וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מעניק חסות לקמפיין גיוס תרומות ל"כנפיים של קרמבו"

בשיתוף בנק הפועלים

15.11.2020 / 10:17

במסגרת הקמפיין עבור תנועת הנוער הייחודית, המשלבת ילדים בעלי נכות מורכבת עם ילדים המגיעים מהחינוך הרגיל, התווסף כפתור תרומות לאפליקציית "bit" ובנק הפועלים תרם סכום של 250 אלף ש"ח. הקמפיין יגיע לשיאו במשדר סטנדאפ מיוחד ב-19/11

בנק הפועלים כנפיים של קרמבו.
הקמפיין יגיע לשיאו במשדר מיוחד ב-19/11

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, מעניק החודש חסות לקמפיין ארצי לגיוס תרומות עבור תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו".

תנועת הנוער הייחודית נבראה עבור ילדים בעלי נכות מורכבת, דוגמת שיתוק מוחין, ניוון שרירים, תסמונת דאון, אוטיזם ועוד, אשר אינם עצמאיים ומוצאים בתנועה מסגרת חברתית נגישה ומותאמת, ושילוב עם בני נוער מהחינוך הרגיל.

הקמפיין, תחת המסר "בשבילכם בידוד זה 14 יום, בשבילם בידוד זה היומיום", נועד לגייס תרומות שיאפשרו לממן פעילויות עבור ילדי התנועה ולצרף נוספים, על מנת שיוכלו לצאת מהבדידות החברתית.

במסגרת הקמפיין, לאפליקציית "bit" של בנק הפועלים נוסף כפתור מיוחד עבור תרומות לילדי "כנפיים של קרמבו", במסגרת הקמפיין הארצי שמתקיים בתאריכים 9-20 בנובמבר. בנוסף, בנק הפועלים תרם עד כה דרך האפליקציה סכום של 230 אלף ש"ח עבור עמותת "כנפיים של קרמבו".

שיאו של הקמפיין יהיה במשדר התרמה מיוחד בשם "ערב הסטנד אפ הגדול, עם כנפיים של קרמבו", אשר ישודר בקשת, ב-19/11, בשעה 21:30, בהנחיית איל קיציס וניב סולטן.

לתרומות ניתן להשתמש בכפתור המיוחד באפליקציית bit או להיכנס לאתר "כנפיים של קרמבו"

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully