וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 שנים כמנכ"ל: עמיר משה פורש מ-H&O

9.11.2020 / 12:01

המנכ"ל של הקבוצה הודיע כי עזיבתו תיכנס לתוקף ב-31.12, מחליפו טרם נקבע. משה: "זו חברה מעולה עם אנשים מקצועיים. אני בוחר לפנות לדרך חדשה"

עמיר משה מנכ"ל H&O. אלעד גוטמן,
עמיר משה/אלעד גוטמן

עמיר משה, הודיע היום (יום שני) להנהלת קבוצת H&O על החלטתו לפרוש לאחר כהונה של 8 שנים בתפקיד. עמיר משה יסיים את תפקידו, לבקשתו ב-31.12 וטרם נקבע מי מחליפו.

בתקופת כהונתו של עמיר משה הקבוצה החדירה לישראל בהצלחה רבה שלושה מותגי אופנה בינלאומיים: ריזרבד, אושקוש וסקיפ-הופ. כמו כן, פיתח עמיר את המותג קרטרס שצמח ל 70 סניפים בישראל. בנוסף, במהלך כהונתו הוקמו שלושה אתרי סחר למותגים קרטרס, H&O וריזרבד, לצד שיפור ביצועי החברה והפעילות הלוגיסטית.

עמיר משה החל את דרכו ב-1995 כסמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת גולף, ולאחר מכן שימש בשנים 2003 עד 2007 כמשנה למנכ"ל במשביר לצרכן, תחת רמי שביט בעלי החברה. לאחר מכן כיהן 7 שנים כמנכ"ל חברת גרפיטי מקבוצת נייר חדרה.

עמיר משה מסר היום: "אני מודה באופן אישי לבעלי הקבוצה, ליו"ר ולעובדי החברה. H&O היא חברה מעולה עם אנשים מקצועיים. אני בוחר בנקודה זו לפנות לדרך חדשה ומאחל לחברה המשך הצלחה. אני בטוח שהמנכ"ל החדש יביא את הקבוצה לשיאים חדשים".

קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה כ-70 חנויות בישראל של רשתות H&O קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh וריזרבד, הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). H&O מציעה חווית קנייה במחירים אטרקטיביים מכל עולמות התוכן למשפחה תחת קורת גג אחת: אופנת גברים, אופנת נשים, אופנת ילדים ותינוקות, הלבשה תחתונה, אביזרי אופנה ותכשיטים, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל לבית ומתנות וקוסמטיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • h&o

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully