וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התארח בבית הספר למוזיקה רימון?

רונית מטיאס

8.11.2020 / 12:40

וגם: יום ההולדת של שפת התכנות, קולקציית כלי המטבח החדשה, השרה מבקרת ביד שרה ומאבטחים חדשים ביינות ביתן

ביקור מוזיקלי

אודי אנג'ל וחילי טרופר. אסף לב,
אודי אנג'ל וחילי טרופר/אסף לב

אודי אנג'ל, יו"ר ביה"ס רימון; משה סיני, המנכ"ל; יהודה עדר, הנשיא; דני סנדרסון, חבר הוועד המנהל; ואירינה שלמור, יו"ר אגודת הידידים, התרגשו לארח את שר התרבות חילי טרופר שהגיע לביקור בבית הספר רימון למוזיקה. זה הביקור הראשון של שר תרבות בבית הספר השר ביקר באולפן ההקלטות החדש, נפגש עם דניאל סולומון, בוגר רימון שביצע כמה מלהיטיו, ודיבר עם סטודנטיות שמתנדבות בפרויקטים חברתיים.

אודי אנג'ל, חילי טרופר, דני סנדרסון, יהודה עדר. אסף לב,
אודי אנג'ל, חילי טרופר, דני סנדרסון, יהודה עדר/אסף לב

בכירי רימון דיברו על חשיבות תמיכה ממשלתית בבתי הספר למוסיקה ולאמנויות, והגדלת הסיוע הממשלתי לדור הצעיר של האמנים היוצרים בייחוד כעת על רקע משבר הקורונה. הם הציגו בפניו את תכנית ממת"ק של רימון ומפעל הפיס, במסגרתה מוסיקאים מקבלים מלגות לימוד ברימון ובתמורה הופכים למדריכי מוסיקה בקהילה ומקימים פרויקטים עם משפחות שכולות, צעירים על הרצף האוטיסטי, נוער בסיכון ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

יום הולדת לג'אווה

אילן שפיגלמן וזיו מנדל. יח"צ,
אילן שפיגלמן וזיו מנדל/יח"צ

זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גלובל, ואילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, חגגו יום הולדת 25 לג'אווה Java-שפת התכנות הפופולרית בעולם השייכת כיום לאורקל. השניים פתחו את הבוקר בצילומי וידאו של סדנת בישול שתשודר כחלק מכנס "שבוע אורקל", ותסייע למשתתפי הכנס להירגע במטבח, ולאכול משהו טעים בין ההרצאות והסמינרים הטכנולוגיים במהלך ימי הכנס.

לקינוח הכינו השניים עוגה לחגיגת חצי היובל לשפת התכנות שעומדת מאחורי כמה מהאפליקציות במגוון תחומים כמו: חקר החלל, מיפוי הגנום האנושי, איסוף מידע ברכב החשמלי של TESLA, משחקים כמו Minecraft, שליטה ברובוטים שמלווים אסטרונאוטים ומגוון אפליקציות שבחלקן כולנו משתמשים מדי יום.

ולמה הם אוחזים ספלי קפה? כאות הזדהות עם הלוגו של ג'אווה שנקראת על-שם הקפה שגדל באי האינדונזי ג'אווה ואותו שתו חברי הצוות כשהמציאו את השפה.

את סדנת הבישול הנחתה השפית יהודית בוכניק, מנהלת פעילות מזרח אירופה במטריקס גלובל ומייסדת שותפה בסטארט-אפ האי-קומרס Artizone העוסק בתחום המזון ושילוח לבתי הלקוחות. שפיגלמן אמר כי השנה החליטו לעשות בשבוע אורקל כבוד לג'אווה במלאת חצי יובל לשפת התכנות שמניעה את העולם.

seperator

עיצובים בשקל

מירב מליק. שלומי יוסף,
מירב מליק/שלומי יוסף

למירב מליק, מנכ"לית חברת שקל בית מותגים, יש סיבה למסיבה. החברה השיקה אתר מקוון חדש ובו מתחם מבצעים ייחודי ובלעדי לאתר shekel4u.co.il. בתקופה זו, כשהמטבח הפך למקום הכי פעיל בבית זו אכן סיבה למסיבה.

מליק סיפרה בגאווה כי חברת שקל בית מותגים נוסדה ב-1975, והיא נחשבת לאחת מחברות היבואנים הגדולות והוותיקות בתחום כלי הבית בישראל. שקל היא היבואנית הרשמית של צלחות הזכוכית וכלי ההגשה החזקים בעולם של מותג Corelle מבית קורנינג שייחודם טמון באופן הייצור הייחודי ובזכוכית מהם הם עשויים-פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית נאס"א ומרכיביו נותרו סודיים עד היום. אותה זכוכית נמצאת על מעטפת החלליות של נאסא.

במתחם החדש באתר שנולד לכבוד חידוש הקולקציות, ניתן למצוא מוצרים אחרונים שנשארו במלאי בהנחות של 60%-50% כמו מגוון צלחות וכלי הגשה של CORELLE מבית קורנינג בתפזורת, סכו"ם של Salvinelli בתפזורת, סירי זכוכית שקופים של קורנינג מדגם VISIONS FLAIR ועוד. שקל משווקת מותגים איכותיים לבית נוספים כמו simplehuman, swiss diamond, Salvinelli, Peugeot.

מליק אמרה כי הם חידשו את האתר המקוון כדי להנגיש את המותגים האיכותיים לקהל הרחב, במיוחד בימים אלו כי ערכיה המרכזיים של החברה הם לאפשר לאנשים ליהנות מכלי הבית הטובים והאיכותיים בעולם בתחום האירוח והבישול, עם עיצובים קלאסיים ונגיעות מודרניות עם שירות ללא דופי, אחריות יצרן נרחבת, וחדשנות טכנולוגית בכל המוצרים.

seperator

נותנת יד

אורי לופליאנסקי, מירב כהן ומוישי כהן. יח"צ,
אורי לופליאנסקי, מירב כהן ומוישי כהן/יח"צ

השרה לשוויון חברתי ולגמלאים, ח"כ מירב כהן, ביקרה בבית יד שרה בירושלים והתרשמה משלל האגפים והשירותים. ביניהם: מוקד מצוקה וחירום, מוקד להפגת בדידות, ייעוץ משפטי למניעת עוקץ קשישים, ובית מלאכה להעסקת אזרחים ותיקים.

כהן הנחתה את צוות משרדה לקבוע פגישות עבודה עם הנהלת יד שרה במטרה לבחון שיתופי פעולה עתידיים לרווחת האוכלוסייה הוותיקה, וסיכמה כי ארגון יד שרה הוא מפעל חיים מעורר השראה שגם מסייע לכל חלקי האוכלוסייה בישראל וגם מכניס למעגל העשייה אלפי מתנדבים שזוכים להפיץ את הטוב. כהן איחלה להם להצליח לעשות דברים משמעותיים ביחד למען המבוגרים בישראל.

seperator

אלוני משיקה

טלי לוין וענת פרץ דוידי. יח"צ  תמר קרוואן,
טלי לוין וענת פרץ דוידי/יח"צ תמר קרוואן

חברת אלוני המתמחה במוצרי גמר בניה לבית משיקה באתר האונליין שלה פורטל קבלנים דיגיטלי שיושב בתוך הערוץMY ALONY . פורטל הקבלנים החדש הוא ראשון מסוגו בישראל ומהווה פלטפורמה טכנולוגית עם כלי ניהול דיגיטליים המאפשרים לכל קבלן לרכז את כל המידע על הפרויקטים שלו במקום אחד - כמו מפרט מוצרים עבור כל דירה, סטטוס הזמנות לקוח, קבצי אקסל מסודרים עבור כל רמת מידע מתבקשת, אפשרות לערוך את הרשימות, לשתף או לייצא לאקסל, לכתוב כמויות ועוד.

טלי לוין מנכ"לית חברת אלוני, אמרה כי פורטל הקבלנים הוא כלי חדשני שמאפשר כניסה בטוחה רק למורשים, ומציע סדר, נוחות, קלות ויעילות לקבלנים וללקוחותיהם, כשהכל זמין אצל הקבלן, אונליין ובמקום אחד, המהווה ערוץ דיגיטלי ישיר בין הקבלן לאלוני שהופך להכרחי ומאפשר להיות מחוברים, לחסוך זמן ואנרגיה.

ענת פרץ-דוידי, מנהלת השיווק אמרה כי כחלק מתהליכי הדיגיטציה שאלוני עוברת ובהמשך להשקת ערוץ התקשורת הדיגיטליMY ALONY , הם שמחים להשיק את הפורטל ככלי שירות נוסף לקהל הלקוחות המקצועי, נאמן לסלוגן "מחוברים ונהנים מהדרך לתוצאה".

seperator

אבטחה טעימה

שחף חיו. חיים מגיורה,
שחף חיו/חיים מגיורה

חברת שחף אבטחה סגרה שת"פ נוסף עם רשת המרכולים יינות ביתן למתן שירותי אבטחה. בבעלות יינות ביתן 71 חנויות סופרמרקט ברחבי הארץ.

seperator

מחשבים לילדים

יואב גלנט וניב יוסיפון. יח"צ,
יואב גלנט וניב יוסיפון/יח"צ

ניב יוסיפון מחברת מפעיל, הנציגה הרשמית של מותגToshiba- Dynabook בישראל, והשר יואב גלנט, הגיעו לתיכון אורט שבכפר הבדואי אבו תלול, כדי לחלק מחשבים ניידים לתלמידים. מפעיל שזכתה כספק המוביל עם חברות נוספות בתחום המחשוב, במכרז שניהל החשב הכללי, כחלק ממתווה לצמצום הפער הטכנולוגי בחינוך שהוצף בעקבות משבר הקורונה בישראל, חילקה עד כה עשרות אלפי מחשבים לתלמידי תיכון באזור הדרום, והצפון לתמיכה בלימודים מרחוק. בשבועות הקרובים, תחלק מפעיל עשרות אלפי מחשבים נוספים באזורים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully