, לאפשר לבתי העסק לפנות את זמנו ולהתפנות לענייני מכירות וחיזוק העסק, ולצרכנים הישראלים ליהנות ממהירות ומדיוק שלא נראו עד כה בשוק הישראלי".

קבוצת GoldBond. יחצ,
GoldBond/יחצ

חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס (Lightricks) משיקה אפליקציה חדשה - Filtertune, המאפשרת למשתמשים לייצר פילטרים מותאמים אישית לתמונותיהם בקלות ובמהירות. האפליקציה פועלת כרשת חברתית בה המשתמשים יוצרים, אוספים ומשתפים פילטרים לתמונות עם משתמשים אחרים.

האפליקציה החדשה פותחה לאחר מחקר מעמיק שבוצע בלייטריקס, במסגרתו זוהתה תופעה לפיה משתמשים יוצרים בעצמם פילטרים ומשתפים אותם באופן עצמאי ברשתות החברתיות. התופעה מקבלת משנה תוקף עבור יוצרים המציעים פילטרים שיצרו לשימוש על ידי קהל העוקבים שלהם.
Filtertune נולדה במטרה לייעל את תהליך עריכת התמונות ושיתוף הפילטרים תוך העצמת המשתמשים ויכולותיהם היצירתיות. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשתף פילטרים שיצרו עם עוקבים וחברים על ידי הוספת קוד לסריקה (קוד QR), ייחודי להם, בעת שיתוף התמונה באינסטגרם . המשתמשים יוכלו להוריד פילטרים שיצרו חברים, יוצרי אמנות ואף סלבריטאים שאחריהם הם עוקבים על ידי צילום מסך של קוד ה- QR. אותם פילטרים שנסרקו נשמרים לשימוש בפעם הבאה שהמשתמש נכנס לאפליקציה.

בניגוד לאפליקציות פילטר אחרות הקיימות בשוק, Filtertune מבצעת זיהוי סמנטי בטכנולוגיית AI במטרה לזהות אזורים בתמונה אותם המשתמשים היו רוצים לערוך בנפרד, כגון שמיים, אנשים או מים, ולהחיל שינויים על כל איזור כזה בהתאם. לדוגמא, באפשרות משתמשי האפליקציה ליצור במהירות סגנונות דיוקן מותאמים או תמונות נוף מדהימות על ידי עריכת השמיים בכיוון אחד והאובייקט בתמונה בכיוון אחר, ברגעים ספורים. בעוד שאפליקציות אחרות מאפשרות עריכת תמונות עם פילטרים כלליים והוספת Overlay באפקטים של מציאות רבודה, Filtertune מתמקדת בעריכת תמונות המתכתבת עם התוכן בתמונה ומאפשרת עריכות מורכבות באופן פשוט.

"כיום, יותר מתמיד, אנשים ברחבי העולם חוקרים את היצירתיות שלהם, מביעים את עצמם ומתחברים לאנשים אחרים בדרכים ייחודיות ומהנות. Filtertune, המוצר הרביעי שהשקנו השנה, מייצג את הרצון הזה בדיוק, הרצון להתחבר ולשתף את הקהילה בביטוי עצמי שכל אחד מאיתנו יכול לחוות. כל אחד מהמוצרים שלייטריקס מפתחת שייכים לאקוסיסטם יצירתי רחב ואנחנו, כחברה, נמשיך לטפח את קהילת היוצרים הגלובלית שלנו", אומר ד"ר זאב פרבמן, מייסד-משותף ומנכ"ל לייטריקס. "אפליקציות אחרות שלנו, המדגישות ביטוי עצמי בתמונות המפורסמות ברשתות החברתיות, Facetune2 ו- Quickshot, רשמו גידול של 30% ו-35%, בהתאמה, בקרב משתמשים בתקופה האחרונה. Filtertune, המצטרפת כעת למשפחת המוצרים של לייטריקס, תהפוך את תהליך יצירת הפילטרים המקוריים לקל ונוח, תוך שהיא מייצרת אסתטיקה אומנותית לצד שיתוף ולמידה מיוצרים אחרים ברשת".

Filtertune זמינה להורדה בחינם למכשירי -iOS ב-AppStore.

Filtertune. יחצ,
Filtertune/יחצ

מיד עם ההודעה על פתיחת השמיים עבור ישראלים באיי סיישל, נערכה שלמה SIXT לפתיחה מחודשת ומיידית של מערך ההזמנות עבור ישראלים ביעד המבוקש וערוכה למתן מענה לביקושים גבוהים. בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה SIXT: "כבר עם ההודעה בדבר פתיחת השמיים עבור ישראלים באיי סיישל, הבנו מייד שהביקושים עומדים להיות גבוהים בהרבה ממה שאנו רגילים לראות בעונות תיירות רגילות ביעד הזה ונערכנו בהתאם. חברת שלמה SIXT באמצעות זכייניה ברחבי העולם ממשיכה להציע פתרונות לנוסע הישראלי לכל מטרה ובכל יעד. אנו מאפשרים לשכור רכבים באיי סיישל וזה מגיע בהמשך לפתיחת יעדים חדשים כמו אבו דאבי ודובאי שפתחנו רק לאחרונה. נמשיך לפתוח יעדים נוספים, ככל שהצרכן הישראלי ידרוש".

חברת שלמה SIXT ממשיכה לספק פתרונות לכל יעדי ההשכרה עבור הנוסע הישראלי. איי סיישל, בין היעדים הבודדים שמאפשרים כניסה לישראלים ללא בידוד מסתמן כלהיט של החורף הקרוב. חברת שלמה SIXT מציעה באמצעות זכיין SIXT המקומי השכרות רכב בשדה התעופה של סיישל ובעוד חמש תחנות שונות ברחבי האיים, הכוללות בתי מלון, נמל הקרוזים ועוד.

בועז יעקובי. יחצ,
בועז יעקובי/יחצ

מסתמן כי השגרה שאחרי פתיחת הסגר השני תתבסס על בדיקות קורונה מהירות היכולות לסייע מול ההתפרצות המהירה מאוד של הנגיף. משלוח חדש ונוסף הכולל כ - 30 מכשירים מתקדמים של בדיקת סופיה לזיהוי קורונה נחת אמש בישראל, הישר מתאגיד קווידל האמריקאי. בכך הושלמה הגעתם של 300 מכשירים בהזמנת משרד הבריאות. ברחבי ארצות הברית כבר פועלים כ - 55 אלף מכשירים וישראל היא המדינה הראשונה בעולם מחוץ לארצות הברית שקיבלה את הטכנולוגיה וכבר מפעילה אותה. הודות לסופיה ולפעולות נוספות שננקטו, עברה מדינת ישראל ממצב של מחסור אקוטי בבדיקות למצב של נגישות מקסימלית. לאחרונה הצטרפו עוד מדינות כמו בריטניה, צרפת, אירלנד, הולנד, דנמרק, גרמניה וסלובניה, כך שבכל שבוע כבר מתבצעות ברחבי העולם כ - 2 מיליון בדיקות סופיה. משרד הבריאות האמריקאי ה - NIH חתם לאחרונה על הסכם ייצור עם תאגיד קווידל, הכולל מענק של 71 מיליון דולר אשר ניתן במטרה להרחיב את כושר הייצור לקצב של 4 מיליון בדיקות בשבוע.

מדובר בטכנולוגיה חדשה ופורצת דרך אשר אושרה לאחרונה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA ומשרד הבריאות, המאפשרת לבצע כ - 40 בדיקות בשעה ולקבל תשובה במקום תוך 15 דקות ללא תלות במעבדה או צורך בשינוע דגימות. סופיה היא בדיקת האנטיגן הראשונה בעולם לזיהוי קורונה שה - FDA האמריקאי אישר ובשבועות האחרונים כבר נפרסו בארץ מכשירים בבתי אבות, דיור מוגן ומוסדות גריאטריים במסגרת פרויקט מגן אבות ואימהות. עלות הטכנולוגיה של סופיה היא כשליש מעלות בדיקת מעבדה רגילה, ללא הוצאות שינוע דגימות או השקעת משאבים למבנה. לצורך הכנסתה לארץ בתוך מספר שבועות, הוקם מערך של כ - 2,500 אנשי צוות רפואי שעברו הדרכה ללא כל השקעה כספית נוספת.

בימים האחרונים נשמעו קולות מסתייגים מהשטח עם ציפייה לרגישות יתר של הבדיקה, בהקשר זה יודגש כי הכנסת טכנולוגיות חדשות ללא קשר לתוצאות טובות או מצוינות, כרוכה לעיתים בהתנגדויות ונובעת ככל הנראה מחוסר היכרות עם יתרונות הטכנולוגיה, מטכנו פוביה או מרצון להישאר בעידן טלפון החוגה כשכל העולם התקדם לעידן הסמארטפון. חשוב לזכור, מדובר בטכנולוגיה חדשה שמראה ביצועים מרשימים יחסית ליתר החלופות הקיימות בארץ ובעולם. נכון להיום בעוד החיסון הוא עדיין בגדר תקווה והנגיף ממשיך להכות בכוחניות, סופיה מהווה חלופה איכותית ואמינה. זהו מאבק לחיים או למוות מול נגיף שמתפשט במהירות ולכן צריך נגדו אמצעי בדיקה מהירים. נכון, ישנם בעולם עוד אמצעים זריזים שנמצאים בתהליך פיתוח, אבל רובם עדיין בגדר הרפתקה שלא הוכחו מחקרית.

בדיקת קורונה מהירה. סופיה ישראל,
ערכות הבדיקה של סופיה ישראל/סופיה ישראל

ביטוח ישיר נכנסת עמוק יותר לתחום ביטוחי הבריאות. החברה מצויה כבר כיום בתחום, אולם בפרופיל ובנתח שוק נמוך, ועתה, לאחר מיפוי מקיף של התחום וצרכי הלקוחות, היא משיקה מחדש את תחום הבריאות עם שורה של מוצרים חדשים המותאמים אישית ללקוחות, עם מעטפת רחבה ביותר, רמת כיסוי גבוהה ביותר ובמחירים משתלמים ואטרקטיביים ביותר.

קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר: "מזה 26 שנים שאנחנו מייצרים ומניעים את התחרות בשוק הביטוח. ביטוח ישיר יודעת כבר שנים לייצר ללקוחות אלטרנטיבה איכותית ותחרותית, ועכשיו אנחנו עושים זאת גם בבריאות. ביטוח ישיר נכנסת מחדש ובעוצמה לשוק ביטוחי הבריאות ותציע ללקוחות, בדגש על קהל המשפחות הצעירות, את ביטוחי הבריאות הטובים בשוק, עם הכיסוי הרחב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. זאת, בהמשך לאסטרטגיה של החברה, הכוללת, בין השאר, הענקת שירותי פרמיום לכל הלקוחות וללא תוספת תשלום." עוד הוסיף "אנו ממשיכים לומר ללקוחותינו שברגעים שצריך ביטוח 'תשאירו את זה לנו'. ובביטוח בריאות, אין חשוב מחברת ביטוח שיודעת לעמוד לצד לקוחותיה ברגעים המאתגרים של התמודדות עם מצבים רפואיים".

ביטוחי הבריאות הם חלק ממהפכת השירותים שמבצעת ביטוח ישיר, הכוללת מוצרים ושירותי פרמיום, ללא תוספת תשלום, עבור כל המשפחה, לכלל לקוחותיה, עם התפיסה ש"ברגעים שצריך ביטוח, תשאירו את זה לנו". מבין שורת המוצרים שהושקו בשנה האחרונה נראה את מוקד 24/7 ושירות 'ישיר עד אליך' המופעלים בזמני תאונה, הטבת תשלום יחיד על כיסויים בביטוח שני רכבים במשפחה ואפליקציית "ישיר-צעיר" המבטחת נהגים צעירים לפי ק"מ, ביטוח לפי ימים וגם פוליסה שנתית.

seperator

המרכז הטכנולוגי להנדסאים במכללת ספיר הוגדר "מכללה ירוקה" זאת לפי דירוג המכללות הטכנולוגיות של מה"ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית) במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המקנה עצמאות ואוטונומיה בפעילות המכללות הטכנולוגיות בשורה של נושאים.

הדירוג של מה"ט מעיד על מדדי השגיות ודיפלום (אחוז הסטודנטים המקבלים דיפלומה) גבוהים בהתאם לדרישות מדדי מה"ט. הגדרת המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר כמכללה ירוקה מקנה למכללה חופש בהתאמת תכניות הלימוד וסגל המרצים בהתאם לדרישות שוק התעסוקה והתעשייה ובכך נהנה הסטודנט מלימודים במכללה גמישה שעוסקת בעיקר בהכנתו לשוק העבודה בזמן אמת.

דודו שלמה, מנהל המרכז הטכנולוגי: "זוהי גאווה אדירה עבורנו. העובדה כי המכללה מוגדרת כ"מכללה ירוקה" בשנה שבה משבר הקורונה מעיב ומשפיע על כל אורחות החיים, היא הוכחה לגדולתם של הסטודנטים ושל סגל ההוראה".

דודו שלמה. אדוה אודיה אוגן, אגף שיווק ויח''צ, מכללת ספיר,
גאווה אדירה. דודו שלמה/אדוה אודיה אוגן, אגף שיווק ויח''צ, מכללת ספיר

פייסבוק ישראל מכריזה על הקמתו של ה-Commerce School - בית ספר למסחר מקוון, שיציע תכנית הכשרה ייחודית ליזמים ישראלים מתחום המסחר. תכנית זו נועדה לעזור לעסקים להאיץ מכירות ברשת, להגיע ללקוחות חדשים, לצמוח ולהתרחב למכירה גלובלית. התוכנית תימשך כחודשיים ותכלול הכשרה מקצועית, סדנאות, הרצאות והנחייה אישית לעסקים המשתתפים.

העסקים שישתתפו בתוכנית ייקחו חלק בהכשרה מקיפה ומעמיקה, שתתבסס על חומרים מקצועיים מטעם מומחי מסחר מקוון מפייסבוק ומחוצה לה. העסקים ישתתפו בסדנאות והרצאות שיקנו ידע וכלים רלוונטיים וכן יזכו לליווי צמוד של בכירי התעשייה לאורך התהליך. ההרשמה לתוכנית תימשך עד ה-22 בנובמבר, שלאחריהם יתקבלו כ-30 עסקים שייקחו חלק בתוכנית. המחזור הראשון של התוכנית צפוי לצאת לדרך כבר בחודשים הקרובים.

תרבות ואוכל

לשכת התיירות של איטליה (ENIT) ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שיתקיים, בין התאריכים: 23-29 בנובמבר, במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם. במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל, יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים.

הסדנאות אשר יוצעו יהיו סביב קולינריה איטלקית, כגון: פיצה, ריזוטו, פולנטה, לחם, יין, שמן זית, שוקולד - הכנת פרלינים, סדנת נוטלה ומתכונים לילדים, סדנה להכנת גלידה איטלקית ועוד. כמו כן, שבוע האוכל האיטלקי יציע סדנאות מיוחדות של אוכל רחוב איטלקי מאזורים שונים באיטליה שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל, כגון: סיציליה, נאפולי, פיאמונטה, פוליה ועוד. הסדנאות מאיטליה יועברו מבתי ספר מוכרים בעולם הקולינריה המקומי, כגון: בית הספר גאמברו רוסו בנאפולי ונוסקו בית ספר לקולינריה בסיציליה.

בין השפים הבולטים

  • שף פפה גווידה (Peppe Guida) בעל כוכב מישלן ממסעדת Antica Osteria Nonna Rosa.
  • שף פרנקו פפה (Franco Pepe) זוכה התחרות של הפיצה הטובה בעולם לשנת 2019.
  • שף אטורה מישל מוליטאו (Ettore Michele Moliteo) ממלון Raphaël ברומא ומי שמוביל את המסעדה הצמחונית של המלון Mater Terrae.
שבוע האוכל האיטלקי. יחצ,
שבוע האוכל האיטלקי/יחצ

בשורה ללקוחות סיבוס חובבי היין והאלכוהול: סיבוס יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת היין והאלכוהול המובילה- דרך היין. במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות סיבוס, יוכלו לרכוש באמצעות חשבון הסיבוס גם באתר של רשת 'דרך היין'. רשת דרך היין משווקת מבחר מגוון של יינות ואלכוהול מהארץ ומרחבי העולם, כולו: צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, אוסטריה, פורטוגל, יוון, ישראל, סקוטלנד, אירלנד ועוד. נוסף על כך גם יינות ייחודיים שנולדו משיתוף פעולה בין 'דרך היין' לבין היקבים המובילים בישראל - 'ספיישל אדישן'.

לדברי קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק בחברת סיבוס: "אנו ממשיכים להרחיב את מעגל השותפים העסקיים שלנו ולהעניק ללקוחותינו ערכים מוספים המותאמים לתקופה". השירות יינתן ללקוחות סיבוס בכפוף למדיניות כל חברה.

סיבוס ודרך היין. יחצ,
שיתוף פעולה בין סיבוס לדרך היין/יחצ

יוזמות

כחלק מההירתמות למאמץ הלאומי מול משבר הקורונה, מפעל הפיס והשלטון המקומי העניקו לפני מספר חודשים חבילת סיוע מיידית על סך 36 מיליון שקל ל-26 בתי חולים ברחבי הארץ לצורך הסבת מחלקות קיימות למחלקות קורונה ייעודיות וזאת על מנת לאפשר טיפול מהיר, מדויק ויעיל ככל הניתן בחולי הקורונה ולהפחית את העומס על המחלקות השונות וחדרי המיון שעמוסים ממילא ומתוך הבנה שחיזוק המערך הרפואי בעת הזאת הוא צורך השעה.

בימים אלה, כשהצוותים הרפואיים בבתי החולים פועלים ימים כלילות תחת עומס עבודה עצום, ניכר צורך ממשי וחיוני לעשות את כל מה שניתן כדי להקל ולו במעט את שגרת יומם.

לצורך כך אישר דירקטוריון מפעל הפיס והשלטון המקומי תקצוב מיוחד לצורך הצטיידות בחדרי מנוחה ורגיעה לטובת התאוששות הצוותים הרפואיים והפרא-רפואיים. עלות המיזם עומדת על כ- 1.7 מיליון שקל לטובת הקצאת חדרי מנוחה ורגיעה בכ- 32 בתי חולים כלליים ברחבי הארץ (הרשימה תיקבע ע"י משרד הבריאות) וכן עבור מרכז שליטה לאומי של פיקוד העורף. החדרים יכללו בין היתר: פינות ישיבה ומנוחה, ציוד וריהוט למטבחונים, ציוד ספורט, משחקים לפנאי ועוד.

רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס: "מפעל הפיס ממשיך להירתם למאמץ הלאומי ולתגבר את מערך החירום בעת הזו בכל רחבי הארץ, למען המוכנות המיטבית של בתי החולים והצוותים הרפואיים להמשך טיפול בחולי הקורונה. במהלך כל תקופת הקורונה, מפעל הפיס ניתב את פעילותו ומשאביו לצורך תגבור מערך החירום הלאומי ובמסגרת זאת הובלנו, בין היתר, חבילת סיוע מיידית של כ- 36 מיליון ש"ח לבתי חולים ברחבי הארץ. דווקא עכשיו חשוב יותר מתמיד להמשיך ולתמוך בבתי החולים ובצוותים הרפואיים, אשר עושים ימים כלילות למען כולנו כלוחמים הניצבים בחזית המאבק בקורונה. כולי תקווה שהמיזם המבורך הזה יסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת הזו ולהרגיש את החיבוק שלנו ושל כל עם ישראל על העבודה הנפלאה שהם עושים"

יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי. כפיר סיון,
יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי/כפיר סיון

יותר מ-28,000 עסקים נסגרו מתחילת השנה, התחזיות מצביעות שעד סופה של השנה למעלה מ-80,000 עסקים יסגרו. 82% מהעסקים שנסגרו הם עסקים קטנים.

ביום ד' האחרון התקיים כנס וירטואלי של המכללה האקדמית ספיר, מרכז היזמות והחדשנות 'ח"י בספיר' ועמותת יוזמות עתיד במטרה לצמצם את מספר העסקים שיסגרו עד סוף השנה, בהשתתפות עשרות אנשי מקצוע בתחום היזמות ובעלי עסקים מהדרום.

ד"ר אוהד שקד, ראש ההתמחות לשיווק טכנולוגיות, מידע ותקשורת במחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר הציג לראשונה ממצאים ראשונים להתמודדות היזמים בדרום עם משבר הקורונה. מחקר המובל על ידו בשיתוף עם חוקרים מהמחלקה לשיווק טכנולוגי והמכללה לכלכלה של מכללת ספיר.

לאחר מכן, המשתתפים בכנס חולקו לשולחנות חשיבה בנושאים שונים בזום, בהם חיזוק היזמות בקרב נשים, חיזוק התמיכה הקהילתית, חיזוק הכלים הניהוליים והתמיכה המקצועית של העסק הקטן, עידוד החשיבה היזמית בפריפריה ועוד, לחשיבה וייזום פתרונות למקבלי החלטות. לאחר מכן הוצגו פתרונות ומיזמים שיעזרו לבעלי עסקים לצלוח את משבר. כל ההמלצות שגובשו בכנס יועברו לקבינט הקורונה ומל"ל.

ניסים בר-אל, יו"ר ומייסד עמותת 'יוזמות עתיד': הכוח המניע של כלכלה בעולם בכלל ובישראל בפרט הם העסקים הקטנים והזעירים. היעילות והתפקוד של המשק נמדד על פי היעילות של העסקים הקטנים ולכן יש חשיבות אדירה לעסקים אלו.

הקורונה ככל הנראה לא תיעלם בקרוב, על היזמים להיערך בצורה מבוססת ולחשוב מחוץ לקופסא ומחוץ לנורמה הרגילה בה עובדים כיום. כל עולם העסקים הקטנים והזעירים מתמודד עם תקופה מאתגרת ומי שיבין שצריך להתמודד עם התקופה באופן עצמאי ונכון, מובטחת לו הצלחה ורווחה. על היזמים לא לבנות על הממשלה ועל סיוע, אלא לבנות על עצמם.

כנס חי בספיר. המכללה האקדמית ספיר,
הכנס בספיר/המכללה האקדמית ספיר

מותגים

מותג השיער היוקרתי והמקצועי KÉRASTASE מציע, סדרת טיפוח גם לגברים, הנותן מענה לטיפול בשיער דליל וחסר צפיפות: DENSIFIQUE HOMME .

הסדרת כוללת 2 מוצרים חדשניים:

אמבט חפיפה (שמפו) - מיועד לשיער דליל וחסר צפיפות. הקרקפת מרגישה קלילה יותר, סיב השערה מרגיש עבה יותר, השיער מרגיש עבה יותר ונראה בריא יותר. איך זה עובד? ביוטין: משפר את הסביבה של הקרקפת. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה, השימוש רגיל. כיצד להשתמש: יש לעסות לתוך שיער רטוב ולשטוף ביסודיות. מחיר לצרכן: 145 שקל, 250 מ"ל.

אמפולות לטיפול מרוכז יום יומי בשיער חסר צפיפות - לבעלי שיער חסר צפיפות. כבר בחודש אחד, השיער נראה עבה ומלא יותר. איך זה עובד? סטימוקסידין מחקה את הסביבה האופטימלית של תאי הגזע ומאפשר את האינטרקציה שלהם ומעורר זקיקים רדומים. - קומפלקס גליקן- משחזר את הצפיפות של השיער. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה. כיצד להשתמש? טיפול שנשאר בשיער. יש להניח באופן יום יומי על שיער שיובש במגבת בשורשים, במשך 3 חודשים. ייבוש מהיר. יש להניח על הקרקפת בבוקר או בלילה על שיער רטוב או יבש. ניתן לשימוש בכל עונה בשנה. לשיער שומני, יכול להתרחש אפקט שומני במקצת: לכן נמליץ להשתמש בטיפול בלילה.

מחיר לצרכן: 679 שקל למארז של 30 יחידות, 6 מ"ל כ"א.

מארז אמפולות של קרסטס. יחצ,
מארז אמפולות של קרסטס/יחצ

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים וייבואנית בישראל של המותג הבינלאומי Organ(y)c (אורגניק), משיקה 2 מוצרי הגיינה חדשים לנשים: תחבושת עבה עם כנפיים - לספיגה מוגברת המתאימה לתקופת המחזור, לשעות הלילה ולאחר לידה וטמפונים קומפקטיים - 100% כותנה אורגנית עם מוליך ביו פלסטיק ממקור טבעי ומתחדש. מוליך הטמפון קומפקטי, רן ומעוגל להחדרה נוחה. מוצרים אלה, מצטרפים לסדרת מוצרים, בינהם: מגני תחתון, תחבושות ספיגה ותחבושות עם כנפיים, טמפונים עם מוליך וללא מוליך, פדיות קוסמטיות וצמרונים לאזניים.

כל המוצרים עשויים מ- 100% כותנה אורגנית טהורה, נקיים מכימיקלים מזיקים, כושר ספיגה גבוהה, יעיל במניעת גירויים, מתאים לעור רגיש, היפואלרגני ונבדקו דרמטולוגית. המוצרים אינם נוסו על בעלי חיים והם מתכלים ביולוגית. המוצרים נושמים, בעלי PH נייטראלי ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. בנוסף, במסגרת מחקר שנערך עולה כי מוצרי אורגניק נמצאו כטיפול משלים ומונע לצעירות ונשים שסבלו מדלקת נרתיקית כרונית, קנדידה, זיהומים נרתיקיים ודלקות חיצוניות הנגרמות ממגע ואלרגיה. 99% מהנשים דיווחו על ירידה בגירויים לאחר מחזור 1.

חשוב לדעת - ישנם מחקרים שמוכיחים שהשימוש בתחבושות וטמפונים רגילים שכוללים פלסטיק, ניילון, חומרי הלבנה וכלור מזיק לבריאות וגורם לזיהומים ופטריות בנרתיק ולדלקות בדרכי השתן. לכן גניקולוגים ברחבי העולם ממליצים על מוצרי היגיינה מכותנה טהורה למניעת תופעות גרד, תחושת בעירה, ריחות והפרשות מרובות.

מחירים לצרכן של מוצרי הסדרה: מגני תחתון החל מ 19.90 שקל, תחבושות החל מ 27.9 שקל, טמפונים החל מ-26.90 שקל ופדיות החל מ-12.90 שקל. לרגל ההשקה, 20 אחוז הנחה על כל סוגי התחבושות.

תחבושת עבה עם כנפיים של אורגניקזון. יחצ,
תחבושות של אורגניקזון/יחצ

סימני מתיחה זו תופעה מוכרת ונפוצה הנובעת משינויים הורמונאליים ופיזיולוגיים - אצל מתבגרים, אצל אנשים החווים שינוי קיצוני במשקל, אצל ספורטאים וכמובן - אצל נשים בהיריון. הגוף מבצע התאמות פיזיולוגיות למצב החדש והשינויים החיצוניים באים לידי ביטוי גם בעור - הרקמה האלסטית נמתחת ועלולה להיקרע. במקרה זה יופיעו סדקים שלעיתים הם אף מגרדים, סימנים אלה מכונים "סימני מתיחה" שאינם נעלמים ונשארים גם לאחר הלידה (ל 90% מהנשים יופיעו סימני מתיחה במהלך ההיריון).

מעבדות ליראק פריז פיתחו פורמולה ייחודית המונעת ומטפלת בסימני מתיחה, טבעית ומוכחת קלינית, המומלצת כבר 45 שנים על-ידי רופאים מובילים ברחבי העולם וכעת משיקים לראשונה גם בישראל.

הפיטולסטיל ((Phytolastil) מכיל פורמולה טבעית אשר נבחנה תחת פיקוח רפואי והוכחה קלינית ב-12 מחקרים על יותר מ-500 נשים כמונעת ומפחיתה סימני מתיחה. הפורמולה מכילה קומפלקס צמחי מצמחי האלכימלה, קיסוס ושבטבט. התכשיר עשיר בחומרים המעודדים היווצרות סיבים תומכים בעור, גמישות הדרמיס תוך התחדשות של האפידרמיס. הסדרה כוללת שני מוצרים: סרום וג'ל.

סרום מרוכז - לטשטוש ומניעה של סימני מתיחה אצל מתבגרים/אנשים החווים שינויים במשקל. מסייע בהעלמת סימני מתיחה ושיקום העור. הפורמולה פועלת להחדרת החומרים לשכבות העור ותומכת לשמירת עור הגוף גמיש וחלק.

ג'ל למניעת סימני מתיחה בהריון - מתאים לשימוש מתום חודש השלישי ועד לחודש אחרי הלידה, למריחה על האזורים הבעייתיים בלבד. הג'ל מחזק את העור ומונע היווצרותם של סדקים, ומועשר בקומפלקס צמחי ייחודי המעורר היווצרות סיבים תומכים בעור. ג'ל הפיטולסטיל מונע את היווצרותם של סימני מתיחה חדשים כאשר 80% מהנשים שנבדקו בקבוצת היריון העידו על הפחתה משמעותית של סימני מתיחה.

בשונה מהמוצרים הקיימים בשוק, הפיטולסטיל הוא פתרון טבעי (למעלה מ 98 אחוזים רכיבים טבעיים) ובטוח לשימוש גם במהלך היריון. המוצר מאושר ע"י משרד הבריאות, בעל תוצאות קליניות מוכחות ולא נוסה על בעלי-חיים. נבחן תחת פיקוח רפואי והוכח קלינית ב-12 מחקרים על מאות נשים ובעל המלצות רפואיות למעלה מ-45 שנים.

המוצר נותן מענה גם לסימנים ותיקים מבצע הפחתה של 64% בעומק, רוחב, באורך וצבע של סימני המתיחה - גם הותיקים (בדר"כ בצבע לבן).

השימוש המומלץ עם סרום פיטולסטיל הינו פעמיים ביום, בוקר וערב, למשך 8 שבועות לפחות.
פיטולסטיל ג'ל להיריון - פעם ביום בלבד. למריחה על האזורים המתוחים, על עור נקי ולשימוש חיצוני בלבד.

מאושר משרד הבריאות. מחיר לצרכן: ג'ל להריון - מחיר 199 שקל ל-200 ml. מחיר סרום מרוכז - 199 שקל ל-75 ml

ליראק. יחצ,
ליראק/יחצ

יוניליוור היא אחת מחברות המזון והטיפוח הגדולות בישראל. כעת, יוצאת החברה בפעם הראשונה במבצע ייחודי עם סדרת הגרלות בכל יום. במסגרת המהלך, רוכשים 6 מוצרים ממגוון המותגים: קנור, הלמנס, בייגל בייגל, תלמה, ליפטון, קליק, בדין, פינוק, רקסונה, מגנום, קרמיסימו, פתית, דאב, אקס וטרזמה
ונכנסים להגרלה. בכל יום (בין א'-ה') 10 זוכים ב1000 ₪ במזומן, אחת לשבוע זוכה ב-10,000 שקל והפרס הגדול - זוכה יחיד ב-100 אלף שקל.

יוניליוור. יחצ,
יוניליוור/יחצ

מותג האופנה RIBOS מבית ביופט משיק את קולקציית הביגוד החדשה לכלבים לעונת החורף 2020-21. הקולקציה עוצבה בהשראת הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה ומציעה לחברו הטוב של האדם בגדים מלאים בסטייל, איכותיים, פרקטיים, נוחים וכמובן מחממים.

קולקציית בגדי החורף לכלבים של המותג RIBOS מבית ביופט עוצבה בהשראת הטרנדים החמים בעולם האופנה לעונה הקרובה ומשלבת בדים איכותיים, קלים ונוחים ללבישה בדגמים אופנתיים המגיעים בשישה גדלים כל אחד.

בין הדגמים בקולקציה ניתן למצוא פריטים שהושפעו מהסגנון ה-Street wear עם קריצה ספורטיבית, כגון סווטשירט קלאסיים בצבעי נאון ומטאל, מעילי גשם בשילוב אלמנטים ספורטיביים, סוודרים בדוגמא מנומרת ופליזים נעימים בגווני פסטל.

מחירים: החל מ-75 שקלים, להשיג בחנויות המחמד. ניתן להתרשם מהקולקציה באתר BIOPET

בגדי כלבים של ביופט. יחצ,
ביופט/יחצ

ג'מבו סטוק משיקים בבלעדיות לקראת החורף: מהדורה מיוחדת של קולקציית מצעים ומגבות עם האשטגים, בעיצוב בלעדי של הרשת. קולקציית המגבות מוצעת בשישה צבעים: שחור, אפור כהה, כחול, אפור בהיר וורוד במגוון תיוגים #Relax #Love #Bath ובשלושה גדלים: מגבות פנים, מגבות גוף ומגבות ענק. המצעים כוללים סט מעוצב בשילוב האשטג #Relax ומוצעים בשלוש מידות כך שיתאימו לכל חדר בבית: סט יחיד, מיטה וחצי ומיטה זוגית. המחירים: החל מ-15.90 שקל.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "לקראת החורף אנו מרחיבים את הקטגוריות ומציעים מגוון רחב של מוצרים חדשים בעיצוב בלעדי של הרשת, שיאפשרו לכל בית בישראל לעצב ולחדש את הבית עם מוצרים ייחודיים במחירים נגישים".

מגבות ג'מבו סטוק. יחצ,
מגבות ג'מבו סטוק/יחצ

על רקע הפשרת היחסים בין בן אל תבורי ואורטל עמר, עוזרת עמר לפרוד שלה לרהט את הדירה החדשה בדגש על מה שחשוב באמת - חדר חלומות ליורש העצר תו פרינס וכך בעצתה הוא הגיע לרשת רהיטי הילדים הנחשבת עצמל'ה סניף הדגל ברמת גן, לפגישת ייעוץ אישית כדי למצוא לתו רשימה מדוייקת של רהיטים ואביזרים לחדר החדש, כולל מיטה עם מעקה וכילה, ארון, שולחן יצירה עם כסאות, שרפרף קטן ועוד. בן אל הגיע לחנות עם החבר הכי טוב שלו אופק כהן, והם היו בחנות כשעה בערך.

בן אל בסניף עצמלה. נס הפקות,
בילוי של שעה בחנות. בן אל תבורי/נס הפקות

שופרסל מציינת בנובמבר את חודש הבריאות ומרחיבה את סדרת הטחינה האורגנית רבת המכר של שופרסל גרין- עם טחינה מוכנה לאכילה, בבקבוק לחיץ ובשני טעמים: טחינה אורגנית בטעם טבעי וטחינה אורגנית בתוספת שום.

שופרסל גרין הוא המותג הגדול ביותר בשוק הבריאות בישראל ומונה כ- 400 מוצרים במגוון קטגוריות שונות בהן מוסרי יסוד ואפיה אורגניים, מזון ללא גלוטן, מזון ללא סוכר, קולינארי, מיצים, משקאות תחליפיים ועוד. על פי נתוני הרשת, קטגוריית המוצרים האורגניים צמחה בכ-20% מתחילת השנה. הטחינה האורגנית הינה מרבות המכר מתוך כלל מוצרי הטחינה ברשת שופרסל וממוצבת כטחינה השלישית במכר הרשתי. הטחינה האורגנית מיוצרת על ידי חברת "טחינה הנסיך" מהגליל התחתון ומהווה מקור טוב לברזל ולסיבים ללא תוספת מלח, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הטחינה מגיעה בבקבוק לחיץ הכולל פקק מסיליקון, אשר מונע נזילה ומאפשר נוחות שימוש מירבית.

כשרות - בד"צ העדה החרדית. מבצע השקה: 12.90 שקל לאריזת 300 גרם. להשיג בכל סניפי שופרסל ובאתר שופרסל Online.

שופרסל טחינה אורגנית. יחצ,
טחינה אורגנית של שופרסל/יחצ

רשת הפארם Beמבית שופרסל משיקה לראשונה בישראל את מותג הטיפוח השוויצרי CALLYS. מעבדת CALLYS ממוקמת בשוויץ ומתמחה בחדשנות בתחום הקוסמטיקה משנת 1975, חקרו לאורך שנים את תהליכי ההזדקנות בעור. מוצרי המותג משלבים טכנולוגיות היי-טק, נוסחאות דרמו-קוסמטיות ורכיבים פעילים יוצאי דופן מן הצומח, בעלי יעילות גבוהה, הפועלים בסינרגיה לחיזוק תהליכי ריפוי טבעיים בעור. המוצרים הינם 100% היפואלרגניים, 100% נוסחאות טבעוניות 100% קוסמטיקה נקיה נטולת פרבנים.

לאור הביקוש הגובר בעידן הקורונה למוצרי אסתטיקה פרא-רפואיים לשימוש ביתי, ללא צורך בהתערבות בקליניקה, הוחלט ברשת Be לחבור לחברת פארמה דיל המתמחה באיתור ובשיווק מוצרי פארם, ביוטי וטואלטיקה באיכות בלתי מתפשרת ולייבא מותגי איכות הנושאים בשורה חדשנית ממעבדות מובילות באירופה. לטובת פיתוח סדרת מזרקי הסרום הביתיים של CALLYS גויסו מיטב המוחות בשוויץ אשר חקרו את האופן שבו הגיל משפיע על אזורים שונים בעור הפנים ובקרקפת וזיהו את הרכיבים שיכולים לעכב את השפעתו על הנראות שלנו.

מתוך אמונה, שעכשיו יותר מתמיד, הצרכנים זקוקים לטיפוח יעיל, מהיר ובטיחותי, כל נוסחאות המותג מתאפיינות ב- PH נייטרלי שאינו מגרה את העור ומבוססות על רכיבים בוטניים מן הצומח ללא פוטנציאל אגרסיה לתאי העור או לסביבה. כל המוצרים הם היפו-אלרגניים, מתאימים לכל סוגי העור, עומדים בתקן האיכות GMP ונטולי כימיקליים מזהמים מכל סוג/

Callys. יחצ,
מוצרי Callys/יחצ

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק: קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד. קרם עשיר המעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הגוף והפנים. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן.

קרם הלחות לגוף ולפנים, לעור יבש עד יבש מאד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. סרמידים הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים לסייע לרמות הסרמידים לרדת ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים יכול לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו, יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe את האיכות והיעילות שלו.

מותג סרווה קרם לחות לפנים. יחצ,
סרווה/יחצ

אתמול חגגה מעיין לביא המנטורית לחיטוב והרזיה בעלת רשת "מעיין האושר והכושר" יומהולדת מיוחד בביתה בצל הקורונה, ולכבוד המאורע הזמינה את כולם לחגוג איתה ללא תשלום ב LIVE שעבר ישירות מהפייסבוק שלה - www.facebook.com/maayanlavi2020

יריית הפתיחה החלה ב12:00 במסיבת להיטים המשיכה בחגיגת הפעלות לילדים עם "רולי וכפתורי הקסם" וגולת הכותרת המופע "כפיים", חגיגה מזרחית עם להקת הבית של ערוץ 24 , והגיטריסט האגדי יהודה קיסר. מאות השתתפו, נהנו וכבר מצפים ללייב הבא.

מעיין, שסבלה מהשמנת יתר ובעזרת השיטה שפיתחה להרזיה בקלות עם האוכל הרגיל שלך השילה ממשקלה כ 30 קילוגרמים. חשוב להודות לכל המשתתפים ולהעביר את המסר "כי גם כשמגפת הקורונה תהיה מאחורינו מגפת ההשמנה רק תתעצם ולא תחלוף הכל בידיים שלכם.

מעיין לביא עם יהודה קיסר. יחצ,
מעיין לביא עם יהודה קיסר/יחצ

סלק טעים בריא ועשיר במינרלים ונוגדי חימצון, אבל הסלק גם דורש טירחה רבה בקילוף, בישול ארוך, חיתוך והרבה ליכלוך . יכין מציעה סלק מבושל, חתוך לקוביות קטנות, בלי תוספים ובלי סוכר, שמיועד לסלטים או לשילוב בתבשילים כמו מרק קובה למשל. הנוזל האדום שבקופסא גם הוא נפלא להעשרה תבשילים ורטבים בטעם. הסלק בעל ערך קלורי נמוך יחסית- 43 קלוריות ל-100 גרם, כמו כל מוצרי יכין הסלק עובר תהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר לסלק להישמר במיטבו לאורך זמן ללא צורך בחומר משמר.

הסלק מצטרף לסידרה החדשה של "יכין" "הכי טעים להכין בבית" שמאפשרת הכנת מאכלים וסלטים ביתיים במאמץ קטן, לצד ה"חומוס הביתי" שהשיקה יכין בחודש האחרון .

רויטל בן שחר מנהלת השיווק של זנלכל-"יכין":"החברה מפתחת מוצרים שמאפשרים להגדיל את צריכת הירקות בתזונה היומית. סלק הוא "מזון על" טעים במיוחדכשהוא זמין לאכילה תמיד בבית ניתן לשלב אותו בלי מאמץ בכל ארוחה".

550 גרם באריזה, (290 גרם לאחר סינון). מחיר מומלץ לצרכן 6.90-7.90 שקל. משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית.

קוביות סלק מוכנות לאכילה יכין. יחצ,
קוביות סלק של יכין/יחצ

הצלחה שיווקית לחברת 'טבע נאות' בשוק היפני. במלאת 5 שנים לפתיחת החנות הראשונה של"NAOT" ביפן, פותחת החברה חנות רביעית בעיר אאיצ'י (AICHI) בהשקעה של מיליון שקל.

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאו,ת מציין שהיקף המכירות של חברת 'טבע נאות' בשוק היפני ב-5 השנים מאז פתיחת החנות הראשונה הוא כ -20 מיליון דולר. ל"טבע נאות" 4 חנויות ממותגות "NAOT" ביפן - חנות בעיר נארה, ( (NARA 2 חנויות בטוקיו, לפני כמה חודשים פתחה חנות נוספת של המותג בעיר אאיצ'י (AICHI). החברה משווקת בשוק היפני דגמים שונים של נעליים שהותאמו לאופנה ולמידות של נשים יפניות. בשנים האחרונות זוכה החברה להצלחה מסחרית במיוחד במכירות של כפכפי 'איריס' שהותאמו במיוחד לתלבושת הקימונו המסורתית.

טבע נאות יפן. יחצ,
טבע נאות ביפן/יחצ

ויסוצקי, חברת התה המובילה בישראל, קשובה למגמות הבריאות העולמיות ותומכת בגישה הגורסת כי מזון מקדם בריאות הוא בגדר רפואה מונעת. בחורף הקרוב ויסוצקי משיקה תת-סדרה תחת סדרת ויסוצקי ירוק - בתוספת ויטמין C וויטמין D. שלוש כוסות תה ירוק + ויטמינים C ו-D מספקות 30% מהקצובה היומית המומלצת לוויטמין C וויטמין D, ונותנות מענה הולם ומשלים לאורח חיים בריא של הצרכנים. הוויטמינים הוספו בטכנולוגיה מיוחדת השומרת על עמידותם גם במים רותחים.

בסדרה שלושה טעמים קיימים ואהובים: עכשיו בתוספת ויטמינים: תה ירוק לימונית לואיזה עם ויטמינים C+D, תה ירוק נענע עם ויטמינים C+D ותה ירוק לימונית ג'ינג'ר עם ויטמינים C+D. לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווסף כעת ויטמין C - נוגד חמצון מוכר. השילוב של שני נוגדי חמצון - ויטמין C ו-EGCG - יוצר אפקט מעצים.

מחיר: ללא שינוי, זהה לסדרת ויסוצקי ירוק.

בנוסף, חנות הקונספט החדשה של ויסוצקי, ה T-LAB משיקה את קולקציית מארזי המתנה הייחודיים לחגי החורף, שילוב של ניחוחות, עיצוב, יוקרה וטאץ' אישי. 6 מארזי מתנה הכוללים אוסף של פריטים ייחודיים ל- T-LAB, שנבחרו בקפידה, ביניהם: תערובות תה מובחרות (בתפזורת או בשקיקי אורגנזה), כלים ומוצרים משלימים, אביזרים ופריטים מעוצבים מקולקציות הבית.כל מתנה ארוזה בקופסת מתנה מהודרת בהתאם לגודל. מחירי המארזים נעים בין 99 שקל ל-345 שקל. ניתן להזמין באתר ww.tlab.co.il

תה ירוק של ויסוצקי. דרור עינב,
תה ירוק של ויסוצקי/דרור עינב

בואה של עונת החורף מבשרת על תחילתה של עונת היובש. בין רגע אנחנו פתאום מתחילים להרגיש שהעור הופך לסדוק, יבש ואף מתחיל להתקלף. התופעה נפוצה בקרב נשים וגברים ומתרחשת בעקבות היובש באוויר, ירידת הטמפרטורות וחימום החדרים כך שהעור מאבד מהלחות שלו.

יובש העור עשוי לבוא לידי ביטוי בעור מחוספס וחסר ברק ולעיתים אף באדמומיות וקילוף העור המלווה בגרד. על מנת לטפל ולהקל על תסמיני התופעה, פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת יו-לקטין (U-Lactin), הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

לקראת עונת החורף הקרובה, משיקה ד"ר פישר את יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס ואת יו-לקטין חמאת גוף טיפולית, לעור יבש במיוחד. שני התכשירים עברו בהצלחה בדיקות לחות ל-48 שעות במעבדת מחקר מובילה באירופה ובדיקת סנסיטיב המעידה על התאמתם לעור רגיש. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל

יו לקטין חמאת גוף. יעל האן,
יו לקטין/יעל האן

נדל"ן וערים

שיתוף הפעולה בין הגשמה לחברה היזמית רותם-שני, ממשיך להניב פירות למשקיעים. אחרי שיתוף הפעולה המוצלח בפרויקט 'גני תקווה' בשכונת גנים בגני תקווה , מגיע תורו של פרויקט 'ברנדייס' ברעננה - פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף ברחוב ברנדייס מספר 11,13,15 ו-17.

למרות משבר covid-19 ולאור הגדרת ענף הבנייה כחיוני, לא הוטלו כל מגבלות על הגעת פועלים לאתרי הבניה; כמו כן, היתר הבניה ל- 16 יחידות דיור נוספות בפרויקט, המשלימות ל136 יח"ד בסה"כ, התקבל עוד ביולי 20. החברה היזמית מציינת כי למרות המשבר והשלכותיו על המשק, פרויקט ברנדייס ממשיך על פי המתוכנן ונמצא בשלבי ביצוע מתקדמים. לאור קצב ההתקדמות, קיבלו המשקיעים החזר של קרן ההלוואה מוקדם יותר מהצפוי בתכנית העסקית.

ב'פרויקט ברנדייס' נבנית שכונת מגורים יוקרתית בלב רעננה, הנחשבת למובילה בתחומי החינוך, הבטיחות ואיכות החיים. הפרויקט מקפיד לשמר את התחושה הקהילתית בלב ליבה של העיר ונהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים ומקרבה למרכזי קניות, מוסדות חינוך, ספורט ותרבות. מתחם הפרויקט כולל חמישה מבנים בשטח של כ-6 דונם, סביב גינה גדולה.

עופר מרום, מנכ"ל הגשמה: "כשהמשק כולו נתון תחת השפעות משבר ה- Covid19, באה לידי ביטוי חכמת הניסיון של הגשמה בענף השקעות הנדל"ן. אנו גאים להביא בשורה טובה נוספת למשקיעים, בפרט לאור מורכבות התקופה, ונמשיך לעשות כן גם בפרויקטים עתידיים".

הדמיית פרויקט ברנדייס ברעננה. יחצ,
הדמיית פרויקט ברנדייס/יחצ

מנכ"לית חדשה למועצה האזורית רמת הנגב - לתפקיד מונתה הילה קפלן (36), תושבת קדש ברנע, נשואה ואם לשלוש בנות. הילה עובדת כבר 9 שנים במועצה ובשנים האחרונות הקימה וניהלה בהצלחה גדולה את אגף שפ"ה וסביבה. ראש המועצה, ערן דורון מספר: "הילה הוכיחה יכולת ביצוע, חדשנות, יצירתיות, ידע וניסיון ואני בטוח כי כישרונותיה ויכולותיה יתרמו תרומה משמעותית להמשך פיתוח רמת הנגב. אתגרים רבים עומדים בפנינו ואני מאחל לה בהצלחה בשמי ובשם כל תושבי רמת הנגב".

קפלן היא בעלת תואר שני בלימודי מדבר עם התמחות בביו טכנולוגיה וחקלאות מטעם אונ' בן גוריון ותואר ראשון במדעי הים והסביבה ממכללת רופין ובוגרת תוכנית מקום של משרד הפנים ומעוז. "אני רואה הזדמנות גדולה בהמשך פיתוח וקידום המועצה ומודה על הזכות להיות שותפה בהובלת רמת הנגב", אמרה.

הילה קפלן מנכ"לית המועצה רמת הנגב. יחצ,
הילה קפלן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully