וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן תש"י רוכשת 44% מחברת פנגו לפי שווי של 550 מיליון ש"ח

10.11.2020 / 9:57

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "הרכישה של קרן תש"י מהווה הבאת אמון באסטרטגיה שהובלנו ובמותג שהצלחנו לבנות מיום הקמתו. אנחנו מסתכלים קדימה וגאים להוביל את מהפכת התחבורה בישראל"

פנגו. יחצ,
פנגו/יחצ

קרן תש"י רוכשת 44% ממניות חברת פנגו לפי שווי של 550 מיליון ₪. חברת פנגו הוקמה לפני 13 שנים בהם צמחה והתפתחה מחברת תשלומי חניה דיגיטליים לחברה המובילה בישראל בתחום התחבורה החכמה עם למעלה מ-2.3 מיליון משתמשים וצרכני תחבורה. בשנים האחרונות הרחיבה פנגו את הפלטפורמה הטכנולוגית ונותנת מענה נרחב לנוסעים במגוון פתרונות מידע ותשלום זמין ונוח.

בשנה האחרונה הרחיבה פנגו משמעותית את סל הפתרונות שלה גם לתשלום על תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות בשת"פ עם סונול, תשלום על תחבורה ציבורית ביחד עם מוביט דרך חשבון הפנגו הקיים. והרחיבה פנגו את מסלול הפנגו סימפל, הכולל את שירות "זזתי" המתקדם המסייע בסיום חנייה אוטומטי ומקטין תשלומי חניה, תשלום מהיר בחניונים והטבות נוספות.

שירותים אלו מצטרפים לעולם רחב ומשלים של שירותים לדרך בין היתר תשלום בכבישי אגרה בנתיב המהיר לתל אביב וכביש 6 צפון, מגוון שירותי החילוץ והדרך וכן בשירותי שטיפה ותיקוני פנצ'ר' שינוע הרכב לטסט או למוסך ועוד.

עופר חג'יוב. יחצ,
רועי אלבז, מנכ"ל פנגו/יחצ

רועי אלבז מנכ"ל פנגו: "בעשור האחרון פנגו עברה כברת דרך מאוד משמעותית מאפליקציה להפעלת חנייה לחברה שמספקת שלל פתרונות בעולמות התחבורה. אנחנו מסתכלים קדימה וגאים להוביל את מהפכת התחבורה בישראל". אלבז מציין כי מודל התחבורה כשירות (Mobility as a Service) צובר תאוצה בשנים האחרונות ומחבר ביחד ערכים משמעותיים במטרה לצמצם גודש תנועה, להגביר את הניצולת של המשאבים הקיימים (כלי רכב ותשתיות) ולשפר את חווית הנוסע בצורה משמעותית.

"החיבור בין פלטפורמות שונות החל מחניה, דרך כבישי אגרה ותחבורה ציבורית וכלה בפתרונות של מיקרו מובילי ואופניים שיתופיות והכול במקום אחד ועם אמצעי תשלום אחד כפי שנבנה בפנגו ממש הלכה למעשה את המודל שעוד יצמח ויתפתח בצורה משמעותית בעשור הקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully