וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השיווק הישראלי הכריז על הזוכים בפרס ה-Booster למהלכי דיגיטל

15.11.2020 / 12:27

הזוכים ברבעון השני הם: עמותת נירים עם המהלך "המסע של נירים", הסתדרות העובדים עם השקת אפליקציית "עובדים בריא", בזק עם המהלך " 200 אלף ישראלים בעקבות הסיסמא של יעקב" והמהלך של מותג הטלוויזיה LG - A Work of Art

בוסטר הוא פרס המוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו'. מדי רבעון יתכנס צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.

שוברים את לינקדאין ומצטרפים למסע של נירים

נירים. יחצ,
שימוש ראשון במשפיעני לינקדאין/יחצ

אחת ההשפעות השליליות של הקורונה היא פגיעה חמורה במצבן של העמותות הישראליות. עמותת נירים, המטפלת בבני ובנות נוער בסיכון היא אחת מהן. קמפיין נירים הוא חלק ממהלך "באים בטוב" של גלובס שנועד לתת חשיפה ולגייס עזרה עבור העמותות בישראל.

נירים מעניקה לבני ולבנות נוער שנמצאים בסיכון הזדמנות נוספת ולעתים אחרונה לחזור אל לב החברה הישראלית כאזרחים התורמים לעצמם, למשפחות שלהם ולמדינה. כלי הטיפול העיקרי של הכפר הוא השטח. בני הנוער עוברים מסעות מפרכים כשהם נמצאים מאות ימים בשטח.

קמפיין המשפיענים של נירים עשה שימוש ב"משפיעני" לינקדאין ששינו את הפוזישן שלהם בלינקדאין ל"חברים במסע של נירים". הקונספט היה 'בואו להיות חלק מהמסע' משום שמטרת הקמפיין לא היתה רק גיוס תרומות אלא משהו גדול יותר. ביום אחד, מאות משפיענים בלינקדאין שינו את התפקיד שלהם בלינקדאין ל"חבר במסע של נירים" ועוררו סקרנות ושיח. למחרת, אותם מובילי דעה העלו פוסט שבו הם סיפרו על עמותת נירים ועל המסע שהם עצמם עברו עד שהגיעו לתפקידם הנוכחי. בהמשך עלו גם מודעות פרינט בגלובס, באנרים ופוסטים בפייסבוק והזמנו את מובילי הדעה לפרסם את הפוסט גם בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, על מנת שהמסר יהדהד כמה שיותר. היות והעמותה לא הייתה מוכרת וכמעט ולא קיבלה תרומות מהציבור, המהלך הביא לעלייה של עשרות אחוזים בכל הפרמטרים- החשיפה והטראפיק, הכניסה לאתר, השהייה וכמובן הלידים למתנדבים והתרומות הכספיות. רוב המהלך היה אורגני והוא נתמך במדיה שנתרמה בחינם ע"י גלובס בעיתון ובפייסבוק.

מנימוקי השופטים: זהו השימוש הראשון בלינדקאין כרשת חברתית של משפיענים ומובילי דעה וכן שימוש קריאייטיבי בפונקציית "שינוי התפקיד המקצועי" בפלטפורמה על מנת להעביר מסר שיווקי. מיותר לציין כי כל הפעילות הזו הייתה אורגנית. השימוש בפלטפורמת הלינקדאין העסקית היה מקורי ויצירתי, עורר שיח והוביל לתוצאות מדהימות. זהו שימוש סופר חכם בפלטפורמה שפחות משמשת למהלכים ומתאימה מאוד לכיוון ולצורך.

הסתדרות העובדים: השקת אפליקציית "עובדים בריא"

SNAP. יחצ,
עובדים בריא ועובדים יעיל/יחצ

בתחילת שנת 2020 יצאה ההסתדרות עם תוכנית ייחודית לעידוד אורח חיים בריא בקרב העובדים בארץ וכחלק ממנה השיקה את אפליקציית "עובדים בריא". האפליקציה מאפשרת למשתמשים לנטר את הפעילות הגופנית שלהם, ולקבל תמונת מצב עדכנית על עמידה ביעדים האישיים של מספר צעדים ליום. בנוסף מאפשרת האפליקציה להשתתף בקבוצות אימון וירטואליות של מקום העבודה, לעקוב אחר התוצאות המשותפות שלהם ולהתחרות זה בזה. גולת הכותרת של האפליקציה היא תוכנית "מטבעות הבריאות" המאפשרת להמיר צעדים במטבעות אותם ניתן לנצל למגוון הטבות, הנחות ומתנות.

עם פרוץ הקורונה, החשיבות שבשמירה על פעילות גופנית סדירה ואורח חיים מאוזן ובריא התעצמה אף יותר מהרגיל. אחרי השקה שקטה בקרב העובדים עלתה ההסתדרות באוקטובר 2020 במהלך לציבור הרחב שכלל קמפיין טלוויזיה שנועד לייצר מודעות רחבה והד תקשורתי לאפליקציה, וקמפיין דיגיטל שכלל סרטי וידאו ותוצרי דיגיטל שונים שנועדו לייצר המרות ישירות להורדה של האפליקציה, המהלך נחתם בשת"פ עם MAKO לכבוד יום ההליכה הבינלאומי. בתקופת הקמפיין הורידו והצטרפו לאפליקציה 12 אלף משתמשים חדשים, אשר תרמו למיקום של אפליקציית "עובדים בריא" במקום השני בקטגוריית הבריאות והכושר באנדרואיד. עד היום נצברו באפליקציה יותר מ-390 אלף מטבעות בזכות הצעדים שעשו המשתמשים. לאפליקציה יש כ-240 אלף כניסות בממוצע ביום מ-60 אלף יוניקים.

מנימוקי השופטים: המהלך נגע בצורה מדויקת בצורך ובנושא שתפסו חשיבות מיוחדת בתקופה שבה הוא עלה, והצליח לייצר מוטיבציה בקרב הנחשפים אליו והנעה להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה. ההסתדרות זיהתה צורך עז לעודד בריאות פיזית (ונפשית) דרך ליווי לצעידה וספירת צעדים. הטמעת האפליקציה הייעודית לאורח חיים בריא ופעילות ספורטיבית נעשתה בעיתוי מדויק בזמן הקורונה ותוצאה יפה לכמות ההורדות בתקופת הזמן הזו. מינוף הכוח של ההסתדרות לעשייה אפקטיבית ולתרומה לא כספית לעובדים - מרשים.

בזק - 200,000 ישראלים בעקבות הסיסמא של יעקב

בזק. יחצ,
חפש את המטמון. אסי בוזגלו/יחצ

באוגוסט 2020 יצאה בזק למהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל שניפץ שיאי מעורבות ובאזז ותורגם להצלחה עסקית מסחררת. במסגרת המהלך שלחה בזק מיליוני ישראלים לחפש את הסיסמא ל-Wifi של יעקב בוזגלו, באמצעות רמזים שהסתתרו בפרסומת טלוויזיה שעלתה קודם לכן. המהלך שמר על סטורי טלינג עקבי ומעניין ובעידן שבו הצרכן מנסה לברוח מפרסומות, שלח אותו לצפות בפרסומת שוב ושוב. המהלך כלל רמזים ברשתות חברתיות שונות, אך החדשנות התבטאה בעיקר בארבעה סרטוני רמזים בטיק-טוק. התוצאות: כ-13 אלף משתתפים, מנחשים שהשאירו פרטים וסיפקו Data איכותית. 221,700 כניסות למיניסייט ייעודי, שבירת שיאי צפייה: 710 אלף צפיות בעמוד בטיקטוק. באז ושיח מטורף ברחבי הרשת. והכי חשוב - 9000 מצטרפים חדשים לאינטרנט של בזק - עלייה של 50% בהשוואה לקמפיינים קודמים.

מנימוקי השופטים: בעולם שבו מהלכי דיגיטל מסתכמים לרוב ב"נגזרת לפעילות" או מהלכים להשלמת Reach, בזק הפכה את היוצרות ויצרה מהלך הדיגיטלי שהוא המנה העיקרית. הזיהוי של המלך של הבית מחזיק בסיסמא, החיבור בין פרסומת לפעילות אופליין בבית, החיבור לשיר (הלו יעקב), הביצוע הקורע, העבודה מול קהלים בגילאים שונים, שכולם יכולים להפעיל לחץ לרכישה והוויראליות - היו מרשימים. בקיץ 2020, בו ישבו משפחות ישראליות בתוך הבית, הצליחה בזק לייצר אתגר וירטואלי סוחף שהטריף מדינה שלמה, נתן ערך אמיתי לצרכן והעביר בצורה מבדרת את המסר השיווקי של בזק

LG: LG OLED GX - A Work of Art

מהלך שיווקי LG. יחצ,
אכן, יצירת אמנות/יחצ

הטלוויזיה החדשה של LG GX OLED - כל כך דקה, שהיא נראית כמו תמונה. ההבנה שמדובר בפריט עיצובי לכל דבר הובילה את החברה להתייחס אליה בקמפיין ההשקה לא כאל טלוויזיה, אלא כאל אלמנט עיצובי מרכזי בסלון. לא מדובר בבחירה טבעית עבור מותג טלוויזיות, שברוב המקרים מתרכז במסרים טכנולוגיים ופונקציונאליים. אבל החברה הבינה שיש בידיה בשורה אמיתית דווקא לקהל חובבי העיצוב - וזה גם היה הקהל אליו פנה הקמפיין. ב-LG הבינו שכדי לקנות פריט עיצובי, הצרכן צריך לדמיין איך הוא יראה אצלו בבית - ושהם צריכים למצוא את הדרך לעזור לו בכך.

כדי לפשט את העניין פיתחה החברה פיצ'ר (מציאות רבודה) AR שמופעל ישירות מתוך דף הנחיתה ולא מצריך הורדת אפליקציה. במסגרת הקמפיין, משפיענים מתחום העיצוב העלו תמונות המציגות את הטלוויזיה בסלון - באמצעות הטכנולוגיה, כמובן. עוקביהם רצו לנסות גם, והשתמשו בכלי החדשני. בחירת המשפיענים נעשתה באמצעות שימוש במערכת חדשנית לניתוח פרופילים. ההשקעה במהלך עמדה על כ-90 אלף שקל. התוצאות: גידול של 233% במכירת דגם GX OLED בגודל "77, גידול של 44% בכלל הדגמים של GX OLED בהשוואה לחודש יוני, טרום ההשקה גידול כולל של 13% במכירות כלל מסכי OLED בגודל "65 ומעלה.

מנימוקי השופטים: LG מינפה טכנולוגיית מציאות רבודה על מנת להגביר נחשקות של מוצר צריכה. החיבור הנכון בין המסר לטכנולוגיה ולפלטפורמה - ניצח. התזמון גם היה נכון - תקופה של הסתגרות ממושכת בבתים שהובילה, בין השאר, להתעסקות הולכת וגוברת בחלל החשוב הזה שהפך למבצר שלנו. אנשים החלו להשקיע יותר בבית, לקנות מוצרים חיוניים לצד מוצרים משלימים, לעצב ולהפוך את הבית למקום שכיף ונעים לשהות בו. הסגר העצים גם את תחושת השעמום - מה שהיווה תיזמון מושלם ליצירת משחקיות במהלך השקה

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully