וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישורת האחרונה: כל מבצעי בלאק פריידיי

עודכן לאחרונה: 8.12.2020 / 16:00

שיא עונת הקניות הגיע עם החגיגה השנתית של בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי. אופנה, קוסמטיקה, חשמל, טלפונים, גאדג'טים, מוצרים לבית ועוד - הכול כאן. תפשפשו ותיהנו

בווידאו: סוחרי הכרמל נקנסים אחרי שפתחו את הדוכנים, תורים במרכזי ביג/צילום: יותם רונן וניב אהרונסון

השבוע הגדול לפנינו. מבצעי בלאק פריידיי יוצאים לדרך ומיד לאחריהם מבצעי סייבר מאנדיי. הידיעה הזאת תלווה אתכם במהלך הימים הקרובים עם כל המבצעים, העדכונים והשינויים של שבוע הקניות הגדול. תיהנו.

רק בקטנה לפני כן - מזכרת מיום הגבר

זו לא עונת הבישום, אבל ביום הגבר הבינלאומי השיקה Issey Miake את הבושם החדש שלה - פיוז'ן די סי. הבושם, שמחירו 309 שקלים ל-100 מ"ל, מהלל את כוחם של מקורות החיים, של הבריאה. סלע וולקני, הבזק, התפרצות כוח, אנרגיה מבעבעת המביאה את כל צורות החיים. הטבע מבטא את עצמו בכל כוחו הרב-גוני. וכאשר האנושות נכנסת למרחבים האינסופיים הללו, מתגלה פיוז'ן ד'יסי, עם הבקבוק הכחול והאותיות בצבע לבה מותכת.

איסי מיאקי פיוז'ן די סי. יחצ,
פיוז'ן די סי של איסי מיאקי/יחצ

כללי

  • מתחם פיאנו בעיר ימים בנתניה: קונים ב-300 שקל במתחם ומשתתפים בהגרלת 50 שוברי מתנה של 100 שקל למימוש בעסקים נבחרים במתחם. תוקף: 25.11-27.11
  • חברת דואר ישראל ו- Ali Express בהטבה לרגל ה Black Friday - מחזיקי כרטיס מאסטר קארד נטען של בנק הדואר ייהנו מהנחה של 5 דולרים לקנייה ב-35 דולר ומעלה. המבצע יהיה בתוקף בין הימים 23-27.11, וכולל מימוש בודד עבור כל כרטיס מאסטרקארד נטען.
  • ב-Black Friday, לקוחות eBay ייהנו משלל קופונים והטבות ייחודיות. הקופונים יהיו זמינים בבוקר ה-27.11 החל מהשעה 9:00 שעון ישראל ועד לחצות וניתן לממשם באתר, באפליקציה ובגרסת המובייל של האתר, כאשר כל משתמש יוכל לממש את הקופונים פעם אחת בלבד באחד הממשקים בהם יבחר.
  • ב eBay מעדכנים כי משתמשי האפליקציה ייהנו מהנחות גדולות יותר ולכן מומלץ לא לדלג על המבצעים גם שם.
  • בבלאק פריידי הקרוב וואלה!שופס מתחייבת למחיר הזול ביותר - אם יימצא מחיר זול יותר במקום אחר, הלקוח יקבל את ההפרש חזרה. בנוסף, חנות וואלה!שופס שנפתחת באילת במקביל להפיכתה ל"אי ירוק" מאפשרת לעשות הזמנה מראש באתר מכל מקום עוד טרום ההגעה במחירים שמוצגים כבר מראש ללא מע"מ, עם איסוף עצמי בסניף, בקביעה של תאריך ושעה לנוחות הרוכשים וללא המתנה בתור. דבר זה מייתר שעות של המתנה בפתח החנות כפי שנצפה לאחרונה כיוון שהחוק כרגע עומד על 4 לקוחות בו זמנית בחנות ללא קשר לגודלה.
  • לקוחות בנק הפועלים נהנים מהטבות ייחודיות במגוון רשתות ישראליות מובילות בחודש הקניות ברשת - למחזיקי כרטיס אשראי של הבנק. מהלך זה מצטרף לחבילת הייעוץ וההטבות שניתנת לבעלי עסקים בתקופת משבר הקורונה שנועדה לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת. במהלך חודשי יולי-אוגוסט יצאו בבנק הפועלים במהלך למען העסקים הקטנים בישראל, מהלך "קונים מקומי" ועודדו את הציבור להמשיך ולקנות בעסקים קטנים ומקומיים. הנהלת הבנק ומשפיענים ביקרו בעשרות עסקים ברחבי הארץ על מנת לסייע לחשוף את הקהל המקומי לעסק ולהעניק לו ייעוץ אישי ומקצועי. בנוסף, הבנק השיק ללקוחות הבנק חבילת הטבות לייעוץ פיננסי וקידום העסק בשיתוף חברות מובילות במשק.
  • מאסטרקארד יוצאת במבצע ליום אחד בלבד; היום הרשמי של הבלאק פריידי אשר חל השנה ב-27.11.2020. החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד ה- 28.11.2020 בשעה 09:59, מחזיקי כרטיס מאסטרקארד ייהנו מהנחה של 10 דולר על כל קניה ב-40 דולר ומעלה באתר עלי-אקספרס (לא כולל עלויות משלוח). ההטבה ניתנת ללא צורך בהכנסת קוד, והיא מתקבלת באופן אוטומטי בעת הכנסת כרטיס מאסטרקארד. לא ניתן לממש את ההטבה בתשלום בפייפאל (PayPal)
כרטיס רב מטבעי מאסטרקארד. יחצ,
כרטיס רב מטבעי של מאסטרקארד ורשות הדואר/יחצ
  • קבוצת BIG מרכזי קניות תקיים בין התאריכים 26-29 בנובמבר, סוף שבוע מטורף לרגל ה -Black Friday אשר ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף הכולל טלוויזיה, עיתונות ומדיה דיגיטלית. הקמפיין מוערך בכ- 1.5 מיליון שקלים מזמין את כלל הלקוחות להגיע ולבצע קניות בצורה בטוחה באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית של קבוצת BIG מרכזי קניות מוסרת כי: "החברה נערכת להגעת הלקוחות הצמאים לקניות ומחכים למבצעי הבלאק פריידי. כל חנויות מרכזי ביג פתוחות בימים אלו ונערכות עם מבצעים יעודיים לבלאק פריידי שיחול בסוף השבוע הקרוב. כמו כן ביג עולה בקמפיין שמזמין לקוחות להנות מהקניות במרכזי ביג באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות הקורונה. במרכזי ביג רואים חשיבות רבה בשמירה על בריאות הלקוחות וביטחונם. בכל המרכזים מקפידים על שמירה על הנחיות התו הסגול. מערכת הכריזה מזכירה לעטות מסכות, עמדות שטיפת ידים ואלכוג'ל פזורות ברחבי הביג ופקחים נאמני קורונה מסתובבים במרחב ומוודאים הקפדה על הכללים וסדר מופתי". מבצעי Black Friday יתקיימו בין התאריכים 26-29 בנובמבר, במרכזי BIG וב BIG FASHION באוויר הפתוח בערים ירוקות.
ביג אילת. יחצ,
מרכז ביג באילת/יחצ

זאפ

  • לרגל אירועי Black Friday מקימה zap כמידה ישנה זירת מבצעים ייעודית שתרכז מבצעים נבחרים לטובת הגולשים. זירת המבצעים חוגגת את ה-Black Friday עם אלפי מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים לגולשים, עם הנחות של עד 70% בקטגוריות חשמל ואלקטרוניקה, מחשוב וסלולר, לבית ולגן, ספורט, צעצועים, פארם ועוד
  • זירת מבצעים של עד 70% הנחה מאלפי מוצרים בקטגוריות שונות
  • במסגרת ימי הקניות בזירת zap+ יוצעו לגולשים מוצרים בהנחות אטרקטיביות במיוחד לדוגמה: טאבלט Apple iPad 10 ב-1,299 שקל במקום 1,418 שקל (עם הטבה נוספת - מגן מסך וכיסוי), אוזניות ‏חוטיות Microsoft LX3000 מיקרוסופט ב-99 שקל במקום 242 שקל (60%), טלוויזיה Samsung UE50TU7072 4K ‏50 ‏אינטש סמסונג ב-1749 שקל במקום 2,669 שקל (34%), מקרר ‏מקפיא תחתון Sharp SJFE87 ‏615 ‏ליטר ב-32% הנחה, מייבש כביסה AEG TX7E832 ‏8 ‏ק"ג ב-2280 שקל (במקום 3465 שקל) , ‏תנור בנוי GORENJE BO737ORA גורנייה עם חמש שנות אחריות ב-1990 שקל, מחשב נייד Lenovo V14 IIL 82C400SEIV לנובו ב-2990 שקל (במקום 3450 שקל) ועוד
  • כחלק מהפעילות לגולשים, יפרסם אתר +zap עשרות מוצרים במחירי "רצפה". בין המוצרים: אוזניות Apple AirPods 2 True Wireless אפל ב-399 שקל (במקום 525 שקל), ‏בלנדר Ninja BL480 Auto IQ נינג'ה ב-399 שקל (במקום 580 שקל) , שמיכת פוך סינטטי למיטה זוגית של Nicoletti ב-39 שקל (במקום 90 שקל), ‏סיר לחץ Ninja Foodi OP300 נינג'ה ב-999 שקל (במקום 1289 שקל), ‏צמיד כושר Amazfit Band 5 ב-99 שקל (במקום 189 שקל) ועוד. החל מהיום ועד יום שישי הקרוב יוצעו ההטבות מדי יום בשעה ספציפית, כאשר רק עשרת הרוכשים הראשונים יוכלו לממש את ההטבה ובהתאם לתקנון.

הייטקזון

  • מועדון הצרכנות ' הייטקזון ' יוצא במבצע מכירות מיוחד במסגרת יוצעו מאות מוצרי חשמל, כלי מטבח ומוצרים לבית, בהנחות ענק בשיעור של עד 60% . להלן מקבץ של מספר דוגמאות למבצעים משתלמים במיוחד
  • ‏מיקסר KitchenAid 5KSM45 ב-1,099 שקלים בלבד במקום 1,490 שקלים
  • מייבש כביסה דגם MAGIC MG7Q5 7 קילו ב-699 שקלים בלבד במקום 999 שקלים
  • אוזניות Toshiba RZE-BT200H Bluetooth ב-99 שקלים בלבד במקום 199 שקלים
  • קוצץ מזון בלנדר ושייקר מקצועי NINJA , דגם PS103 ב-399 שקלים בלבד במקום 699 שקלים
  • סיר טיגון ללא שמן מבית פיליפס בגוון שחור HD9741/10 PHILIPS ב 799 שקלים במקום 1,290 שקלים
  • טלוויזיה Samsung QE58Q60T 4K ‏58 ‏אינטש סמסונג, ב-3,490 שקלים במקום 3,990 שקלים.
שייקר נינג'ה במבצע בהייטקזון. יחצ,
שייקר נינג'ה במבצע/יחצ

אמריקן אקספרס

  • הטבת נקודות - רוכשים באתרי אונליין בארץ ובחו"ל במשך כל חודש נובמבר עם כרטיס אמריקן אקספרס ומקבלים על כל 100 שקל של קניות 100 נקודות אקסטרה בתוכנית הצבירה Membership Rewards! ההטבה תקפה ללקוחות אמריקן אקספרס במהלך כל חודש נובמבר (עד ה30.11.2020) וכפופה להגבלות המופיעות באתר החברה. למידע ופרטים נוספים: https://rewards.americanexpress.co.il/benefitsforall/benefits-with-membership/point-4828/
  • TopCash -שירות חדש המאפשר לקבל CashBack - החזר כספי על קניות האונליין באתרים הנבחרים של TopCashישירות לכרטיס האשראי במועד החיוב החודשי. בין האתרים המשתתפים ניתן למצוא אתרים ישראליים מקומיים כמו רנואר, Ivory וגם אתרים מחו"ל כמו ASOS , Aliexpress,ו- iHerb ועוד עשרות אתרים נוספים במבחר תחומים. השירות מאפשר חסכון של מאות שקלים בשנה וימשך גם אחרי לאחר חודש נובמבר וכמובן שכל קנייה נכללת בהטבת צבירת אקסטרה נקודות של אמריקן אקספרס.
  • למידע ופרטים נוספים: https://www.topcash.co.il/welcome?gclid=EAIaIQobChMIyZaZwMDj7AIVkWDmCh0VMQJhEAAYASAAEgIn3vD_BwE

DEALTAS

  • חברת השילוח DEALTAS נערכת לקראת חגי הקניות בארה"ב בצל הקורונה, כאשר מדובר על אירועי מכירות בכל התחומים - אופנה, חשמל ואלקטרוניקה , ריהוט, הלבשת ילדים ותינוקות ועוד. השנה, כל הפעילות תתרכז ברשת, מה שאומר שגם מבצעים שהיו שמורים עד כה לרצפות המכירה ולתורים שאפיינו ימים אלו, עוברים לרשת ויוצעו לכל אחד - עד גמר המלאי
  • 0.01 גר' עד 2 ק"ג - 20% - קוד DTBF20
  • 2.01 ק"ג עד 7 ק"ג - 30%- קוד DTBF30
  • 7.01 ק"ג ומעלה - 50% - קוד DTBF50
  • עלויות קבועות - בגדים עד 2 ק"ג (קוד הטבה CLOTHES20), זוג נעליים/ טאבלט/טלפון סלולרי ב-$20 - ללא קופון

USHOPS

  • קבוצת USHOPS יוצאת בשלל הטבות ומבצעים ללקוחותיה לקראת ה- Black Friday, בהם עד 45% הנחה על משלוחים מארה"ב, איחוד חבילות חינם וקאשבק על כל עסקה.
  • מבצע שילוח - עד 45% הנחה למשלוחים מארה"ב עד הבית בהקלדת קוד קופון BF20. ההנחות על השילוח יינתנו לפי משקל החבילה: בין חצי ק"ג ועד לשלושה ק"ג 15% הנחה, 3.01 קילוגרם ועד לתשעה ק"ג 30% הנחה ומעל תשעה ק"ג 45% הנחה. המבצע בתוקף עד ה-14.12.20 , בכפוף לתנאים המפורסמים באתר. מחיר המשלוח לאחר ההנחה לא יפחת מ- 20 דולרים.
  • מבצע איחוד חבילות - ברכישת מספר חבילות מאותו האתר, לאחר הקלדת קוד קופון BF20_MRG, החבילות יאוחדו ללא עלות.
  • קאשבק - בכל עסקה באתר יצברו הלקוחות 5% מערך הקניה לשימוש עתידי באתר ההטבות בכפוף לתנאים המפרסמים באתר.

קימברלי קלארק

  • מבצעי "האגיס" באתר GROO - 6 חבילות של האגיס פרידום דריי ב- 199 שקל + סט מדבקות שם סימפלי סטיק (בשווי 39.90) במתנה.
  • מבצעי "האגיס" באתר עזריאלי.קום - "האגיס" מותג החיתולים והמגבונים המוביל בישראל יציע שלל מבצעים והטבות במהלך חודש הקניות על מגוון מארזי חיתולים ומגבונים באתר עזריאלי.קום. בין המבצעים: קונים 6 האגיס פרידום דריי ב-199 שקל ומקבלים תיק שק גיטה במתנה (בהזנת קוד קופון בשווי 30 שקל). מארז מגבוני האגיס 28 יחידות במחיר מיוחד של 99 שקל במקום 139 שקל + מבשם בדים וחדרים Elysium to go בניחוח פרחי כותנה 100 מ"ל במתנה.
  • מבצעי "ניקול" באתר עזריאלי.קום - "ניקול", מותג הניקיון וההיגיינה המוביל בישראל יציע במהלך חודש הקניות עד 30% הנחה על מגוון מארזי הניקיון באתר עזריאלי.קום.
  • מבצעי "קוטקס" באתר עזריאלי.קום - "'קוטקס", מותג ההיגיינה הנשית יציע במהלך חודש הקניות שלל מבצעים והטבות על מגוון מוצרים באתר עזריאלי.קום. בין המבצעים: מארז 6 חבילות תחבושות קוטקס לספיגה מהירה ב-79 שקל במקום 89 שקל.
  • מבצעי "קלינקס" באתר עזריאלי.קום - "קלינקס" מותג מוצרי ההיגיינה המוביל בישראל יציע במהלך חודש הקניות עד 30% הנחה על שלל מוצרים באתר עזריאלי.קום. המבצעים עד גמר המלאי ובכפוף להחלטות אתרי האונליין השונים.
מוצרי קימברלי קלארק. יחצ,
האגיז פרידום ותיק של גיטה בקימברלי קלארק/יחצ

עזריאלי.קום

  • חשמל עד 50% הנחה
  • אופנה עד 70% הנחה
  • בית וגן עד 70% הנחה
  • ילדים + תינוקות עד 60% הנחה
  • ביוטי עד 40% הנחה
  • פארם עד 50% הנחה

GROO

  • GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, משתתף גם השנה בחגיגת ה-Black Friday ומציע לקהל הצרכנים להנות במשך שבועיים, עד ה-29.11, מאלפי דילים מתחלפים במחירים אטרקטיביים עד 60% הנחה ועסקאות ייחודיות לזמן מוגבל, בכל הקטגוריות: ביגוד והנעלה, אלקטרוניקה, מוצרים לילדים, מוצרי ספורט וכושר, ויטמינים ותוספי תזונה ועוד. מבצעים לדוגמא
  • טלוויזיה SMART 4K SAMSUNG, מסך 65 אינץ' החל מ 2,499 שקל - https://www.groo.co.il/deal/smart-samsung-tv-ue65ru7090/1051106/
  • מחשב נייד TOSHIBA עם מסך "15.6, כולל משלוח חינם ותיק לפטופ 1,599 שקל - https://www.groo.co.il/deal/laptop-toshiba-b552-156class/1051210/
  • שואב אבק אלחוטי דייסון V11 Absolute Extra עם פונקציה לזיהוי משטחים שונים באופן אוטומטי ב-2,899 שקל, כולל משלוח חינם - https://www.groo.co.il/deal/dyson-v11-absolute-extra-vacuum-cleaner/1047740/
  • בושם לגבר HUGO BOSS E.D.T מבית הוגו בנפח 125 מ"ל מ-99 שקל - https://www.groo.co.il/deal/perfume-hugo-man-edt125-ml/1048388/
  • כוורת עץ בעלת 9 תאים לאחסון צעצועים וספרים בחדרי ילדים מ-149 שקל - https://www.groo.co.il/deal/shelving-unit-take-it/1025886/
  • שמיכת חורף וכרית, משלוח חינם מ-79 שקל - https://www.groo.co.il/deal/double-duvet-pillow/1011654/

בילו סנטר

  • מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט מקבוצת קניוני עופר, יערוך מבצע בלאק פריידי בין התאריכים 23.11-30.11.20. המתחם יציע מגוון מבצעי ענק של עד 70% הנחה בחנויות המתחם בכל הקטגוריות: ביגוד, הנעלה, כלי בית ומטבח, ריהוט ועוד.
  • אורבן - ספה GENTO ב-1,690 שקל במקום 2,290 שקל
  • אורבניקה- סריגים 2 ב-90 , פיגמות חורף 2 ב-100 שקל
  • הודיס - כל החנות 2 ב-200 שקל
  • אירופלקס - מיטה מעוצבת +מזרן happy support +זוג שידות ב-8990 שקל במקום 10,640 שקל
  • דה קוסמטיקס סטור - 50% הנחה על כל החנות
  • הולנדיה- שמיכת חורף ALPACA ב-1,597 שקל במקום 2,717 שקל
  • סולתם - פלנצ'ה רוסטר, גריל, עם מכסה ארומה ב-169 שקל במקום 499 שקל, מארז תבניות זכוכית, מלבנית + סיר ב-49 שקל במקום 159 שקל
  • פפאיה - 20% הנחה על הזוג הראשון , 30% הנחה על הזוג השני ,50% הנחה על הזוג השלישי
  • קרולינה למקה - 1+1 על כל המשקפיים
  • שטיחי כרמל - כל מלאי השטיחים במחירים חסרי תקדים עד 66% הנחה
  • אפרודיטה- 2 פיג'מות חורף ב 119 שקל
  • זיפ- 30%-70% על כל החנות
  • סילי- מיטת DALLAS + מזרן RESPONSE ב-5,990 במקום 9,170 שקל
  • ספייסיז - 40% הנחה על כל החנות
  • נייקי- 30%-50% על כל החנות
נעלי TOGO. אמיר יהל,
נעלי TOGO במבצע בבילו סנטר/אמיר יהל

אופנה והנעלה

  • Black&white: עד 60% הנחה על כל האתר! blackandwhiteisrael.co.il. תוקף: 27.11-29.11
  • סלקט וזברה: המבצעים תקפים רק לסניפים. חליפות ופיג'מות פוטר לילדים 3 ב-100 שקל, פיג'מות נשים 2 ב-120 שקל, סריגי נשים בייסיק 3 ב-100 שקל. תוקף: 27.11 ועד גמר המלאי
  • שוגיס: 30% הנחה על כל האתר, 20% הנחה על הפריט השני. פריט חינם ברכישה מעל 300 שקל ומשלוחים חינם. ניתן להשיג באתר: www.shugis.com. תוקף: 27.11-30.11
  • מותג הנעלים Scoop במבצע חגיגי וחסר תקדים על כל קולקציית חורף 20-21, במסגרתו יינתנו הנחות של 50 עד 70 אחוז. המבצע כולל את מחלקת נשים, גברים וילדים: מגפונים, מגפיים, נעלי בית, סניקרס, נעלי בובה, נעלי ספורט, מוקסינים ועוד. המבצע ייערך באתר המכירות של SCOOP https://scoopshoes.co.il/ בין התאריכים 21-30.11.20.
  • מותג הגרביים פוליז - גרביים אקולוגיים, רב פעמיים ובמידה אחת בלבד -זהים לכל בני המשפחה, נוחים וידידותיים לסביבה, בקופסה חדשנית.במסגרת המבצע, מקבלים מחיר מיוחד לקופסת גרביים לילדים ולמבוגרים רק ב- 59.9/69.9 שקל (מחיר קופסא מידת ילדים/מבוגרים: 69.9 שקל / 79.9 שקל). בנוסף, רוכשים שתי קופסאות גרביים לכל המשפחה ומקבלים משלוח חינם -עד הבית. בכל קופסא 28 זוגות גרביים זהים ואקולוגיים. המבצע בתוקף: בין התאריכים: 22-30.11. לרכישה באתר אינטרנט: https://pulliez.com/he/
  • מותג הלייפסטייל KUMI יציע במהלך ימי בלאק פריידי והסייבר מאנדיי 20% הנחה על קולקצייה חדשה ועד -70% הנחה על קולקציות קודמות. המבצע: 27-30.11
  • קסטרו: 30% הנחה על כל קולקציית סתיו חורף 20-21 של הילדים, הנשים והגברים. באתר ובחנויות הפתוחות - www.castro.com
  • פורלה: 20% הנחה על קולקציית חורף 20-21. בין הפריטים המשתתפים בהטבה: מגוון ארנקים, תיקים, תכשיטי אופנה, אקססוריז לתיקים, שעונים ועוד. המבצע יתקיים עד 30.11.20. ניתן להשיג בחנות FURLA בכיכר המדינה
ארגטלי KUMI. יחצ,
מוצרי Kumi/יחצ
  • גולף: ברשת GOLF עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף באתר www.golf-il.co.il. המבצע בתוקף בין התאריכים 22.11-30.11 ויתקיים באתר רשת גולף, לצד 40% הנחה על מגוון פריטים ברשת החנויות. טווח מחירים לאחר הנחה: 59.90-599.90 שקלים. דוגמאות לפריטים ב60% הנחה לאתר גולף בלבד: אוברול מעטפת 120 שקלים במקום 299.90 שקלים, אוברול פרחוני ב-104 שקלים במקום 259.90 שקל ועוד.
  • פולגת: 40% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף בין התאריכים 22.11-30.11. טווח מחירים לאחר הנחה: 99.90 שקלים - 1,690 שקלים. דוגמאות לפריטים בהנחה: חולצה מכופרת 198-216 שקלים במקום 329.90-359.90 שקלים, מכנסיים במקום 349.90 ב- 210 שקלים.
  • אינטימה: עד 60% הנחה על מגוון פריטים באתר האונליין של אינטימה - www.intima-il.co.il. בנוסף, תוצע הנחה של 40% על כל קולקציית חורף 20-21 בחנויות הרשת. תוקף המבצע: החל מ-22.11.20 ועד 30.11.20
  • TOPSHOP: עד 70% הנחה על כל הפריטים באתר האונליין של TOPSHOP - www.topshop.co.il. תוקף המבצע: החל מ- 19.11.20 ועד 30.11.20
  • ג'נטלמן: הרשת מציעה את מיטב מותגי השעונים ובתי האופנה הבינלאומיים עד 50% הנחה , בין המותגים הבולטים: GC, HUGO BOSS, GUESS, MICHAEL KORS, ARMANI, MASERATI 'FOSSIL ועוד. במסגרת המכירה המיוחדת ולהשלמת הלוק המעודכן יוצעו פריטי מותג התכשיטים האיטלקי Brosway בהנחה של % 50 על התכשיט השני. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא שרשראות, צמידים וטבעות במגוון חומרים, הקולקציה כוללת צמידי עור קלועים, כאלו המשולבים בחרוזי אבנים, לצד צמידי מתכת יוקרתיים וכמובן טבעות - הפריט המבוקש ביותר בתחום בשנים האחרונות.
  • בימים אלו משיקה ג'נטלמן אתר מכירות חדש עם חוויית קניה היברידית, רוב הפריטים המוצעים באתר יוצגו בפורמט º360 לתפיסה היקפית של המוצר מציעה הרשת חוויית קניה היברידית: קניית און ליין עם אפשרות להגיע לסניף להתאמה אישית של המוצר על הגוף. דוגמאות מחירים: שעון HUGO BOSS ב-599 במקום 1,199 שקל, שעון GC ב-799 שקל במקום 1599 שקל. ניתן להזמין גם באתר https://gentleman.co.il/. המבצע תקף בתאריכים 26-30.11
חולצת חורף של פולגת. דודי חסון,
חולצת חורף של פולגת/דודי חסון
  • מבצע ברשת האופנה רנואר (גברים ונשים) - 30% הנחה בחנויות ובאתר. תוקף עד 30.11 https://www.renuar.co.il/
  • מבצע ברשת האופנה טוונטיפורסבן (גברים ונשים) - 30% הנחה בחנויות ובאתר. תוקף עד 30.11 https://www.twentyfourseven.co.il/
  • מותג האופנה מיסגייד באתר הסחר עזריאלי. קום - עד 50% הנחה באתר עזריאלי.קום עד 30.11 https://www.azrieli.com/fashion/Store/MISSGUIDED
  • נעלי קונברס באתר הסחר עזריאלי.קום - עד 60% הנחה באתר הסחר עזריאלי.קום עד 30.11
  • https://www.azrieli.com/brand/CONVERSE
  • רשת נעלי TOGO יוצאת במבצע משתלם במיוחד לרגל בלאק פריידי בחנויות הרשת - 2+2 על קולקציות החורף של נשים, גברים וילדים
  • בלאק פריידיי ב-AMOR כיכר המדינה: עד 40% הנחה על מגוון פריטים מקולקציות החורף החדשות של מותגי-העל המובילים ושאר החנות ללא מע"מ. המבצע תקף על קולקציות החורף החדשות, הכוללות פריטים שכיכבו על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה במילאנו ובפריז, פריטים שהפכו מאז למבוקשים ביותר ונמכרים ברחבי העולם במהדורה מצומצמת. בין הפריטים המשתתפים במבצע: שמלת מקסי לבנה עם הדפס מונוגרמה שכיכבה על המסלול של בית אופנה בלנסיאגה, מעילי צמר וז'קטים מבית דולצ'ה גבאנה, שמלות וחצאית חורפיות בעיצוב בית האופנה פנדי, סריגים בעיצוב בית האופנה ז'יבנשי, מגוון תיקים אייקונים, מעילי עור ובלייזרים של בית האופנה סן לורן, סניקרס ונעלי פלטפורמה של סטלה מקרטני, פריטי משי איכותיים כמו חולצות מכופתרות וחצאיות מידי מבית המותג וינס, שמלות ערב נוצצות בסגנון השטיח האדום בעיצוב המותג היוקרתי אלכסנדר ווטיה, סנדלי עקב במגוון צבעים תוססים בעיצוב בוטגה ונטה, ונעלי עקב מעוטרות אבני קריסטל בעיצוב ג'ימי צ'ו.
  • אתר הקניות הישראלי שוז אונליין (ShoesOnline.co.il), המשווק נעליים, ביגוד אופנתי ואביזרים משלימים של עשרות מותגי ספורט ואופנה מהמובילים בעולם, ובהם אדידס, נייקי, ברוקס ועוד, יוצא עם חגיגת מבצעים של קולקציות חדשות לכבוד הבלאק פריידי. האתר, המשווק בשיטת הייבוא המקביל, מוכר כל השנה בהנחות של עד 50% אחוזים. במהלך חודש הקניות של נובמבר, כל האתר, על שלל קטגוריות המוצרים שלו, יהיה עד 70 אחוז הנחה. בימי הקניות של בלאק פריידי יתווסף קופון הנחה של 12% לשימוש כלל הגולשים ומחירי כל המוצרים באתר יחתכו משמעותית. למימוש ההנחה יש להזין את קוד הקופון Black בעמוד הקופה. משלוח: משלוח עד הבית ללא עלות. החזרה: עד 365 יום עם החזר כספי מלא - לקוחות שוז אונליין נהנים משירות בלעדי אשר מאפשר להם החלפת מידה עם שליח ללא עלות וזאת בלחיצת כפתור אחת.
מגפי פלדיום לנשים בשוז אונליין. יחצ,
מגפי פלדיום לנשים בשוז אונליין/יחצ
  • מותג האופנה המוביל Adika יוצא במכירה מיוחדת באתר ובחנויות לרגל חגיגות הבלאק פריידיי: 40% הנחה על כל הפריטים - אופנה, הנעלה, תיקים, אביזרים וקולקציית העיצוב לבית Adika Living!
  • כולל פריטים בסייל. לא כולל מותגים חיצוניים. תוקף המבצע: 25-30.11.2020. המכירה באתר וברשת החנויות www.adikastyle.com

קמפיין Adika

קמפיין Adika לבלאק פריידיי/Adika

מבצעי שורש

  • חברת שורש, יצרנית ציוד הטיולים המקומית המובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים, משתתפת בחג הקניות של חודש נובמבר ומאחדת את התאריכים של הבלאק פריידי והסייבר מאנדי. במהלך 10 ימים, בתאריכים-1/12 - 22/11 , ניתן ליהנות מ- 30% הנחה על כל קולקציית שורש ו- KEEN האמריקאית וכן הנחות של 50% על כל העודפים באתר שורש ובחנות המפעל בטירת כרמל .
  • סנדלי שורש דגם קלאסי מבוגרים - 144.5 שקל במקום 289 שקל
  • סנדלי שורש דגם קלאסי ילדים - 99.5 שקל במקום 199 שקל
  • סנדלי שורש לנשים, דגם כרמל - 209.3 שקל במקום 299 שקל.
  • תיק מים לטיולים ולרכיבה שורש מדגם פולס 3 - 174.5 שקל במקום 349 שקל
  • שלוקר מים מבית שורש מדגם WXP 3 ליטר - 74.5 שקל במקום 149 שקל
  • תיק שורש מדגם אתנה - 114.5 שקל במקום 229 שקל
  • נעלי קין ביבוא שורש, דגם טרהדורה, 384.3 שקל במקום 549 שקל.
  • לינק לאתר חברת שורש- https://source-israel.co.il
סנדלי שורש לנשים. יחצ,
סנדלי שורש לנשים/יחצ

תינוקות וילדים

  • בייבי סמארט: עד 50% הנחה על כל האתר! www.babysmart.co.il. תוקף: 25.11-30.11
  • בייביסיטר: 6 חבילות חיתולים ב 149 שקל וארגז מגבונים ב 69.9 שקל. תקופת המבצע: בין התאריכים 27-30.11 בנובמבר באתר בייביסיטר
  • גולף & קידס: ברשת החנויות עד40% הנחה ובאתר עד 70% הנחה על קולקציית החורף. www.golfkids.co.il. חולצות, מכנסיים, אביזרים ועוד לתינוקות וילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד, 11.90 שקל ועד 107.90 שקלים בחנויות. בין התאריכים 20.11-30.11
  • לרגל ימי הקניות הבינלאומיים בלאק פריידי וסייבר מאנדיי - מציעה חברת פלפוט עד 70% הנחה על מגוון ענק של משחקים, מארזי יצירה ומוצרי פופ לילדים כולל על קולקציות חדשות. באתר הבית של פלפוט פתחו קטגוריה ייעודית למבצעי נובמבר ובה הנחות על מגוון משחקים, ערכות יצירה ומוצרי פופ לילדים- פאזלים ומשחקי קופסא ענקיים, ערכות סליים, ערכות צביעה משחקים לאמבטיה, אלבומי מדבקות, תיקים, אזניות ממותגות וכו'. הנחות בלאק פריידי וסייבר מאנדיי יתקיימו באתר פלפוט בין התאריכים 27/11-30/11/2020 - https://www.palphot.co.il/183701-מבצעי-נובמבר
  • סייף דרימס - הפטנט הישראלי המציע מזרן חסין מדליקות וללא מעכבי בעירה מציע לקהל לקוחותיו 20% הנחה על כל מזרני סייף דרימס. המבצע תקף לאורך כל חודש נובמבר. https://www.safe-dreams.com/
חיתולי בייביסיטר. יחצ,
חיתולי בייביסיטר/יחצ

קוסמטיקה, טיפוח ושיער

  • MOROCCAN GOLD SERIES: מבצע 2+1 על הזול מביניהם על כל המוצרים. ניתן להשיג באתר: www.coverme.co.il. תוקף: 27.11-29.11
  • מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי SABON יוצא במבצעים אטרקטיביים במיוחד לרגל Black Friday בחנות האונליין www.sabon.co.il עם 30% הנחה על מגוון מוצרי אווירה (מפיצי ריח, נרות, מבשמי טקסטיל ועוד) ו-40% הנחה על מגוון מוצרי טיפוח גוף (קרמי גוף, ידיים, רגליים, סבונים נוזליים, פילינגים ועוד). תוקף: 22-28.11.2020
  • דוקטור עור: 40% הנחה על סדרות הדרמו קוסמטיקה של דוקטור עור + חמאת גוף אנטי אייג'ינג בגודל מלא מתנה בכל רכישה. תקופת המבצע: בין התאריכים 27-30.11 באתר דוקטור עור
  • מותג הטיפוח LIERAC PARIS (ליראק פריז): רוכשים שני תכשירי ג'ל פיטולסטיל- המוצר המוביל בעולם למניעת סימני מתיחה בזמן הריון ומקבלים במתנה: סרום פיטולסטיל מרוכז לטשטוש סימני מתיחה ולשמירה על עור גמיש לאחר הלידה. שווי המתנה 199 שקל. משלוחים ללא תשלום - עד הבית. תקופת המבצע- 22-25.11.20 באתר ליראק ישראל - www.lierac.co.il
  • לוריאל פריז: באתרים גילטי, סופר פארם (סניפים ואונליין) וטרמינל X - כל מוצרי האיפור והטיפוח של המותג לוריאל פריז יימכרו ב- 35% הנחה. באתר Be יינתנו 25 אחוזי הנחה על מוצרי איפור וטיפוח של לוריאל פריז. בשופרסל אונליין - סדרת השיער אלביב - שני מוצרים ב-25 שקל. תקופת המבצע בין התאריכים: 26-30.11
  • אתר GUILTY: עד 70% הנחה על אלפי מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, איפור שיער ובישום. השנה כולנו בוחרים לקנות מקומי. במהלך ימי המכירות יוצעו באתר אלפי מוצרים של מותגים ישראליים ובינלאומיים במחירים ייחודיים. כמו כן, יושקו באתר מותגים ומוצרים שיוצעו במחירים מיוחדים. המכירה באתר תתקיים בין התאריכים: 20/11-30/11 - www.guilty.co.il
  • ללין במבצע מיוחד לבלאק פריידי ברשת החנויות ובאתר האון ליין: 30% הנחה, על כל המוצרים, ללא כפל מבצעים https://www.laline.co.il/ בין התאריכים 23-30/11
ליראק. ליראק,
ליראק פריז לטיפולים בסימני היריון/ליראק
  • מותג הטיפוח השיווצרי JUVENA עם 30% הנחה על כל מוצרי הטיפוח. בנוסף, בכל קנייה מקבלים Miracle Boost Essence בגודל מיוחד של 30 מ"ל. להשיג בסופר פארם. תוקף המבצע: 30.11.20.
  • קליניק https://www.clinique.co.il פרי בלאק פריידיי 22-25.11: 30 אחוז על כל האתר, כל המייק-אפים ב-99 שקל, זוגות של מוצרים בהנחות של עד 40%. החל מה-26.11 ועד ה-29.11 35% הנחה על כל האתר +מוצר הפתעה במתנה בכל רכישה (המוצר יתחלף מדי יום) - כל המייק-אפים ב-99 שקל. זוגות של מוצרים בהנחות של עד 40%. סייבר מאנדיי 30.11 - 35 אחוז הנחה על כל האתר + חמאת גוף עשירה 200 ג' בשווי 159 שקל במתנה בכל רכישה. כל המייקאפים ב-99 שקל. זוגות של מוצרים בהנחות של עד 40%
  • אסתי לאודר https://www.esteelauder.co.il - ב-22.11-1.12 פרי בלאק פריידיי: 35% הנחה על מגוון המוצרים באתר, עד 50% הנחה על קטגוריית לאסט צ'אנס, 2 מייק-אפ דאבל וור ב-220 שקל. בנוסף: 22-25.11 - מתנה בקנייה בסכום של 299 שקל ומעלה - תיק איפור הכולל 4 מוצרים בגודל מיוחד, מתנה בקנייה בסכום של 399 שקל ומעלה- מארז המכיל 3 מוצרי איפור לשפתיים בשווי 360 שקל במתנה, מתנה בכל רכישה: שפתון יוקרתי מסדרת פיור קולור דיזייר בשווי 185 שקל. 26-29.11 בלאק פריידיי: מתנות בקנייה מעל 199/299/399 שקל, כולל כפל הטבות. מתנה בכל רכישה: באלם לשפתיים בשווי 150 שקל, בנוסף לכל המתנות באתר. סייבר מאנדיי 30.11-1.12 - 35% הנחה על כל האתר, 50% הנחה על קטגוריית לאסט צ'אנס, 2 מייק-אפ דאבל וור ב-220 שקל. מתנה בכל רכישה - קרם עיניים דיי וור בגודל מלא בשווי 150 שקל.
  • בובי בראון https://www.bobbibrown.co.il/ - ב-22-25 לנובמבר - פרי בלאק פריידיי: 30% הנחה על כל המוצרים (לא כולל סטים, קולקציית מיני, קולקציית הולידיי ולאסט צ'אנס). בקנייה ב- 349 שקל ומעלה - סט עיניים יוקרתי הכולל עפרון אייליינר בגודל מלא וגם 2 מוצרים בגודל מיוחד, בשווי 330 שקל במתנה. 26.11-27.11 - בלאק פריידיי. 30% הנחה על כל המוצרים (לא כולל סטים, קולקציית מיני, קולקציית הולידיי ולאסט צאנס). בקנייה ב- 399 שקל ומעלה- סט נוצץ הכולל מסקרה סמוקי בגודל מלא וגם 3 מוצרים בגודל מיוחד, בשווי 317 שקל במתנה. 28.11-1.12 - סייבר מאנדיי - 30 אחוז הנחה על כל המוצרים (לא כולל סטים, קולקציית מיני, קולקציית הולידיי ולאסט צ'אנס. בקנייה ב-399 שקל ומעלה - סט נוצץ הכולל מסקרה סמוקי בגודל מלא וגם 3 מוצרים בגודל מיוחד, בשווי 317 שקל במתנה. 2 קרם לחות מועשר בויטמינים ויטמין אנריצ' (VITAMIN ENRICH FACE BASE) 50 מ"ל כל אחד, שניהם ב- 270 שקל בלבד (במקום 540 שקל מחיר מלא). תיק ערב יוקרתי במתנה בקניית 2 מוצרי איפור
  • מאק https://www.maccosmetics.co.il - בלאק פריידיי 22-29.11. 30% על כל האתר, 2 מייקאפים סטודיו פיקס (נוזלי ופודרה) ב - 249 שקל (בחנויות תקף לכל סוגי המייק-אפים). פלטת שימרים מתנה בכל קנייה מעל 299 שקל. סייבר מאנדיי 30.11. 30% הנחה על כל האתר + שפתון ותיק בכל רכישה
SABON. רונן מנגן,
שלל מוצרים ב-SABON/רונן מנגן
  • קרליין: 40% הנחה על כל האתר + משלוח חינם בקנייה מעל 180 שקל, ברכישה באתר בלבד. המבצעים יהיו בתוקף בתאריך 25-30.11.2020 ברכישה באתרwww.careline.co.il בלבד. אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח
  • AHAVA עם 30% הנחה על כל המוצרים באתר, מתנות שונות בקנייה לפי מדרגות, משלוח אקספרס בקנייה מעל 199 שקל. המבצעים יהיו בתוקף בתאריכים 26-29.11.2020. ברכישה באתר ahava.co.il בלבד. אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח.
  • עד 40% הנחה על כל המוצרים באתר
  • Sebocalm עם שילוב זוגות מוצרים מובילים בהנחות כגון: סרום וקרם לחות מהסדרה הלבנה ב-159 שקל במקום 196 שקל, זוג מוצרים מסדרת אינוביישן ב-35% הנחה, זוג מוצרים מסדרת בייבי ב-75 שקלים במקום 110 שקל. תיק איפור הכולל 7 מוצרים בגודל מיוחד יצורף כמתנה לכל רכישה מעל 250 שקל. המבצעים יהיו בתוקף בין התאריכים 22-29.11.2020 ברכישה באתר sebocalm.co.il בלבד. אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח. משלוח חינם בקנייה מעל 150 שקל.
  • Tonymoly - עד 35% הנחה על כל המוצרים באתר/ בקנייה מעל 149 שקל ומעלה - גרביים ושפתון בננה במתנה. משלוח חינם בקנייה מעל 150 שקל, המבצעים יהיו בתוקף בתאריכים 22-29.11.2020 ברכישה באתר https://www.tonymoly.co.il/ בלבד. אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח
שירי מימון פרזנטורית Sebocalm. יחצ,
שירי מימון/יחצ
  • רשת חנויות הבוטיק אינדיבידואל דה פרפיום: קונים בושם 100מ"ל של מותג הבישום BYREDO ומקבלים בושם BLANCHE 12מ"ל מתנה. קונים מוצר טיפוח של המותג המובילSISLEY ומקבלים ערכת מוצרים מוקטנים לתיק- במתנה. קונים מוצר טיפוח של המותג המוביל גרלן וקבלים שפתון פטיט רוב נואר במתנה. קונים ממגוון בשמי נישה שבבוטיק (בגודל מלא) ומקבלים נר ריחני של GRITTI 30 גרם מתנה.
בושם Blanche 12. יחצ,
בושם Blanche 12/יחצ

דייסון (טיפוח)

  • מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד בעל הטכנולוגיה פורצת הדרך של הפלטות הגמישות יוצע במהדורת מתנה מיוחדת. בכל רכישה של המכשיר מקבלים במתנה אביזרים משלימים הכוללים מברשת להתרת קשרים ומסרק רחב שיניים מעוצבים על ידי Dyson שבוודאות ישדרגו את עיצוב השיער שלך. מחיר: 2,190 שקלים
  • בכל רכישת מעצב השיער Dyson Airwrap, המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני מקבלים במתנה תיק נסיעות מהודר המיועד לאחסון המכשיר והאביזרים כדי שיוכל ללוות אותנו ללא חשש גם במהלך הנסיעות שלנו. מחיר: 2,490 שקלים.
  • ברכישת מייבש השיער Dyson Supersonic‎ , הכולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. ברכישת המכשיר מקבלים במתנה מעמד מתכת יוקרתי ומעוצב המותאם במיוחד למייבש שיערsupersonic Dysonולאחסון אביזריו. מחיר: 1,690 שקלים. תקופת המבצע: בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il , משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח
קוראל דייסון. יחצ,
דייסון קוראל/יחצ

אופטיקה

  • רשת אירוקה: 50%- 70% הנחה על משקפי שמש של מירב מהמותגים הבינלאומיים.בין מותגי העל המשתתפים במבצע: פראדה, דולצ'ה וגבאנה, רייבן, טומי הילפינגר, מארק ג'ייקובס, קנזו, ועוד. מחירים לדוגמא: פראדה - 699 שקל במקום 1499 שקל, טומי הילפיגר - 349 שקל במקום 899 שקל, רייבאן - 299 שקל במקום 899 שקל, גס - 299 שקל במקום 999 שקל, ג'ולבו - 199 שקל במקום 999 שקל, גאנט - 199 שקל במקום 999 שקל, קנזו - 399 שקל במקום 999 שקל, מארק ג'קובז - 399 שקל במקום 799 שקל. המבצע מתקיים באתר אינטרנט של אירוקה: www.erroca.co.il. תקופת המבצע: 22-30.11
  • קרולינה למקה ברלין עם מבצע בלעדי לכל החנות והאתר בתאריכים 15-30.11: כל מסגרות האופטיקה, מסגרות השמש, עדשותPro Optic , עדשות Blue Light, עדשות המולטיפוקל, מוצרים משלימים, שדרוגים, ועוד - הכול כולל הכול בכל חנויות הרשת ב-1+1 ובאתר קרולינה למקה ברלין ב-50% הנחה. ניתן להשיג בלינק הבא: https://bit.ly/36e6eV8. ניתן להתעדכן ברשימת הסניפים הפתוחים באתר קרולינה למקה ברלין ביניהם: ביג כרמיאל, פריינדלי עפולה, מול החוף חדרה, בילו סנטר, נמל ת"א, שינקין ת"א, מדרחוב ירושלים, ממליא ירושלים, ביג אשדוד, ביג באר שבע, ביג קריית גת, עין שמר, סטריט מול רמת ישי וביג נצרת. הזול מביניהם במתנה. בתוקף עד 30.11. ללא כפל מבצעים ו/או הנחות ו/או הטבות
  • רשת אופטיקנה מציעה מבצע של עד 70% הנחה באתר. החל מה-15.11 ועד ה-30.11 - https://www.opticana.co.il/. כמו כן מציעה הרשת מבצעים על עדשות ראיה- 79 שקל ל- 30 עדשות וגם 2 אריזות מתנה לקונים עסקה חצי שנתית (באריזות חיסכון של 90 יחידות)
  • .
בר רפאלי לקרולינה למקה. יחצ,
קרולינה למקה במבצע מטורף/יחצ
מבצע אירוקה. גיל חיון,
מבצעים באירוקה/גיל חיון

תכשיטים

  • פדני: 50-70 אחוז הנחה על מגוון רחב של תכשיטים ושעונים בקטגוריית OUTLET חדשה באתר www.padani.com
  • מגנוליה: 40% הנחה על כל הפריטים באתר ובחנויות (במידה וייפתחו) - www.magnolia.co.il. תוקף המבצע: החל מ- 23.11.20 ועד 28.11.20
  • תכשיטי PANDORA עם 20 אחוז הנחה על כל הפריטים ברשת ובאתר PANDORA. תוקף - המכירה תתקיים בין התאריכים ה-26-28.11. סייגים - לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, ללא כפל מבצעים, בכפוף לתקנון, עד 28.11 בצאת השבת. הרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום
מבצע שופינג IL פנדורה. יח"צ חו"ל,
20 אחוז הנחה בפנדורה/יח"צ חו"ל

חשמל ואלקטרוניקה

  • רשת חשמל נטו, יוצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד לרגל ימי המכירות המיוחדים של חודש נובמבר, עד 65% הנחה באתר האונליין על מגוון פריטים שבמבצע www.netoneto.co.il. תוקף: 10-30.11.2020
  • דייסון: הטבה מיוחדת של עד 500 שקלים הנחה על מבחר דגמי שואבי האבק של Dyson. בנוסף, יוצע מחיר מיוחד על הדגם הייחודי והחדש של שואב האבק האלחוטי V11 total clean extra בעל סוללה נשלפת. השואב מעניק ניקוי יסודי בכל זמן ובכל ומקום, עם שאיבה עוצמתית של עד 60 דקות עבודה רציפה בשימוש עם אביזר ממונע. צבע: שחור, מגיע עם מברשת Torque חכמה ממונעת המתאימה עצמה למשטחים שונים, מברשת מיני ממונעת לספות ומזרנים, צינור מאריך גמיש, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות, מטען ותחנת עגינה וטעינה להתקנה על הקיר. תקופת המבצע: בין התאריכים 23-30 בנובמבר באתר: dyson.co.il, משלוח חינם, שנתיים שירות ואחריות עד בית הלקוח, כולל על הסוללה
  • ברימאג במבצע על רדיאטורים של המותג הבינלאומי DELONGHI. רוכשים ממגוון רדיאטורים של המותג הבינלאומי DELONGHI, מוסיפים 49 שקל ומקבלים בידורית קריוקי של APEX הכוללת Bluetooth ומיקרופון. (שווי מערכת הקריוקי 249 שקל) + אחריות מלאה ל-7 שנים על הרדיאטורים. רדיאטור 9 צלעות סידרת RADIAS ב- 699 שקל. רדיאטור 9 צלעות סידרה VENTO ב- 749 שקל. רדיאטור 10 צלעות סידרת DRAGON ב- 999 שקל. רדיאטור 12 צלעות סידרת RADIAS ב- 799 שקל. רדיאטור 8 צלעות סידרת DRAGON ב- 799 שקל. רדיאטור 12 צלעות סידרה VENTO ב- 849 שקל. תקופת המבצע - החל מה 15.11.2020 עד 31.12.202 או עד גמר המלאי, יערך ברשתות: ברשת חנויות טרקלין, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות
דייסון. יחצ,
המוצר הכי פופולארי בכל מקום, גם בחשמל נטו. שואב אבק דייסון/יחצ

LG

  • טלוויזיית NANO90 גודל 75" ב-7,990 שקל במקום 9,990 שקל
  • טלוויזיית NANO90 גודל 86" ב-11,990 שקל במקום 15,990 שקל
  • טלוויזיית NANO95 גודל 65" ב-7,990 שקל במקום 9,990 שקל
  • טלוויזיית OLEDCX גודל 55" ב-5,990 שקל במקום 7,990 שקל
  • טלוויזיית OLEDCXגודל 65" ב-8,490 שקל במקום 10,990 שקל
  • טלוויזיית OLEDCX גודל 77" ב-15,990 שקל במקום 19,990 שקל
  • טלוויזיית OLEDGX גודל 65" ב-10,790 שקל במקום 12,990 שקל
  • טלוויזיית OLEDGX גודל 77" ב-18,990 שקל במקום 24,990 שקל
  • מסך UltraGear דגם 24GL600 גודל 24" ב-729 שקל במקום 879 שקל
  • מסך Full HD דגם 24BK550Y-B גודל 24" ב-555 שקל במקום 799 שקל
  • מסך UltraWide דגם 34WN650-W גודל 34" ב-1590 שקל במקום 1790 שקל
  • דגם LGK41S ב-599 שקל במקום 679 שקל ואוזניות אלחוטיות Skullcandy ICON Bluetooth במתנה
  • דגם LG K51S ב-699 שקל במקום 779 שקל ואוזניות אלחוטיות Skullcandy ICON Bluetooth במתנה
  • דגם LG K61 ב-849 שקל במקום 999 שקל ואוזניות אלחוטיות Skullcandy ICON Bluetooth במתנה
  • דגם LG G8S ב-1,699 שקל במקום 1,899 שקל
  • דגם LG G8X ב-1,799 שקל במקום 1,999 שקל
  • דגם LG VELVET ב-1,799 שקל במקום 1,999 שקל וכיסוי יוקרתי במתנה בשווי 149 שקל
  • דגם LG 8X DUAL ב-2,199 שקל במקום 2,499 שקל
טלוויזיית OLED של LG. יחצ,
טלוויזיית OLED של LG/יחצ

סמסונג

  • מגוון מוצרי ענקית האלקטרוניקה סמסונג יוצעו במחירים אטרקטיביים ברשתות השיווק הנבחרות לרגל הבלאק פריידיי. בין המבצעים השונים: עד 30% הנחה על מסכי Qled 8k ו-QLED 4K המשתתפים במבצע, עד 600 שקלים הנחה על מגוון מכונות הכביסה שבמבצע ועד 1000 שקלים הנחה על מגוון רחב של מקררים מתוצרת החברה. להשיג אצל המשווקים המורשים, בתוקף עד30/11 בכפוף לתקנון. לדוגמא:
  • טלוויזיית QLED 8K 65 אינץ' במקום 13490 שקל רק 9470 שקל
  • טלוויזיית Crystal UHD 65 אינץ' במקום 3390 שקל רק 2960 שקל
  • טלוויזיית QLED 4K 55 אינץ' במקום 6790 שקל רק 4990 שקל
  • במקום 2190 שקל רק 1690 שקל SAMSUNG שלWW80J4000KWמכונת כביסה מדגם
  • במקום 3590 שקל רק 2990 שקל SAMSUNGשל WD90K6B10OWמכונת כביסה ומייבש מדגם

מוצרי שיאומי

  • סמארטפון שיאומי מדגם XIAOMI POCO F2 Pro 8+256GB Black 6.67" ב26% הנחה (1,999 שקל במקום 2,699 שקל)
  • שואב אבק אלחוטי נטען Mi Handheld Vacuum Cleaner ב-699 שקל במקום 999 שקל (30% הנחה)
  • מצלמת אבטחה מדגם Mi Home Security Camera 360° 1080P ב-159 שקל במקום 199 שקל (20% הנחה)
  • סטרימר מדגם XIAOMI Mi BOX S ב-249 שקל במקום 299 שקל (16%)
  • סוללת גיבוי אלחוטית Redmi 20000mAh 18W Fast Charge ב-57% הנחה (99 שקל במקום 229 שקל)
  • נתב XIAOMI Mi Router 4C ב-69 שקל במקום 99 שקל (30% הנחה)
  • שואב אבק רובוטי שוטף Mi Robot Vacuum MOP ב-949 שקל במקום 1,099 שקל (14%)
  • שואב אבק רובוטי שוטף דגם Mi Robot Vacuum Mop Pro ב-1,349 שקל במקום 1,599 שקל (16%)
  • מטהר אוויר חכם דגם Mi Air Purifier 2C ב-399 שקל במקום 499 שקל (20%)
  • כירת אינדוקציה דגם Mi Induction Cooker ב-279 שקל במקום 349 שקל (20%)
  • צמיד כושר חכם דגם Mi Smart Band 4C ב-89 שקל במקום 119 שקל (25%)
  • סמארטפון Redmi 9C גרסה 3GB+64GB ב-499 שקל במקום 599 שקל (16%)
  • המבצעים תקפים בין התאריכים 10.11-5.12 לרכישה באתר שיאומי ישראל, רשת Mi Store בדיזנגוף סנטר ת"א ובקריון, KSP, אייבורי, מחסני חשמל, WallaShops, הייטקזון, LAST PRICE, בסט מובייל, עולם הקולנוע, אלמ וטרקלין חשמל.
צמיד כושר MI Smart. יחצ,
צמיד כושר Mi Smart/יחצ

מוצרי סוני

  • מסך בגודל 55 אינץ' דגם KD-55XH9096BAEP אנדרואיד מהסדרה החדשה, מותאם במיוחד לגיימינג פלייסטיישן 5 - 4,290 במקום 5,990 שקל - FULL ARRAY LED ,Android TV,GAMERS SERIES , ALLM, 4K120HZ, VRR , Ultra slim,4K HDR ,X1 Proccesor ,Acoustic Multi Audio Triluminos ,DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY X-Motion Clarity, X wide-Angle , 55"
  • מסך בגודל 75 אינץ', דגם KD-75XH8096BAEP אנדרואיד - 5,990 במקום 8,690 שקלים. Android TV 4K HDR , Ultra slim,4K HDR X1 Proccesor Hebrew SRT,DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY Triluminos,MF1000Hz,Mirroring,LED75"
  • מסך סוני בגודל 75 אינץ' - דגם KD-75XH9096BAEP ב-8,490 במקום 11,190 שקל - FULL ARRAY LED ,Android TV,GAMERS SERIES , ALLM, 4K120HZ, VRR , Ultra slim,4K HDR ,X1 Proccesor ,Acoustic Multi Audio Triluminos,DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY X-Motion Clarity, X wide-Angle , 75"
  • מסך סוני בגודל 65 אינץ' דגם KD-65XH9096BAEP ב-5,590 שקלים במקום 7,990 שקל.
  • FULL ARRAY LED ,Android TV,GAMERS SERIES , ALLM, 4K120HZ, VRR , Ultra slim,4K HDR ,X1 Proccesor ,Acoustic Multi Audio Triluminos, DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY X-Motion Clarity, X wide-Angle , 65"
  • מסכי סוני דגם OLED - מסך סוני בגודל 55 אינץ' דגם KD-55A89BAEP ב-6,990 במקום 9,490 שקל - BRAVIA OLED Android TV,4K HDR premium, X1 ultimate Proccesor Hebrew, Triluminos,acoustic surface, DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY, X-Motion Clarity, 55"
  • מסך סוני גודל 65 אינץ' דגם KD-65A8BAEP ב-9,990 במקום 12,990 שקל - BRAVIA OLED Android TV,4K HDR premium, X1 ultimate Proccesor Hebrew, Triluminos,acoustic surface, DOLBY ATMOS , DOLBY VISION , APPLE HOME KIT , APPLE AIR PLAY, X-Motion Clarity, 65"
  • אוזניות סוני WH-1000XM3B במחיר 899 במקום 1,190 שקל. השתקת רעשים ב 100 אחוז, אטימה פסיבית ואיכות הצליל גורמים להרגיש כאילו נמצאים באולפן פרטי, גם כשהסביבה מאוד רועשת
  • אוזניות סוני WF-1000XM3B ב-699 במקום 899 שקל. אוזניות True Wireless לתוך האוזן אלחוטיות מבטלות רעשים
  • אוזניות סוני דגם WF-XB700 ב-299 במקום 359 שקל

ח.י. אלקטרוניקה

  • סמארטפון Nokia 5.3 יוצע במחיר של 726 שקל במקום 849 שקל
  • סמארטפון Nokia 8.3 5G יוצע במחיר של 1965 שקל במקום 2299 שקל
  • שעון חכם של AMAZFIT מדגם GTR 47.2mm יוצע במחיר של 580 שקל במקום 679 שקל
  • שעון חכם של AMAZFIT מדגם GTR 42.6mm יוצע במחיר של 555 שקל במקום 649 שקל
  • שעון חכם של AMAZFIT מדגם GTS יוצע במחיר של 546 שקל במקום 639 שקל
  • שעון חכם של AMAZFIT מדגם Bip S יוצע במחיר של 315 שקל במקום 369 שקל
  • שעון חכם של AMAZFIT מדגם T Rex יוצע במחיר של 623 שקל במקום 729 שקל
  • צמיד כושר של AMAZFIT מדגם BAND 5 יוצע במחיר של 170 שקל במקום 199 שקל
  • שעון חכם של ZEPP מדגם ZEPP E יוצע במחיר של 811 שקל במקום 949 שקל

טכנולוגיה וגאדג'טים

עינית דיגיטלית מקליטה של Yale. יחצ,
עינית דיגיטלית מקליטה של Yale/יחצ
  • חברת Yale ישראל יוצאת במבצע מכירות אגרסיבי, שייערך עד 20.12. בין המבצעים: 2 מצלמות אבטחה ביתיות ב-299 שקל (במקום 450 שקל), מנעול חכם ENTR + עינית דיגיטלית לדלת 2,390 שקל במקום 2,800 שקל, עינית דיגיטלית מקליטה + מצלמות אבטחה ב- 490 שקל במקום 750 שקל. במבצע בסניפי Yale "אקספרס".
  • מותג הסאונד והלייף סטייל האוס אוף מארלי מציע 25% הנחה על מגוון אוזניות ורמקולים איכותיים, בעיצובים חדשניים ומלהיבים, המיוצרים כולם מחומרים ממוחזרים, תוך שמירה על הסביבה. תוקף עד סוף נובמבר. להשיג באתר houseofmarley.co.il. מחירים לדוגמא: אוזניות אלחוטיות REDEMPTION ANC - מחיר מבצע 517 שקל במקום 690 שקל.EXODUS ANC - אוזניות הדגל של מארלי - 742 שקל במקום 990 שקל. רמקול GET TOGETHER ב-593 שקל במקום 790 שקל
  • יצרנית ציוד הסלולר KM Mobile שהשיקה ממש לאחרונה מותג אוזניות אלחוטיות עם צג דיגיטלי, המאפשר לשלב כל תמונה שרוצים.המבצע:המבצע יתקיים במהלך ימי חגיגות הרשת בלאק פריידי עד סייבר מנדיי בתאריכים 27-30 לנובמבר. מחיר האוזניות האלחוטיות יעמוד על 249 שקל במקום המחיר המקורי 349 שקל. האוזניות תומכות בכל מכשיר אייפון או אנדרואיד ודרך אתר החברה ניתן להעלות (באופן חד פעמי) את התמונה הרצוייה לאזניות שמגיעה בשני גוונים: שחור ולבן. משלוח חינם לכל הארץ ( מגיע בין 7-10 ימי עסקים), אחריות לשנה. להזמנות: https://km-mobile-store.com/
  • קבוצת המילטון היבואנית הרשמית של ענקית התאורה החכמהYeelight
  • תציע את מגוון מוצרי המותג במבצעי חודש הקניות
  • עד 29% הנחה על מגוון נורות חכמות ופתרונות תאורה
  • קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של ענקית התאורה החכמה Yeelight, מכריזה על מבצעי חודש הקניות למותג. במסגרת חגיגת הקניות של חודש נובמבר, תציע המילטון מגוון נורות חכמות ופתרונות תאורה של המותג במחירי מבצע. המותג Yeelight הינו מותג התאורה החכמה המוביל בעולם ושותף פעיל באקוסיסטם של חברת שיאומי. בין המבצעים שיוצעו במהלך חודש הקניות ניתן למצוא מנורה צמודה לתקרה Yeelight Ceiling Lightב-249 שקל במקום 349 שקל, פס לדים צבעוני חכם Yeelight Lightstrip Plus ב- 159 שקל במקום 199 שקל, מנורת שולחן נטענת Yeelight Folding Desk Lamp ב-79 שקל במקום 109 שקל ונורת תקרה צבעונית חכמה Yeelight Smart Bulb 1S ב-75 שקל במקום 99 שקל. את מוצרי Yeelight ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store באתר שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים - אייבורי, KSP, לאסטפרייס ו-וואלה שופס.
  • רשת בסט מובייל יוצאת במבצע מיוחד ל-Black friday במסגרתו רוכשים סמארטפון מתוך המגוון שבמבצע ומקבלים עד 600 שקל הנחה. בנוסף, החברה מציעה עד 80% הנחה על משחקים ואביזרי גיימינג המשתתפים במבצע, עד 60% הנחה על אביזרים לסלולר (מטענים,כבלים ועוד) בקניית מוצר שני, עד 30% הנחה על מגוון רחב של שואבי אבק, אוזניות ורמקולים המשתתפים במבצע וגם הנחות של מאות שקלים על מחשבים ניידים.
  • UME יבואנית מותגי סגווי-ניינבוט ו BIRD מציעים לקראת ימי הקניות קסדה איכות לילדים בשווי 100 ש"ח מתנה בקניית קורקינט הילדים birdie (לא ממונע) מבית BIRD ומשלוח חינם - עלות הקורקינט 399 ש"ח - באתר www.birdshop.co.il ובחנות הדגל דיזנגוף 291 תל-אביב. כמו כן, מציעה קסדה ומעמד טלפון בשווי 400 שקל מתנה בקניית Ninebot MAX G30 הקורקינט החזק והחדש מבית Segway-Ninebot עם 65 ק"מ טווח רכיבה ומשלוח - עלות הקורקינט 3.79שקל באתר www.il-he.segway.com ובחנות הדגל דיזנגוף 291 תל-אביב.
KM Mobile. יחצ,
אוזניות של KM Mobile/יחצ
  • SWAGG: הרמקולים העגולים ב-499 שקלים (במקום 1,299 שקלים) - באתר SWAGG ובחנות הלייף-סטייל והגאדג'טים שנפתחה בעקבותיו ממש בתחילת הקורונה (ועדיין לא חגגה פתיחה רשמית) יוצאים במבצעים דרמתיים על עשרות פריטים בהנחות של 30 עד 70 אחוזי הנחה. המבצע האטרקטיבי ביותר הוא על הרמקולים העגולים המפורסמים UB+ שכל הסלבס בישראל כבר מתהדרים בהם בסלון ביתם - בהם משה פרץ, נטע ברזילי, סבלימינל, ג'ני צ'רווני, בן זיני, רותם כהן, מייקל לואיס, דין מירושניקוב ואחרים. לרגל מבצעי נובמבר מוצעים הרמקולים בהנחה של יותר מ-60 אחוזים: 499 שקלים בלבד במקום ב-1,299 שקלים! לרכישה: www.swagg.co.il ובחנות ברחוב האומנות 12 (קומה 2) בנתניה.
  • לאחר שזכתה בשני הפרסים הגדולים בתערוכת התעופה הגדולה בעולם בחודש מרץ - האחד על החדשנות, השני על הבאזז - משיקה חברת המזוודות הישראלית ROLLINK שתי קולקציות מזוודות חדשות, שיימכרו בהנחות של 40 אחוזים! מזוודת NEO היא מזוודה עם אפליקציה, ששומרת על המזוודה לבל תיגנב, מבצעת שקילה עצמית וגם ננעלת ונפתחת מהטלפון; וקולקציית VEGA הופכת את המזוודה הדקה בעולם לפריט אופנתי שפשוט אי אפשר להחמיץ. אלו מצטרפות למזוודות מהקולקציות הקודמות שכל הסלבס מחזיקים ברשותם (מזוודות ששוקלות את עצמן ומזוודות עם מטען לטלפון הנייד), וגם הן יוצעו ב-40 אחוזי הנחה. להשיג בלעדית באתר www.rollink.com
מזוודה של רולינק. יחצ,
מזוודות של רולינק/יחצ

באג

  • רשת באג, החלוצה בישראל עם מבצעים והנחות מרחיקות לכת במסגרת חג המכירות BLACK FRIDAY כבר 13 שנים, תחל בימי מכירות מיוחדים באתר הייעודי www.blackfriday.co.il ובפייסבוק של באג,בנוסף לחנויות הרשת הפתוחות בהתאם להנחיות. בחודשים האחרונים שדרגה באג את מערכות האון-ליין והלוגיסטיקה ומציע משלוחי אקספרס מהיום להיום (בפריסה מגדרה עד חדרה) חינם לרוכשים מעל 499 שקל ובנוסף משלוח מהיר לכל הארץ חינם לרוכשים מעל 99 שקל. המבצע עד 4.12.
  • מבצע מיוחד בלעדי בבאג! קונים מעל 1,299 שקל ובוחרים מתנה בשווי של עד 599 שקל - אוזניות500BT JBL או רמקול JBL Clip 3 או סוללת גיבוי Anker
  • סמארטפונים של realme במחירים חסרי תקדים -לדוגמא: GB128 realme 6 ב 599 ש"חקל במקום 899 שקל
  • עד 500 שקל הנחה על הרמקולים של SONOS (המבצע עד יום שני כולל)
  • אוזניות JBL עד 50% הנחה, רמקולים JBL עד 40% הנחה
  • שואבים מבית Roborock, Dyson ו-Jimmy במבצעים מיוחדים
  • עד 20% הנחה על השעונים והצמידים של fitbit
  • כבלים, אוזניות, סוללות גיבוי ומטענים של ANKER עד 40% הנחה
  • סמסונג - קונים טלפון מסדרות הפרימיום ומקבלים סמארטפון A11 וגם 400 שקל בתווי קניה וגם מתנה לבחירה בשווי של עד 599 שקל
  • מצלמות GoPro ב 200 שקל הנחה
  • מגוון אביזרים ב-19.90 שקל בלבד - עד 90% הנחה!
  • מחשבים, טאבלטים כולל Apple במחירים מיוחדים
  • סאונד וקולנוע ביתי במחירים חסרי תקדים
  • רמקול SONOS One SL ב-549 שקל במקום 749 שקל(עד יום שני כולל)
  • רמקול SONOS One ב-699 שקל במקום 890 שקל(עד יום שני כולל)
  • רמקול נייד SONOS MOVE ב-1299 שקל במקום 1699 שקל(עד יום שני כולל)
  • מקרן קול SONOS Beam ב-1299 שקל במקום 1699 שקל(עד יום שני כולל)
  • מזרים אודיו SONOS PORT ב-1599 שקל במקום 1999 ש"ח
  • SONOS SUB GEN3 ב-2499 שקל במקום 2999ש"ח
  • מקרן Phillips ב-600 שקל הנחה
  • אוזניות קשת אלחוטיות כולל מסנן רעשים JBL T600BTNC ב-299 שקל במקום 499 שקל
  • אוזנית קשת אלחוטית מונעת רעשים JBLE65BTNC ב-399 שקל במקום 699 שקל
  • אוזניות True Wireless JBL T220 ב-314 שקל במקום 449 שקל
  • אוזניות ספורט JBL Flow ב 419 שקל במקום 599 שקל
  • רמקול אלחוטי JBL GO 2 ב 99 שקל בלבד
  • רמקול flip 5 ב- 299 במקום 499 שקל
  • רמקול 3 JBL PULSE ב- 349 במקום 599
  • שואב סטיק Roborock H6 ב -999 שקלב מקום 1,299 שקל
  • 10% הנחה על מוצרי DYSON
  • עד 22% על שואבי Jimmy
  • קונים VERSA 2 fitbit - ומקבלים אוזניות JBL TW 220 במתנה!
  • שעון חכם Apple Watch Series 6 GPS ב-1,719 שקל במקום 1,949 שקל
  • שעוני KIDIWATCH עד 33% הנחה
  • שעוני GARMIN ללא מע"מ
  • צעצועים ללא מע"מ
  • מדחום RGF למדידת חום ללא מגע ב 99 שקל במקום 280 שקל
  • מצלמת רכב YI Dash ב-189 שקל בלבד
  • מצלמת אבטחה ביתית IMILAB ב-149 שקל בלבד
  • מצלמת אבטחה נטענת לחוץ IMILAB ב 299 שקל בלבד
  • קונסולה NINTENDO SWITCH ב-1,399 שקל במקום 1,559 שקל
  • קונסולה XBOX One S 1TB+ מעמד טעינה + משחק NBA2K20 ב-1,099 שקל במקום 1,329 שקל
  • קונסולה PS4 Slim 500MB + 2 בקרים + FIFA21 ב 1,639 שקל במקום 1,869 שקל
  • בקר אלחוטי ל PS4 ב-179 שקל (בסניפים בלבד)
  • הנחה על מגוון מוצרי RAZER - אוזניות Krakan ב 288 שקל במקום 339 שקל, מיקרופון Seiren X ב 407 שקל במקום 479 שקל, עכבר Pro Click ב 424 שקל במקום 499 שקל
  • 20%הנחה על מוצרי ROCCAT
  • GTA V - PREMIUM EDITION - PS4 ב-79 שקל במקום 129 שקל
  • NBA 2K21 - STANDARD EDITION - PS4 ב 149 שקל במקום 269 שקל
  • LUIGI'S MANSION 3 - NINTENDO SWITCH ב-189 שקל במקום 279 שקל
  • MARVEL SPIDER-MAN - PS4 ב-79 שקל במקום 199 שקל
  • CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR - PS4 263 שקל במקום 329 שקל
  • WATCH DOGS LEGION - RESISTANCE EDITION - XBOX ONE ב 159 שקל במקום 239 שקל
  • JUST DANCE 2021 - PS4 ב 169 שקל במקום 279 שקל
  • סמארטפוןrealme 6 ב-599 שקל במקום 899 שקל
  • סמארטפון realme 6 Pro ב-1,049 שקל במקום 1,199 שקל
  • סמארטפון realme X3 SuperZoom ב-1,799 שקל במקום 1,999 שקל
  • קונים מסדרת הפרימיום של סמסונג (S20, Note 20, Fold, Z-flip וטאבלטים מסדרת S7) ומקבלים טלפון A11 + תווי קנייה בשווי 400 שקל+ מתנה בשווי עד 599 שקל
  • LG - קונים סמארטפון מסדרת K ומקבלים אוזניות סקאלקנדי מתנה / הנחה של 200 שקל על סדרת Velvet + נרתיק עור יוקרתי מתנה
  • מחשב Macbook Air 13" מעבד i3 ו- 256GB + 8GB RAM ב 4,219 שקל במקום 4,849 שקל
  • אייפד10.2" עם קישורית Wi-Fiוזכרון32GB ב 1,369 שקל במקום 1,499 שקל
  • טאבלט לנובו TABE7 קישוריות Wi-Fi+LTE וזיכרון 16GB ב-349 שקל במקום 429 שקל
  • מחשב שולחני HP דגם Pavilion Desktop TP01-0001nj ב 3,119 שקל במקום 3,649 שקל
  • ֿעד 30% הנחה מסכי מחשב
  • עד 25% הנחה על מצלמות רשת
  • 25% הנחה על ציוד היקפי (מקלדות, עכברים, משטחים) ואביזרי גיימינג של LogiTech
  • תקשורת רשתות (נתבים, מאש וכו') עד 35% הנחה
  • רשימת המבצעים המלאה מתעדכנת באתר www.blackfriday.co.il
סמארטפונים, לפטופ, טאבלטים. ShutterStock
מכשירים בהנחות בבאג/ShutterStock

דוגית

  • דוגית, היבואנית הרשמית של שעוני הספורט והכושר החכמים Suunto ומותג האוזניות 1MORE בישראל, מכריזה על חגיגת מבצעים והנחות אשר תתקיים בין התאריכים 24-29 בנובמבר. ניתן לרכוש את המוצרים באתר דוגית, בחנויות של חברת דוגית או באמצעות המשווקים המורשים, ביניהם מגה ספורט ו-KSP.
  • Suunto 9 Baro - שעון הדגל של סונטו, בעל זמן סוללה של 14 יום ועד 120 שעות במצב אימון. לשעון מד דופק מובנה מהדור החדש של חברת Vallencel; חיישן GPS חסכוני בסוללה ומדויק במיוחד; מערכת מתקדמת לניהול חיי סוללה FusedTrack המיועדת להחזיק כמות שעות ארוכה מתמיד תוך כדי ניטור מדויק של מסלול הפעילות שלכם; וחיישן ברומטרי למעקב אחרי שינויי גובה וניטור תנאי מזג אוויר כגון טמפרטורה וסערה מתקרבת. לשעון יש מעל ל-80 מצבי אימון מובנים, הניתנים להתאמה אישית. הדגמים השונים בסדרה יימכרו ב-1,799 שקל במקום 3,049-3,500 שקל. מגיעים בצבעי שחור ולבן.
  • Suunto 7 - שעון הספורט החכם של סונטו הפועל עם מערכת WearOS של גוגל. השעון מספק חוויה התומכת הן בספורט והן בחיי היום-יום באמצעות ממשק משולב ופשוט, תמיכה במפות גם במצב לא מקוון ומפות חום מובנות של Suunto ל-15 פעילויות המאפשרות למשתמשים למצוא את דרכם בכל עת ולהכיר את המסלולים הטובים ביותר, גם כאשר הטלפון נשאר בבית או במקומות שאין בהם חיבור לרשת. השעון מאפשר קבלת התראות ומענה; עדכוני לו"ז ועדכוני מזג אוויר; מעקב GPS רצוף של עד 12 שעות או עד 48 שעות בשימוש יומיומי. מגיע במגוון צבעים. השעון יימכר ב-1,599 שקל במקום 2,099 שקל.
  • Suunto 5 - שעון הספורט החכם של סונטו בקוטר 46 מ"מ, אשר מציע מעקב אחר 80 סוגי ספורט שונים ועמידות למים של עד 50 מטר. סוללה של עד 14 ימים במצב שעון ועד 40 שעות במצב GPS חסכוני. השעון יימכר ב-899 שקל במקום 1,399 שקל.
  • Suunto 3 - שעון הספורט והכושר תוכנן ועוצב במיוחד עבור אלו המנהלים אורח חיים פעיל וספורטיבי ומעוניינים לשמור על כושר. השעון מייצר תכנית אימונים אישית שמתאימה את עצמה לצרכי הכושר שלכם, מאפשר הנחייה בזמן אימון ומוודא שהאימון מתבצע ברמת העצימות הנכונה עבורכם. השעון מספק מעקב 24 שעות ביממה של פעילות, צעדים, שריפת קלוריות ושינה. כמו כן, השעון מזהה רמות עומס וממליץ על זמן התאוששות לאחר פעילות גופנית. השעון יימכר ב-880 שקל במקום 1,150 שקל. מגיע בצבעים לבן ואפור.
  • אוזניות של המותג 1MORE - עד 30% הנחה על כל הדגמים
  • 1MORE ColorBuds - אוזניות True Wireless קלות במשקל של 4.1 גרם עבור כל אוזניה. צימוד (pairing) מהיר, כאשר לאחר הצימוד הראשון, האוזניות יתחברו אוטומטית למכשיר שלכם ברגע שתרימו את מכסה המארז. ניתן לבצע שיחות באמצעות מיקרופונים כפולים הכוללים טכנולוגיית ביטול רעשים סביבתיים (ENC) כדי לנטרל את רעשי הסביבה ולשמור על איכות שיחה ברורה. סוללה אשר מספקת עד ל-6 שעות שימוש לכל אחת מהאוזניות ומטען נייד אשר מספק יום שלם של האזנה למוזיקה או שיחות. טכנולוגיית טעינה מהירה, כאשר טעינה של 15 דקות מספקת שעתיים של שימוש. עמידות לזיעה ומים בתקן IPX5. האוזניות מגיעות בצבעים ורוד, ירוק, זהב ושחור. יימכרו ב-327 שקל במקום 449 שקל.
  • 1MORE True Wireless ANC - אוזניות בעלות מיקרופונים כפולים עם טכנולוגיה לסינון רעשי רקע בשילוב DSP (Digital Signal Processor) המנתחים וחוסמים ביעילות רעשים סביבתיים, כאשר ניתן לבחור בין שתי רמות של ביטול הרעשים. הלחצנים בכל אוזנייה מעניקים שליטה על עוצמת הקול, בחירת השירים, קבלת שיחות ועזרי קול. סוללה מלאה מעניקה עד 22 שעות של מוזיקה ללא הפסקה. אפשרות לטעינה מהירה המעניקה עוד שעתיים נגינה לאחר טעינה של 15 דקות בלבד. יימכרו ב-620 שקל במקום 849 שקל.
  • אוזניות ה-SoundPEATS יימכרו בעד 30% הנחה.
  • שאר המחלקות בדוגית, כולל שעוני הצלילה של Suunto, יהיו ב-25% הנחה.

חנויות סמסונג של סאני

  • קונים מכשיר מדגמי היוקרה TAB S7 / FOLD2 / S20 / Note20 / Z FLIP (לא כולל FE 20S) ומקבלים מכשיר 11A GALAXY במתנה. תוקף : 19/11-30/12 בכפוף לתקנון
  • קונים מכשיר מדגם TAB S7 / FOLD 2 / S20 / Note20 / Z FLIP (לא כולל FE 20S) ומקבלים תווי שי למימוש בשופרסל בשווי 400 שקל במתנה. תוקף 26/11-18/12 בכפוף לתקנון
  • לסדרת מכשירי A - רוכשים מכשיר מדגמי 71A / 51A / 31A ומקבלים GB64 אחסון במתנה. בתוקף 26/11-18/12 ו/או עד גמר המלאי בכפוף לתקנון

iDigital

  • 10% הנחה על מחשבי MACBOOK AIR AIR
  • 10% הנחה על אוזניות AIRPODS
  • 15 % הנחה על מגוון אביזרים נלווים למאקבוק ולאיירפודס
  • iPHONE11 במחירים מיוחדים החל מ 2,799 שקל
  • תקף עד סוף החודש
מקבוק פרו 13 אינץ׳. צילום מסך, צילום מסך
10 אחוז הנחה, וכשמדובר במקבוק זו הנחה רצינית/צילום מסך, צילום מסך

דינמיקה

  • בין ה-26-30.11 דינמיקה תציין את הבלאק פריידי עם מבצעים שוברי שוק, שיתווספו למבצעים של חגי נובמבר. המבצעים מתמקדים במוצרים הכי מבוקשים בתקופה זו: סמארטפונים, דייסונים, מוצרי נינג'ה, טאבלטים ועוד. כל המוצרים הם מיבואן רשמי, ויהיו זמינים לרכישה בסניפי הרשת ברחבי הארץ, ובאתר שיציע משלוח חינם עד הבית. מבין המבצעים ניתן למצוא את המוצרים הבאים.
  • אייפון 11, 128 ג'יגה ב-2,899 שקל
  • סמסונג S20 FE, 128 ג'יגה ב-2,699 שקל + מקבלים צמיד ספורט Galaxy Fit2 וכיסוי מקורי בשווי 399 שקל מתנה
  • סמסונג NOTE 20, 256 ג'יגה ב-3,099 שח + אוזניות באדס לייב ב-299 שקל
  • סמסונג Z Flip, 256 ג'יגה ב-2,890 שקל
  • סמסונג NOTE 20 ULTRA, 256 ג'יגה ב-3,899 שקל + אוזניות באדס לייב ב-299 שקל
  • שיאומי Redmi Note 9 pro, 64 ג'יגה ב-1,029 שקל.
  • דייסון v11 absolute pro ב-2,959 שקל
  • דייסון V10 MOTORHEAD ב-1549 שקל
  • JIMMY JV53 שואב אבק אלחוטי ב-699 שקל
  • בלנדר נוטרי Auto IQ עם משאבת וואקום BL582 NINJAב-529 שח
  • נינג'ה בלנדר מבשל HOTַCOLD HB153 ב-825 שקל
  • נינג'ה גריל חשמלי G301 ב-1,199 שקל
  • מחשב נייד 11.6 ASUS L203NA-FD126TSב-999 שקל
  • מחשב נייד HP Pavilion ב-3,490 שקל
  • מחשב נייד Lenovo ThinkPad T490 ב-5,399 שקל
  • מחשב נייד Lenovo All in One ב-3,990 שקל
  • טאבלט iPad 10.2" (8th gen) Wi-Fi 32GB Apple ב-1,499 שקל.
  • טאבלט Galaxy S6 Lite Wi-Fi SM-P610 64GB SUMSUNG ב-1,349 שקל.
  • מדפסת HP DeskJet Advantage All-in-One ב-359 שקל.
  • X-BOX - Series S בנפח 512GB ב-1,349 שקל
  • X-BOX - Series X בנפח 1TB + בקר אלחוטי ב-2,199 שקל

Bconnect

  • אוזניות פיליפס אלחוטיות עם באס עוצמתי ב- 100 שקל במקום 599 שקל, כוללות ממשק נוח בגב האוזן, ניתן לעבור בקלות בין האזנה למוזיקה לבין ניהול שיחות טלפון מהנייד. האוזניות כוללות רמקולים בקוטר 40 מ"מ עם מגנט ניאודימיום לבאס עמוק וסאונד צלול. מערכת סאונד סגורה מאפשרת להשאיר את הרעש בחוץ ולאטום את המוזיקה כך שניתן לשמוע את כל הפרטים הכי קטנים בצורה הטובה ביותר.
  • אוזניות ה- Beoplay E8 ב-590 שקל במקום 790 שקל. עוצבו כדי לשבת בנוחות באוזניים בעת תנועה. ניתן להתאים את האוזניות לאוזניים באמצעות מתאמי אוזניים. בנוסף האוזניות עמידות בפני אבק והתזת מים, כך שניתן להשתמש בהן מחוץ לבית בכל מזג אוויר, וכן בחדר הכושר.
  • כבל בלקין Lightning לאייפון, ב- 59 שקל במקום 149 שקל - לא סתם עוד כבל סנכרון וטעינה - הכבלים מסוג DuraTek מעוצבים מהחומרים העמידים והאיכותיים ביותר לעמידות גבוהה במיוחד. סיבי Kevlar חזקים במיוחד משולבים במעטפת הפנימית של הכבל, בעוד סיבי ניילון עמידים בשריטות משולבים במעטפת החיצונית, יחד עם עבודת בידוד קפדנית המשמשת למניעת נזקי חיכוך ומאפשרת גמישות רבה והגנה. הכבל מעוצב בגוונים מטאליים עם סיבי ניילון בקליעה כפולה המשמשת כטכניקה ידועה לקליעת חבלים, לחיזוק וגמישות יתירה. זה הופך את הכבל לעמיד מאוד בפני שחיקה והתבלות. ראש הכבל תוכנן במיוחד למניעת מתח. הוא עשוי מפלסטיק גמיש במיוחד מסוג TPU שניתן לכופף עד °180 מבלי לשבור או לעקם אותו. מבחני עמידות מחמירים נערכו על מנת לוודא שהכבל עמיד בפני סדקים, שברים והתפצלות. הכבל מתאים לטעינה של עד 12W למכשירי אייפון ואייפד בחיבור Lightning. הכבל מגיע עם אישור MFI לטעינת מכשירי אפל בטוחה, מהירה ומהימנה.
  • רמקול Smart200BK עמיד במים ב-99 שקל במקום 299 שקל - רמקול במראה אלגנטי, עמיד במים ובאבק ובעל סאונד 360 מעלות. מתחבר באמצעות Bluetooth לכל מכשיר תומך, וגם באמצעות חיבור AUX לנגנים, מחשבים, טאבלטים ועוד. הרמקול כולל סוללה נטענת מובנית המאפשרת האזנה רציפה לאורך כ- 8 שעות וניתנת לטעינה באמצעות כבל מיקרו USB הכלול בערכה. בתוך הרמקול יש מיקרופון מובנה באמצעותו ניתן לנהל שיחות טלפון. הרמקול קל משקל ונוח לנשיאה.
אוזניות ביקונקט. יחצ,
אוזניות איכותיות ב-Bconnect/יחצ

תזונה ובריאות

  • סולגאר וסופהרב, חברות הוויטמינים ותוספי התזונה, יוצאות במבצע מיוחד לרגל מבצעי נובמבר, עד 50% הנחה על מגוון מוצרים באתרי אונליין של הרשתות, בתי הטבע והחנויות המובילות. תקופת המבצע - 10-30.11.2020
  • חברת MyBio תעניק 300 שקל מתנה בהזמנת אבחון גנטי לתזונה וספורט בין התאריכים 26-30.11, לאורך הבלאק פריידי ועד הסייבר מאנדיי.מחיר האבחון הגנטי של MyBio לאחר ההנחה 1,650 שקל במקום 1,950 שקל. פרטים באתר: https://www.mybio.co.il/
  • חברת Premier By Dead Sea Premier עם 60 אחוז הנחה על הפריט השני בקנייה מעל 199 שקל
  • תוקף - 27-30.11.2020. סייגים - תקף על מגוון מוצרי האתר כולל מארזים (לא כולל CENTER STAGE ו NUNA)
  • חברת אמורפיקל במבצע מיוחד על סדרת תוספי הסידן האמורפי - https://www.density-calcium.co.il/ דנסיטי קפליות - מארז מיוחד עם תוספת של 25% במחיר של 149 שקל (במקום 249 שקל), דנסיטי ספורט במחיר של 159 שקל במקום 219 שקל, דנסיטי קידס במחיר של 89 שקל במקום 169 שקל. תוקף: 30.11.20
  • עד 40% הנחה על מבחר מוצרי 'ברא צמחים' לתמיכה באורח חיים בריא. להשיג ברשת חנויות 'ברא צמחים' ברחבי הארץ ובאתר https://bara.co.il/. תוקף המבצע: בין 25-30.11
ויטמין B12 של סולגאר. יחצ,
ויטמין B12 של סולגאר/יחצ
  • דרמלוג'יקה - המותג המוביל בתחום בריאות העור מזה 30 שנה, מעניקים ללקוחותיהם 25% הנחה על הפריט השני על כל האתר. המבצע תקף בין התאריכים26/11 - 30/11. https://www.dermalogica.co.il/
  • קמדיס - המובילים בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה מבוססי צמחי רפואה סינית במבצע מיוחד לבלאק פריידיי: רוכשים באתר מעל 200 שקל ומקבלים 30% הנחה עם הקוד BLACK30. רוכשים באתר מעל 300 שקל ומקבלים 40% הנחה עם הקוד BLACK40. המבצע תקף בין התאריכים 27/11 - 28/11. https://www.kamedis.co.il/
  • חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה לרגל הבלאק פריידי 20% הנחה על כל המוצרים באתר, בתאריכים 26-30.11.2020. להשיג באתר http://www.netapharm.co.il/.
ברא צמחים. יחצ,
ברא צמחים/יחצ

אלכוהול: בנא משקאות

  • הנחות של עד 30% על מגוון משקאות אלכוהוליים מהמותגים הבינלאומיים ויקבים ישראליים כחול לבן, ברשת החנויות ובמשלוח עד הבית. לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "במיוחד בתקופה האחרונה ולאור הגידול המשמעותי שאנו רואים בחנויות הרשת, נערכנו עם מלאים והשקנו מבצעים על יינות ומשקאות אלכוהול בהנחות של עד 30%, הנחה שנחשבת למשמעותית בשוק המשקאות החריפים. לרגל הבלאק פריידי אנחנו כבר רואים גידול של כ-30% במכירת אלכוהול בחודש נובמבר, בהשוואה לאותה תקופה בשנה החולפת".
  • ארגז 24 יח' בירה סטלה 330 מ"ל 89.9 שקל שקל במקום 119.9 שקל
  • בושמילס 1 ליטר 79.9 שקל במקום 94.9 שקל.
  • וויסקי ג'וני ווקר בלו לייבל 700 מ"ל 419.9 שקל במקום 499.9 שקל. מוגבל למימוש אחד
  • יין גמלא קברנה סוביניון 44.9 שקל במקום 54.9 שקל.
  • וויסקי מונקי שולדר 700 מ"ל 99.9 שקל במקום 149.9 שקל.
  • וודקה סטוליצניה 1 ליטר / וודקה פינלנדיה 1 ליטר / וודקה רוסקי סטנדרט 1 ליטר / וודקה אבסולוט 1 ליטר 68.9 שקל במקום 81.9 שקל
  • ארגז בירה קורונה 24 יח' 330 מ"ל 99.9 שקל במקום 119.9 שקל.
  • וויסקי בלוויני 17 שנה 700 מ"ל 499.9 שקל במקום 649.9 שקל.
  • וויסקי מקאלן 12 שנה 189.9 שקל במקום 249.9 שקל.
  • קוניאק הנסי XO 700 מ"ל 629.9 שקל במקום 820 שקל. מוגבל למימוש אחד
  • תוקף המבצעים עד ה-22.11.20 לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. להשיג ברשת בנא משקאות, להזמנת משלוח: https://www.banamashkaot.co.il/
מבצע וויסקי בנא משקאות. יחצ,
מבצע וויסקי בבנא משקאות/יחצ

לבית

  • עד 40% הנחה על מגוון רהיטי היוקרה של ענק הריהוט NATUZZI ITALIA. הזדמנות חד פעמית לחדש את הבית בעיצובים של המעצבים הגדולים בעולם, כולל הקולקציות של מעצבי העל הבינלאומיים רוס לבגרוב ומרסל וואנדרס. זו ההזדמנות שלכם להגשים חלומות בתחום עיצוב הבית. תקף עד סוף חודש נובמבר בכל חנויות הרשת
  • מבצעי BLACK FRIDAY ברשת Italsofa - עד 60% הנחה על מערכות סלון איטלקיות. מחירים לדוגמה: MATERA מערכת ישיבה פינתית מבד- החל מ-5990 שקל במקום 14,200 שקל. CAPRI ספות דו + תלת בריפוד עור - מ-7,950 שקל במקום 15,700 שקל. בתוקף עד ה-30 בנובמבר
  • רשת אלוני: כל הרוכש ממוצרי החנות ב-40 אלף שקל ומעלה מקבל מנעול חכם של חברת ENTER המופעל ע"י קודן, שלט רחוק, טביעת אצבע או דרך האפליקציה בשווי 2390 שקל במתנה. בין הפריטים שבמבצע ברשת אלוני ניתן למצוא: אריחים לחיפוי ולריצוף, ברזים, כיורים, אסלות, מושבי אסלה, אמבטיות, מקלחונים ועוד של המותגים המובילים בעולם. המבצע בין התאריכים: 31.12.20- 15.11, בכל סניפי רשת אלוני (בכפוף לתקנון המבצע).
  • GETHA/גטה הוא מותג בינלאומי שנולד בשנת 1969 ומתמחה בייצור מזרנים וכריות העשויים 100% לטקס טבעי, המתפרש ברחבי העולם בכ-25 מדינות. לפני כ-3 חודשים נפתחה חנות דגל לראשונה בישראל כולל אתר אונליין מכירתי. המבצע יתקיים במהלך ימי חגיגות הרשת בלאק פריידי עד סייבר מאנדיי בתאריכים 27-30 לנובמבר: על כל רכישה של 2 מוצרים מהמגוון של גטה המוצר השלישי במתנה, הזול מבינהם (לא כולל כפל מבצעים). בקולקצייה: מזרנים 100% לטקס טבעי, כריות למבוגרים וילדים, טופרים, מיטות לצד מוצרים נלווים כמגבות, מגיני מזרן, מצעי טנסל. טווח מחירים כללי: מזרנים זוגיים החל מ-4,000 שקל, מזרן יחיד החל מ-2,500 שקל, כריות החל מ- 350 שקל, טופרים החל מ-1,400 שקל, מיטות החל מ-5,000 שקל, מצעי טנסל עם ננו סילבר החל מ-1,500 שקל
  • ג'מבו סטוק: עד 70% הנחה על מגוון פריטים באתר. עמוד הבית של האתר יעוצב ברוח חגיגת המכירות ויוצעו מבצעים עד 70% הנחה על מאות מוצרים במגוון קטגוריות: ריהוט ונוי לבית, מטבח וכלי בית, טקסטיל ומצעים, מוצרים ואביזרים משלימים לחדר הרחצה, משחקים וצעצועים לילדים ותינוקות, מוצרי קמפינג וקיץ. תוקף המבצעים: חמישי עד מוצ"ש ה-26-28.11.20 וביום שני ה-30.11.20 - www.jumbo-stock.co.il
  • גולף & קו: עד 40% הנחה ברשת החנויות ועד 60% הנחה באתר, על מגוון פריטים מקולקציית הטקסטיל וכלי הבית - https://www.golfco.co.il/ בין התאריכים: 22-30.11. דוגמאות למחירים - מבצע 40% בחנויות: כרית נוי ג'ופלין - במקום 189 שקל 40% יעלה 113.4שקל. סט מצעי ויולט במקום 419-619 שקל לאחר 40% 251-371 שקל
  • Plasson-OnLIne, אתר הסחר של פלסאון, במבצע מיוחד לרגל בלאק פריידי: 80% הנחה על EVER - קולקציות פריטי ריהוט לאמבט של המותג האיטלקי היוקרתי. המבצע בתוקף בתאריכים 25-30.11.2020. המותג מציע מגוון פתרונות מעוצבים, יצירתיים ומיוחדים לחדר האמבט, המשלבים אלגנטיות ותחכום לצד פונקציונאליות ובטיחות. להשיג באתר - https://www.plassondesign.co.il/
מזרן גטה עם טכנולוגיית ננו סילבר. יחצ,
מזרני גטה/יחצ
  • קבוצת הנמל: ניתן יהיה לרכוש את קולקציות הרהיטים באתר ובסניפי הרשת במחירים ללא מע"מ יחד עם הוזלות נוספות ומפתיעות. לאחרונה השיקה החברה אתר חדש ברכישה ישירה און ליין של כל המוצרים המוצגים בסניפי הרשת. אין כפל מבצעים. המבצע עד ה-30.11 - https://www.nammalonline.co.il/ ובסניפי קבוצת הנמל: יפו, קריית אתא, באר שבע. מחירים לדוגמא אחרי הנחה - ספות החל מ-2980 שקל,
  • מזנונים החל מ-1790 שקל
  • הטרנד החזק ביותר בעולם המזרנים בארה"ב הוא מזרני ההייבריד, המשלבים בין קפיצים לספוגים. המזרנים של המותג "סוהם" מיוצרים כולם בישראל, והם מצטרפים למצעי האיכות של החברה. לרגל בלאק פריידיי יוצאת חברת סוהם במבצע: קנו מזרן וקבלו במתנה סט מצעי פלנל מקולקציית חורף 2021. לרוכשים יינתנו מאה ימים להתנסות במזרן, ואם יתחרטו, יוחזר להם מלוא כספם, והמזרן ייאסף על חשבון "סוהם". לרכישה: www.soham.co.il
  • סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, יוצא במבצע מיוחד על כל המוצרים באתר, לרגל בלאק פריידי: מוצר רביעי במתנה (הזול מביניהם). המבצע תקף בתאריכים 25-29.11.2020. להשיג באתר https://ahavaktana.co.il/. הסטודיו מציע מבחר מתנות בתחומים שונים: בית ומשפחה, חג החנוכה, עיצוב הבית, מארזי לידה, בית ספר, ילדים ועוד. כל מוצר מוצע בכמה עיצובים וניתן להוסיף לו כיתוב אישי.
מזרני הייבריד של סוהם. יחסי ציבור דג הזהב,
מזרני הייבריד של סוהם/יחסי ציבור דג הזהב

מבצעי נספרסו

  • המבצעים יתקיימו בתאריכים 24-30/11 באתר האונליין ובבוטיקים של Nespresso
  • מכונת הקפה Vertuo + מקציף אירוצ'ינו 3 + 5 שרוולי קפה + זוג כוסות מאג ב- 890 שקל במקום 1590 שקל . מכונה להכנת קפה פרימיום בכוס גדולה ובחמישה גדלים שונים. תערובות הקפה למכונה מגיעות בקפסולות ייחודיות עם ברקוד, המאפשרות למכונה להתאים במדויק את הפרמטרים הנדרשים למיצוי הקפה בהתאם לגודל הכוס.
  • ברכישת 17 שרוולי קפה זוג כוסות במתנה - כוסות ארגונומיות ומפנקות המותאמות לגודל הקפה האהוב. המבצע באתר האונליין בלבד.
  • ברכישת 25 שרוולי קפה Travel Mug במתנה - ספל קפה לדרך השומר על טמפרטורת הקפה. המבצע באתר ובבוטיקים ובטלפון
  • כל האביזרים (לא כולל מקציפים/Food&Bites) ב-20 אחוזי הנחה
  • מכונת קפה Essenza Mini Matte Black בנדל עם מקציף ב-649 שקל. מכונה מינימליסטית, מעוצבת וקומפקטית המאפשרת הכנה של אספרסו קצר או ארוך בתוספת מקציף חלב. המבצע באתר ובבוטיקים ובטלפון
חגיגות נובמבר נספרסו מכונת הקפה Vertuo  מקציף אירוצ'ינו 3  ו 5 שרוולי קפה   זוג כוסות מאג ב- 890 ₪ במקום 1590 ₪. נספרסו,
חגיגת נובמבר בנספרסו/נספרסו

דיור אינטריורס

  • מבצע בלאק פריידי במותג הריהוט "דיור אינטריורס"- עד 50% הנחה על כל פריטי הריהוט מהמלאים ומתצוגות למשך 4 ימי שישי, החל מה-27.11 עד ה- 27.12.
  • מערכת ישיבה עם שזלונג, מחיר מחירון 9,900 שקל, מחיר מבצע 7990 שקל
  • מערכת ישיבה דו מושבית - במקום 7500 שקל ב-5990 שקל
  • כורסאות טלוויזיה- מחיר מחירון 7700 שקל, מחיר מבצע 3790 שקל
  • ספות - במקום 14,900 שקל במחיר 8900 שקל
  • ניתן להזמין טלפונית. 077-8047026 או באתר החברה.
  • חנות המותג נמצאת בנתניה ליד איקאה. גיבורי ישראל נתניה
דיור אינטריורס. יחצ,
דיור אינטריורס - כורסה ב-3,790 שקל במקום 7,770 שקל/יחצ

מבצעי כתר

  • לרגל חגיגות הבלאק פריידי והסייבר מנדיי, ימי הקניות החגיגיים באינטרנט, כתר מציעה מגוון רחב של חבילות מוצרים במחירי מבצע משתלמים ובלעדיים לימים אלה. היקף ההנחות נאמד בעד 16% הנחה. המבצעים יוצעו כאמור במהלך הבלאק פריידי וסייבר מנדיי (26.11-30.11).
  • חבילת המרפסת הישראלית: סט מערכת ישיבה זוגית למרפסת 'מיה בלקוני' + פוף ישיבה סרוג לבן Cozy + ארגז אחסון City box ב-999 שקל במקום 1118 שקל, 16% הנחה.
  • חבילת החצר הישראלית: מערכת ישיבה Corfu storage עם שולחן הכלל תא אחסון + ארגז אחסון לגינה Brushwood + בר משקאות נייד BevyBar - ב-1999 שקל במקום 2,197 שקל, 9% הנחה. חבילת DYI: חמור עבודה מתכוונן (Lumberjack) + מערכת כלים ניידת קונקט (Connect) - ב-899 שקל במקום 1057 שקל, 15% הנחה.
  • חבילת חדר הכביסה הישראלי: ארון שני (Shani) + מתלה כביסה + קרש גיהוץ לוטוס (LOTUS) + סל טרצו + גיגית טרצו ב-699 שקל במקום 817 שקל, 14% הנחה.
כתר. איה בן עזרי,
מערכת ישיבה לחצר של כתר/איה בן עזרי

מבצעי ד"ר גב

  • עד 50% הנחה כל המזרנים
  • עד 30% הנחה על סלונים
  • עד 35% הנחה על כורסאות TV
  • 50% הנחה על שמיכות
  • מזרני דר גב בייבי, מכשירי עיסוי, תרפיה ותמיכה ללא מע"מ (לא כולל כורסאות עיסוי)
  • כריות שינה - 1+1
  • מיטת מתכווננת דגם סלבריטי ב-9990 שקל
  • תוקף - 15-31 בנובמבר. כל המבצעים על מוצרים ממלאי זמין

מבצעי רשת Goodnight

  • מזרן RIVER - מחירון: 5,600, מחיר מבצע: 4,790 שקל
  • מזרן FAME - מחירון: 6,100, מחיר מבצע: 5,215 שקל
  • מזרן TAG - מחירון: 3,497, מחיר מבצע: 2,990 שקל
  • מזרן DELICATE - מחירון: 4,500, מחיר מבצע: 3,850 שקל
  • כורסאות טלוויזיה ZENITH: כורסא בריפוד עור, מעוצבת בסגנון סקנדינבי בעלת בסיס מסתובב, הטיית גב למצב שכיבה וכרית תמיכה לצוואר ולראש. הכורסא מגיעה עם הדום רגליים נפרד בעל רגל מתכת מעוצבת .לכורסא עור איכותי במיוחד, בעל רכות, עמידות גבוהה והתאמה לאקלים הישראלי - מחירון: 5,388, מחיר בלק פריידי : 4,190 שקל
כורסת טלוויזיה זניט שחור של גודנייט. יחצ,
כורסת טלוויזיה זניט/יחצ

מבצעי דיזיין פלוס

  • מתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע חוגג את החזרה לשגרה עם מבצעי בלאק פרידיי של עד 60% הנחה על פרטי עיצוב לבית כאלו שיאפשרו לכם לסגור את הפינה שהציקה לכם במשך כל הסגר
  • ביתילי מציעה בין 30-80% הנחה על מגוון פריטים במחלקות הריהוט, תאורה, והום סטיילינג
  • פינות אוכל של ZAGA עד 55% הנחה. בבית המעצבים שולחן אוכל עגול, 4 כסאות וכוננית מתנה רק ב- 3,590 שקל. בכרמל עד 50% הנחה על כל קולקציית השטיחים, בדלקוב ואידיאל כל הארונות וחדרי הארונות ללא מע"מ
  • מותג מערכות השינהSwiss System- ,מציע 47% הנחה על מיטה דגם "סמארט", הכולל 2 משטחים מתכווננים, זוג מזרנים וראש מיטה במקום ב-33,900 שקל רק ב- 18,600 שקל
  • הולנדיה - מיטה זוגית Impero (גודל 200*180)- 9,972 שקל במקום 21,395 שקל
  • שמרת הזורע מציעה סלון פינתי דגם קוברה וזוג שולחנות דגם נפטון רק ב-2,950 שקל במקום 3,300 שקל, URBAN (אורבן) מציעה כורסאות דגם Clubby ב- 690 שקל במקום 1690 שקל. ניקולטי מציעה פינת ישיבה מעור דגם נפולי טרמינל ב- 14,900 שקל במקום 29,900, פינת ישיבה בריפוד בד ב- 12,900 שקל במקום 24,900 שקל.
  • http://www.facebook.com/designplus.beersheva
  • בלאק פריידי 2020 הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את הזירה הביתית שבחסות הקורונה הפכה לעוד יותר משמעותית בחיינו, במחירים משתלמים במיוחד. מתחם עיצוב הבית הגדול בשרון - SOHO פולג (סוהו) הופך את חוויית עיצוב הבית למהנה עוד יותר עם מבצעי בלאק פריידי שימשכו עד סוף חודש נובמבר. בין המבצעים הבולטים: איטלסופה עד 60% הנחה על מערכות ישיבה, מערכת ישיבה דו ותלת דגם קפרי מעור 7,950 שקל במקום 15,700 שקל. בשבירו ריהוט גן עד 50% הנחה על מגוון פריטים כולל כיסוי חורף מתנה ברכישה מעל 2,490 שקל. שולחנות אוכל בסימפלי ווד עד 25% הנחה. במנדלבוים עד 40% הנחה על מזרנים זוגיים ועוד מגוון הטבות מיוחדות. רקפת ספיר ספה דגם מרטין עם משענת גב מתכוננת במקום 7,590 שקל רק 5,999 שקל ועוד עשרות הנחות ומחירים מפתיעים במגוון חנויות לעיצוב הבית בתחומים השונים. בהתאם להנחיות התו הסגול נוספו עמדות חיטוי, תוך בקרה על עמידה בכל הדרישות וההנחיות. המתחם הינו מתחם פתוח ולכן נעים להסתובב בו ובחנויות וליהנות גם מאיסוף או ממשלוחים ממגוון המסעדות ובתי הקפה

מוצרים ייחודיים

  • עמותת "יוניטי ארט" הכוללת 250 אמנים ישראלים: יצירות אמנות, בניהן ציורים, צילומי, פסלים, איורים, תכשיטים, עבודות עץ, מתכת, יודאיקה, ועוד. הרוכשים יקבלו 10 אחוז הנחה על כל יצירות אמנות. ניתן להתרשם מהיצירות בחנות און ליין בפייסבוק: https://www.facebook.com/unityartproject. תקופת המבצע: 22-30.11
  • רכבי יוקרה "יגואר": יגואר I PACE החשמלית ב- 458 אלף שקל במקום 508 אלף שקל. תוקף: 15-30.11 או עד גמר המלאי - המוקדם מבניהם.
  • נובמבר סייל באמריקן לייזר (22-27.11): הסרת שיער בלייזר - 50% הנחה על כל איזורי הגוף ו-10% הנחה נוספת על היתרה. *ללא הגבלת טיפולים *עד להשגת התוצאה *לא כולל אזורי הפנים * בכפוף לתקנון. פרטים נוספים באתר
  • ספוט הוסטל תל אביב ופוסט הוסטל ירושלים מזמינים אתכם לשריין את החופשה שלכם לשנה הבאה: המזמינים אירוח בטווח תאריכי המבצע 18.11-01.12 יהנו מ-40% הנחה למימוש עד סוף שנת 2021. ביטול אפשרי עד 48 שעות לפני מועד האירוח (חדרים פרטיים בלבד)
  • פיצה האט: במיוחד לבלאק פריידי 30% הנחה בהזמנת הפיצה הלבנה באתר. ללא כפל מבצעים. (26-27.11)
  • חברת אחים עיני: 35% הנחה על ניקוי שטיחים בין התאריכים 22.11.20 - 27.11.20, ובנוסף מי שיזמין ניקוי מעל 970 שקלים יקבל את חומר הניקוי הטוב בעולם קוויק אנד ברייט מתנה (171 גרם)
  • להשיג בטלפון: 1-800-69-69-69
  • בדי שני: 25% הנחה על כל הבדים שבאתר (משלוח עם שליח עד הבית). בתוקף בין ה 26.11.2020 - 28.11.2020. לרכישה עם ההנחה באתר של בדי שני בלבד https://www.badeyshani.com/
  • קתאי פסיפיק מפרסמת מבצעים מיוחדים לבלאק פריידי - לטיסות בין ה-1.4.2021 ל-31.10.2021 - בזכותם הלקוחות יכולים לתכנן את הטיול הבא שלהם עם המשפחה או החברים. המבצעים המיוחדים יינתנו בהזמנה באתר קתאי פסיפיק עד ל-30 בנובמבר ב-23:59. במסגרת חגיגות הבלאק פריידי, הלקוחות יכולים לנצל גם את מבצע ה"נוסעים יחדיו" - הנחה של 50% על כרטיס שני בהזמנה; והנחה נוספת של 25% על כל כרטיס לאחר מכן. כמו כן, עבור כל הכרטיסים שיירכשו במסגרת המבצע, החברה תכפיל את תרומתה להפחתת פליטת הפחמן, כך שהלקוחות יכולים לטייל ולתרום לכדור
  • פוטופריק למוצרי צילום: מגוון מותגים נבחרים במחירים ללא מע"מ ועד 50% הנחה. המבצע תקף בין התאריכים 25.11 - 30.11
ספוט הוסטל תל אביב. יחצ,
ספוט הוסטל תל אביב/יחצ

ביטוח

  • go ביטוח הרכב הדיגיטלי מבית הכשרה חברה לביטוח במבצע מיוחד לחודש נובמבר בלבד!
  • במסגרת המבצע, לקוחות חדשים אשר ירכשו ביטוח לרכב go ייהנו מהנחה נוספת של 7.5% על ביטוח המקיף. ההנחה תינתן בהזנת קוד קופון דיגיטלית באתר go. ורק לרוכשים מה8/11 ועד 30/11 ביטוח לרכב מקיף וחובה
  • AIG במבצעי חודש הקניות בנובמבר- Black November. תוקף המבצע- 25-28/11/2020, ימי רביעי עד שבת (כולל). המבצעים: אתר רכב - https://sales.aig.co.il/auto/?CouponCode=BlackNovemberAuto - שישה חודשים מתנה בביטוח הרכב, בלעדי לרוכשים אונליין
  • בכפוף לתנאי החברה. אתר דירה - https://sales.aig.co.il/home/?CouponCode=BlackNovemberHome#/ - ארבעה חודשים מתנה בביטוח הדירה, בלעדי למצטרפים אונליין, בכפוף לתנאי החברה. אתר משכנתא - https://sales.aig.co.il/mortgage/?CouponCode=BlackNovemberMortgage - הנחה של 25% בביטוח המשכנתא לכל התקופה, למצטרפים אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully