וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

bit ונימה משיקות: שת"פ שיאפשר תשלום לעובדים זרים

9.11.2020 / 15:00

האינטגרציה בין האפליקציות תאפשר למשתמשי הארנק הדיגיטלי של נימה לקבל תשלומים באופן מהיר ומאובטח היישר מאפליקציית bit לחשבון נימה ותפתור בכך את בעיית התשלום של העובדים, שאינם יכולים להשתמש בשירותי התשלום הזמינים בישראל

עובדים זרים מגיעים מאוקראינה מגיעים לישראל, נתב"ג, 17 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
יוכלו לקבל תשלום בקלות. עובדים זרים מגיעים לישראל/ראובן קסטרו

שיתוף פעולה ייחודי בין אפליקציית התשלומים bit של בנק הפועלים לבין שירות הארנק הדיגיטלי של חברת נימה (Neema) מבית ביטוח ישיר ובנק דיסקונט, המפעילה שירותים פיננסיים מתקדמים, לרבות שירות ארנק דיגיטלי המאפשר העברת הכספים לקהילת העובדים הזרים המתקשים לפתוח חשבון בנק מקומי, יאפשר לראשונה אינטגרציה בין האפליקציות. האינטגרציה תאפשר למשתמשים באפליקציית bit להעביר כספים לעובדים הזרים המשתמשים בשירות הארנק הדיגיטלי של נימה. משתמש bit מקבל בקשת תשלום, וחשבונו של העובד הזר יזוכה באופן מידי ומאובטח.

מדובר בבשורה חשובה הנותנת מענה לקהילת העובדים הזרים המועסקים בישראל, אשר אינם יכולים להשתמש בשירותי התשלום הזמינים בישראל המחייבים שיוך לחשבון בנק מקומי, ומאפשרת לראשונה גשר בין מערכת התשלום הבנקאית המסורתית של המעסיקים לבין שירותי הארנק הדיגיטלי המתקדמים של נימה. שיתוף הפעולה בין bit לשירותי הארנק הדיגיטלי של נימה, מנגיש שירותים פיננסיים בסיסיים לאוכלוסיות מוחלשות, בייחוד בעתות משבר כדוגמת משבר הקורונה אשר מונע מרבים את חופש בתנועה ומונע מהם ביצוע העברת תשלומי תמיכה למשפחותיהם.

גלעד עוזיאלי, מנהל יחידת bit, חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים: "3 שנים לאחר השקתה, bit היא אפליקציית התשלומים המובילה בישראל. כאפליקציה דינמית, bit ממשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק - בשנה האחרונה חברנו לחברות ועסקים בתחומים מגוונים כמו ביטוח ופנסיה, קמעונאות, תחבורה ועסקים קטנים. שיתוף הפעולה עם נימה מאפשר לנו לפעול לראשונה עם פינטק בתחום התשלומים באזורים שמשלימים את הצעת הערך שלנו ולתת מענה מיטבי ללקוחותינו"

משה קמחי, מנכ"ל Neema: "שיתוף הפעולה עם bit, אפליקציית התשלומים הפופולרית ביותר בישראל, מהווה אבן דרך חשובה בדרך של נימה ומציגה לראשונה אפשרות תשלום נוחה ומאובטחת עבור משתמשי הארנק הדיגיטלי של נימה ובתוכם קהילת העובדים הזרים שאינם יכולים לפתוח חשבון בנק וליהנות מהיצע השירותים הפיננסיים הקיים היום בישראל. אנו צופים כי האינטגרציה בין האפליקציות תאפשר ביצוע תשלומים מהיר ומאובטח בין משתמשי bit ללקוחות נימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully