וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה של פייזר הקפיצה את הבורסה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 9.11.2020 / 23:09

הבורסה רשמה עליות קלות עד ההודעה של ענקית התרופות, לפיה החיסון יעיל ב-90 אחוז. מדד תל אביב 35 עלה ביותר מ-3 אחוזים, תל אביב נדל"ן זינק, בהמשך העליות התמתנו. קפיצה גם בבורסות אירופה. דאו ג'ונס זינק, נאסדק ירד בגלל מניות הטכנולוגיה

בווידאו: אחרי 8 שבועות חנויות הרחוב נפתחו חדש/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

הודעת פייזר על כך שהחיסון הניסיוני נגד קורונה יעיל ב-90 אחוז הקפיצה את שווקי העולם וגם את הבורסה בתל אביב. עליות חדות נרשמו באחד העם, כשהמדדים המובילים זינקו ברמות חריגות. מדד תל אביב 35 נסק ביותר מ-5 אחוזים ומדד תל אביב נדל"ן - ביותר מ-8 אחוזים. בהמשך המסחר התמתנו העליות ומדד תל אביב התייצב על 3.2 אחוזים ומדד הנדל"ן החזיק על 7.9 אחוזים.

הבנקים, שנחבטו קשות בחודשים האחרונים, חזרו לחייך, כשמדד תל אביב-5 עלה בכ-4 אחוזים. מניות הנדל"ן עלו בגדול, כשמליסרון זינקה ביותר מ-15 אחוז, אמות ב-12 אחוז ואיירפורט סיטי ב-10 אחוז.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב. ראובן קסטרו
חזרנו לירוק בוהק/ראובן קסטרו

גם באירופה נרשמו עליות שערים חדות, כשפוטסי בלונדון נסק ב-5.3 אחוזים, הדאקס בגרמניה ביותר מ-5 אחוזים והבורסה בקרוב ל-8 אחוזים.

גם וול סטריט פתחה היטב את יום המסחר, כשדאו ג'ונס נסק בקרוב ל-5 אחוזים והמדדים הגיעו לשיא כל הזמנים. מניות רבות נסקו וגזרת הפיננסים פרחה, כשבנק אוף אמריקה טיפסה בכ-15 אחוז ו-וולס פארגו ביותר מ-10 אחוז. מניות חברות תעופה המריאו - יונייטד עם כמעט 20 אחוז, אמריקן איירליינס עם 15 אחוז ודלתא עם 17 אחוז.

דווקא מניות הטכנולוגיה לא נהנו מיום טוב וצבעו את נאסדק באדום. אמזון ופייסבוק ירדו ב-5 אחוזים, אפל בשני אחוזים, אנווידיה ב-6.4 אחוזים ונטפליקס צנחה ב-8.6 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully