וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג מערכות השינה הירוק GETHA עשה עלייה לישראל

10.11.2020 / 11:43

אחת מהחברות המובילות בעולם להנדסת שינה מייצרת הכול מחומרים טבעיים. המותג, הנמכר ב-25 מדינות ברחבי העולם, נחת בישראל עם מזרנים בטכנולוגיית ננו-סילבר

מזרן גטה עם טכנולוגיית ננו סילבר. יחצ,
משאב נדיר ויקר מהטבע - היישר לחדר השינה שלכם/יחצ

גטה היא אחת החברות המובילות בעולם כיום בכל הנוגע להנדסת שינה וייצור מזרנים וכריות מ-100 אחוז לטקס טבעי. החברה מייצרת הכל: משלב חומרי הגלם ועד המוצר המוגמר, היא משכילה לייצר מזרנים בגבהים שונים מחומר הלטקס תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לנצל היטב את המשאב הנדיר והיקר מהטבע. בימים אלה, נחת המותג לראשונה בישראל ומשיק חנות דגל. המותג נמצא בפרישה גלובאלית בכ-25 מדינות בעולם.

מזרן Getha. יחצ,
השמדת חיידקים ובקטריות/יחצ

מהי טכנולוגיית ננו סילבר?

ננו סילבר היא טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית המקטינה את תאי הכסף לננומטרים, אשר משמשים כאנטיביוטיקה חזקה נגד בקטריות, חיידקים ופטריות עם יעלות של 99%. טכנולוגיה זו יוצרת סביבה בריאה בכך שהיא מונעת ומחסלת חיידקים ופטריות אשר גורמים לזיהומים וריחות רעים. הכסף ידוע כחומר אנטי בקטריאלי העתיק ביותר.

ננו סילבר הוא חומר חזק מאוד נגד היווצרות חיידיקים וגודלו מיניאטורי. במגע עם חיידקים ופטריות, הוא משפיע לרעה על חילוף החומרים התאי, מכיוון שהוא חודר לקרום התא ומדכא את בסיס מערכת העברת האלקטרונים בתא החיידק וכך הורס אותו. בשל תכונותיו המופלאות של הכסף ואפשרויות היישום החדשות שלו בזכות הננו טכנולוגיה, חברת גטה החליטה לשלב את הטכנולוגיה החדשנית הזו במזרוני הלטקס הטבעי שלה. מטרתם של התהליכים הללו בשילוב ננו סילבר בטקסטיל בכלל ובייצור מזרנים בפרט היא ניצול התכונות המטהרות של הכסף להשמדת החיידקים והבקטריות.

חשוב לציין, כי ננו סילבר המשולב בטקסטיל (בדומה לזה המשמש בתחום ייצור המזרנים) אינו מהווה כל סכנה לבריאות האדם הישן על המזרן או המשתמש בבדים או בבגדים שעברו את תהליך הציפוי. נהפוך הוא, בשל השמדת החיידקים והבקטריות, הופכת סביבת הגוף האנושי לנקייה ולבריאה יותר. מחירי המזרנים ינועו בין 11,700 ל-14 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מזרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully