וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": מינויים, שינויים, מיתוגים ועוד

12.11.2020 / 0:01

שינויים בשבלת ובסאפ, קמפיין מפואר לקליל, השקה לתיאטרון ביפו והראל ויזל ו-FOX חברו לבן חורין אלכסנדרוביץ'. כל מה שקרה בתעשייה בחלק השני של השבוע

קייטנות לילדי הצוותים הרפואיים (תנועות המחנכים בהסתדרות החלוצה)/הנוער העובד והלומד

הסרטון שלמעלה: לאחר שבסגר הראשון לקחו חלק משמעותי בהפעלת פעילות חינוכית ענפה לילדי הצוותים הרפואיים ואף זכו באות הנשיא להתנדבות על חלקם בפעילות זו, בימים אלו מסכמים בהסתדרות החלוצה את פעילותם במבצע "לב פועם". במסגרת המבצע שהינו פרי שיתוף פעולה של תנועות הנוער, הנוער העובד והלומד, מחנות העולים והשומר הצעיר ותנועות הבוגרים, בין היתר, דרור ישראל בשיתוף עם המשרד להשכלה גבוהה ומשלימה ומרכז השלטון המקומי, הופעלו קייטנות לילדי הצוותים הרפואיים ובכך נרתמו בתנועות גם בסגר הנוכחי לסייע למערכת הבריאות לפעול בהצלחה, להקל על העומס, ולספק פעילות איכותית ורציפה תחת ההנחיות בכל יום ככל שיידרש.

מינויים ופרסים

עורכת הדין שרית חרל"פ תשמש כדירקטורית בלתי תלויה בשותף הכללי 'הגשמה ניהול השקעות בע"מ', המנהל את השותפויות הציבוריות של משקיעי הגשמה.

עו"ד חרל"פ, שותפה בכירה במשרד עו"ד שטיין-חרל"פ ושות' (1996), בעלת ניסיון עשיר ועוסקת בעניינים חברתיים ובפעילות ציבורית. לצד אלו, משמשת כדירקטורית וחברת ועדת הביקורת של החברה הציבורית ווי-בוקס נדל"ן בע"מ (BOX-(Y. לחרל"פ תארים בכלכלה ומנהל עסקים, ובמשפטים - שניהם מאוניברסיטת בר אילן. נשואה ואם לחמישה בנים.

עורכת הדין שרית חרל"פ, הנכנסת לתפקיד מסרה כי: "אני מודה על הבעת האמון של מנהלי החברה ונחושה למלא את תפקידי בצורה הטובה ביותר עבור המשקיעים". עופר מרום, מנכ"ל קרן הגשמה, מסר כי: "אני מברך את עו"ד שרית חרל"פ על הצטרפותה לדירקטוריון 'הגשמה ניהול השקעות בע"מ'. אני סמוך ובטוח שמקצועיותה, פועלה וניסיונה הרב יבואו לידי ביטוי, ומאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".

שרית חרלפ. יחצ,
שרית חרל"פ עם מנכ"ל קרן הגשמה עופר מרום/יחצ

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס קיבל אמש בועידת ישראל לתעופה 2020 את אות יקיר איגוד הטייסים הישראלי שהועמד בראשו הקברניט מידן בר מחברת אל על. חברי ועדת האיתור לבחירת המועמדים היו דורון קרני יו"ר הועדה, רוני זהר קברניט באל על, אפי לוטן קברניט בישראייר, נמרוד היימן קברניט בארקיע, ויוני רונן קברניט בחברת ק. א ל.

הפרס ניתן לסירקיס על התרומה הייחודית לתעופה בישראל הן בימי שגרה והן בתקופות מאתגרות. חברי הועדה ציינו שבדרכו המיוחדת, מצא אורי את הכלים ליצור מערכת יחסים פורייה ומכובדת בין הנהלת חברת ישראייר ובין טייסיה, דאג ושמר שכל מטוסי ישראייר שפעלו בכל תקופת הקורונה, במשימות ובנתיבים שלא ידעה החברה מעולם. ביצירתיות מיוחדת פתח סירקיס אופקים, ואפשרויות לקידומה של התעופה המסחרית הישראלית.

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס מקבל את אות יקיר איגוד הטייסים/יחצ

פירמת עוה"ד שבלת ושות' ממשיכה להתרחב ומודיעה על הקמת מחלקת תעופה ותיירות, בראשה יעמוד שותף חדש - עו"ד דוד שפרכר.

לעו"ד שפרכר למעלה מ-25 שנות ניסיון בהן רכש מומחיות בתחום התעופה האזרחית ודיני התיירות, והוא מייעץ לשחקנים מרכזיים בענף בישראל, באירופה, בצפון אפריקה ובאזור המפרץ, כגון סוכנויות נסיעות גדולות, חברות שייט, מפעילי תיירות וכן לחברות תעופה זרות המפעילות קווי טיסות לישראל והוא בעל ניסיון רב בייצוג גופים עסקיים מהאמירויות בנושאי מומחיותו.

במסגרת עיסוקו, הוא מטפל בכינון הסכמי GSA, סוגיות רגולטוריות צרכניות, זכויות תנועה ותיקי פשיטת רגל של חברות תעופה והוא מתמחה גם בדינים האירופיים בסוגיות של תעופה, תיירות ועוד ומשמש גם כמרצה במוסדות אקדמיים אירופיים בסוגיות אלה.

כמו כן, משמש עו"ד שפרכר מומחה משפטי בוועדות פרלמנטריות שונות כמו הוועדה הכלכלית של הכנסת, ומעורב, באופן קבוע, בניסוח חקיקה בתחום התעופה האזרחית, לרבות תיקונים משמעותיים בחוקים הקיימים. בימים אלו דוד מייעץ לוועדת הקורונה בכנסת בנוגע למדיניות השמים של ישראל בהקשר זה.

עו"ד דוד שפרכר. יחצ,
עו"ד דוד שפרכר/יחצ

יצחק רוגוב בן ה-84, דייר בדיור מוגן אחוזת צהלה, נבחר כחבר בועד המנהל של המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל. רוגוב נבחר זו הפעם הרביעית ברציפות, והשנה במסגרת תפקידו ישולב בועדת המשנה לכספים האחראית על בניית תוכנית התקציב לשימור, חלוקתו וניהולו. רוגוב יכהן בנוסף כיו"ר ועדת המשנה לשדרוגים אשר אחראית על תקצוב וסיוע כלכלי לאתרים הנדרשים בתמיכה.

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל היא עמותה הפועלת להצלה ולשימור של בתים ואתרים היסטוריים בארץ ישראל. הוועד המנהל במועצה נבחר פעם בארבע שנים. על מנת לקבוע את מדיניות המועצה, אשר כוללת בין היתר- קביעת אתרים המיועדים לשימור, ניהול תקציב שנתי, אישור תוכנית עבודה וחברות בוועדות המשנה. הוועד נפגש פעם בחודש במשרדי המועצה במקווה ישראל. כיום ישנם כ-200 אתרים תחת המועצה. כמו כן, ישנם תשעה אתרי מורשת אשר מנוהלים על ידי המועצה ישירות.

רוגוב, דייר דיור מוגן אחוזת צהלה, עלה לארץ מקייפטאון, דרום אפריקה ב-1960. מאז פרישתו לגמלאות הוא מתנדב בגופים ציבוריים שונים ובעמותה לשימור אתרים מתנדב קרוב ל-30 שנים.

יצחק רוגוב. יחצ,
יצחק רוגוב/יחצ

פולינה פברי (48) מונתה לאחרונה ל- Senior Customer Engagement Executive ב-SAP ישראל. במסגרת תפקידה, פולינה תתמקד בשיפור וייעול הפקת הערך המקסימלי ומימוש הפוטנציאל המלא של פתרונות ושירותי SAP בארגונים.

לפברי מעל 25 שנות ניסיון בתחום השיווק, המכירות והפיתוח העסקי בחברות שונות בישראל, מסטארט-אפים ועד לארגונים כמו נס וטלדור. בתפקידה הקודם שימשה מנהלת מכירות בישראל וברוסיה בחברת רימיני סטרייט. קודם לכן כהנה כסמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ומכירות בחברת טלדור, ומנהלת מכירות בתחום הבנקאות ב- SAP ישראל. פברי חוזרת ל-SAP לאחר 10 שנים במהלכן המשיכה לצבור ניסיון רב בקרב המגזרים והלקוחות השונים. לפברי תואר ראשון ושני במנהל עסקים.

פולינה פברי. מתן תומרקין,
פולינה פברי/מתן תומרקין

מינויים בהנהלת הבנק הבינלאומי. לקראת פרישתו הקרובה לגמלאות של אילן בצרי, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית ב-1.1.2021 אישר דירקטוריון הבנק את השינויים הבאים בהנהלת הבנק:

  • בנצי אדירי, סמנכ"ל וראש חטיבת משאבים, וקודם לכן מנהל הסיכונים הראשי, יתמנה לראש החטיבה העסקית.
  • אלה גולן, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית, תתמנה לראש חטיבת משאבים הכוללת בתוכה את מחלקת משאבי אנוש, מערך האסטרטגיה וניהול נוסטרו הבנק.
  • רון גריסרו, מנכ"ל מתף - חברת המחשוב של הבנק יעבור לכהן כסמנכ"ל, חבר הנהלה בבנק וראש החטיבה הבנקאית.
  • עוד אישר הדירקטוריון כי עו"ד חביבה דהן, המכהנת כראש המערך הייעוץ משפטי, תמונה גם כחברת הנהלה בדרגת סמנכ"ל.

סמדר ברבר-צדיק מנכ"ל הבינלאומי בירכה את המנהלים ואמרה כי "המינויים משקפים את המטרה האסטרטגית להמשיך ולהצעיד את הבנק קדימה בתחומי החדשנות והטכנולוגיה. מינויו של רון גריסרו, בעל ניסיון רב שנים בעולמות הטכנולוגיה, המחשוב, והתשלומים יתרום רבות להנהלת הבנק בכלל ולחטיבה הבנקאית בעיקר. מינויים של אדירי וגולן יביאו להמשך הצמיחה והחוזקה של הבנק בתחומים העסקיים ". ברבר צדיק ציינה עוד את ההמשכיות שיוצרים מינויים של מנהלים מתוך הבנק לבניית הנהלה בה החברים הם

אלה גולן. יחצ,
אלה גולן/יחצ

שירותים ייחודיים

אלפי ישראלים מעוניינים כיום בבדיקת קורונה, אם מחשש שנדבקו במחלה, אם כדי לוודא שלא נדבקו ואם לצורך קבלת אישור לטיסה לחו"ל. הבירוקרטיה, הזמן הארוך, הסיכון הבריאותי בהגעה פיזית למרכזי בדיקה והמחיר הגבוה אותו גובות מעבדות פרטיות כיום הם חסם לא פשוט לאזרח.

LAB2DOOR מציע לראשונה בדיקות קורונה בהיקף ארצי שיתבצעו החל מהיום בבית הלקוח או במשרד לפי נוחיותו, ללא צורך בהפניה מרופא, באישור משרד הבריאות ובמחיר תחרותי. LAB2DOOR החלה להציע את השירות בשלב הראשון לחברות וארגונים, והחל מהשבוע מציעה את השירות לציבור בכל רחבי הארץ.

השירות, אותו ניתן להזמין בטלפון 2672*, מתאים ללקוחות פרטיים שרוצים להנות מהנוחות והביטחון של שירות יעיל ומהיר עד הבית, וללקוחות עסקיים, מוסדות, חברות וארגונים, בין אם אלו רוצים לשמור על סביבת עבודה בטוחה לעובדים ומעוניינים לבצע בדיקות סקר בארגון, ובין אם עבודתם כרוכה בנסיעות לחו"ל.

רפי קמינר, מנכ"ל קבוצת פנג'יה, שמובילה את מיזם LAB2DOOR: "הכלכלה כולה משתנה לנגד עינינו בימים אלה ומידי יום יותר ויותר שירותים ומוצרים מסופקים ישירות לבתים ולמשרדים, לאור הבירוקרטיה שמקשה על קבלת הבדיקה ומגבלות הקורונה והסיכונים הכרוכים בשהות בשטחים סגורים. LAB2DOOR פורץ את הדרך לבדיקות קורונה אמינות בהיקף ארצי בבית ובמשרד, במהירות, בנוחות מרבית, ללא סיכון ובמחירים נוחים. לבדיקות לא נדרשות הפניות של רופאים והן מוכרות על ידי משרד הבריאות לכל צורך, לרבות אישורים לטסים לחו"ל". קמינר התייחס לכוונה לקצר את ימי הבידוד לאנשים שיעשו את הבדיקה ביום העשירי ואמר: "השירות שלנו יסייע לקצר את זמן הבידוד, יאפשר להחזיר ביעילות את הפעילות העסקית במשרדים ובמפעלים במשק".

פרטים על הבדיקות

  • בדיקה רגילה - התוצאה נמסרת תוך 20 שעות מלקיחת הדגימה.
  • בדיקה מהירה - בודק מוסמך מגיע אל בית הלקוח ו/או המשרד תוך 3 שעות מזימון הבדיקה, והתוצאה נמסרת עד 9 שעות לאחר לקיחת הדגימה.
  • עלות בדיקה רגילה: 499 שקל עבור הנבדק הראשון ו-399 שקל לכל אחד מהנבדקים הבאים מתוך אותו משק הבית. ללקוחות עסקיים יוצע מחיר מוזל, בהתאם להיקף הנבדקים.
רפי קמינר. יחצ,
רפי קמינר, מנכ"ל פנג'יה/יחצ

קמפיינים

קמפיין אופנה ראשון מסוגו בישראל צולם באוויר וביבשה מעל שמי המדינה למותגי השעונים G-SHOCK ו- BABY-G עם הפרזנטורים החדשים רון לוי ודורית ריבליס בהשראת הסרט "אהבה בשחקים".

הדוגמן העולה רון לוי, אשר נבחר להיות פרזנטור שבוע האופנה הישראלי והדוגמנית הבינלאומית דורית ריבליס הצטלמו לקמפיין ענק לכבוד השקתן של קולקציות החורף החדשות של מותגי השעונים G-SHOCK לגברים ו- BABY-G לנשים מבית ענקית השעונים היפנית CASIO. מדובר בפעם הראשונה שפרזנטורים ישראלים נבחרים לייצג את מותגי השעונים הבינלאומיים, וכן בקמפיין ראשון מסוגו שצולם בשמי ישראל בעזרת צי מסוקים בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים! השניים הוטסו בשמי ראשון לציון, ירושלים, מדבר יהודה וים המלח.

הקמפיין הייחודי צולם בהשראת הסרט אהבה בשחקים. הקונספט נבחר בהתאם לערכי המותגים, שמעבר לנראותם האהובה על חובבי אופנת רחוב ברחבי העולם, מהווים את השעונים העמידים והקשוחים בעולם.

דורית ריבליס, רון לוי. אלה אוזן,
רון לוי ודורית ריבליס בקמפיין/אלה אוזן

הלהיט של תחילת שנות ה-2000, שזכה לפופולאריות עצומה, יין גאטו נגרו, חזר לארץ וכמחווה לשמו של היין חברת שקד, אשר מייבאת את היין לארץ, נתנה חסות ליום צילומים מיוחד לעידוד אימוץ כלבים וחתולים שחורים של עמותת S.O.S. בצילומים לקחו חלק טל טלמון, ליהיא גרינר ואירה דולפין. בנוסף, נכחו גם טל שקד - מנהל השיווק של חברת שקד שמפיצה את יינות גאטו נגרו וריקי בצרי - מייסדת ויו"ר עמותת S.O.S חיות.

במהלך יום הצילומים גור החתולים השחור לא אהב את החיבוק שאירה דולפין נתנה לו ושרט אותה בלחי ימין, אירה לקחה את האירוע ברוח טובה ובעזרת לגימה מיין גאטו נגרו ומיד נרגעה ולחתול שלום.

טל שקד, אירה דולפין וליהי בצרי. ירון מחלב,
אירה, תיזהרי, אירה, הגאטו נגרו הזה - הוא דעתן. דולפין עם החתול השחור ועם טל שקד וריקי בצרי/ירון מחלב

חברת "קליל" יצא בימים אלו בקמפיין טלוויזיה חדש קמפיין Reflection of you שמאיר את הזרקור על אנשים שהסטייל וסביבה מעוצבת הם חלק מהיום יום בכל מה שהם עושים: בתחביבים בלייף סטייל ובעיצוב המודרני. הקמפיין ימשיך בסדרת תכנים שיעלו ברשתות חברתיות בשיתוף המעצב ינאי פישר גוטמן בטיפים שלו לבתים מעוצבים. היקף הקמפיין נאמד ב-2.5 מיליון שקל.

שלי אברהם סמנכ"לית השיווק של חברת "קליל" : בקמפיין יוצגו חלונות קליל באוהאוס שהם בחירה של אנשים שמעריכים עיצוב ושל מעצבים מובילים.

צורי דבוש יו"ר "קליל" : חברת קליל הינה החברה ראשונה בארץ ובעולם שמפיקה גם סרט פרסום לטלוויזיה שמונגש לציבור העיוורים המונה ב-24 אלף איש ועוד עשרות אלפי כבדי ראייה נוספים. סרט הפרסום בטלוויזיה הופק בהנחייה ובפיקוח הספרייה המרכזית לעיוורים. ההפקה בוצעה בטכניקה מיוחדת המתארת בתיאור קולי את כל מה שיש על המסך בקטעים הויזואליים. ב-10% מתקציב הפרסום של החברה יועד למטרה זו, ומקווה שגם חברות אחרות יצטרפו ליוזמה זו''.

פרסומת חדשה לקליל/קליל

מוסדות ותרבות

המחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללה האקדמית ספיר בשיתוף עם המחלקה ללימודי תרבות באוניברסיטת ברמן בגרמניה והמרכז החינוכי ברדבק זכו בפרס שמעון פרס מטעם משרד החוץ הגרמני וקרן פורום העתיד גרמניה ישראל. הפרויקט המשותף מובל מן הצד הישראלי על ידי ד"ר מולי בנטמן מהמחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללה האקדמית ספיר.

הטקס שהיה אמור להתקיים בברלין ב-8.9 התקיים במועדו במתכונת דיגיטלית כיאה לתקופה, ושודר בפייסבוק בשידור ישיר.

הפרס הוענק לפרויקט זה על תכנית משותפת המתקיימת זו השנה השביעית. במסגרת התוכנית נפגשים סטודנטים מהמחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללת ספיר עם סטודנטים ללימודי תרבות באוניברסיטת ברמן לשבועיים מרוכזים של למידה וסיורים בגרמניה ובישראל. התוכנית המשותפת מתמקדת בסוגיות של הכלה והדרה כמדיניות במבט השוואתי בין שתי המדינות ומאפשרת לסטודנטים הישראלים והגרמנים להעמיק בשאלות של מדיניות וחברה.

הפרויקט המשותף מובל מן הצד הישראלי על ידי ד"ר מולי בנטמן מהמחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללה האקדמית ספיר וד"ר אורי לב, ראש המחלקה היוצא. על פי ד"ר בנטמן התוכנית מאפשרת למשתתפים להתבונן מקרוב על תהליכי מדיניות ולהיחשף לאופן בו הם משפיעים ומעצבים את המציאות הפוליטית והחברתית בכל אחת מן המדינות.

הביקור של הקבוצה המעורבת ב"חצרות האחוריות" של החברה מחייבת את המשתתפים להתנער מן הדעות הקדומות, הקלישאות והתשובות המוכנות מראש. במסגרת המפגשים הללו עוסקים המפגשים בשאלות של שילוב והדרה בשלל נושאים חברתיים אקטואליים, כגון הגירה, אסלאם, אנשים עם מוגבלויות, הקהילה הלהטב"ית, מבקשי מקלט, הקהילה הבדואית ויחסי מרכז ופריפריה.

פרס שמעון פרס מוענק מדי שנה מתוך אחריות לידידות המיוחדת בין שתי המדינות ומציין מדי שנה מנהיגֹוֹת ומנהיגים ונשות ואנשי מקצוע מגרמניה ומישראל, שהרימו תרומה מיוחדת לעיצוב יחסי ישראל-גרמניה. במשך עשרות שנים פעל שמעון פרס (2016-1923), נשיאה לשעבר של מדינת ישראל וחתן פרס נובל לשלום, למען חיזוק יחסי ישראל-גרמניה. בנאום שנשא בפני הפרלמנט הגרמני בשנת 2010 הוא הדגיש את הידידות הייחודית בין גרמניה לבין ישראל.

כפי שהודיע נשיא גרמניה שטיינמאייר בנאומו בירושלים במאי 2017, משרד החוץ הגרמני החליט לתקצב פרס מיוחד לזכרו של שמעון פרס ופועלו. את הפרס השנתי בסך פעמיים 10,000 אירו מעניק משרד החוץ הגרמני בשיתוף עם קרן פורום העתיד גרמניה-ישראל. הפרס מוענק מתוך אחריות לידידות המיוחדת בין שתי המדינות ומציין מדי שנה מנהיגֹוֹת ומנהיגים ונשות ואנשי מקצוע מגרמניה ומישראל, שהרימו תרומה מיוחדת לעיצוב יחסי ישראל-גרמניה.

ד"ר מולי בנטמן. סיגל גולן,
ד"ר מולי בנטמן/סיגל גולן

לנה קריינדלין, מנכ"לית תיאטרון גשר השיקה במסיבת עיתונאים בזום את פסטיבל התיאטרון הבינלאומי יפו, Jaffa Fest 2020 Online, פרי יוזמת תיאטרון גשר ובתמיכת עיריית תל אביב-יפו ומשרד התרבות והספורט, יתקיים השנה במתכונת דיגיטלית. על אף מגבלות הקורונה והאתגרים הרבים העומדים בפני עולם התיאטרון הישראלי, הוחלט לקיימו באופן מקוון וייחודי. הפסטיבל יכלול תכנים ייעודיים לשידור דיגיטלי ויתקיים בין התאריכים 3-8 בדצמבר. במהלך הפסטיבל יוצגו הפקות מקור מגוונות מהארץ ומהעולם ביניהן.

'ילד תיאטרון' - הצגת יחיד של עידו מוסרי בבימויו של אמיר י. וולף, שתעלה בשידור חי ברשת, 'שפת אם' - 'מַאמֶעלוּשֶן' -Mamaloshen- דרמת אודיו בשיתוף מכון גתה, מאת סשה (מריאנה) זלצמן (גרמניה), בבימויה של דדי ברון, בהשתתפות: רבקה מיכאלי, נטע שפיגלמן ונטע רוט, "שיר השירים" - SOS: The Song of Songs - מופע תיאטרלי חדשני. פרויקט ייחודי שבכורתו תוכננה לחודש מרץ 2020 במרכז לאומניות של מיכאל ברישניקוב בארה"ב. לאור המצב בעולם, הבכורה לא התקיימה כמתוכנן. בתקופה האחרונה המופע עבר עיבוד והותאם לפורמט דיגיטלי. ובכך הפך למיצג אומנותי מקוון ועוד.

לנה קריינדלין. דניאל קמינסקי,
לנה קריינדלין/דניאל קמינסקי

ביום רביעי החלה לצלם הזמרת אמה אל-שיר קליפ לחידוש לשיר "היה לי חבר היה לי אח" של יורם טהרלב ששותף להפקה זו. הקליפ צולם בתל אביב בהשתתפות הדוגמנית סתיו סטרשקו ונוספים ויהיה יום צילום נוסף בשבוע הבא.

אמה אל שיר עם סתיו סטרשקו. שרה דיין,
אמה אל שיר עם סתיו סטרשקו/שרה דיין

השחקנים אמיר שורוש (קופה ראשית) ושירה נאור מצטרפים לשורת המורים של בית הספר למשחק "הסטודיו" של גל אמיתי ואפרת בן יעקב, בנוסף לחן אמסלם, מגי אזרזר, דניאל גל ותובל שפיר שמלמדים בבית הספר.

גל אמיתי. סלי בן ארי,
גל אמיתי/סלי בן ארי

חברות וטכנולוגיה

INSPECTO, סטארט אפ לזיהוי רעלנים במזון מחממת הפוד טק THE KITCHEN של שטראוס בשיתוף הרשות לחדשנות, מספק מענה מהיר, זול ופשוט לאיתור רעלנים במזון. כעת, החברה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מעבדת "מילודע" השייכת לקבוצת המעבדות הבינלאומית Mérieux NutriSciences. במסגרת ההסכם, מעבדת הקבוצה בישראל תשתמש בטכנולוגיה של INSPECTO לביצוע בדיקות בתשלום לאיתור רעלנים. שיתוף הפעולה יקרב את החברה להשקת מוצר מסחרי כבר במהלך 2021.

יאיר מונטה, מייסד משותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי,Inspecto: "שיתוף הפעולה עם מילודע וקבוצת Mérieux NutriSciences הנו אבן דרך משמעותית עבור החברה. אנו שמחים על הבעת האמון של שחקן בינלאומי כה משמעותי בתחום בדיקות אבטחת המזון בפתרון שאנו מספקים לשוק".

שחר פלורנץ, סמנכ"ל צמיחה וחדשנות, קבוצת שטראוס: "השותפות עם Mérieux NutriSciences תקרב את INSPECTO באופן משמעותי לשיווק מוצר מסחרי. אנחנו שמחים וגאים על עוד שיתוף פעולה שנחתם בין ענקית בינלאומית לבין חברה שצמחה בחממת The Kitchen של שטראוס".

seperator

אמזון העולמית הכריזה על חברת AllCloud כשותפת השנה של החברה בישראל בקטגוריית המעבר לענן. בנוסף, עבודתה של החברה עם הסטארט-אפ הישראלי EyeControl זיכתה אותה גם בפרס מיוחד מטעם אמזון העולמית לפעילות חברתית באזור DACH (אוסטריה, גרמניה ושוויץ). חברת AllCloud (אולקלאוד) היא חברת פתרונות מובילה וגלובלית המספקת לארגונים מגוון כלים לפעילות בענן כמו גם מגוון פתרונות ושירותים לחברות בינוניות וגדולות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. החברה מעסיקה כיום כ-250 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, גרמניה ורומניה ונבחרה השנה כמקום העבודה הטוב ביותר בישראל על פי אתר Glassdoor העולמי.

ערן גיל, מנכ"ל AllCloud: "ההכרה הזו היא תוצר ישיר לעבודת הקשה של הצוותים שלנו באירופה, בישראל ובעולם כולו, כמו גם המחויבות שלהם לסייע ללקוחות במעבר חלק לשימוש בשירותי הענן של - AWS כדי לשרת את הלקוחות והקהילות שלהם בצורה הטובה ביותר. אנו מודים ל AWS על הכבוד וההוקרה ומצפים להמשך דרכנו המשותפת בעודנו ממשיכים בצמיחה ובהרחבת הפעילות שלנו. "

פרס allcloud. יחצ,
הפרס שהוענק ל-Allcloud/יחצ

השער למסחר וליצוא נפתח לרווחה. ראשי הארגונים העסקיים המובילים - איגוד לשכות המסחר, מכון היצוא והתאחדות התעשיינים - הובילו את המשלחת הרשמית הישראלית, שעשתה שבוע בדובאי ופתחה את השער למסחר בהיקפים של מיליארדי דולרים עם מדינות המפרץ.

מסחר בדובאי. יחצ,
משלחת הארגונים העסקיים בדובאי/יחצ

בימים שבהם לא כל העסקים חזרו לשגרה, בשל הקורונה, דומה כי יש "עובדים" שממשיכים לפעול בכל זמן נתון- אלה הם הפורצים והגנבים. הלילה (ב') בשעה 3:00, הגיעו בחסות החשיכה שלושה חשודים אל בית עסק במושב נס הרים, שבמועצה האזורית מטה יהודה. על פי החשד, הם פרצו למקום לאחר שפירקו, באמצעות לום (מוט ברזל), את תריס הגלילה בכניסה לבית העסק. בעקבות התראה שהתקבלה במוקד המבצעי, נשלח סייר מחברת צוות 3 אל המקום ולמעשה, הגעתו אל המקום שיבשה לפורצים את זממם: מסתבר כי הם לא הספיקו לפרק את הכספת הפנימית של בית העסק ועזבו את המקום. בצוות 3 מסרו היום: "מהירות התגובה ונחישותו של הסייר מנעה נזקים גדולים לבית העסק. ישר כוח על הפעולה המהירה".

צוות 3. יחצ,
הפורצים לא הספיקו לפרק/יחצ

חברת הגנטיקה והזרעים הישראלית קאנבריד, מודיעה הבוקר כי במסגרת מחקר לפיתוח עמידות כנגד פטריה הגורמת למחלת הקימחון, הצליחה לבצע ולזהות עריכה בגנום צמחי הקנאביס ע"י שימוש בטכנולוגיית הCRISPR-Cas9 שמפתחותיה הוכרזו כזוכות פרס נובל לכימיה לשנת 2020. דיווח זה מגיע בהמשך להודעה על חתימת הסכם רישיון מסחרי לא בלעדי לפטנטים היסודיים של CRISPR-Cas9 עם בעלי הפטנטCRISPR - Corteva Biosciences ומכון Broad (של אוניברסיטאות MIT והרווארד).

הצלחתה של קאנבריד, המהווה פריצת דרך בתחום, הושגה לאחר כ-3 שנים של מחקר מפרך אשר נערך על ידי צוות המחקר של החברה, המורכב מחוקרים ואנשי מקצוע בתחומי הגנטיקה, הביולוגיה המולקולרית והאגרונומיה אשר הגיעו לחברה ממכוני המחקר וחברות הזרעים המובילות בישראל. ככל הידוע לקאנבריד, זו הפעם הראשונה שניסיון לערוך את צמח הקנאביס תוך שימוש בכלי העריכה הגנומי החדשני CRISPR ע"י חברה עולה בהצלחה, וקאנבריד שמחה להודיע על הישג משמעותי זה, המהווה אבן דרך משמעותית בדרכה של החברה לגמר פיתוח ומסחור מוצריה.

בעזרת יכולותיה של קאנבריד בעריכה גנומית תוכל החברה לפתח תכונות אגרונומיות החיוניות לגידול איכותי וחסכוני בקנה מידה רחב. קאנבריד הגישה בקשות למספר פטנטים המכסים גנים השולטים על אותן תכונות, כגון עמידות למחלת הקימחון (אחת המחלות השכיחות בגידול קנאביס) ואי תלות באורך יום להגעה לשלב הפריחה. התכונות האגרונומיות בשילוב עם זרעי הקנאביס היציבים של החברה יאפשרו למגדלים לגדל צמחי קנאביס והמפ אחידים באופן אפקטיבי והדיר ובכך לגשר במהירות על הפער הקיים כיום בפרקטיקות האגרונומיות של גידול קנאביס בהשוואה לגידולים מסחריים אחרים כגון עגבניות וחיטה.

עדו מרגלית, מנכ"ל CanBreed מסר: "כחברה ישראלית צעירה, אנחנו מאוד נרגשים וגאים להציג הישג מחקרי יוצא דופן אשר ישנה את פני גידול הקנאביס בארץ ובעולם. פיתוחים מסוג זה יאפשרו לקאנבריד לספק למגדלי הקנאביס את הפתרון הנחוץ של זרעי קנאביס אחידים ומשופרים שיסללו את הדרך לסטנדרטיזציה של הענף.

עדו מרגלית. יחצ,
עדו מרגלית/יחצ

יוזמות

עמותת שניר, למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת עיגול לטובה.

במסגרת השת"פ על כל קנייה בכרטיסי אשראי, סכום הקנייה יתעגל כלפי מעלה באגורות, כאשר סכום העיגול ייתרם לעמותה. לדוגמה, בקנייה בסופר ב-29.90 שקל, 10 אגורות ייתרמו לעמותה, כך שלצרכן זה עולה שקלים בודדים, אבל זה עולם ומלואו בשביל מבקש הסיוע! הכסף מתרומה זו יועבר לנזקקים שפונים לעמותה ולאחר בחינת מצבם ואימות המקרה.

אמש (יום שני) נערך טקס חגיגי, מצומצם, להשקת השת"פ במסגרתו פתחה עינת אשורי את הדברים ואמרה לשלומי צדיקי - מנכל עמותת עיגול לטובה: "הקורונה תקופה מאתגרת המשבשת את שגרת חייהם של רבים. בתקופה הזאת משפחות רבות בישראל סובלות ממחסור והחלטנו להתאגד יחד עם עמותת עיגול לטובה, על מנת לגייס כספים למען הסובלים בימי הקורונה".

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010 ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. מטרת העמותה היא להיות חדר מיון לכל אותם קשישים, משפחות נזקקות, נזקקים וחיילים בודדים משוחררים. כמו כן, לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה שנבדקה על ידנו ומצבה הכלכלי קשה מאד.

ניתן להצטרף ל"עיגול לטובה" ולהתחיל לתרום בכל קנייה על ידי לחיצה כאן.

עינת אושרי ושלומי צדקי. יחצ,
עינת אושרי ושלומי צדקי/יחצ

יוזמה חדשה משותפת של האגודה להתנדבות וארגון מד''א בצל המאבק הלאומי בקורונה, במסגרתה אלפי מתנדבי ומתנדבות שירות לאומי של האגודה להתנדבות, מכלל המגזרים, יעברו בימים הקרובים הדרכה מזורזת של מספר ימים בידי מד''א כדי להכשירם להיות נאמני קורונה בקהילות ברחבי הארץ, כך סוכם בין ירון לוץ, מנכ''ל האגודה להתנדבות וד''ר אלי יפה, סמנכ''ל קהילה במד''א.

במסגרת המיזם אותם אלפי צעירים ישמשו כשגרירים לקטיעת שרשרת ההדבקה בקהילות, יצטרפו למערך ההסברתי של מד''א למאבק בנגיף הקורונה, יסייעו בביצוע החקירות האפידמיולוגיות ויפעלו להנגשת הנחיות משרד הבריאות לתושבים.
 

מתנדבות מד"א. יחצ,
מתנדבות ליוזמה של מד"א/יחצ

עמותת "עדי", המטפלת באנשים וילדים עם בעיות התפתחותיות מורכבות, ערכה את כנס בינלאומי ראשון מסוגו "אתגרXאתגר" - התמודדות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בתקופת הקורונה.
הכנס נערך באופן מקוון ומטרתו מתן כלים מקצועיים לאנשי חינוך, רווחה ובריאות, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים קליניים, יועצים חינוכיים ומטפלים פרא-רפואיים, המתמודדים בתקופה זו עם סיטואציות שלא נבחנו בעבר. העמותה העשירה את המשתתפים בכלים טיפולים ליצירת חוסן בקרב משפחות שמתמודדות עם בן משפחה עם מוגבלות בתקופת הקורונה והתמודדות עם אתגרים רפואיים תקדימיים כגון שהייה ממושכת בבידוד, חרדה קיומית וחשש מהידבקות הילד, העדר מסגרות של פנאי, ועוד.

בין המשתתפים: שגריר הולנד בישראל האנס דוקטור, יו"ר הכפר השיקומי "עדי נגב-נחלת ערן" אלוף(מיל') דורון אלמוג, מנכ"ל "עדי ירושלים" שלומית גרייבסקי, פרופ' מולי להד וד"ר אייל דורון- מומחים בעלי שם עולמי לטיפול במצבי לחץ והתנהלות במצבי חוסר ודאות, עובדת סוציאלית לילה סועאד וד"ר רובי רוגל.

הכנס התמודד עם סוגיות מורכבות ביותר עבור משפחות לבוגרים ולילדים עם צרכים מיוחדים, קושי שניצב על הגבול הבלתי אפשרי בתקופת הקורונה, כשמדברים מחד על אוכלוסייה שזקוקה למגע וקרבה אנושית יותר מכל ובאותה נשימה נמצאת בקבוצת סיכון לפגיעה קשה כתוצאה מהמחלה.
שלומית גרייבסקי, מנכ"ל עדי ירושלים, אמרה בכנס: "כנס זה ראשון מסוגו, מיועד לאנשי מקצוע מתחום הבריאות, הרווחה והחינוך שרוצים להעמיק בידע ובכלים כיצד לסייע להורים בהתמודדות עם האתגר הכפול. בשנים האחרונות העמותה הקימה מחלקת מחקר והדרכה שמתמקדת ביצירת בסיס מקצועי משותף בין מרכזי העמותה השונים ויצירת קשר עם מוסדות אקדמאיים בארץ ובעולם על מנת להרחיב את הכלים והידע המקצועי".

מירי אריכא, מנהלת "עדי" בשבילכם, מרכז מידע, הכוונה וליווי למשפחות של ילדים ובוגרים עם מוגבלות: "תקופת הקורונה טומנת בחובה אתגרי חינוך מורכבים ביותר כמעט עבור כל בית בישראל, כאשר אנו מוסיפים למשוואה הזו את המשתנים איתן נדרשות להתמודד משפחות לאנשים עם צרכים מיוחדים, אנו מקבלם אתגר על סף הבלתי אפשרי. התקופה הנוכחית הביאה למוקד 'הקו החם' שאלות וסוגיות מורכבות ביותר שלא התמודדנו איתן בעבר, החל ממשפחה מיוחדת שנאלצת להיכנס לבידוד עם ילד שמצריך טיפול אינטנסיבי ועד הקושי שבהיעדר מסגרת פנאי תומכת לילד עם המוגבלות. מטרת הכנס היא לספק את המענה המקצועי ביותר, לתת כלים לאנשי המקצוע שבאים במגע עם משפחות של ילדים עם מוגבלות, הכוונה מיטבית של המשפחות, חיזוק מקורות הכח שלהם ובניית חוסן להתמודדות במציאות המורכבת".

seperator

תחרות Ultraman Challenge Israel תתקיים השנה בסימן חברתי ותיתן לראשונה ביטוי למשתתפים נכי צה"ל נפגעי פוסט טראומה כחלק מיוזמה משותפת עם עמותת "שותפות מגן ישראלית".

לקראת התחרות התקיים השבוע יום צילומים מיוחד, במסגרתו דיברו שניים מהמתמודדים בתחרות דרור זיכרמן ורונן קיהן, דרור נכה צה"ל ורונן בן של נכה צה"ל, ושניהם בחרו להשתתף בתחרות כדי לעלות את המודעות לנפגעי פוסט טראומה והלם קרב.

השבוע גם התקיים מפגש זום כדי להשיק את שיתוף הפעולה בין Ultraman Challenge Israel ועמותת "שותפות מגן ישראל" ובו השתתפו יו''ר ועדת המשנה של ועדת העבודה הרווחה והבריאות לטיפול בהלומי קרב ובנפגעי פוסט טראומה ח''כ אופיר סופר, מנכ''לית עמותת "שותפות מגן ישראל" עו''ד רוני ססובר, היזמים של אולטרה מן ישראל אריאל הלר ואייל פרל, מנכ"ל ובעלים של חברת מור בית השקעות יוסי לוי, פרסומאית ויוזמת המפגש והפרוייקט המשותף מטעם עמותת "שותפת מגן ישראלית" יערית שושן-סבג, הבעלים של חברת ברקן ייזום והנדסה בע''מ רונן קיאן, הבעלים של חברת ספא אורקה ישראל עמית לוי, מנהלת אופרציה במכון סילבן אדמס לספורט נורית וורחוב ומנכ"ל ובעלים של חברת ריינד אופטיקס עמוס ריינד.

מפגש זום ב-ultraman challenge. יחצ,
תחרות Ultraman Challenge/יחצ

בימים אלה, בהם כולם מרגישים תחושת מחנק, אין אפשרות לצאת לנפוש, הלחצים והמתחים הכלכליים, הבריאותיים והחברתיים מייצרים תחושות מורכבות בקרב האוכלוסייה הכללית. משפחות רבות נאלצות להתמודד עם מורכבות נוספות שמצריכה מהם משאבים נפשיים רבים, מחלת סרטן של אחד מילדי המשפחה. הן זקוקות עוד יותר לאוויר לנשימה על מנת לצלוח את התקופה המורכבת הזו, חודשי נגיף הקורונה אפשרו תמרון לילד חולה סרטן רק בין חדר במחלקה האונקולוגית לחד ילדים אשר בביתו וכל זה ללא ביקורים כלל ושלא לדבר על חוויות וקצת אויר לנשימה.

ארגון רחשי לב משיק פרויקט ייחודי וחדש, מתחם נופש "רחשי לב פאלאס בוטיק", עבור מאות ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן, הפרויקט שיחל לפעול בחודש נובמבר הקרוב. מדובר באחוזה מפנקת ומפוארת הממוקמת במטה יהודה, שתעמוד כל כולה לאירוח ילדי רחשי לב ובני משפחותיהם, ותיתן מענה להירגעות ופינוקים במרחב בטוח הן בהתאם לתו הסגול והן בהתאם לצרכים של ילד חולה סרטן.

במסגרת הפרויקט, יוזמנו משפחות ללא תשלום לבלות בוילה וליהנות מנופש שהוא צורך חיוני עבורם! הילדים הגיבורים והמשפחות ייהנו ממבחר פינוקים ואטרקציות, שיהוו אסקפיזם עבורם מהמציאות המורכבת, יתנתקו מהמתחים, הכאבים והפחדים בהם הם שרויים, ישנו את אווירת בית החולים ויצברו חוויות משפחתיות טובות שיתנו כוח להמשך הדרך בתקופה סוערת זו.

לדברי שימי גשייד, מנכ"ל ארגון רחשי לב: "ארגון רחשי לב פועל למעלה מ-30 שנה על מנת לתמוך ולשפר את חיי ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. בצל הקורונה, נאלצנו לעשות אדפטציה בדרכי הפעולה שלנו לתמיכה במשפחות, הן לצרכים הבריאותיים והן למגבלות הקורונה. הנופש הזה הוא חיוני עבורם, אני מקווה שנוכל להשכיח את הדאגות ושיתמלאו באנרגיות חיוביות על מנת לשמור על מורל גבוה וכוחות בדרך אל ההחלמה.

לתרומות לתמיכה בפרויקט ניתן לפנות: 1-800-28-11-28

אחוזה רחשי לב. יחצ,
אחוזה רחשי לב/יחצ

נבו אבוטבול, המנטליסט הצעיר בישראל שחגג לאחרונה יום הולדת 16, הקדיש השבוע מופע בזום לילדי הדיאליזה והנפרולוגיה של עמותת "תקווה ומרפא".

המופע העל חושי הייחודי שהותאם במיוחד למתכונת של מופע בזום וצולם מאולפן ייעודי שהוקם בביתו של נבו בנהריה, הותיר את עשרות ילדי העמותה המומים ונרגשים.

דבורה אגסי, מנהלת עמותת "תקווה ומרפא" מסרה: "המחלקות ממש מדוכאות בימים אלו, כל הצוות הרפואי שומר מרחק מהילדים ומתקרב רק למה שממש צריך. ופתאום נבו הכניס כל כך הרבה שמחה לילדים שבמשך חצי שנה, חוץ מטיפולי דיאליזה קשים 3 פעמים בשבוע,הכל נראה להם שחור. בטוחה שהילדים יגיעו עם הרבה יותר שמחה וכח לבית החולים בהרגשה שהם לא לבד".

מנבו אבוטבול נמסר: "זו זכות גדולה לשמח את מי שעבורם התקופה הזו מורכבת במיוחד, ילדי 'תקווה ומרפא' מתמודדים עם מציאות לא פשוטה, מקווה שהמופע הקל עליהם ולו במעט".

מופע תקווה ומרפא. יחצ,
המופע של נבו אבוטבול ל"תקווה ומרפא"/יחצ

ערוץ MTV ישראל בשיתוף פעולה מרגש ומיוחד עם בית השנטי: לרגל חודש הילד הבינלאומי, ביום ראשון הבא (15.11) בית השנטי "ישתלט" על ערוץ MTV ישראל (אפיק 75 בyes ו189 בHot) ליום שידורים מיוחד.

במהלך יום השידורים נערים ונערות מבית השנטי יספרו את סיפור חייהם דרך המוזיקה, למעלה מ-20 נערים ונערות המתגוררים בבית השנטי ישתתפו בפרויקט ויספרו על שיר אחד משמעותי בחיים שלהם. דרך השיר שבחרו הם יחשפו את עצמם ואת הסיפור האישי והמרגש שלהם.


מריומה, מייסדת ומנכ"לית בית השנטי: "אני כל יום בהודיה ובתודה לצוות מרגש של נשמות שבחרו בייעודם לצעוד יחד איתי ולתת כוח, תקווה ואהבה לילדים שבחרו בחיים. בפני נשמות כמוני שחוו מצבי קיצון של אלימות, פגיעות מיניות, סבל, כאב ובמיוחד נטישה מההורים, אלו שהיו צריכים להיות העוגן, הביטחון והחיבוק העוטף הראשוני, עומדת ברירה להתנתק או להתגבר, להיות קורבן או לבחור בחיים".

אביה פרחי, מנהלת MTV ישראל: "הייתה לנו הזכות לשבת ולהקשיב לנערים ונערות שנתנו לנו הצצה אמיתית לחיים וללב שלהם דרך המוזיקה. בית השנטי הוא מקום שקשה שלא ליפול בקסמו, מקווים שגם בתקופה כזאת אנשים ייפתחו את הלב ויתרמו".

כמו כן, בית השנטי בימים אלו השיקו קמפיין התרמה להצלת העמותה "שנטיתרום 2020 - "תראו אותנו". בתוך הקמפיין יצרו עם מיזם "נוער למען נוער" המשלב בתי ספר בתכנית שנתית בה הנוער נרתם לעזור ולקחת אחריות למען בני נוער בגילם , ולסייע בתרומות להצלת הבית. הילדים עברו מערכי שיעור מקדימים , על התנדבות ותרומה לקהילה , וזום של שעה עם מריומה מייסדת בית השנטי ועוד.

בית השנטי ו-MTV בשיתוף פעולה. יחצ,
בית השנטי ו-MTV בשיתוף פעולה/יחצ

חודש הקניות המקוון, נובמבר, כבר כאן ומיליוני ישראלים הולכים להוציא מיליוני שקלים על מוצרים שירכשו באתרים השונים. אחת מענקיות הקניות ברשת הינה אמזון ולה פיצ'ר תרומות ייחודי בשם 'אמזון סמייל' המאפשר לכל קונה לתרום 0.5% מסכום התשלום הסופי, ללא עלות נוספת מצידו, למעל ממיליון ארגוני צדקה ברחבי העולם.

עם זאת, 'אמזון סמייל' במתכונתו הנוכחית, לא מאפשר תרומה לעמותות ישראליות שפועלות במדינת ישראל ורשומות תחת רשם העמותות הישראלי, אלא אם לעמותה הישראלית ישנה שלוחה בחו"ל כגון אגודות ידידים שפועלות תחת ממשלה זרה ובמטבע זר.

על כן, אורי בן שלמה, מייסד ומנכ"ל JGive - ארגון הנתינה והפילנתרופיה הגדול בישראל, פנה במכתב למנכ"ל אמזון ג'ף בזוס וכך הוא כותב:

"אנו פונים אליך, בשם המגזר השלישי, העמותות והחברה האזרחית בישראל, שחוו מכה קשה בתקופת הקורונה וסובלים מירידה קשה בתרומות שאינן ממשקי הבית כגון תורמים גדולים מחו"ל, אירועי צדקה וגאלות וכן תקציבים ממשלתיים שמוקפאים בעקבות שנה של בחירות בזו אחר זו ואי העברת תקציב מדינה.

"כיום, למרבית מהעמותות הפועלות בישראל בחסות החוק, בעלות אישור ניהול תקין וסעיף 46, אין שלוחות או אגודות ידידים בחו"ל ולכן, המדיניות הנוכחית של 'אמזון סמייל' מדירה אותן מקבלת תרומות באמצעות הפיצ'ר הנהדר הזה.

"אנו פונים אליך, בשם העמותות הישראליות, בבקשה לפתוח ולאפשר לעמותות שפועלות בישראל לקבל גם כן את האפשרות להיבחר על-ידי קהילת הרוכשים באמזון, ובכך להנות מתרומות רבות בימי השיא המתקרבים אלינו.

"העמותות הישראליות זקוקות לזה, המגזר השלישי זקוק לזה והעם בישראל זקוק לזה".

seperator

גרעין צופים צבר, הבית של החיילים הבודדים בישראל, קיים את מסיבת הגיוס המסורתית שלו, שלרוב מתקיימת בבניני האומה, באירוע ששודר בזום אל כ- 500 צופים, מכל רחבי העולם, שהצטרפו ל 300 הצעירים המתגייסים בקרוב לצה"ל כחיילים בודדים, ונמצאים בימים אלו בהכנות לגיוס בקיבוצים בכל רחבי הארץ.

אורחי הכבוד של האירוע, שכמובן הצטרפו באמצעות שיחות וידאו ואיחלו לצעירים גיוס קל והצלחה בשירות, היו נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה ביבי נתניהו ויו"ר הסוכנות היהודית יצחק ב'וזי הרצוג. את מסיבת הגיוס חתם הזמר חנן בן ארי במופע אנפלאג שהוקדש לכל ההורים של החיילים הבודדים של גרעין צופים צבר.

אלעד סנדרוביץ, מנכ"ל צופים צבר העולמית: "כ-300 צעירים וצעירות מכל רחבי העולם היהודי הגיעו בחודשים האחרונים אל עשרות גרעיני צבר ברחבי ישראל ויתגייסו בקרוב לצה"ל כחיילים בודדים. מסיבת הגיוס שלנו היא אירוע המוני המתרחש פעם בשנה זה כ-30 שנה , והצעירים ממתינים לו כל השנה. החלטנו למרות הקשיים לקיים את האירוע , ואנחנו שמחים שיכולנו בפעם הראשונה גם לשדר אותו אל הקהילות היהודיות התומכות בנו בכל רחבי העולם, וכמובן גם להורי החיילים" .

גרעין צבר. תנועת הצופים,
גרעין צבר/תנועת הצופים

למעלה מ-100 יועצי משכנתאות, יועצים עסקיים וסוכני ביטוח השתתפו בהרצאת זום מקצועית שקיימו מומחי בנק מזרחי טפחות בשיתוף לשכת היועצים העסקיים, מחוז ירושלים.

מומחי מזרחי טפחות סקרו את הכלים המקצועיים והפיננסיים שמעמיד הבנק עבור אנשי המקצוע, כדוגמת 'משכנתא פנסיונית', 'משכנתא בקצב שלך' וכן ממשק הבנק והערוצים השונים העומדים לרשות היועצים.

שי דקל ועודד טוביה. יחצ,
שי דקל ועודד טוביה/יחצ

איגוד השיווק הישראלי בקריאה לצרכנים: החודש הזה קונים רק כחול לבן. האיגוד יוצא במהלך שמטרתו להעדיף תוצרת מקומית בחגי הקניות של חודש נובמבר ולהזמין מאתרי סחר וקמעונאים ישראלים מקומיים. בכוונת איגוד השיווק לרתום במהלך החודש הקרוב את אנשי השיווק לטובת העסקים ישראליים, ולהפיץ את הבשורה בכלים הדיגיטליים של האיגוד. האיגוד יעלה מדי יום המלצות לרכישה מאתרי סחר ישראליים, על מנת להעניק להם במה ולקדמם.

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק: "אנחנו נמצאים כבר למעלה מחצי שנה במלחמה נגד נגיף אכזרי שפוגע קשות בכלכלת ישראל ובמאות אלפי עסקים ישראליים. זה הזמן של כולנו להפגין סולידריות וערבות הדדית ולעזור לכמה שיותר עסקים מקומיים לשרוד את המשבר הנוכחי. במהלך הנוכחי אנחנו רותמים את כל הכלים שעומדים לרשותנו באיגוד כדי לקדם עסקים ישראליים".

מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו. יחצ,
ההמלצה של תלמה בירו/יחצ

לקראת חודש המודעות הבינ"ל למניעת אלימות נגד נשים אשר יתקיים ב-25 בנובמבר, מותג האופנה המוביל Adika יוצא בשת"פ ייחודי עם עמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים".

במסגרת שת"פ Adika עיצבו חולצה במהדורה מיוחדת תחת הסלוגן "I'VE GOT THE POWER TO SAY NO MORE", במטרה להעלות ולהגביר את המודעות הציבורית למאבק במניעת אלימות נגד נשים. החולצה תושק באתר החל מה-16.11.20 ותוצע במחיר מיוחד של 49 ₪, בטווח מידות שנע בין: XL-XS.
ורדית דנציגר, מנכ"לית עמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים", מסרה: "בתקופת הקורונה אנו עדים לעליה במקרי האלימות במשפחה. לצערנו הרב, נשים חוות טרור בביתן שמתגבר עקב לחץ כלכלי והשהיה הרבה בבתים. חשוב לנו להעביר את המסר לנשים שהן לא לבד בתקופה הזו והן יכולות לפנות לקו חירום של העמותה. שיתוף הפעולה עם Adika מבורך ואנו נשמח ליעד את התרומות מהקמפיין לרווחתן של הנשים וילדיהן השוהים במקלטי העמותה".

החל מה-16.11.20 תימכר החולצה באתר במהדורה מוגבלת ומחיר מיוחד של 49 שקל בלבד, על מנת לאפשר לכמה שיותר נשים ללבוש את החולצה ולהגדיל את המודעות. כל ההכנסות ממכירות החולצה יועברו ישירות לעמותה.

Adika. מלכיאלה בן שבת,
קמפיין Adika/מלכיאלה בן שבת

תוכנית הייבריד של עמותת בוגרי 8200 ומשרד הכלכלה, מסייעת להייטקיסטים מהחברה הערבית להקים סטארטאפים, משלב הרעיון הראשוני ועד להפיכתם בזמן קצר לחברות הייטק בינלאומיות. כדי לסייע ליזמים עמותת בוגרי 8200 מעמידה לרשותם את הניסיון בבניית טכנולוגיות, חיבור עם משקיעים, יועצים מנוסים ויצירת שיתופי פעולה. זאת ללא מטרות רווח ובמטרה לרתום את יכולות בוגרי היחידה למען החברה הערבית בישראל.

בין המיזמים שהשתתפו בתוכנית קיימים סטארטאפים המובלים על ידי נשים מהחברה הערבית. ביניהם Mirrori , אפליקציה המזהה את תווי הפנים של המשתמשת דרך מצלמת הסלפי ומספקת ייעוץ אישי בנוגע לסוגי איפור וטכניקות השימוש בו. כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל מאוסף האיפור הקיים של המשתמשת.

מיזם נוסף שהוקם על ידי יזמת בתוכנית הוא Petwork , המחברת בין בעלי כלבים לשרותים ופעילויות מומלצות בקרבת המשתמש לפי המלצות של בעלי כלבים נוספים באזור. למשל כמו מקומות מומלצים לטיול באזור עם הכלב, חוות דעת על ספקי שירותים שונים.

"בחברה הערבית יש המון אנשי הייטק מוכשרים, אך רובם עובדים בתאגידי הייטק. מטרתנו היא לשמש עבורם גשר לעולם היזמות התחרותי בישראל", אומרת נעה גסטפרוינד, מנהלת תוכנית הייבריד. "התוכנית מחברת בין הקשרים וכישורים של בוגרי 8200 לחברה הערבית, כדי להפוך את מדינת ישראל לסטארטאפ-ניישן מגוון יותר."

מיזמים נוספים בתוכנית הם GemSight , המדמה את חוויית ענידת תכשיטים ושעונים המוכרת מחנויות בעולם הפיזי ומאפשר למדוד אותם באופן וירטואלי בעזרת מצלמת הטלפון. כיוון מצלמת הטלפון על כף היד מאפשר להציג על המסך בזמן אמת את מראה התכשיט על היד בתלת מימד. מה שהופך את הרכישה באונליין לחוויה מהנה ואפקטיבית יותר.

"אהלן" הוא מיזם המאפשר לבעלי נכסי תיירות בינוניים וקטנים, כמו צימרים ודירות נופש, לשפר את יכולת הניהול באופן חכם ואפקטיבי יותר. המערכת של מקבלת את ההזמנה מהלקוח ומספקת סביבו את כל הצרכים התפעוליים, כמו הזמנת שירותי ניקון, תחזוקת האתר, שירות לקוחות, צ'ק-אין וצ'ק-אאוט. בנוסף המערכת משווה לבעל הנכס בין ההוצאות לעלות הארוח, כדי לנסות ולהציע מחירים מוזלים המשתלמים לנופשים ולתיירנים בתאריכים בהם קשה לסגור עסקאות.

עוד מיזמים הם חברת הגיימינג Obscure Games המפתחת משחקי מובייל. Mawsouq המאפשרת לאנשים לאתר אנשי מקצוע לעיצוב, תכנון ותחזוקת הבית בהתאמה לסגנון ולתקציב של המשתמש. ו- Daifco המחברת בין אנשי תקשורת למרואיינים המתמחים בנושאים שונים בזמן אמת.

התוכנית פועלת בשיתוף בין עמותת בוגרי יחידת 8200, תוכנית "מעוף טק" של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, פירמת הייעוץ BDO, בנק הפועלים, משרד עו"ד פרל כהן, קרן טקווין, וגליל סופטוור.

seperator

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשותה של סיגלית בן חיון, ממשיך במסורת אירועים עם בוגרות ובוגרים מעוררי השראה ולנוכח התקופה בחר להאיר את הזרקור על השינויים הצפויים לעיר הגדולה. התאריך נקבע איך לא, ביום האורבניזם העולמי שנחוג על פני הגלובוס ב-8 בנובמבר. תחת זום אחד, נפגשו שלושה מומחים בעלי שם לדון בסוגיות הבוערות שמשבשות גם את החיים בעיר ומשנות את הדרך שבה אנו חיים.

השתתפו בפאנל: אודי כרמלי - מהנדס העיר תל אביב יפו, יערה גונר מעצבת ראשית של חברת הנדל"ן הלונדונית LABTECH , שניהם בוגרי בית הספר לאדריכלות על שם עזריאלי, הפקולטה לאמנויות באוניברסיטה, וכן אבישי קימלדורף, סמנכ"ל תכנון ואדריכל ראשי ב"שיכון ובינוי נדל"ן", כיום גם סטודנט בפקולטה לניהול ע"ש קולר בתוכנית ה- Executive MBA באוניברסיטת תל אביב.את הפאנל הנחתה פרופ' טלי חתוקה, מייסדת וראש המעבדה לעיצוב עירוני בחוג לגאוגרפיה וסביבת האדם באוניברסיטת תל אביב .

אבישי קימלדורף. יחצ,
אבישי קימלדורף/יחצ

עמותת 'גדולים מהחיים' חוברת לרשת שופרסל ו-HOT במיזם מיוחד לקראת החנוכה: מארז 'עשה זאת בעצמך' להכנת סופגניות ביתיות. המיזם של העמותה ורשת שופרסל בשיתוף עם HOT נוצר במטרה לגייס תרומות לעמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

המארז שמושק במהדורה מוגבלת, יימכר בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ, במחיר של 15 שקל, ו-5 שקלים מכל יחידה שתימכר יועברו לעמותת גדולים מהחיים.

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד, יושק מארז מיוחד להכנת סופגניות ביתיות שיימכר תחת המותג הפרטי של רשת שופרסל בסניפים השונים ברחבי הארץ, באתר שופרסל און ליין ובאפליקציית שופרסל.
המארז 'קסם של סופגנייה' מיוצר כ'מהדורה מוגבלת' ויכיל 400 גרם אבקה המספיקה להכנת 12-10 סופגניות בטיגוןקל ופשוט. הכנת סופגניות ביתיות הינו רעיון לפעילות משותפת ולא מורכבת מדי עם הילדים. החיבור למוצר יאפשר פעילות חג מרעננת ומשמחת שיש בה רווח כפול- גם פעילות משפחתית וגם תרומה עבור ילדים חולי סרטן. בנוסף ניתן יהיה לקבל קוד הטבה באתר 'גדולים מהחיים' לרכישת המוצר בסניפי שופרסל. בכל רכישה של מארז יתרמו 5 שקלים לעמותת גדולים מהחיים.

קסם של סופגניה. הילה אייזינגר,
קסם של סופגניה/הילה אייזינגר
seperator

מותגים

טמבור, חברת הבנייה והצבע הגדולה בישראל, מציגה את טמבור Match, אפליקציה המאפשרת למשתמשים להעלות את תמונת הבית או החדר שלהם, לבחור את אחד הצבעים ממניפת הגוונים של טמבור, ולבצע הדמיה של החדר או הקיר לאחר הצביעה, עוד לפני שרכשו את הצבע.

בנוסף, המשתמשים יכולים להעלאות תמונה של נוף, בגד או אפילו החתול שלהם והאפליקציה תתאים עבורם את הצבע הקרוב ביותר לצבע שבתמונה. כמו כן, טמבור Match מאפשרת ביצוע הדמיה של מספר גוונים שונים בחדר אחד, כך שהמשתמשים יוכלו לבחון כיצד צבעי הקירות משתלבים עם מה שכבר נמצא בחלל, בין אם מדובר ברהיטים, וילונות או אביזרים.

פיצ'ר נוסף באפליקציה מאפשר לבצע חישוב של הכמות המדויקת של הצבע שיש לרכוש עבור כל חדר, דלתות, חלונות או רהיט, זאת באמצעות מחשבון ייעודי המחשב עבור המשתמש את כמות הצבע הדרושה בהתאם לגודל החדר, הפריט ומספר שכבות הצבע הנבחר. בתום תהליך ההדמיה באפשרות המשתמשים לשתף את התמונה ישירות בווטסאפ, מייל או הודעת SMS.

אפליקציית טמבור Match כוללת את כל מניפת 1650 הגוונים של טמבור. האפליקציה זמינה להורדה בחינם ב-App Store ו-Google Play. טמבור, שהוקמה ב-1936, הפכה במרוצת השנים למותג מוכר בכל בית וכיום הינה החברה המובילה בישראל בשוק מוצרי הבנייה ומוצרי הצבע. החברה מציעה את מגוון הפתרונות הרחב ביותר בשוק הצבע והבנייה, וזאת באמצעות שישה מפעלים ברחבי ישראל, פעילות בינלאומית ענפה ומערך הפצה רחב של כ-1200 'טמבוריות' בפרישה ארצית. טמבור הינה חברה פרטית והיא חלק מ-KUSTO GROUP, תאגיד בינלאומי בעל אחזקות בתחומי הבנייה, התשתיות והאנרגיה.

אפליקציית טמבור. יחצ,
אפליקציית טמבור/יחצ

מותג הפיטנס הבין-לאומי Reebok משיק מחר בישראל (ב-13 בנובמבר) את קולקציית הנעליים המדוברת CLUB C CARDI בשיתוף פעולה עם הראפרית המצליחה בעולם- קארדי בי.

הקולקציה החדשה כבר היכתה גלים בעולם כולו כאשר טרם ההשקה הרשמית, פרסמה קארדי בי פוסט באינסטגרם בו הציעה במכירה מוקדמת מספר מוגבל מדגמי הנעליים זאת לכבוד יום הולדתה. תוך יממה אזלו כל זוגות הנעליים אשר הוצעו למכירה.

הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת עולם דיסטופי והאינטרפרטציה האישית של הראפרית. קארדי בי עושה שימוש עיצובי ברגעים אייקוניים הנוגעים לאופנה שהיא לובשת ומהם היא לוקחת את ההשראה שלה לעיצוב נועז ושקוף.

לישראל יגיע הדגם הנבחר CLUB C CARDI בצבע לבן. קארדי בי שיפרה את פשטות הצללית של הדגם האייקוני Club C והעלתה את העיצוב של הנעל לשלב הבא. להבדיל מהדגם הקלאסי של Club C הנעל שיצרה קארדי בי היא בעלת סוליה שקופה ומוגבהת כאשר בתוך הנעל מוטבע הכיתוב "Cardi B" בצבע זהב. גם דגם זה מסמל את אופיו של מותג Reebok ופעילותו לאורך השנים - להיות נועז, לא צפוי וחסר עכבות.

450 שקל, החל מה-13 בנובמבר ניתן להשיג באתר האונליין החדש של ריבוק ישראל

קולקציית קארדי בי לריבוק. יחצ,
קארדי בי בקמפיין לריבוק/יחצ

החורף כבר כאן ורובנו מנצלים את הימים היבשים האחרונים להצטיידות במייבש כביסה, המאפשר לכולנו לחסוך זמן יקר המתבזבז על תליית כביסה והמתנה לימי שמש, בייחוד בקרב משפחות עם ילדים, בהן כידוע כמויות הכביסה מצטברות מדי יום.

Beko, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, מציג לקראת החורף מייבש כביסה בטכנולוגיית Heat-pump מדגם DHX 93460W. מייבש הכביסה של Beko מדגם זה הוא בעל קיבולת של 9 ק"ג וקונדנסור (מעבה). טכנולוגיית Heat-pumpמאפשרת ייבוש כביסה ביעילות באמצעות ייבוש בטמפרטורות נמוכות יותר ושימוש חוזר באוויר חם, טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת גם צמצום בצריכת האנרגיה.

מייבש הכביסה בעל חיישני לחות Sense Flexy, המאפשרים הפסקה אוטומטית של פעולת הייבוש ברגע שהחיישנים מזהים כי הבגדים התייבשו, וכך מסייע בחסכון בחשמל. יתרה מכך, חיישני הלחות החכמים תורמים לייבוש שווה של הכביסה ואיכותם המעולה בולטת בהשוואה לחיישנים דומים במייבשי כביסה אחרים. דפנות מייבש הכביסה של Beko מדגם זה מעוצבות בצורת "S" ומפחיתות את רטט המכונה במהלך העבודה.

מייבש הכביסה של Beko בטכנולוגיית Heat-pump כולל 16 תוכניות ייבוש מגוונות לפי סוג הבגד, לרבות תכנית למניעת קמטים - Anti Creasing וכן אפשרות נעילה בפני ילדים, טיימר השהייה של עד 24 שעות ונורית חיווי לניקוי המסנן ולריקון המים.

אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברימאג: "מדי שנה לקראת החורף אנחנו רואים עלייה בהתעניינות ובביקושים למייבשי כביסה. עם השנים מייבשי כביסה הפכו למוצר חובה בכל בית, בייחוד בבתי משפחות, בהם יש צורך בייבוש כביסה מהיר של הילדים. אנחנו בברימאג, היבואנית הרשמית של Beko בישראל, שמחים להציע לצרכן מייבשי כביסה של Beko בעלי טכנולוגיה חדשנית ומחירים אטרקטיביים".

"מייבשי כביסה הם בין המוצרים המבוקשים ביותר של Beko בתקופת החורף בישראל, הודות לכך שהם משחררים מהתלות של הצרכן במזג האוויר וחוסכים זמן רב במהלך שגרת היום. מייבשי הכביסה של beko מציעים לצד מחירים משתלמים גם טכנולוגיה מתקדמת, דוגמת חיישני לחות המזהים כאשר הכביסה יבשה ועוצרים לבד את פעולת הייבוש ומאפשרים בתוך כך גם חיסכון בצריכת חשמל", סיכם בולנט סאן, מנהל הפעילות של Beko ישראל.

את מגוון מייבשי Beko ניתן להשיג אצל המשווקות המורשות ואתרי הסחר המורשים

מייבש כביסה BEKO. יחצ,
מייבש Beko/יחצ

החורף מגיע וכדי שלא נמצא שלולית מים בתוך הסלון זה הזמן לטפל באיטום גגות הבית מפני הגשם הראשון. מספיק שבוע גשום אחד על מנת שמי שחי תחת גג לא אטום ימצא עצמו תחת תקרה לקויה שדרכה חודרים מי הגשמים לתוך הקירות ויוצרים מפגעים וסכנה. בניינים ישנים שנבנו ונאטמו בשיטות של פעם חשופים יותר לפגיעות מזג האוויר כמובן, אך גם בתים חדשים חשופים לבלייה ולליקויים ועשויים לגלות בגשם הראשון שהבית שלהם מוצף.

חברת נירלט מציעה את 'אקווניר גארד'- לאיטום גגות, בעל הרכב איכותי ועמיד במים עומדים, בציפוי גמיש על בסיס פוליאוריתן אשר יוצר שכבה גמישה ועמידה במים עומדים המונעת הופעת סדקים. החומר עמיד בכל תנאי מזג האוויר ובקרינת UV. בנוסף, צבעו הלבן של החומר, הנשמר לאורך זמן, מסייע בהפחתת טמפרטורת המבנה גם בחודשי הקיץ. המוצר הינו על-בסיס מים ולכן ידידותי למשתמש ובעל כושר כיסוי גבוה

אריזת 6 ק"ג- 169.90 שקל. אריזת 20 ק"ג- 379.90 שקל.

נירלט. יחצ,
נירלט/יחצ

לרגל יום הגבר הבינלאומי, הנערך מדי שנה ב-19.11, רשת מסעדות ההמבורגרים Burgerim (בורגרים) אשר נמצאת בבעלות קבוצת BBB, מציעה לפנק את הגברים שבבית בדיל מושלם- שלישיית מיני המבורגרים (כ-80 גרם לפניי צלייה) במבחר טעמים שונים. את הדיל ניתן לקבל במשלוח מהיר עד הבית - בכל רחבי הארץ.

המבורגרים בדיל מגיעים בטעמים לבחירה, דוגמת בקר, טלה, מרגז פיקנטי, גחלים (העשוי מנתחי בקר ובריסקט מובחרים בעישון עדין) ועוד. גם לטבעונים מציעה הרשת מנה העשויה מעדשים ושעועית מש מונבטים, סלק, אורז מלא, ירקות טריים, תבלינים וסויה.

בנוסף, הרשת מציעה מגשי אירוח של מיני המבורגרים, תוספות שונות, כריכים, סלטים וקינוחים, המשדרגים כל אירוע, ומתאימים לאירוח בבית, למסיבות יום הולדת לילדים ולמבוגרים, לאירועים עסקיים ועוד. דיל הכולל שלישית בורגרים + תוספת - 55 שקל.

רשת Burgerim הוקמה ב- 2008. בסוף 2014 נרכשה ע"י קבוצת BBB ועברה תהליך שיפור ופיתוח מקיף בקולינריה, בתפעול, בשיווק ובמיתוג. Burgerim מונה 50 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ.

בורגרים. חיים יוסף,
בורגרים/חיים יוסף

אם תהיתם מה עשתה המלפפון החמוץ עינת שרוף פחות מיממה אחרי שנחשפה ב"הזמר במסכה", היא התפנקה בארוחה של רשת בורגרס בר עם מלא מלפפונים חמוצים. שרוף, שחזרה בימים אלה משהייה של חודש וחצי בחו"ל, שוהה כעת בבידוד יחד עם בעלה ולטענתה שהועלתה בתוכנית הרדיו בבוקר שאחרי היא סיפרה כי כישורי הבישול שלה הרבה פחות טובים מכישורי השירה שלה, ובעקבות זה ברשת בורגרס בר, הרימו את הכפפה ושלחו להם ארוחה מפנקת שכללה בין היתר הרבה מלפפונים חמוצים.

עינת שרוף. יחצ,
עינת שרוף בבורגרס בר/יחצ

מזקקת הוויסקי הסקוטי Glenmorangie הפועלת מזה 175 שנה משיקה מהדורה מיוחדת של וויסקי סקוטי, סינגל מאלט, של המזקק הראשי ד"ר ביל לומסדן. המהדורה המיוחדת של גלנמונג'י, המשווקת בישראל על ידי IBBLS, תגיע לארץ ב- 660 בקבוקים בלבד!

ד"ר ביל לומסדן, המזקק הראשי ומנכ"ל המזקקה מזה 25 שנה, עטור פרסים אשר הוכתר למאסטר בלנדר של השנה פעמיים ע"י International Spirits Challenge וכן ידוע בחדשנות ויצירתיות אינסופית, יצר יחד עם צוותו מהדורת מיוחדת של וויסקי בהשראת עוגת אננס שביתו של ד"ר ביל הכינה עבורו ליום הולדתו ומכאן שם הוויסקי החדש: Glenmorangie - a tale of a cake.

המהדורה המיוחדת מדמה את החוויה המרגשת, המתוקה והמשמחת של אכילת פרוסת עוגה טובה. הוויסקי החדש מעביר את עונג הטעמים הקיימים בעוגה לתוך כוס משקה. 'גלנמורנג'י קייק' משחזר זיכרונות מתוקים מחגיגות עם עוגה ואת הרגעים השמחים ביותר בחיים ומיועד הן לחובבי הוויסקי והן לחובבי מתוקים.

Glenmorangie - A Tale of a Cake הינו וויסקי סינגל מאלט מורכב ועשיר בעל ארומות פירותיות של אפרסק, אגס ופסיפלורה וכן שילוב טעמים של הגרסה הקלאסית של הוויסקי המאופיינת בטעמי דבש, וניל, שקדים ושוקולד חלב. בטעימה מרגישים גם נגיעות תפוז, פקאנים ומנטה שמאזנים ומעדנים את הוויסקי. הוויסקי מתוק, מעודן ומיושן בחביות של יין ההונגרי המפורסם TOKAJI הידוע כיין קינוח שמחמיא למתוקים.

מאחר והוויסקי מיועד להשתלב עם קינוחים, נוצר שיתוף פעולה מיוחד בין השף-קונדיטור דומיניק אנסל, ממציא הקרונאט (קרואסון-דונאט) המכונה "ווילי וונקה של ניו יורק" וד"ר ביל לומסדן. דומיניק אנסל שף-קונדיטור צרפתי שחי בארה"ב בעל מאפיות ומסעדות בניו יורק, לוס אנג'לס ולונדון, עטור פרסים שאף נבחר לשף קונדיטור הטוב ביותר בעולם לשנת 2017 בתחרות World's 50 best restaurant awards, וכן לאדם החדשני ביותר מתחת לגיל 40 ע"י מגזין Business inside.

החיבור של השניים היה טבעי שכן שניהם נחשבים כפורצי דרך, יצירתיים ואנשים חדשניים בתחומם. יחד יצרו השניים את "CakeTails" התאמה בין קוקטיילים המשלבים את הוויסקי המיוחד לבין עוגה מפוארת שיצר דומיניק אנסל כאות כבוד ליצירתו של ד"ר ביל והמזקקה. לדברי ד"ר ביל, ייצור וויסקי, בדומה לקונדיטוריה, מצריך מדע מדויק. אך עם זאת, לא צריך להבין את המדע המדויק הזה על מנת להנות מהתוצאות הטעימות הן בקינוחים והן בשתיית וויסקי.

את המהדורה המוגבלת יהיה ניתן לרכוש בחנויות אלכוהול מתמחות בפריסה ארצית. מחיר לבקבוק 700 מ"ל כ-280 שקל וייקבע סופית ע"י הקמעונאי בלבד.

גלמורנג'י. יחצ,
בקבוק גלמורנג'י/יחצ

מותג הקוניאק Hennessy המפורסם בעולם משיק מידי שנה, החל מ2011, מהדורה מוגבלת של בקבוקי קוניאק בדרגת VS (Very Special) בעיצובם של אמני רחוב מרחבי העולם כחלק ממהלך הנגשת המותג לקהל צעיר יותר.

להנסי היסטוריה עשירה של שיתופי פעולה עם אמנים שונים העוסקים במגוון סגנונות עיצוב, ובעיקר אמנות רחוב. השנה חברה המזקקה לראשונה לאמנית אישה - האמנית הדרום אפריקאית ליברטי דו (Liberty Du) הידועה יותר בכינוייה פיית' 47 (Faith XLVII). פייט' היא האמנית הראשונה מזה עשור לאחר 9 אמנים גברים להביע את הקול הנשי במהדורה המוגבלת של הנסי VS לשנת 2020.

Faith 47 ידועה בסגנון אמנות אורבנית וגרפיטי ומציגה תערוכות יחיד ואומנות רחוב ברחבי העולם בין היתר בלונדון, יוהנסבורג, קייפ טאון, ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ועוד.

המהדורה המוגבלת בעיצובה של פיית' 47 לבקבוקי הנסי VS עוצבו בהשראת נוף אורבני, טבע, שמש, חילופי עונות ומסע בזמן. לישראל יגיעו במהלך נובמבר 4000 בקבוקים בלבד אשר יחליפו את הבקבוקים הקלאסיים עד גמר המהדורה וימכרו בחנויות האלכוהול המתמחות ללא שינוי במחירם.

Hennessy Very Specialנחשב לקוניאק הפופולרי ביותר בעולם, כאשר ה- VS מעיד על יישון בחביות עץ אלון בין שנתיים ל-8 שנים והוא ספינת הדגל של המותג - מלא בטעם, ספונטני, בעל עצימות נפלאה, ארומה קלויה, ואופי פירותי. הקוניאק בעל טעם עשיר ונגיש עם נגיעות של וניל, לחם קלוי, שקדים ופירות. מומלץ לשתות נקי, על קרח או בערבובים וקוקטיילים. בעל 40% אלכוהול ואינו כשר. מחיר: 139 ₪/ 700 מ"ל.

פיית' 47. יחצ,
פיית' 47 עם בקבוק הנסי/יחצ

זר פור יו עם קולקציית PRIVATE COLLECTION bags חדשה של סידורי פרחים קומפקטים וטרנדיים ממגוון פרחי עונה צבעוניים, בתוך "תיקים אופנתיים" ובהשראתה ועיצובה של ירדן הראל. השילוב של אופנה ופרחים הוא שילוב נצחי. זר פור יו לקחו את השילוב בין פרחים וסטייל ובעזרתה של הפרזנטורית ירדן הראל עיצבו את קולקציית ZER4U PRIVATE COLLECTION bags, תיקים פורחים המתאימים במיוחד כתוספת למשלוח או מארז, מתנת יומולדת, מסיבת רווקות, או סתם כפינוק. ניתן להוסיף לכל אחד מהתיקים גם מארזי שוקולד מקס ברנר לתיק פורח ומתוק במיוחד. מחיר 69-99 שקל.

רשת בורגרס בר הינה רשת ההמבורגרים השלישית בגודלה בארץ. היא מונה 35 סניפים בפריסה ארצית נרחבת, מתוכם כמחצית פרוסים בעיר ירושלים. כעת, אחד הסניפים המוכרים בעיר - סניף שמאי, שנפתח בשנת 2000, עובר למשכנו החדש למדרחוב שברחוב בן יהודה 2 בירושלים. מרחק של 100 מטר בסה"כ אך שימו לב, מדובר בסניף חדשני ומושקע ביותר.

מהנהלת הרשת נמסר: "אנו גאים להשיק את הסניף המחודש בבן יהודה ושמחים על האמון שמביעים בנו תושבי העיר ירושלים אשר פוקדים את 16 הסניפים הירושלמיים שלנו כבר למעלה עשרים שנה".

בורגרס בר. אסף קרלה,
בורגרס בר/אסף קרלה
קולקציית פרייבט קולקשן זר פור יו. יחצ,
זר פור יו/יחצ

קבוצת Cosentino (קוסנטינו) העולמית, מתמחה בייצור והפצת משטחים לעולם האדריכלות והעיצוב. החברה אשר נוסדה בשנת 1979, משווקת את מוצריה ביותר מ-110 מדינות ברחבי העולם, כשהיא מבססת את צמיחתה על התרחבות בינלאומית, מחקר ופיתוח, כבוד לאיכות הסביבה וקיימות.

בשנת 2015, נכנסה החברה לשוק הישראלי במטרה להנגיש מוצרים איכותיים לענף האדריכלות והבנייה שלא היו קיימים עד אז בשוק הישראלי, עם המותגים Silestone, Dekton ו-Sensa. באולם התצוגה, אשר פתחה בפאתי פתח תקווה, ביססה החברה את מעמדה בישראל וכיום תופסת נתח מרכזי משוק משטחי המטבח במגזר הפרטי ומחזיקה חלק נכבד משוק הפרויקטים, כולל מגוון יישומים כגון חזיתות בניינים, ריצופים וחיפוי קירות פנים.

במהלך כהונתו של המנכ"ל, אדיר לוי, מבססת החברה את עצמה כמובילה גם בתחום הפרויקטים. הישגיה כוללים פרויקטים שאפתניים כגון מגדלי "לייף" של אשטרום נכסים ודן נדל"ן שבהם מבוצעים 42,000 מ"ר ריצוף וחיפוי פנים מDekton, המשלב יכולות חיתוך ייחודיות וכן גוון ייעודי שיוצר בהתאמה אישית לטובת הפרויקט. יישומי ריצוף או חיפוי פנים ב-Dekton ניתן לראות גם בפרויקטים כגון "קמפוס אמות חולון" של אמות השקעות (20,000 מ"ר), מגדל "אקרו" של אקרו נדל"ן (14,000 מ"ר) וקניון רמת אביב של מליסרון, בבעלות עופר השקעות עם 8000 מ"ר. בנוסף, Dekton נבחר לחזיתות חוץ במגוון פרויקטים, כגון פרויקט "בת גלים" של חברת אלמוגים (650 מ"ר חזיתות בתליה תליה יבשה). זהו מבנה המשמש כמסעדה על קו החוף של חיפה ומשקף את העמידות של Dekton כחזית מבנה בקו ראשון לים. פרויקטים נוספים עם Dekton בחזיתות המבנה כוללים גם את "גלגלי הפלדה 8" בהרצליה (800 מ"ר חזיתות בתלייה יבשה) ומרכז המבקרים של רפאל (900 מ"ר חזיתות בתליה יבשה). כל זאת רק על קצה המזלג, עם פרויקטים רבים בעבודה ובתכנון לשנים הקרובות.

בימים אלו, כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה הבינלאומית ולאור הצלחת החברה בישראל, מקימה קוסנטינו, "סיטי" חדש, הראשון במזרח התיכון - בהרצליה והסיטי ה-14 בעולם. (זאת בנוסף לעוד 140 אולמות תצוגה ברחבי העולם). כל פרט בחלל נחשב להשראה, ומציע חוויה טכנולוגית וחושית ייחודית לכלל קהילת האדריכלים, המתכננים, מעצבי הפנים המעצבים, היזמים, הקבלנים והלקוחות.

קוסנטינו סיטי הרצליה. ליאור גרונדמן,
קונסטינו סיטי/ליאור גרונדמן

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, משיקה לראשונה בישראל ספר מתכונים בשילוב מוצרי הרבלייף, תחת השם: "מבשלים דרך חיים". הספר הוא אוסף מתכונים מנצחים אשר פותחו בשיתוף פעולה הדוק של חברי הרבלייף עצמאיים שתרמו מניסיונם הרב שנים וצוות מומחים מעולם התזונה: הגסטרונומית - נעמי אבליוביץ', בליווי מיטל עזר - תזונאית קלינית ויועצת לחברת הרבלייף.

הספר "מבשלים דרך חיים" מעוצב ומלווה בתמונות מעוררות תיאבון, כולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות, מזינים, טעימים במיוחד וקלים להכנה. המתכונים מבוססים על מרכיבים זמינים ונגישים בכל מטבח, ומשלבים את מוצרי הרבלייף במטרה למקסם את הערך התזונתי בכל מנה ולסייע בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

המתכונים בספר מחולקים לפי קטגוריות שונות ומגוונות החל מארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, ועד קינוחים וחטיפי בריאות. כמו כן הספר כולל מנות המתאימות לחגי ומועדי ישראל, לדוגמא: מתכונים חלביים לשבועות, מתכונים לחנוכה ופורים, מתכונים מבוססי פירות יבשים לטו בשבט ועוד. כל מנה כוללת את הערכים התזונתיים המדוייקים (פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה) על מנת לעזור לצרכנים לבנות תפריט מאוזן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה.

בין המוצרים המשולבים במתכונים : אבקות שייק פורמולה 1 המספקות לגוף חלבון וויטמינים ומינרלים חיונים, אבקת חלבון המעשירה כל ארוחה בחלבון ומעניקה תחושת שובע, תרכיז משקה אלוורה המסייע בשיפור צריכת נוזלים ועוד.

לדברי רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל: "בהרבלייף מאמינים כי אורח חיים בריא כולל ומקיף ראייה של 360 מעלות ומתוך כך החלטנו להשקיע בספר מתכונים הפותח צוהר אל עולם תוכן שלם, ומדבר לא רק אל חובבי הבריאות המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שחשוב לו לקיים אורח חיים בריא. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מהשטח בעקבות לקוחות שהתעניינו בנושא וביקשו לא רק מוצרי בריאות אלא דרכים יצירתיות לשלב אותם בתזונה היומיומית."

מחיר מומלץ לצרכן של ספר המתכונים: 109 שקלים.

ספר מתכונים של "הרבלייף". דן פרץ,
ספר המתכונים של הרבלייף/דן פרץ

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים משיקה את המותג הבינלאומי Humble Co עם ליין של מוצרים חדשים להיגיינת הפה: מברשות שיניים ומשחות שיניים - אורגניות.

סדרת משחות שיניים טבעיות במגוון טעמים, המכילות פורמולה מרכיבים טבעיים בלבד המבוססים על רכיבים ממקור צמחי או אורגני. הסדרה כוללת 4 מוצרים בטעמים שונים: מנטה, קוקוס ומלח, פחם ומשחת שיניים לילדים בטעם תות. פורמולה מרכיבים טבעיים ע"פ תקן NUTRUE - חותמת האיכות למוצרים המבוססים על רכיבים ממקור צמחי או אורגני. המשחות מכילות פלאוריד אשר מוכח מחקרית כחומר מגן מפני עששת השן. ללא ,VEGAN , ללא פראבנים , SLS ללא חומרי טעם או צבע מלאכותיים.

סדרת מברשות שיניים לילדים ולמבוגרים - ידית המברשת עשויה 100% במבוק טבעי ואנטי בקטריאלי, מתכלה ביולוגית מגידול בר קיימא. ללא ביספנול, האריזה החיצונית עשויה 100% חומרים ממוחזרים והאריזה הפנימית עשויה מנייר מתכלה ביולוגית. ניתן להשיג את מברשות השיניים בצבעים מדליקים: ורוד, שחור, תכלת, לבן, צהוב או צבעונית.

שימו לב! קניתם - תרמתם: כל מברשת שיניים שנמכרת, מסייעת במימון פרויקטים לרווחתם של ילדים בארצות מתפתחות בתוכנית מקיפה לטיפול ומניעה בנושאי היגיינת הפה. מבצע מיוחד לרגל ההשקה (בתוקף עד 30.11): משחות השיניים ב- 21.9 במקום 26.9 שקל. מברשות השיניים ב-17.9 שקל במקום 21.9 שקל.

מברשת שיניים אורגניקזון. יחצ,
מברשות שיניים של אורגניקזון/יחצ

הרבלייף - מבשלים חיים. דן פרץ,
מבשלים חיים של הרבלייף/דן פרץ

לאור האישור של משרד החוץ וההכרזה של סיישל על ישראל כמדינה ירוקה בלי דרישה לבידוד, מסתמן שהאיים האטרקטיבים שבאוקינוס ההודי יהיו היעד היוקרתי הבטוח ביותר בתקופה הקרובה. סיישל פותחת את שעריה בפני ישראלים עם אפס נדבקים ביום ומציעה גן עדן עלי אדמות לנופשים. חולות לבנים, מים ירוקים ושלל אטרקציות טבע מרהיבות. סיישל נחשבת לאחד מהיעדים היוקרתיים בעולם וחברת קאווה גרופ מתכננת יציאות ליעד זה כבר החל מאמצע חודש נובמבר בטיסות מיוחדות פרטיות משותפות במטוסי מנהלים (בין 10-18 מקומות בטיסה). חבילות האירוח כוללות ריזורטים יוקרתיים, שירותי vip בנמלי התעופה, בדיקת קורונה פרטית, חווית צלילה וגלישה, ביקור באי הצבים ואפילו הזדמנויות עסקיות לכאלה שמעוניינים לשמור שם וילה פרטית על החוף הלבן.

חבילת אירוח יוקרתית וטיסות פרטיות משותפות, הכוללת טיסות הלוך ושוב במטוס מנהלים, בדיקת קורונה ביתית, שירות המראה מלא בטרמינל הפרטי של פתאל, העברות בכל היעדים ולינה בריזורט 5 כוכבים Dlx תעלה החל מ- 13,000 אירו לאדם בחדר/וילה זוגית עבור 5 לילות. אותה החבילה עם טיסות מסחריות במחלקת עסקים (לא ישיר) תעלה כ7,000 דולר לאדם.

מטוס פרטי קאווה גרופ. יחצ,
נראה כמו חוויה מפנקת במיוחד. המטוס של קאווה גרופ/יחצ

הדיסקברי החדש של לנדרובר הוצג ביום שלישי עם מנועי MHEV יעילים, מערכת מולטימדיה משודרגת PIVI PRO, ונוחות ופרקטיות. עוד מתכונות רכב היוקרה.

  • עיצוב מתוחכם: העיצוב החיצוני המשודרג כולל פנסי LED חדשים ופנסים אחוריים, פגוש קדמי ואחורי וכן חבילת R-DYNAMIC חדשה המספקת נוכחות מרשימה בכביש.
  • עיצוב פנים עדכני: קונסולת הנהג המתקדמת הכוללת את מערכת המידע והבידור Pivi Pro כאשר שורת הנוסעים השניה המציעה נוחות מירבית.
  • מהיר יותר, חכם יותר, מחובר יותר: מערכת המידע והבידור החדשה, Pivi Pro מוצגת במסך מגע HD חדש בגודל 11.4 אינץ' וקישוריות מתקדמת באמצעות תוכנת SOTA (המאפשרת עדכונים באוויר).
  • יעילות מתקדמת: מנועי הדיזל והבנזין מסידרת Ingenium בעלי 6 צילינדרים בטור עם טכנולוגיית MHEV 48V לביצועים עיליים והגברת יעילות המנועים.
  • מנועי דיזל נקיים יותר: הדיסקברי החדש מציע מנועי דיזל מתקדמים העומדים בתקנים החדשים RDE2 ו-Euro 6d.
  • נסיעה חכמה: מערכת 4X4 חכמה המחלקת את המומנט בין הסרנים ליעילות מירבית.
  • מערכת טיהור אוויר מתקדמת: מערכת האיוניזציה החדשה ברכב ברמת PM 2.5 מנטרת את איכות האוויר בפנים הרכב ומסננת חלקיקים מזיקים לטובת איכות אוויר היושבים ברכב.
  • ורסטיליות לכל המשפחה: צמיד פעילות אקטיבי מהדור החדש, מחזיקי Click and Go לטאבלטים במשענות המושבים הקדמיים לנוחות היושבים בשורה השניה ומערכת קיפול מושבים חכמה בשליטה ממסך המגע בקדמת הרכב. כל אלו מספקים נוחות מקסימלית מהמתקדמות ביותר.
  • מלך הגרירה: יכולות גרירה המתקדמות ביותר המאפשרות גרירה עד 3,500 ק"ג. מערכת Advanced Tow Assist מפחיתה את הלחץ בתמרון בעת הנסיעה לאחור עם נגרר.
לנדרובר דיסקברי. יחצ,
לנדרובר דיסקברי/יחצ

יקב סגל גאה להשיק לרגל החורף הקרב את סדרת היינות החדשה - 'קדומים'. הסדרה כוללת שני יינות לבנים חדשים - מראווי ודבוקי.

סדרת 'קדומים' מביאה לקדמת הבימה זנים קדומים, מקומיים שגדלים כאן, בישראל במשך מאות עד אלפי שנים. מדובר ביינות שהם חלק מהיסטוריה של ארץ ישראל ושל אגן הים התיכון שהתפתחו, התאקלמו והתאימו עצמם למזג האוויר ולאדמה המקומית. ביקב סגל מאמינים כי זנים ייחודיים אלו יתפתחו להיות חלק גם מעתידו של היין הישראלי.

סדרת 'קדומים', מתחברת לחזון של יקב סגל, "לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב" ומבטאת את הערכים של היקב בשיטות עשייה ויין הנותנים כבוד לטרואר ובעיקר לענבים. הסדרה כוללת שני יינות לבנים חדשים מזנים מקומיים קדומים: מראווי, בציר 2019 ודבוקי, בציר 2019.

יקב סגל. יחצ,
היינות החדשים של יקב סגל/יחצ

יחסי ציבור

משרד התקשורת והאסטרטגיה, בן חורין אלכסנדרוביץ נבחרו לייצג את קבוצת FOX לצד משרד SIPR, משרדה של יועצת התקשורת שרי ישראלי. בן חורין אלכסנדרוביץ יהיו אחראיים על הייעוץ האסטרטגי בשוק ההון ביחד עם שרי ישראלי וצוותה, שימשיכו לנהל את מערך התקשורת של קבוצת FOX ושל מותגי החברה, כפי שעושים כבר שנים רבות.

קבוצת FOX הינה קבוצת הריטייל המובילה בישראל וכוללת 20 מותגים, מעל 8500 עובדים ופעילות בינלאומית ענפה. הקבוצה נמצאת בצמיחה מואצת בארץ וברחבי העולם בשורה של תחומים. את ניהול התיק תוביל נטע חזן לביא, מנהלת בכירה בחברה.

בן חורין אלכסנדרוביץ' הינה חברה לשירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דיגיטל דוברות ויחסי ציבור כשבראשה מכהנים המנכ"לים והבעלים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' - שגב. בין לקוחות המשרד: בין לקוחות החברה: מיקרוסופט, סופר-פארם, VIA, אלטשולר שחם, אלקטריאון , אפריקה ישראל, דניה, יוליוס בר, מכבי שירותי בריאות ועוד.

seperator

משרדו של היחצ"ן הצעיר אורי צרור ממשיך להתרחב ובימים אלה הצטרפו למשרדו עוד שני תקציבים חדשים: רשת האופנה black&white וחברת מיסטר דונאטס.

הלקוחות החדשים מצטרפים ללקוחות הקיימים, ביניהם רשת בורגרס בר, מתחם הקניות והבילוי פיאנו בעיר ימים נתניה, יבואני מוצרי התינוקות בייבי סמארט, רשתות האופנה זברה וסלקט, רשת החמניה ועוד. מאורי צרור נמסר: "שמח ומתרגש עם הלקוחות החדשים במשרדי, בימים אלה כאשר עסקים נסגרים זה ממש לא מובן מאליו מודה על האמון שהלקוחות מביעים בי ואני סבור ובטוח כי נעשה עבודה מצוינת ביחד".

אורי צחור. מרים אלסטר,
אורי צרור/מרים אלסטר

רשויות וערים

העיר אילת עוברת טלטלה קשה מאז פרוץ המגפה, אילת ידועה כעיר תיירות, אחוז המשרות הגדול ביותר בעיר הוא בתחום התיירות. מכה קשה נוספת לעיר מתרחשת השבוע כאשר הפיכתה של אילת (וים המלח) לאי תיירות - בוטלה, וכעת מקודמת ע"י וועדת הכנסת נכון לרגע זה, עברה קריאה ראשונה בכנסת.

מיכל ש. צדוק, מנכ"לית המרכז להעצמת האזרח: "אנו סבורים כי החמרת מצב של אילת איננה גזירת גורל, ישנם נושאים שניתן היה, ועדיין ניתן לקדם, נתניהו מחויב לנושא, הוא עצמו התחייב לכך בעת ביקורו באילת באוגוסט שעבר, כאשר הכריז על תוכנית הסיוע לעיר, אנו שואלים איפה העזרה שהבטיח?"

המרכז להעצמת האזרח עורך מעקב שוטף אחר החלטות הממשלה בדבר הסיוע לעיר אילת ותושביה, מאז שהתקבלה באוגוסט 2019. על פי ממצאי הבדיקה הממשלה לא עומדת במלוא הבטחותיה. דוגמאות מתוך לסעיפים אשר עד לבדיקתנו טרם יושמו.

  • מתן הרשאות תכנון לכפרי נופש
  • משיכת השקעות זרות לעיר
  • פיתוח תשתיות תיירות בעיר אילת
  • קידום ושיווק אירועים בינלאומיים באילת
  • הקמת פארק תעשיות מן הים, חקלאות ימית וביוטכנולגיה ימית
  • שדרוג כביש עוקף אילת לצורך הורדת עומסי תנועה בכניסה לאילת
  • בחינת אפשרות לתחבורה חינם לתושבי אילת וחבל אילות בתל אביב

בקהילות היהודיות ברחבי העולם ציינו השבוע 82 שנים לליל הבדולח, מאירועי הפוגרום הקשים שבישרו על תחילת הפרק החשוך בהיסטוריה- שואת העם היהודי. ציון האירוע מתרחש, מדי שנה, על ידי השארת האורות בבתי הכנסת דלוקים בלילה.

גם ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, קידם את הנושא מול בתי הכנסת במועצה ואמר השבוע: "מטה יהודה זוכרת ומציינת את אחד האירועים הקשים שהתרחשו על אדמת אירופה. בתי הכנסת הוארו וצילומים הועלו לדף הפייסבוק של המועצה". בין בתי הכנסת שהוארו: בנס הרים, צור הדסה, זכריה, טל שחר ותרום.

בית כנסת בזכריה. יחצ,
בית הכנסת בזכריה/יחצ

בדיקת קורונה עד הבית לתושבי מטה יהודה: ראש המועצה, ניב ויזל, החליט להוציא את אוטובוס החפ"ק של המועצה על מנת לסייר בין הישובים במועצה ולערוך בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה. האוטובוס סייר השבוע בין הישובים, כאשר הממוצע ליום, בהנחיית פיקוד העורף, עמד על כ-100 בדיקות של תושבים.

ראש המועצה ניב ויזל: "השבוע קיימנו את 'מבצע בדיקה' בישובי המועצה על מנת לעודד את התושבים לעבור בדיקת קורונה ולקטוע את שרשרת ההדבקה. אני מודה למד"א, לפיקוד העורף ולאנשי היקל"ר (יחידת קישור לרשות) ולצוות שליווה את הפעילות ומאחל בריאות טובה לכולם". את מערך ההסברה מקדם צוות יע"ל (יחד למען הקהילה), הפועל בהנחיית מחלקת הביטחון של אגף בטחון, רישוי עסקים ותחבורה ובשיתוף מלא עם היקל"ר.

מנהל האגף, משה סויסה, אמר השבוע: "בדיקות הקורונה בישובים נתנה מענה לתושבים שקשה להם להגיע ולהיבדק. ההיענות לבדיקות היתה גבוהה ואני מברך את כל הגורמים שהיו שותפים ללוגיסטיקה המורכבת ב'מבצע בדיקה'".

מהנתונים נכון ליום שלישי השבוע, עולה כי ביום א' נבדקו 62 איש במבוא בית"ר, 34 במטע ו-21 בנווה מיכאל (רוגלית). ביום שני נדגמו 30 בדיקות בנחושה, 54 בגבעת ישעיהו ועוד 27 בצפרירים. ביום שלישי נבדקו 44 דגימות בליאון (שריגים), 38 בעגור ועוד 23 בדיקות בלוזית.

במועצה ציינו השבוע כי הם מצפים לאישור מפיקוד העורף להמשיך את המבצע המוצלח ולקיים בדיקות קורונה ביתר היישובי מועצה.

גם המועצה האזורית באר טוביה קיימה השבוע, בשיתוף מד"א, בדיקות קורונה לתושבים. ניידת מד"א עברה בין הישובים הבאים : נאות אחווה, בבית הספר נופים (כנות), בבית העם בביצרון,בבית הספר רגבים (אמונים), ברחבת המרכול במושב עזר, בבית העם בכפר ורבורג ובצרכנייה בתימורים.
ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: אני קורא לכם לגלות אחריות אישית, חברתית וקהילתית, להגיע ולהיבדק ובכך נקטע את שרשרת ההדבקה. זה בידיים שלנו. זיכרו: הקורונה עשויה לקנן בגוף האדם גם ללא תסמינים. גלו אחריות אישית למשפחה ולסביבה". בשבוע שעבר התקיים יום בדיקות נוסף בתיכון באר טוביה במסגרתו ערכו בדיקות נציגי קופות החולים לכ-200 תושבים.

אוטובוס חפ"ק ובדיקת קורונה. יחצ,
בדיקה עד הבית/יחצ

באר טוביה עולה על נעלי הליכה וצועדת בבטחה גם בקורונה: ביום שישי שעבר יצאו תושבי המועצה להליכה במסגרת יום ההליכה העולמי. המועצה יזמה תחרות נושאת פרסים בין יישובי המועצה, אשר חולקו השבוע לשלושת המקומות הראשונים. הקריטריון היה לצבור ק"מ, לפי מספר המשפחות שהשתתפו בתחרות, שהתקיימה כמובן בקפסולות וכל אחת בזמנה הפנוי במהלך היום.
במועצה ציינו כי כל משפחה צעדה בממוצע 5 ק"מ, כאשר המרחק שעברו 90 המשפחות המשתתפות מסתכם ב-567 ק"מ, מעט יותר מאורכה של מדינת ישראל.

במקום הראשון זכה מושב ניר בנים, בו השתתפו 63 משפחות שצעדו סה"כ 334.2 ק"מ.

במקום השני זכה קיבוץ חצור, בו השתתפו 7 משפחות שצעדו סה"כ 55.6 ק"מ.

במקום השלישי, מושב אורות ,השתתפו 8 משפחות, שצעדו סה"כ 54.17 ק"מ.

השבוע העניק ראש המועצה, קובי אביבי, את הפרסים לישובים הזוכים: 3,000 שקלים לשוקי אורבך נציג מושב ניר בנים: 2000 שקלים לנציג קיבוץ חצור, יובל שדה: 1000 שקלים לנציג מושב אורות - דוד רובק.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "המועצה מעודדת אורח חיים בריא ואני שמח על ההיענות של התושבים לצאת להליכה ספורטיבית משפחתית. המרחק שצעדו המשפחות משלושת הישובים הזוכים מסתכם ב -444 ק"מ, שזה בגימטריה: 'ארץ בה נולדנו'. נמשיך להכיר את נופיה של ארצנו היפה דרך הרגליים. ברכות לזוכים".

שיק לקיבוץ חצור. יחצ,
שיק לקיבוץ חצור/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully