וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי שיא לתדיראן ברבעון השלישי

11.11.2020 / 12:06

החברה הציגה דוח חיובי, הרווח הנקי זינק בשיעור חד של כ-66.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בסך של כ-37.4 מיליון שקל, ההכנסות צמחו בכ-19.9% לסך של כ-323.1 מיליון שקל לעומת כ-269.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. המניה עלתה בתחילת המסחר והתמתנה

משה ממרוד מנכ"ל תדיראן. סיון פרג',
יו"ר תדיראן משה ממרוד/סיון פרג'

תדיראן הולדינגס הוציאה היום את דוח הרבעון השלישי והציגה תוצאות שיא. הרווח הנקי זינק בשיעור חד של כ-66.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בסך של כ-37.4 מיליון שקל. ההכנסות צמחו בכ-19.9% לסך של כ-323.1 מיליון שקל לעומת כ-269.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי גדל בכ-32.9% והסתכם בכ-90.1 מיליון ש"ח בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, תוך עלייה בשיעורו לכ-27.9% מההכנסות וה-EBITDA ברבעון השלישי גדל בכ-58.3% לשיא של כ-56.8 מיליון שקל.

תדיראן עלתה בתחילת יום המסחר ב-2.4 אחוזים, אולם בהמשך ירדה חזרה וכעת היא ללא שינוי.

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, מסר: "אנו ממשיכים להציג תוצאות שיא במכירות וברווח הנקי עם עלייה משמעותית במכירות מזגנים כמותית וכספית ברבעון השלישי. תוצאות החברה מבטאות את המשך מגמת הצמיחה של החברה תוך שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. עונת הקיץ החמה והשהייה הממושכת בבתים תרמו לביקושים הגבוהים למזגנים והודות לסל המוצרים האיכותי שלנו, למותג החזק ולמערך השירות המצטיין אנו ממשיכים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות. במבט קדימה, נמשיך להתמקד בחדשנות, חיזוק מגוון המוצרים שלנו ויצירת פתרונות איכותיים ומבדלים בתחום הטיפול באוויר, איכות אוויר הפנים ועולמות האנרגיה. תדיראן ממוקדת מטרה בהובלת שווקי הפעילות, בין היתר, באמצעות פיתוח עסקי, ופיתוח מוצרים ובמימוש תכנית הצמיחה שהציבה לעצמה".

"למרות התחרות, תדיראן צפויה לשמור על נתח השוק שלה"

מרב פישר-שרוני, אנליסטית בכירה בלאומי פרטנרס, מגיבה לפרסום דו"חות תדיראן הולדינגס:

"תדיראן היא חברה יציבה, עם מוניטין ארוך שנים ומותג חזק, אשר הציגה שיפור לא מבוטל בשנים האחרונות מבחינת נתח השוק וחוזק המותג. לחברה פוטנציאל למימוש יכולותיה הניהוליות גם בכניסה לשווקים חדשים בעתיד והרחבת בסיס המוצרים ותחומי הפעילות בשוק המקומי. יחד עם זאת, אנו מעריכים ששווי השוק של החברה כיום משקף את שוויה הכלכלי, כפי שהוא מוערך על ידנו, ולכן אנו מותירים את המלצת ההשקעה על תשואת שוק ומעלים את מחיר היעד ל- 240 שקל למניה, אפסייד של כ-4% ביחס למחיר השוק של המניה".

פישר-שרוני מתייחסת גם לנתח השוק של תדיראן בשוק הישראלי: "להערכתנו, החתירה לחדשנות ושיפור איכות המוצרים והשירות בחברה צפויים לשמור על נתח השוק שלה, על אף התחרות הגוברת משחקנים/מוצרים חדשים בענף".

  • עוד באותו נושא:
  • תדיראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully