וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Qualcomm Ventures תשקיע בארבע חברות, בהן Cellwize הישראלית

11.11.2020 / 13:36

הודיעה על השקעות חדשות בארבע חברות כדי לקדם חדשנות ולהאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-5G, באמצעות קרן ה- 5G שלה, בהן גם Cellwize הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית

מרב וינריב. רמי זרנגר,
מרב וינריב, דירקטורית ב-Qualcomm Ventures/רמי זרנגר

Qualcomm Ventures הודיעה על השקעות חדשות בארבע חברות כדי לקדם חדשנות ולהאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-5G, באמצעות קרן ה- 5G שלה, בהן גם Cellwize הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית. החברות האחרות הן Celona, ספקית פלטפורמת 5G לארגונים; Azion, ספקית של פתרונות פלטפורמת מחשוב קצה; ו-Pensando Systems, המפתחת מודל חדש לשירותי קצה של מחשוב ארגוני ומחשוב ענן. עד כה, Qualcomm Ventures השקיעה יותר מ-170 מיליון דולר בטכנולוגיות 5G כדי לתמוך בחדשנות ולעודד אימוץ 5G.

"Qualcomm מובילה את העולם לעידן ה-5G ויוצרת סביבה של טכנולוגיות שיובילו לעידן חדש של תקשורת. אנו מחויבים לתמוך בחברות עם החזון לממש את ההשפעה הפוטנציאלית של 5G על תעשיית התקשורת, ואת יכולתה לעצב מחדש תעשיות נוספות," אמר קווין לי, סגן נשיא בכיר Qualcomm Technologies והמנהל הכללי של Qualcomm Ventures. "אנו נרגשים להשקיע ב- Celona, Cellwize, Azion ו- Pensando Systems כדי לתמוך בגידולן ולהאיץ את פריסת טכנולוגיית ה- 5G ואימוצה."

Cellwize היא חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת פתרונות לאופטימיזציה של רשתות סלולריות ומטרתה לאפשר את הרשתות של העתיד כבר היום. פלטפורמת הענן CHIME שפיתחה החברה מאפשרת למפעילים סלולריים לפרוס רשתות 5G, לנהל אותן ולבצע בהן שינויים באמצעות אוטומציה ובינה מלאכותית להאצת הפריסה והגעה לשוק, לצד שיפור ההחזר על ההוצאה ברשת. גם ברשתות המורכבות ביותר ובסביבות רשת דינאמיות, CHIME מאפשרת למפעילים להתחבר לכל יישום, כל ספק ולבצע שינויים משותפים על גבי הפלטפורמה כדי לספק את השימוש הכי פשוט, מהירות וזריזות. עכשיו כשעתיד ה- 5G כבר כאן, CHIME מסייעת למפעילי רשתות סלולר מכל העולם להשיק ולמנף את רשתות הדור הבא שלהן ולהתמודד עם טכנולוגיות העתיד בביטחון. לפרטים נוספים: www.cellwize.com

"Qualcomm Technologies היא מובילה בתעשייה ובהנהגת המחקר והפיתוח של טכנולוגיות שהופכות את העולם המחובר ל-5G למציאות מסחרית," אמר אופיר זמר, מנכ"ל Cellwize. "אנו נרגשים מאוד לעבוד יחד על המשימה החשובה והמשפיעה הזו, ולשתף פעולה בהאצת 5G".

seperator

מרב וינריב, דירקטורית ב-Qualcomm Ventures: "קוואלקום נמצאת בחזית התרחבות ה- 5G ויוצרת סביבה עשירה של טכנולוגיות שישמשו את הדור החדש של הקישוריות", אמרה מרב וינריב מנכ"לית קוואלקום וונצ'רס בישראל ובאירופה. "כמובילה באוטומציית RAN ואורקסטרצייה, ל- Cellwize תפקיד חשוב בהטמעת ה- 5G. אנו שמחים לתמוך ב- Cellwize בעזרת הקרן הבינלאומית של קוואלקום וונצ'רס ל- 5G על רקע הרחבת פעילותה לאימוץ ה- 5G בעולם כולו".

  • עוד באותו נושא:
  • קוואלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully