וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על הכסף: איך הפכו הפיקדונות לפתרון האטרקטיבי של התקופה?

בשיתוף בנק הפועלים

11.11.2020 / 14:10

היום יותר מתמיד, רבים מאיתנו מחפשים דרכים ליהנות מרווחים מבלי לקיחת סיכונים נלווים. אילו יתרונות יש לפיקדון בנקאי בתקופה הזו, ומה חשוב לבדוק לפני שמפקידים? כל התשובות שחיפשתם

מעבר דירה או החלפת רכב הם רק חלק מהתוכניות שנגיף הקורונה הצליח לשבש עבור רבים. שיעורי האבטלה הגבוהים והירידה בהכנסות הובילו לא מאיתנו לחשוש לא רק מהתקהלויות, אלא גם מהוצאות משמעותיות או התחייבויות ארוכות טווח, הכרוכות בעלויות גבוהות. הרצון להיערך לתקופה המאתגרת, כמו גם לצאת ממנה בהצלחה, גרם לחלקנו לחשב מסלול מחדש - לא רק בהקשר של אובדן הכנסה, אלא גם בכל הנוגע לשמירה על הכסף שיש לנו.

אפילו מי שלא הושפע ישירות מהמצב באופן משמעותי כנראה חש היום צורך לחשוב ולתכנן את העתיד, יותר מאי פעם. אנחנו מתכננים היטב כל הוצאה, חושבים פעמיים לפני קבלת החלטות פיננסיות, ומנסים להימנע מבזבוזים לא נחוצים ולנתב את הכסף שלנו לטובת דברים חשובים באמת.

מי שנותר לו סכום כסף פנוי ששוכב בחשבון או אפילו קיבל מענקים בזמן הזה עשוי פשוט להשאיר הכל בצד בינתיים, מבלי לקבל החלטות. הבעיה? מדובר כמובן בהחלטה שמובילה להפסדים.

הימנעות מהשקעות מסוכנות

כולנו מכירים את העובדה שכסף ששוכב בעובר ושב הוא כסף שנשחק. אלא שחוסר הוודאות שמאפיין את משבר הקורונה מוביל לא מעט אנשים להקפיא את כל הפעולות שלהם בנושא. הם חוששים לקבל החלטות לטווח ארוך ורוצים להימנע מסיכונים, וכתוצאה מכך מוכנים להפסיד רווחים כדי לשמור כסף נזיל. לצד הוויתור על השקעות ארוכות טווח ברמות סיכון גבוהות, חלקם בוחרים לוותר גם על פיקדונות בנקאיים. ההנחה שלהם היא שהריביות בבנק נמוכות יותר ושתחנות היציאה לא תמיד ידידותיות, ולכן הם מעדיפים שהכסף ימשיך לשכב במקומו.

חוסר הרצון לקחת סיכונים בכל הקשור לכסף שלנו, בייחוד בתקופה כזו, הוא מובן ומשותף לרבים וכך גם העדפה שלא לפעול כל עוד לא מצאנו פתרון אטרקטיבי מספיק. אלא שבניגוד למה שאולי הנחתם, קיימים גם פתרונות שמצליחים לאזן בין הצורך בתחושת ביטחון ובין הרצון ליהנות מרווחים על הכסף שצברנו.

פיקדון בבנק. ShutterStock
שומרים על הכסף, ומרוויחים ממנו/ShutterStock

ספרינט אל היעד שלכם

רוצים "לנעול" סכום מסוים ולהרוויח ממנו, מבלי להסתכן או להתחייב לאורך זמן? עכשיו אתם יכולים. בנק הפועלים מציע שני מסלולי פיקדון שמותאמים בדיוק לתקופה הזו ויכולים לעזור לכם לחסוך בהתאם לאפשרויות ולתכנונים שלכם. עם פיקדון "ספרינט דיגיטלי" תוכלו ליהנות ממסלול קצר וגמיש לשנה, עם תחנות יציאה קבועות בכל חודש. המסלול מיועד למי שמעוניין להפקיד 1,000 ₪ ומעלה, ומציע קרן השקעה מובטחת שלא מושפעת מתנודות השוק, וריבית ידועה מראש. בחרתם להפקיד באינטרנט? תקבלו אפילו ריבית מועדפת.

מעוניינים לשים בצד סכום משתנה בכל חודש? גם זו לא בעיה. עם "חיסכון גמיש" תוכלו להפקיד כל סכום בין 50 ל-5,000 ₪, בהפקדה חודשית לשנתיים ועם יכולת למשוך את כל הסכום או חלק ממנו בכל תחנת יציאה חודשית. מה שאומר שגם אם אתם רוצים להתחיל בקטן, כדי לממש תוכניות גדולות בעתיד, אתם לגמרי מוזמנים. ואם תעדיפו להפקיד סכומים חד פעמיים, "חיסכון גמיש" יאפשר לכם לעשות גם את זה.

השילוב בין הפקדה דיגיטלית ונוחה, ריבית אטרקטיבית ומסלול גמיש שמבין אתכם, הופך את שני הפיקדונות הללו להשקעה בטוחה וסולידית שמתאימה בדיוק לתקופה. אז אם חשוב לכם להימנע מסיכונים, לשים את הכסף במקום בטוח וליהנות מתשואה שתשמש אתכם בהמשך - עם בנק הפועלים אתם יכולים להתחיל להפקיד ולחסוך ממש עכשיו.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully